Skocz do zawartości
Dako

Reverse the Verse - temat ogólny

Rekomendowane odpowiedzi

Reverse the Verse - nr 23

 

http://www.twitch.tv/cigcommunity

 

Krótkie info:

 

Caterpillar lub Retaliator może będą w sprzedaży Anniversary Sale
Anniversary Sale potrwa jeden tydzień.

Nie mogą zdradzić, które statki będą w sprzedaży w Anniversary Sale.

 

Mustang i Avenger będą w AC 1.0

W 300i ładownia nie może być większa
315P jest szybszy niż 300i (potwierdzenie jutro)
Brak ustalonej ceny na Carrack
Freelancer - wieżyczki będą funkcjonalne dopiero w AC2.0
Orion ma drony i nie ma żadnego pojazdu typu rover.

Carrack nie posiada dronów.

Carrack jest trochę większy niż Connie.
Xi'An Khartu-Al będzie dostępny jakiś czas po wydaniu AC1.0
Avenger naprawdę się nie zmienia - nadal ma główny ster strumieniowy TR5
Banu MM - nie wiadomo kiedy się pojawi - koncepcja chwilowo zablokowana

890 Jump prawdopodobnie pojawi się przed Beta PU

AC2.0 będą załogi wieloosobowe ale nie do wszystkich statków od początku.
Będziemy w końcu mieć więcej niż 15 statków w hangarze (jest to kwestia wydajności)
4-6 nowe bronie bardzo blisko wydania
Strzelnica w Hangarze będzie miała inny wygląd

AC będzie symulatorem w grze. Będą AC credits.
 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś się pojawia pierwszy raz to będzie mieć, jeśli nie - to nie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy w rocznicowej wyprzedaży pojawią się również upgrady, takie co były lub jakieś nowe ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reverse the Verse nr 24

 

http://www.twitch.tv/cigcommunity/c/5534875

 

Krótkie info z niego:

- pierdoły do nabycia w sklepie od piątku (Stocking Stuffers, Notepads, Green Men)

- dziś rozpoczyna się Anniv. Sale

- dwie części sprzedaży w tym tygodniu bez limitu czasowego sprzedaży w przyszłym statki z limitem czasu sprzedaży

- Super Hornet będzie dostępny w Anniv. Sale

- nie będzie Mustanga w Anniv. Sale

- ceny statków nie wzrosną na Anniv. Sale

- wszystkie statki dostępne w Anniv. Sale będą miały 2 lata ubezpieczenia

- odblokowany zostanie nowy statek
- Carrack w sprzedaży koncepcyjnej pojawi się prawdopodobnie 28.11.14
- nie będzie żadnych patchy w kolejnym tygodniu
- Vanduul Scythe i Idris-M prawdopodobnie nigdy nie wrócą do sprzedaży.
- wyjaśnienie w sprawie
Cross-Chassis Upgrade(CCU) - funkcjonuje tylko w przypadku gdy oba statki są w pełni dostępne w AC
- wiele nowych CCU wychodzi  wraz z AC 1.0
AC 1.0 na koniec roku (jeśli CR będzie z niego zadowolony)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">
- będzie nowy patch przed AC 1.0 (dodany nowy statek)
- Mustang pojawi się dopiero w sprzedaży z AC1.0
- warianty Mustanga mogą być też dostępne w AC1.0
- podstawową wersją Avenger-a będzie można latać w AC1.0

- Avenger warianty = Q1 2015
- nowe wersje HUD-a prawdopodobnie w AC 1.0

- HUD-y mają się różnić między sobą
- będzie wojna elektroniczna - ECM ... Ostrzeżenia o skanowaniu statku gracza.
- Pan CR znów coś kombinuje nad kompresją czasu 4x i ubezpieczenia w oparciu o czas gry. (WTF ? - dopisek mój)
- 890 Jump nowe opcje, takie jak Med Bay
- Xi'An Scout i Banu MM żadne nowe wiadomości, ale prawdopodobnie w sprzedaży w przyszłym tygodniu - może ta część ograniczona czasowo sprzedaż ? (dopisek mój)
- Retaliator prawdopodobnie nie będzie gotowy aby pojawił się w hangarze przed końcem roku.
- Holiday Live Stream19 grudnia będzie trwało 6 godzin - LA, Austin, Wielka Brytania - nowe fajne rzeczy i informacje. Począwszy 10am PST
- Ben stwierdził, że  "UBEZPIECZENIE JEST PRAWIE BEZ ZNACZENIA" :) w kontekście ubezpieczenie LTI kadłuba
- ubezpieczenie LTI chroni kadłub statków we wszystkich sektorach. Natomiast dokupione upgrade i ładunek już nie ubezpiecza.
- Konkurs Herald - wymyślić własne UI (?)
- tylko Remeeder miał korekty statystyk i już żaden inny statek tego mieć nie będzie :)
- będzie trochę krwi w rozgrywce FPS ale z umiarem.
- brak wiadomości na temat Hull C oraz P72
- moduł społecznościowy pozwoli zaprosić znajomych do swojego hangaru
- CR powiedział największy statek który trafi do sprzedaży będzie to Destroyer - jest to potwierdzone.
- nie będzie w przyszłym tygodniu ATV i RTV

 

I jeszcze jakieś "popierdółki" o których mi się już nie chce pisać.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Dako kawał dobrej roboty, zobaczymy ile z tych informacji się potwierdzi, ja ostrze sobie pazurki na Banu MM oraz Xi'An Scouta  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Nie łam się Jazz, będziesz miał go z LTI, poczekaj aż będzie hangar ready i sobie zamienisz Heralda z LTI na Retaliatora  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reverse the Verse nr 25 - niby miało nie być ale jednak jest  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Link http://www.twitch.tv/cigcommunity

 

Holoview do Carrack-a uruchomiony od piątku.
Stretch goals będą nieco bardziej usystematyzowane nie będą to już tylko statki.
W grze można użyć kadłub wraku jako osłony, ale nie będzie on blokować emisji ciepła.

Fora prywatne będą dostępne w pierwszej połowie przyszłego roku.
Następna wersja AC będzie mieć wprowadzoną listę przyjaciół oraz system lobby .
Pierwsze wieloosobowe statki dostępne do lotów to: Cutlass, Connie, Freelancer, Idris (??? :woot: ) i potencjalnie po nich niedługo Retaliator.

Trwają prace nad systemami uszkodzeń, co wymaga czasu. Im większy statek tym dłużej trwa. Mają nowy proceduralny system który sprawia, że idzie to coraz szybciej.

Proceduralne narzędzia generacji w grze najprawdopodobniej będą działać pod nadzorem CIG. Początkowo dużym później mniejszym.
Wszechświat w grze jest bardziej konkretnie  dostosowany niż w No Man's Sky  lub Elite Dangerous, więc zawartość będzie dopasowywana do uniwersum SC.

Coś tak kombinują przy Alpha Slotach - nowe zasady (może będą w przypadku stopienia pakietu po kontakcie z Supportem przechodzić na nowy zakupiony pakiet :) )

NPC będą reagować na to, jak będzie się je leczyć.

64-bit system gry będzie działał w styczniu. W czasie wprowadzania statków wieloosobowych (już w styczniu?)

 

Asteroid Hangar będzie domyślny dla wielkich statków (JUMP 890 też ?)
W większych statkach należy mieć graczy a nie tylko NPC.

Javelin będzie miał maksymalnie załogę 25 osobową.

Carrack będzie znacznie większy niż Aquila,

CR naprawdę nie potrafi powiedzieć, czy Carrack jest wystarczająco duży, aby uznać za jeden ze statków które wymagają kilku graczy do obsługi  (jest to duży kilkupokładowy statek).
Hull C może być kontrolowany przez  pojedynczego gracza.
Starfarer będzie opcje dla przewozu stałych ładunków nie tylko paliwa

 

Carrack będzie ograniczony w czasie sprzedaży. Nie będzie ograniczony liczbowo tylko czasowo.
Javelin - sprzedaż w piątek.

Aurory za 20 USD sprzedawane będą w piątek - zakup nie może nastąpić za USD z naszego konta RSI ( z przetopionych statków ) tylko za pomocą karty kredytowej lub PayPal.

Każdy będzie mógł kupić za 20 dolarów Aurorę, ale nie można jej stopić (chyba coś jak w przypadku Mustang Omega AMD).

 

Xi'an skaut będzie bardzo fajny.
Merlin nie będzie dostępny w AC 1.0
Scout nie będzie dostępny w AC 1.0

Scythe nie będzie w dostępny w AC 1.0
Mustang najprawdopodobniej dostępny w najbliższym AC 1.0

Banu MM na etapie zakończenia koncepcji technicznej.

 

*wytłuszczenia imho ważnych informacji + dopiski w nawiasach moje

@Tecon poprawione dzięki (trochę za wcześnie na zabawę w tłumaczenia)

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd masz te info? [link] pls  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

 Bo np

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

wg strony ma być w sprzedaży po raz pierwszy 6am PST piątek, czyli u nas o 15:00.


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asteroid dla duzych ma sens ze wzgledu na szerokie drzwi, , mimo to Recplaimer jest za szeroki na ich obecna powierzchnie przelotowa

Te wieloosobowki w styczniu to moze byc cutlass na sztywno, pilot w sterowce i dzialkowy w dzialku, bez chodzenia po statku na poczatku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zerat_KJ

No ale podany jako przykład 890 Jump do takiego pierdolnika jakim jest Asteroid hangar ?

Ten statek aż prosi się o Revel & York tylko tam on pasuje  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Co do wielo-osobówek im szybciej tym lepiej (będzie CCU w sklepie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">) ale z tego co było w RtV nie liczyłbym na szybkie granie z kolegą :(

Mamy dostać na początku NPC AI do dyspozycji czyli prędzej scenariusze typu:

  • Upośledzony idiota NPC jako pilot a my obsługa wieżyczki i ciągły stres dlaczego to AI leci ciągle po prostej a nie stosuje uników lub tam gdzie wg Nas powinien?  ...

lub

  • My jako pilot i ciągłe zastanawianie się czy zabili już nam tego strzelca w wieżyczce ? Jeśli nie to dlaczego ten kretyn nie strzela? ...

:devil:

 

ps1

Albo sytuacja przegięta w drugą stronę czyli  NPC AI jako cyborg-snajper trafiający Nas atakujących Hornetem z odległości 5 km w oko z lasera ze swojej wieżyczki w Cutlass-ie

 

Oj będzie się działo.

Bo patrząc na niechlujstwo CIG* w zakresie swoich update i działań to obie rzeczy są możliwe ...

 

ps2

* dlaczego piszę o niechlujstwie ?

Bo to uprzejme określenie do pracy Panów z CIG

Skoro Hangar jest jednym z dwóch produktów które mamy dziś dostępnych to imho mogliby się postać aby było on nieskazitelny ...

A tak to co ?

Po każdym update graficzne wtopy.

 

Sam doświadczyłem u mnie osobiście:

  • niedawno mój 300i i stojący na 2 kołach ( trzecie koło podwozia głównego gdzieś wtopione w podłogę Hangaru przez miesiąc)
  • niedawno mój Freelancer z rampą ładowni na którą nie można wejść bo wpadam w nią po pas i stoję na podłodze Hangaru
  • aktualnie Super Hornet z wiszącym w powietrzu (przesuniętym do tyłu o jakiś 1 metr) uzbrojeniem na skrzydłach ???

 

WTF?

 

I to wszystko na zasadzie informacji z CIG :

 

Znamy problem pracujemy nad nim czyli mamy Was w dup... spodziewajcie się poprawy w następnym patchu za około (+{/-) miesiąc...

 

Mam okazje (jak niektórzy wiedzą :devil: ) bawić się od czerwca w ED.

I tam po każdym dużym patchu potrafią w ciągu doby lub dwóch wrzucić 3-4 nowe poprawki naprawiające błędy ( po info od graczy)  które się pojawiły.

Nikt nie każe Wam czekać na kolejny patch za miesiąc lub dużej bo jest zajęty wizją, obrazkiem koncepcyjnym lub ustalaniem cen w sklepie ...

Tam komuś zwyczajnie zależy ...

Pod tym względem CIG jest u mnie na poziomie dno i 4 metry mułu ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to powinni zrobić jeszcze jeden olbrzymi prestiżowy hangar, w stylu R&Y tylko ładniejszy, taki żeby mogły w nim lądować wszystkie statki posiadające taką możliwość, no i żeby nie miał ograniczenia co do miejsca swojego położenia, jak to ma miejsce w asteroid-owym.

 

Oczywiście będzie wyk.... drogi   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Idą jak burza, mnie tam to cieszy choć nie mam tej gry jeszcze w swojej bibliotece  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to że Carrack ma w standardzie hangar R&Y, można dość do wniosku że duże statki, to statki powyżej 150 m długości lub co bardziej prawdopodobne zależne od ich szerokości np wszystkie powyżej 80 m. Dla przykładu taki Banu MM już ma steroidowy, choć handlarze i piraci to jakoś dziwne połączenie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie Retaliatora w Ani otrzymałem hangar R&Y i Asteroid teraz mam wszystkie jakie są w grze  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jazz z tego co pamiętam to działa trochę inaczej.

Asteroid jest najdroższy z hangarów i jeśli kupisz statek który ma go przypisanego (czyli najtaniej to Cutlass) to automatycznie dostajesz dostęp do pozostałych tańszych hangarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dokładnie to działa tak jak pisał też o tym Dako  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Na razie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> Zobaczymy co panowie z CIG jeszcze wymyślą  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

I jak znam życie ty będziesz je miał  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności