Skocz do zawartości
Vanter

Cena HTC VIVE w EU i USA

Rekomendowane odpowiedzi

vive.thumb.jpg.afb9294a5f4890532d1f41d5c34429fe.jpg
499$ to ~1 888 zł natomiast 599€ to ~2 581 zł

 

700zł różnicy to  dla mnie dużo i jak cenę za oceanu jestem w stanie zaakceptować tak europejska wydaje mi się zadurza na tak leciwy sprzęt.
Dostępny jest również nowszy sprzęt Vive Pro ale tu cena zabija z miejsca 😗
Starter kit:
1098$ ~ 4 154 zł

1399€ ~ 6 028 zł

HMD: (** VIVE Pro HMD nie zawiera kontrolerów, stacji bazowych ani bezprzewodowego adaptera VIVE.)
799$ ~ 3 023 zł
876€ ~ 3 775

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1888 + 23% vatu i masz 2322pln. Do tego różnica w kursie dolar-euro i zrobi sie te 150pln. Pretensje do systemu podatkowego trzeba mieć 😕


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Vanter Jeśli sprawdzasz ceny w amerykańskich sklepach to pamiętaj, że w przeciwieństwie do europy w USA podaje się ceny przed opodatkowaniem i jak kupujesz dopiero wtedy masz doliczony podatek ;)

 


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STEAM narobił mi nadziej, później przekierował mnie na europejską stronę i marzenia prysły. Tak se tylko chciałem ponarzekać 😞 z początku myślałem że na europejskiej stronie ceny są również bez VAT ale na szczęście są z 23% podatkiem.

Cytat

The price indicated for any digital products includes anticipated VAT based on the Irish VAT rate of 23 %. The applicable VAT rate may change during the course of the shopping session if you are in another location. To see how we calculate VAT, please click here.

Jeśli ktoś posiada  Vive Pro prosił bym o opinie! 🤩 Nie dam na pewno 6k za gogle ale jestem ciekaw czy te gogle są warte swej ceny.

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Dako
      Pimax 5k+ Virtual Reality czyli recenzja popełniona przez simulotnika
      Warto przeczytać
      Pimax 5k+ Virtual Reality | YoYoSims
      YOYOSIMS.PL  
    • Przez Dako
      Fajna rzecz dla latających w VR czyli coś w stylu machanie łapkami zamiast po omacku macania myszy i klawiatury
      Film z DCS



      ps.
      I dla dociekliwych temat z ichniego forum
      https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218861
    • Przez Dako
      Być może ciekawa alternatywa dla smartfonów za kilka tysięcy PLN umieszczanych w plastikowych goglach VR
      https://www.newegg.com/global/pl-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16826891001&ignorebbr=1&fbclid=IwAR0EUmr9wMFvA4ZOL__TSR2weUdYSL9bvPcXtxvXwce0WoeO_Vpe1LpBRDQ
      Recenzja sprzętu
      https://www.vrhunters.pl/recenzja-gogli-acer-windows-mixed-reality/
    • Przez Dako
      W Berlinie na targach IFA Pimax zaprezentował swój nowy prototyp headsetu Pimax 8K
       
      Podstawowe cechy produktu:
      prawdziwe 4k na oko ( marketingowo jest 8K) FOV - 200 " !! 2x ekrany LCD odświeżanie 120~160hz ( tak naprawdę jest to 60~80  ponieważ używa technologi brainstorm , o tym dalej) pełne ( juz zrobione ) wsparcie dla Steam VR ( i dostęp do bazy gier) możliwość korzystania z kontrolerów VIVE i latarni - tu jego dotychczasowi posiadacze są uprzywilejowani bo mogą kupić sam headset Pimaxa technologia "brainstorm" - oszukuje ludzkie oko i mózg naprzemiennie wyświetlając obraz tak aby grafika pokroju 1080 / 1080 TI dawała rade z obróbką obrazu Więcej informacji w linku na końcu wpisu
       
      Jeśli to wypali (premiera i wysyłka w zależności od wersji  styczeń-maj 2018) to będzie  sprzęt godny uwagi i chyba będzie można go nazwać nową generacją.
       
      Na kickstarterze ruszyła wczoraj zbiórka.
      Do wyboru kilka opcji wsparcia projektu (aktualnie zebrano już ponad 530 tys USD )
      Uwaga: w celu przejścia do kicka należy nacisnąć literkę K w lewym górnym rogu filmu
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności