Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że warto się zainteresować tą grą . Zbiera same dobre opinie i jest tworzona w expresowym tempie.  Konto założyć można za darmo i co jakiś rozdają klucze dostępu do Alphy ( rejestrując się pod tym linkiem https://www.ashesofcreation.com/ref/mrBok/ pomażecie mi w otrzymywaniu jakiś tam bonusów w grze).

Tutaj Pan Lazy Peon ładnie podsumowuje Ashes of Creation i jego rozwój. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 Grudnia rusza Open Beta -  Ashes of Creation Apocalypse!  Wystarczy zarejestrować się pod tym linkiem https://www.ashesofcreation.com/ref/mrBok/ i czekać :) Gra jest podzielona na dwa produkty także małe wyjaśnienie odnośnie ich etapów produkcji i pakietów w sklepie:

*Ashes of Creation - pełnowymiarowa gra MMORPG (w produkcji)

Alpha 1  - (Q2) 2019  - testy zaczną się dopiero w drugim kwartale 2019 dla osób z wcześniej wykupionym pakietem, aktualnie niedostępny do nabycia.

Alpha 2 - (Q3) 2019 - Persistent Alpha testy, serwery otwarte 24/7 aż do wypuszczenia gry.  Aktualnie można kupić dostęp z pakietem EXPEDITIONARY PRE-ORDER PACK.
Beta 1 i Beta 2 - Końcówka 2019 roku. Twórcy zapowiedzieli, że cała beta będzie trwała tyle ile beta trwać powinna czyli 2-3 tygodnie, więc powinni się wyrobić do 2020 roku.

*Ashes of Creation Apocalypse - Tryb Battle Royale, Castle Sieges i Horde Mode (aktualnie testowane)

Twórcy zdają sobie sprawę jak ważny jest system walki w grach MMO. Żeby go przetestować w otwartym świecie musieli by czekać do Q2 2019. Postanowili jednak zatrudnić więcej osób i wypuścić wcześniej tryb Apocalypse. Służy on tylko i wyłącznie do testowania i usprawniania systemu walki, stabilności serwerów, liczby osób na mapie. Dane zebrane przez te 4-5 miesięcy pomogą zaimplementować ten  system do świata MMO. Wyjaśniam dlatego, ponieważ 90% ludzi widzi filmiki z tej gry i narzeka, że firma obiecała MMO, a robi się z tego drugi Fortnite :D

 

Battle Royale - aktualnie testowany tryb. 100 osób na małej mapie która przez 20 minut się kurczy, wygrywa ostatnia żywa osoba. Można grać Solo, Duo i 4 osobowy team. Od 18 Grudnia ruszają open testy. Do tego czasu odbywały się tylko w weekendy dla osób które wspierały grę na Kickstarterze. W przyszłości będzie online 24/7 dla wszystkich za darmo. Nawet po wypuszczeniu MMO będzie dalej służyć do testowania nowych pomysłów i systemów walki zanim je wrzucą do świata gry.

Castle Sieges - zdobywanie zamku. Zamknięte testy pod koniec Grudnia 2018. 100 osób atakuje, 100 osób broni. Testowanie dużej liczby efektów i graczy na małym obszarze, stabilności serwerów itp. W przyszłości również będzie dostępne dla wszystkich. W świecie MMO będziemy mogli zdobywać miasta i metropolie,  ten tryb ma symulować właśnie taki rajd i szlifowanie tego systemu.

Horde Mode - początek 2019 roku. Gracze za pomocą specjalnych monet będą mogli wcielić się w postać potworów, bestii i bossów atakujących miasto. Inni będą je bronić. W świecie MMO również będziemy mogli zdobywać takie monety i wcielać się w wielkie pająki czy mroczne bestie.

 

 

W sklepie mamy do kupienia różne pakiety dające nam dostęp do różnych etapów produkcji gry:
 

WAYFARER PRE-ORDER PACK - 75$ - dostęp do Beta 2, dwa miesiące subskrypcji (wartość 30$) + niewiadoma jeszcze ilość waluty w grze (Ember), ale będzie o wartości 25$

EXPEDITIONARY PRE-ORDER PACK - 150$ -  dostęp do Beta 1, Beta 2, cztery miesiące subskrypcji (wartość 60$) + Ember za 50$

VOYAGER PRE-ORDER PACK - 250$ -  dostęp do Alpha 2, Beta 1, Beta 2, sześć miesięcy subskrypcji (wartość 90$) + Ember za 100$

VOYAGER PLUS PRE-ORDER PACK - 375$ - dostęp do Alpha 2, Beta 1, Beta 2, dziewięć miesięcy subskrypcji (wartość 135$) + Ember za 125$.

Gra wyjdzie na przełomie 2019/2020 roku. Nie trzeba będzie jej kupować, za to miesięczna subskrypcja będzie kosztować 15$. Waluta Ember z tego co kojarzę będzie służyć do kosmetycznych rzeczy. Twórcy zarzekają się, że nie będzie to gra P2W. Niedługo też skończą pracę nad nową stroną internetową. Jeśli zarejestrujecie się pod tym linkiem https://www.ashesofcreation.com/ref/mrBok/ dodacie mnie do programu Referral jako polecającego. Wam to w sumie nic nie daje, ale z każdych waszych zakupów Twórcy dają mi 15% w postaci Intrepid Bucks. Tą walutę będzie można przeznaczyć do kupowania Ember, Cosmetic Store i opłacania subskrypcji. Więc w teorii 7 polecających osób regularnie grających i macie subskrypcje z głowy ;)

Servus :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ruszyły testy Ashes of Creation Apocalypse!

tutaj możecie się zarejestrować i wypróbować za darmo tryb Battle Royal.  

ASHESOFCREATION.COM

 Służy on do testowania walki, i stresowania serwerów zanim wypuszczą MMO. Następny krok to tryb Castle Sieges. 
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fantasy?

Niestety podziękuję. :(


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ashes of Creation Best Trailers Compilation



Zbiór najlepszych moim zdaniem zwiastunów zapowiadających nadchodzącą grę MMORPG Ashes of Creation. Zobaczcie sami i oceńcie jak plasuje się wśród innych tytułów. 

-----------

 

 

Edytowane przez -mr.Bok-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Ashes wetchnie życie do gatunku MMO czy to wielki skam? Postaramy się na to odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku. Historia jaką przeżył ten tytuł od początku, aż po dzisiejszy dzień, sukcesy i problemy jakie napotkała gra oraz czego możemy się spodziewać w przyszłości.  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez SepReykan
      Witam wszystkich.
      W ramach umilania sobie czasu oczekiwania na SC, czy znajdą się chętni na partyjkę albo kilka Stellaris'a lub Total War Warhammer 2 (mortal empires)?
      Szczegóły się omówi jak będzie zainteresowanie tematem.
      Poziom bez znaczenia, liczą się chęci - sam w TW Warhammer'a  nigdy jeszcze nie grałem w multi. Chciałbym spróbować. W Stellarisa grałem, ale nie dużo. Co do drugiego, idealnie by było więcej niż 2 osoby.
      Kontakt możliwy na forum jako odpowiedź do tematu, lub bezpośrednio na discordzie (nick: SepReykan).
      Pozdrawiam.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności