Skocz do zawartości
Nebthtet

Star Citizen Roadmap 2019

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynamy nowy temat dotyczący Roadmapy będący kontynuacją poprzedniego. Dlaczego nowy? Bo CIG aktualizuje plany na 2019 i tak będziemy mieć porządek na forum :).

Dziś CIG aktualizuje Roadmapę na 2019. Na chwilę obecną widnieją tam plany na wersje 3.5 (Q1/2019) oraz 3.6 (Q2/2019) - drugie półrocze ma się pojawić wkrótce - w chwili pisania niniejszego postu CIG jeszcze dopracowywało szczegóły. Aktualną Roadmapę znajdziecie rzecz jasna na RSI - warto tam zaglądać.

Na pierwszy rzut oka najważniejsze zmiany to:

  • Z pierwszego półrocza wyleciała mechanika salvage (a mój Złomek już czekał na to by móc latać i przerabiać wraki na żyletki 😭😭😭
  • Wsiąkł też system prawa / reputacji. Szmuglerzy z Jumptown już otwierają szampana, cała reszta społeczności chyba jednak nie ;).
  • Martwi to, że praktycznie nie widać ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

    Dziękuję @Dako za dzielne zmagania i tropienie roadmapy z 2018, mam nadzieję że i w tym roku będziesz mieć na to czas i ochotę :)Poprzedni temat znajduje się tutaj: 

    Warto także wrzucić upvote na RSI autorowi cotygodniowych podsumowań zmian w Roadmapie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w ciągu ostatniego pół roku załapali ogromne opóźnienia w porównaniu do tego ci im się wydawało że mogą zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Info od CIG w nawiązaniu do zmiany terminu wydania mechaniki salvage

"I've noticed a handful of comments calling out confusion that Salvage was removed entirely, instead of simply moving to 3.6. This is because the team is currently still going through additional planning for our 2019 milestones. While it was clear that Salvage wouldn't make 3.5, where it will land is still actively being discussed, and we plan on providing you all with an update as soon as we have one. This will likely be coupled with the larger update to the Roadmap that adds additional columns and information, coming in the very near future."

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/could-we-get-some-more-info-on-the-deleted-salvagi/1882768

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dla potomności wrzucę też co poniżej czyli dalsze wypowiedzi w wątku:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I owszem, nie oznacza to że dane mechaniki wylatują - po prostu nie ma ich na chwilę obecną i zarazem jest to największa w 2019 aktualizacja. Dlatego też nie pisałam newsa, bo uczynię to jak już pojawią się 3.7 i 3.8.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Za dużo statków za mało mechanik by coś sensownego z nimi robić. Choć cieszę się z Jumpa, to pobawiłbym się w złomowanie, szczególnie dobrze by się to zgrało z tym  co nasi ludzie robią nad JT. 

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Aktualna ostatnia już w styczniu roadmapa
Jesteśmy w 1/3 drogi do celu 3.5.0 czyli CIG mieści się w planie ;)

Uab6Peq.jpg

xcEYMCf.jpg

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tyle z 3.5 wyleciało :D 

No i wciąż brak drugiego półrocza 😐 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w lutym Roadmapa SQ42
Niestety w tym tygodniu nie będzie opublikowanej roadmapy PU. Ta ma być pokazana w kolejnym tygodniu i zawierać już informacje o 3.7.0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią to co zawsze, szykują 3.5 na skok na portfele. Poza tym powiedzieli by wprost, że obecnie priorytetem jest SQ42, a nie dają jakichś studencików, którzy pokazują jak się bawią animacjami ognia z silników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bavar wiesz, jak dla mnie lepiej żeby skupiali się na SQ42. Patrząc na ich wydatki oraz horyzont czasowy produkcji będą potrzebować kolejnej porcji środków, jakie może im dać ukończony Squadron. No i czas na dopinanie PU.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Druga już w tym miesiącu roadmapa a w niej informacje co nas czeka w tym roku.
Zresztą sami zobaczcie.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

19wcMZc.jpg

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna już trzecia lutowa roadmapa
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

ps.

Roadmapa SQ42 została umieszczona w odpowiednim temacie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjny cotygodniowy czyli ostatni w tym miesiącu roadmap (podobną grafikę dotyczącą SQ42 wiecie gdzie znaleźć ...)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w marcu roadmapa
Pozostał niecały miesiąc do wydania upadate a mamy 54% planu więc coś pewnie z kwartalnego planu niestety poleci ...
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, że Evocati dostali naprawdę mały kawałek do testowania mimo iż faktycznie już marzec, to możliwe że coś poleci. Pożyjemy, zobaczymy.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga marcowa roadmapa
62% realizacji planu ale niestety straciliśmy Banu Defendera
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzecia marcowa roadmapa
Widać światełko w tunelu bo CIG zabrał się do pracy i w tydzień bez usuwania czegokolwiek dobił do 84% planu ;)

CwQ0XdW.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przedostatnia w tym miesiącu roadmapa i 92% realizacji planu
Nic nie wypadło choć są kandydaci do przesunięcia na kolejny kwartał tzn. pozostałe wersje "trzysetek" zrealizowane w 30%, asynchronous disconnection refactor w 36% ale może misje delivery 80% uda się im zrobić.
Zobaczymy w przyszłym tygodniu.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna pierwsza w kwietniu roadmapa

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwietniowa aktualizacja

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia w kwietniu aktualizacja roadmapy

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yautja
      Dzień dobry
      Mam małe problemy z ustawieniem HOTASa, z którymi nie mogę sobie poradzić. Może ktoś z was zetknął się już z tymi problemami.
      HOTAS to Thrustmaster Warthog. Częściowo skonfigurowany w samej grze, a częściowo w T.A.R.G.E.T.
      Przed odpaleniem gry odpalam TARGET i ładuję profil dla SC. Profil pobrany ze strony Thrustmastera z drobnymi modyfikacjami pode mnie.
       
      Tyle tytułem wstępu. Teraz problemy:
      1. Przekierowanie mocy. Przenoszenie mocy pomiędzy bronią, silnikami i systemami ustawiłem sobie tak jak mam sterowanie "pipsami" w Elite: pod jednym z grzybków. Lewo-> moc w systemy, góra-> moc w bronie, prawo-> moc w silniki, dół-> reset. To ustawienie jest zrobione przez TARGET. Do zdarzeń dla tego grzybka typu "press" przypisałem klawisze z rozpiski z gry (od F5 do F8 o ile dobrze pamiętam). Problem polega na tym, że gdy korzystam tylko z klawiatury, to wszystko działa poprawnie. Natomiast gdy użyję grzybka to działa przez kilkanaście sekund po czym sterowanie się blokuje i nie reaguje już ani na joystick ani na klawiaturę. Ktoś się z tym spotkał?
      2. Drugi problem dotyczy strafe left. Ponownie zdublowałem swoje sterowanie z Elite (staram się przystosować sterowanie w SC maksymalnie do tego w Elite). Na grzybku tym razem na przepustnicy mam kierunki góra, dół, lewo i prawo. Wszystkie działają poprawnie poza lewym. Kiedy naciskam "lewo" statek zamiast strafe robi roll left. Roll mam pod taką "mini kuleczką" na przepustnicy i działa poprawnie. Natomiast przypisanie A do lewego kierunku na grzybku daje też roll left. Naciśnięcie A na klawiaturze pozwala na normalny strafe left. W ustawieniach gry nie znalazłem żadnej pozycji, która mówiłaby, że pod tym konkretnym grzybkiem na przepustnicy mam roll left. Wszystko wydaje się w porządku, a statek zamiast skręcić obraca się wokół swojej osi wzdłużnej  Ale tylko w lewo! Pozostałe kierunki działają poprawnie.
       
      PS. Mimo tych trudności i tak zatłukłem griefera przy Olisar, który strzelał do graczy na landing padach
    • Przez Imn0
      Witam,
      Po ostatniej aktualizacji launchera mam problem. Mianowicie nieustanie odtwarza się dziwny dźwięk. Sam dźwięk by mi nie przeszkadzał, ale po wpisaniu danych do logowania pokazuje się napis connecting, na filmie wpisałem jakieś losowe znaki, w przypadku prawidłowych danych jest tak samo, który to nie znika. Po przeinstalowaniu gry nic się nie zmieniło. Liczę na szybką pomoc.

       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Nebthtet
      W ostatnim tygodniu października 2019 po raz kolejny macie szansę na przetestowanie Star Citizena za darmo! Darmoloty potrwają od 28 października do 3 listopada. Do oblatania udostępnione zostanie pięć statków - jakich dowiemy się zapewne dziś wieczorem.
      Pamiętajcie również o założeniu konta z użyciem naszego kodu referral, aby zyskać 5000 UEC na start przygody w grze.
       
      Czym polecieć do gwiazd?
      Do oblatania dostaniecie pięć naprawdę fajnych maszyn:
      Starter - Mustang od Consolidated Outland - galeria | forum Starter - Aurora od RSI - galeria | forum Myśliwiec - Defender Banu (nowość dodana w wersji 3.7!) - galeria | forum Statek wielozadaniowy - Cutlass od Drake Interplanetary - galeria | forum Transportowiec (ale z pazurem) - Avenger w wersji Titan od Aegis Dynamics - galeria | forum  
      Jak zacząć zabawę?

      Jeśli jeszcze go nie masz, to załóż konto. Wpisz na tej stronie kod GETINTOTHEVERSE Pobierz grę (opcjonalny, ale bardzo zalecany!) Załóż konto na Game Armadzie, dołącz też do nas na Discordzie, aby mieć z kim latać. W razie pytań tutaj znajdziesz mnóstwo wiedzy, a pytania możesz zadawać na dedykowanym podforum pomocowym! Jeśli gra ci się spodoba, to do 5 listopada testowane statki można kupić taniej na specjalnej podstronie.
    • Przez Vanter
      Wraz z aktualizacją 3.6 wdrożona została kolejna iteracja systemu prawnego. W patchu 3.7 mechanika jego działania nie uległa zmianie.

      Nowe kary za wykroczenia
      Zmieniono kary za lżejsze wykroczenia - uprzednio dawały jeden punkt crimestatu, aktualnie skutkują karą pieniężną potrącaną natychmiast z konta pilota popełniającego dane przewinienie:
      Niewłaściwe lądowanie / blokowanie lądowiska (kontrola lotów udziela najpierw ostrzeżenia werbalnego) - grzywna 1250 aUEC Uszkodzenie statku innego gracza - grzywna 1000 aUEC  
      Kontrole ładunku
      Kolejną ciekawą nowością są kontrole policyjne, podczas podróży w QT spodziewajcie się iż możecie zostać zatrzymani i tym razem to niekoniecznie będą piraci. Służby porządkowe poproszą nas o zatrzymanie i podanie się skanowaniu, z uwagi iż teraz prędkość i wektor z jakim lecimy podczas wchodzenia w QT się nie zmienia i z takim samym opuszczamy podróż kwantową najlepiej jest skakać z postoju. Unikniemy w ten sposób wpadnięcia na asteroidę oraz ryzyka iż nie będziemy wstanie zatrzymać na czas statku do kontroli.
      Jeśli jesteśmy już ścigani za jakieś przestępstwa w danej jurysdykcji to mundurowi otworzą do nas ogień, jeśli zginiecie to zarzuty zostaną wymazane. Po wykonaniu misji Pro Team będziemy mogli wykonywać kontrakty na zabicie graczy, aktualnie powinny pojawiać się nam misje na wszystkich graczy z większa ilością przestępstw a po wykonaniu takiego zlecenia Cryme Stat danej osoby zostanie zresetowany.

       
      Hacking
      Jedną z metod pozbycia się swojej historii kryminalnej i wiążącej się z nią paskudnej reputacji jest zakupienie cryptokeya i udanie się na jeden z trzech posterunków w celu przekonania imperialnej bazy danych, że tak naprawdę to jesteśmy wzorowym obywatelem i wszystko co złe to nie my. 
      Narzędzia i gdzie je zdobyć
      Aby pozbyć się szemranej reputacji potrzebujemy cryptokeya. Do wyboru są cztery modele:
      Walesko
      Cena: 3000 aUEC Dostępność: GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Trigersclaw
      Cena: 6250 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Re-Authorizer  
      Cena: 8000 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Area 18 Zaawansowanie: 
      Ripper 
      Cena: 8250 aUEC Dostępność:  GrimHex Zaawansowanie: 
      Urządzenia nabędziemy na stacjach GrimHEX, Levski oraz w Area18. 
       
       
       
      Lokalizacje
      Poza już dobrze znaną stacją Security Post Kareah znajdującą się na orbicie Cellin (księżyc Crusadera) otrzymaliśmy dodatkowo po jednym posterunku na planetę. Posterunki są klasycznymi bunkrami wyróżniającymi się specjalną konsolą połączoną z bazą danych kryminalnych. W pobliżu konsoli można znaleźć sejf w którego wnętrzu znajdziemy odznakę UEE.
      Tak więc aktualnie lista miejsc, gdzie możemy oddać się pobawić w hakera wygląda następująco:
      Security Post Kareah - Cellin (księżyc planety Crusader)
      Lokalizacja stacji na orbicie Cellin

      Wizualizacja stacji
      Bunkier Security Depot Hurston-1. Ta placówka znajduje się po przeciwnej stronie planety względem Lorville
      Lokalizacja Security Depot Hurston-1 na powierchni planety Hurston

      Wygląd zewnętrzny Security Depot Hurston-1
      Security Depot Lyria-1 jak nazwa wskazuje jest na księżycu ArcCorp o nazwie Lyria.  
       
      GrimHEX nie uznaje jurysdykcji UEE i stosuje zagłuszanie w bliskim promieniu stacji. Dzięki temu mimo posiadania crimestata na owej stacji będziecie mieć pełen dostęp do misji.  
      Poradnik wideo
       
      Resetowanie crimestatu przy użyciu sił porządkowych
      Olisar
      Dodatkową i chyba najszybszą metodą jest wykorzystanie obrony stacji Olisar. Stacja ma w zwyczaju strzelać do statków pilotowanych przez kryminalistów, tak więc można jej użyć do szybkiego resetu crimestata. Aby to uczynić należy podlecieć do którejkolwiek z wieżyczek. Po rozpoczęciu ostrzału naszego statku musimy kolejno wyjść z maszyny i ustawić się na linii strzału. Obrażenia nie zawsze są rejestrowane prawidłowo (czasem tylko odpychają postać). Istotne jest też to, aby się nie wykrwawić bo jedynie śmierć spowodowana przez trafienie wymazuje kartotekę kryminalną.


      Hurston
      Ochrona obecnie zwykle jest nieuzbrojona, ale w hangarach oraz na bramach spotkamy ludzi z bronią. Ta metoda jest dość męcząca i zajmuje sporo czasu, a nasi oprawcy często nie chcą współpracować. CIG najwyraźniej stwierdziło że kryminaliści w mieście nie są tak dużym zagrożeniem, a na planecie jest posterunek z którego gracze bardziej powinni korzystać niż w łatwy sposób dać się zabić służbom porządkowym. (W 3.7 nie dostaniemy zgody na lądowanie powyżej 3 poziomu crimestat).

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności