Skocz do zawartości
Nebthtet

Star Citizen Roadmap 2019

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynamy nowy temat dotyczący Roadmapy będący kontynuacją poprzedniego. Dlaczego nowy? Bo CIG aktualizuje plany na 2019 i tak będziemy mieć porządek na forum :).

Dziś CIG aktualizuje Roadmapę na 2019. Na chwilę obecną widnieją tam plany na wersje 3.5 (Q1/2019) oraz 3.6 (Q2/2019) - drugie półrocze ma się pojawić wkrótce - w chwili pisania niniejszego postu CIG jeszcze dopracowywało szczegóły. Aktualną Roadmapę znajdziecie rzecz jasna na RSI - warto tam zaglądać.

Na pierwszy rzut oka najważniejsze zmiany to:

  • Z pierwszego półrocza wyleciała mechanika salvage (a mój Złomek już czekał na to by móc latać i przerabiać wraki na żyletki 😭😭😭
  • Wsiąkł też system prawa / reputacji. Szmuglerzy z Jumptown już otwierają szampana, cała reszta społeczności chyba jednak nie ;).
  • Martwi to, że praktycznie nie widać ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

    Dziękuję @Dako za dzielne zmagania i tropienie roadmapy z 2018, mam nadzieję że i w tym roku będziesz mieć na to czas i ochotę :)Poprzedni temat znajduje się tutaj: 

    Warto także wrzucić upvote na RSI autorowi cotygodniowych podsumowań zmian w Roadmapie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w ciągu ostatniego pół roku załapali ogromne opóźnienia w porównaniu do tego ci im się wydawało że mogą zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Info od CIG w nawiązaniu do zmiany terminu wydania mechaniki salvage

"I've noticed a handful of comments calling out confusion that Salvage was removed entirely, instead of simply moving to 3.6. This is because the team is currently still going through additional planning for our 2019 milestones. While it was clear that Salvage wouldn't make 3.5, where it will land is still actively being discussed, and we plan on providing you all with an update as soon as we have one. This will likely be coupled with the larger update to the Roadmap that adds additional columns and information, coming in the very near future."

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/could-we-get-some-more-info-on-the-deleted-salvagi/1882768

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dla potomności wrzucę też co poniżej czyli dalsze wypowiedzi w wątku:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I owszem, nie oznacza to że dane mechaniki wylatują - po prostu nie ma ich na chwilę obecną i zarazem jest to największa w 2019 aktualizacja. Dlatego też nie pisałam newsa, bo uczynię to jak już pojawią się 3.7 i 3.8.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Za dużo statków za mało mechanik by coś sensownego z nimi robić. Choć cieszę się z Jumpa, to pobawiłbym się w złomowanie, szczególnie dobrze by się to zgrało z tym  co nasi ludzie robią nad JT. 

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Aktualna ostatnia już w styczniu roadmapa
Jesteśmy w 1/3 drogi do celu 3.5.0 czyli CIG mieści się w planie ;)

Uab6Peq.jpg

xcEYMCf.jpg

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tyle z 3.5 wyleciało :D 

No i wciąż brak drugiego półrocza 😐 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w lutym Roadmapa SQ42
Niestety w tym tygodniu nie będzie opublikowanej roadmapy PU. Ta ma być pokazana w kolejnym tygodniu i zawierać już informacje o 3.7.0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią to co zawsze, szykują 3.5 na skok na portfele. Poza tym powiedzieli by wprost, że obecnie priorytetem jest SQ42, a nie dają jakichś studencików, którzy pokazują jak się bawią animacjami ognia z silników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bavar wiesz, jak dla mnie lepiej żeby skupiali się na SQ42. Patrząc na ich wydatki oraz horyzont czasowy produkcji będą potrzebować kolejnej porcji środków, jakie może im dać ukończony Squadron. No i czas na dopinanie PU.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Druga już w tym miesiącu roadmapa a w niej informacje co nas czeka w tym roku.
Zresztą sami zobaczcie.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

19wcMZc.jpg

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna już trzecia lutowa roadmapa
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

ps.

Roadmapa SQ42 została umieszczona w odpowiednim temacie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjny cotygodniowy czyli ostatni w tym miesiącu roadmap (podobną grafikę dotyczącą SQ42 wiecie gdzie znaleźć ...)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w marcu roadmapa
Pozostał niecały miesiąc do wydania upadate a mamy 54% planu więc coś pewnie z kwartalnego planu niestety poleci ...
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, że Evocati dostali naprawdę mały kawałek do testowania mimo iż faktycznie już marzec, to możliwe że coś poleci. Pożyjemy, zobaczymy.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga marcowa roadmapa
62% realizacji planu ale niestety straciliśmy Banu Defendera
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzecia marcowa roadmapa
Widać światełko w tunelu bo CIG zabrał się do pracy i w tydzień bez usuwania czegokolwiek dobił do 84% planu ;)

CwQ0XdW.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przedostatnia w tym miesiącu roadmapa i 92% realizacji planu
Nic nie wypadło choć są kandydaci do przesunięcia na kolejny kwartał tzn. pozostałe wersje "trzysetek" zrealizowane w 30%, asynchronous disconnection refactor w 36% ale może misje delivery 80% uda się im zrobić.
Zobaczymy w przyszłym tygodniu.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna pierwsza w kwietniu roadmapa

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwietniowa aktualizacja

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia w kwietniu aktualizacja roadmapy

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      AKTUALIZACJA: PTU jest dostępne dla wszystkich posiadaczy gry.
      Dosłownie kilkanaście minut temu dostęp do PTU wersji 3.6.0 dostali subskrybenci oraz Concierge. To oznacza tylko jedno - kolejna wersja już tuż-tuż! Bierzcie się do testów i dzielcie się wrażeniami! 
      Najważniejsze zmiany w 3.6.0 to pierwsza wersja systemu prawa, ekonomia czarnorynkowa, tryb hover dla statków, zużywanie się komponentów i związane z nim mechaniki, oraz nowe sposoby zakupu i wypożyczania statków w grze. To rzecz jasna nie wszystkie zmiany, ale na powyższe wniosą najwięcej zmian. Tym razem nie zobaczymy zbyt wielu nowych lokalizacji - jedynie Rest Stopy mają zyskać urozmaicone wyglądy zewnętrzne. Na długo wyczekiwanego Origin 890 Jump przyjdzie nam natomiast poczekać do wersji 3.6.1.

      PTU
      Wersja 3.6.0 trafiła do pierwszej fali testerów. Build jest dla odważnych - już w ostrzeżeniu o bugach pierwsza pozycja dotyczy stabilności. Tym niemniej jeśli chcecie już teraz zobaczyć, czy wasze ulubione bugi idą do piachu to macie okazję.
      Cel testów
      Balans bojowy statków: osłony, obrażenia od pocisków rakietowych, przeciwdziałanie pociskom rakietowym (flary / wabiki)Flight: Hover mode, acceleration control Śledzenie głowy P-72 Archimedes Zużywanie się / degradacja komponentów statków Kupowanie statków Dokładność pipów oraz drganie statków w locie Znane problemy
      Bardzo prawdopodobna jest niestabilność i crashe klienta. CIG zbiera dane na back-endzie i monitoruje sytuację. Terminale ASOP w Area18 mogą nie działać poprawnie. Aktualizacje systemu prawa, przewinień kryminalnych oraz VOIP / FOIP są tylko częściowo zaimplementowane, brakuje jeszcze niektórych zachowań i potrzebnych elementów. Na razie CIG nie będzie opisywać zmian, ani przyjmować informacji zwrotnej na temat tych mechanik. Tryb hover mode otrzyma zmiany / aktualizacje - nie wysyłajcie informacji zwrotnej na jego temat do czasu, aż wersja zmieniona trafi na PTU. Tekstury wyświetlają się na przyłbicy w niektórych hełmach. W zależności od statki czasami podczas próby claimu odliczanie zacznie się albo z dużym opóźnieniem, albo wcale. Śledzenie głowy Opis nowości
      Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      Aktualnie udostępnione patch notes:
       
      Nowy launcher
      UWAGA: konieczne jest pobranie nowego launchera - znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi obecne launchery (Live oraz PTU) i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji. Poprawki
      Wszystkie błędy instalacji powinny być wyświetlane użytkownikom. Gracze powinni widzieć poprawną wersję po aktualizacjach. UI launchera nie powinno się wieszać po wyjściu z gry.  
      Nasz dotychczasowy wątek dedykowany PTU 3.6 znajdziecie tutaj:
    • Przez Nebthtet
      Przed przystąpieniem do dyskusji polecam obejrzenie poniższego wideo:
      Tak, nie jest o Star Citizenie. Ale chyba każdy widzi o co chodzi. Patrząc na podane tam przykłady i to, co aktualnie jest w alfie (oraz jest implementowane w kolejnych wersjach) zaczynam mieć obawy, że Krzysio w pogoni za FIDELITY ukatrupi nam sporo zabawy.
      Na dzień dzisiejszy najprostszy aktualny przykład dla mnie to ten nieszczęsny QT trwający jakąś chorą ilość czasu (gdyby można było robić coś sensownego podczas tranzytu byłaby inna sprawa, ale póki co nie można). Dołóżmy tu:
      planowane trwanie rozładunku (i podobnie, pewnie nim zaimplementują to, że będzie można proces wspomóc manualnie to będziemy jak kretyn sterczeć i czekać aż gra to zrobi), hover mode (w samym założeniu ma plusy i minusy - ale to już dyskusja bezpośrednio w wątku mu dedykowanym), czekanie na transport publiczny (tak, wiem że realistycznie metro nieraz jeździ co 5 minut, a nie co minutę, ale nie po to odpalam grę żeby sterczeć jak łoś na peronie - to mam IRL), zużywanie się sprzętu (tu się nie będę produkować, obejrzyjcie wideo powyżej - tego typu mechanika IMO tam pięknie jest podsumowana). To tylko kilka przykładów ad hoc jakie mi wpadły do głowy. Ale zastanawiam się, jak to wszystko się potoczy.
      I żeby nie było, nie chcę li i jedynie prostackiego "latam se po drucie od A do B" - ale obawiam się, że Krzysio przedobrzy i efekty tego mogą nie być zbyt ciekawe (w ten problem również wpisują się n-te reworki statków w grze, która wciąż jest alfą). Chyba można się zgodzić, że z tą szczegółowością, to jak dotąd ma swoje za uszami...
    • Przez Nebthtet
      Jak w temacie.
      Jako że ta kwestia wraca jak bumerang to w końcu się dorabia osobnego wątku (z ankietą w pakiecie). I tu można sobie dywagować dlaczego Cutlass jest lepszy
    • Przez Marcin Przybyłek
      Film instruktażowy jest w linku. Jeśli ktoś znajdzie to miejsce i potrafi wytłumaczyć prościej, jak tam dotrzeć, byłoby fajnie
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności