Skocz do zawartości
PrivKF

Error 15006

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

pierwszy raz mam ten błąd przy uruchamianiu gry. Porady znalezione na stronie serwisu SC nie dają rady.

Ktoś miał może ten przypadek i poradził sobie z nim? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy sposób to usunąć folder "User" z folderu SC. Zwykle daję radę się zalogować za 1-szym razem, czasami za 2 ale zawsze pomaga.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety uniwersalne naprawianie gry przez usunięcie tego folderu nie pomaga. Ale znalazłem inne rozwiązanie i problem występuje raczej po stronie CIG oraz serwera europejskiego - bo zakładam, do takowego podłącza po wykrytym IP.

 

Otóż z pomocą przyszło VPN i przekierowanie się na IP z USA. Wtedy wczytało się wszystko elegancko. Problemem pozostaje duży ping i rwąca gra. 

Wygląda, jakby na serwerze europejskim nie było mojego użytkownika lub niepełne informacje o moim koncie. 

Czytałem na forum SC, że w Europie jest sporo ludzi z tym problemem. 

Najwidoczniej muszę poczekać do pon, jak ktoś o ogarnie to z ich strony :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natomiast ja nic nie usuwałem, a  po prostu za 10 razem gra zaskoczyła. Trzeba czekać na rozwiązanie tego błędu.

P.S.Przy trochę mniejszej ilości graczy wyciągam jeszcze więcej fps

Edytowane przez BREAKINGBAD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd wywala odrobinę nietypowo, zazwyczaj działo to się przy próbie dołączenia do PU natomiast tym razem jest to od razu po uruchomieniu jeszcze przed "main menu", 3.3.0 przyniosło nam pewne zmiany jak sklep REC w AC co mogło wymusić szybsze logowanie na serwery RSI. Próbowałem jeszcze ustawić zalecane porty na routerze złudnie licząc na cud niestety nie nastąpił 😪


W moim wypadku rozwiązaniem okazuje się połączenie przez tethering po USB zamiast normalnego łącza internetowego ¯\\\_(ツ)\_/¯

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Jak na mój rozum to nie powinno zadziałać.

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak że jeśli nie możecie się połączyć z PU to w PowerShellu wpiszcie "ping public.universe.robertsspaceindustries.com"
jeśli w odpowiedzi otrzymacie "Pinging pub-alpha-euc1-hubs-001-6429721e03d4ae00.elb.eu-central-1.amazonaws.com [35.157.7.255] with 32 bytes of data:" to wszystko by się zgadzało i rozwiązaniem jest zmiana DNS. Prawidłowe połączenie udało mi się wykonać jedynie gdy za domeną "public.universe.robertsspaceindustries.com"  krył się adres 3.121.43.178
Dla mnie działają DNSy googla 8.8.8.8


Instrukcja jak zmienić DNS

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie całkiem tak :) Ja mam serwer DNS postawiony u siebie, z zewnętrznego (używam CloudFlare 1.1.1.1 i 1.0.0.1) pobiera tylko nowe adresy. To mi gwarantuje najmniejsze możliwe opóźnienie. A SC i tak raz się połączy,a 3 razy wywali błąd. Niestety dopóki nie wyłapią źródła problemu trzeba się przemęczyć.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem tylko parę razy i dla mnie zadziałało :)
Na spectrum ktoś pisał o podmianie WHOIS 
public.universe.robertsspaceindustries.com na jakiś z US i AU ale mi się nie chciało w to bawić, rezultaty również mogły być złudne jak w przypadku z podmianą DNS.
Jak ci się chce @Xeroeth to próbuj podmiany na inne huby https://www.robtex.com/dns-lookup/public.universe.robertsspaceindustries.com i daj znać czy daje to jakiś efekt :D

Jako ciekawostka dodam że lokalizacją podaną dla 3.121.43.178 jest Fairfield, United States natomiast dla 35.157.7.255 to Frankfurt am Main, Germany.

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nah, szkoda czasu. Mam sporo do nadrobienia w innych grach, a ten problem powinien zniknąć na dniach. Wątpie żeby zostawili serwery w takim stanie ;)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Najprościej problemy z DNS rozwiązać dodając w pliku C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts wpisy

3.121.43.178 public.universe.robertsspaceindustries.com

lub

35.157.7.255 public.universe.robertsspaceindustries.com

 

do testów połączenia można też użyć telnet, ale trzeba ją odblokować odpalając komendę z linii komend z uprawnieniami administratora.

dism /online /Enable-Feature /FeatureName:TelnetClient

 

potem

telnet public.universe.robertsspaceindustries.com 8000

 

A gdzie się łączy klient można sprawdzić w tym pliku:

C:\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE\loginData.json

 

Pojawia się on tylko jak jest odpalona gra, po zamknięciu plik jest usuwany automatycznie.

 

Pozdrawki
BHoleVX


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności