Skocz do zawartości
Nebthtet

Star Citizen Roadmap 2019

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynamy nowy temat dotyczący Roadmapy będący kontynuacją poprzedniego. Dlaczego nowy? Bo CIG aktualizuje plany na 2019 i tak będziemy mieć porządek na forum :).

Dziś CIG aktualizuje Roadmapę na 2019. Na chwilę obecną widnieją tam plany na wersje 3.5 (Q1/2019) oraz 3.6 (Q2/2019) - drugie półrocze ma się pojawić wkrótce - w chwili pisania niniejszego postu CIG jeszcze dopracowywało szczegóły. Aktualną Roadmapę znajdziecie rzecz jasna na RSI - warto tam zaglądać.

Na pierwszy rzut oka najważniejsze zmiany to:

  • Z pierwszego półrocza wyleciała mechanika salvage (a mój Złomek już czekał na to by móc latać i przerabiać wraki na żyletki 😭😭😭
  • Wsiąkł też system prawa / reputacji. Szmuglerzy z Jumptown już otwierają szampana, cała reszta społeczności chyba jednak nie ;).
  • Martwi to, że praktycznie nie widać ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

    Dziękuję @Dako za dzielne zmagania i tropienie roadmapy z 2018, mam nadzieję że i w tym roku będziesz mieć na to czas i ochotę :)Poprzedni temat znajduje się tutaj: 

    Warto także wrzucić upvote na RSI autorowi cotygodniowych podsumowań zmian w Roadmapie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w ciągu ostatniego pół roku załapali ogromne opóźnienia w porównaniu do tego ci im się wydawało że mogą zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info od CIG w nawiązaniu do zmiany terminu wydania mechaniki salvage

"I've noticed a handful of comments calling out confusion that Salvage was removed entirely, instead of simply moving to 3.6. This is because the team is currently still going through additional planning for our 2019 milestones. While it was clear that Salvage wouldn't make 3.5, where it will land is still actively being discussed, and we plan on providing you all with an update as soon as we have one. This will likely be coupled with the larger update to the Roadmap that adds additional columns and information, coming in the very near future."

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/could-we-get-some-more-info-on-the-deleted-salvagi/1882768

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dla potomności wrzucę też co poniżej czyli dalsze wypowiedzi w wątku:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I owszem, nie oznacza to że dane mechaniki wylatują - po prostu nie ma ich na chwilę obecną i zarazem jest to największa w 2019 aktualizacja. Dlatego też nie pisałam newsa, bo uczynię to jak już pojawią się 3.7 i 3.8.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo statków za mało mechanik by coś sensownego z nimi robić. Choć cieszę się z Jumpa, to pobawiłbym się w złomowanie, szczególnie dobrze by się to zgrało z tym  co nasi ludzie robią nad JT. 

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ramach uzupełnienia i poniekąd aby tradycji stało się zadość przedstawienie graficzne roadmapy ;)

wP1JGbJ.jpg

vFZTewj.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna ostatnia już w styczniu roadmapa
Jesteśmy w 1/3 drogi do celu 3.5.0 czyli CIG mieści się w planie ;)

Uab6Peq.jpg

xcEYMCf.jpg

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tyle z 3.5 wyleciało :D 

No i wciąż brak drugiego półrocza 😐 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w lutym Roadmapa SQ42
Niestety w tym tygodniu nie będzie opublikowanej roadmapy PU. Ta ma być pokazana w kolejnym tygodniu i zawierać już informacje o 3.7.0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią to co zawsze, szykują 3.5 na skok na portfele. Poza tym powiedzieli by wprost, że obecnie priorytetem jest SQ42, a nie dają jakichś studencików, którzy pokazują jak się bawią animacjami ognia z silników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bavar wiesz, jak dla mnie lepiej żeby skupiali się na SQ42. Patrząc na ich wydatki oraz horyzont czasowy produkcji będą potrzebować kolejnej porcji środków, jakie może im dać ukończony Squadron. No i czas na dopinanie PU.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Druga już w tym miesiącu roadmapa a w niej informacje co nas czeka w tym roku.
Zresztą sami zobaczcie.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

19wcMZc.jpg

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna już trzecia lutowa roadmapa
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

ps.

Roadmapa SQ42 została umieszczona w odpowiednim temacie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjny cotygodniowy czyli ostatni w tym miesiącu roadmap (podobną grafikę dotyczącą SQ42 wiecie gdzie znaleźć ...)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w marcu roadmapa
Pozostał niecały miesiąc do wydania upadate a mamy 54% planu więc coś pewnie z kwartalnego planu niestety poleci ...
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, że Evocati dostali naprawdę mały kawałek do testowania mimo iż faktycznie już marzec, to możliwe że coś poleci. Pożyjemy, zobaczymy.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga marcowa roadmapa
62% realizacji planu ale niestety straciliśmy Banu Defendera
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzecia marcowa roadmapa
Widać światełko w tunelu bo CIG zabrał się do pracy i w tydzień bez usuwania czegokolwiek dobił do 84% planu ;)

CwQ0XdW.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia w tym miesiącu roadmapa i 92% realizacji planu
Nic nie wypadło choć są kandydaci do przesunięcia na kolejny kwartał tzn. pozostałe wersje "trzysetek" zrealizowane w 30%, asynchronous disconnection refactor w 36% ale może misje delivery 80% uda się im zrobić.
Zobaczymy w przyszłym tygodniu.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna pierwsza w kwietniu roadmapa

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwietniowa aktualizacja

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia w kwietniu aktualizacja roadmapy

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen możemy przyjrzeć się pracom nad zmianą działania stref zastrzeżonych (które są nieodłącznym elementem większych miast w grze), oraz asysty lądowania.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      prototyp systemu ekwipunku podręcznego, który znacznie ułatwi zarządzanie tym co mamy przy sobie; postępy w pracach zespołu VFX nad efektami wchodzenia w atmosferę, co będzie także widoczne dla innych graczy, którzy przykładowo będą stali na powierzchni planety; pierwszą iterację efektów pożaru, który może się przytrafić naszemu statkowi; projekt sklepu komputerowego w New Babbage, w którym będziemy mogli m.in. dostosować wedle własnego uznania naszego mobiGlasa; postępy w tworzeniu segmentów ładunkowych stacji kosmicznych; postępy prac nad efektami wody, która będzie także reagować na warunki atmosferyczne.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności