Przez
Nebthtet
Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami .
Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time...
No, ale do rzeczy. Przecież chcecie dowiedzieć się więcej o RTX w Star Citizenie!
Cały temat zaczął się od tego, że jeden z użytkowników zadał na Spectrum pytanie:
Na odpowiedź ze strony Bena Parry'ego z CIG nie trzeba było długo czekać...
Kolejny użytkownik nie dawał za wygraną:
Na co Ben odpowiedział:
Wydaje się to całkiem mądrym podejściem, w końcu development Star Citizena i tak trwa już długo, a do końca tej drogi jeszcze daleko. Ale użytkownicy nie dają za wygraną.
Ben rzecz jasna wyprowadza Bluedirka z błędu:
Inny z użytkowników również całkiem słusznie zauważa, że może i artyści środowiskowi mieliby mniej pracy, ale nie developer grafiki, który musiałby okodzić cały ten interes 😛. Bluedirk dalej drążył temat:
Ben doprecyzował poprzednią wypowiedź.
Kolejny użytkownik z kolei pyta o ewentualne alternatywy dla raytracingu.
Ben nie ma dla niego dobrych informacji.
Tiranasta się zasmucił.
Tutaj odpowiedź Bena jest zdecydowanie bardziej pozytywna.
Lieutenant spytał jeszcze o technologię Vulcan.
Odpowiedź raczej nie była zgodna z tym, co sobie wydumał autor artykułu .
A Paladin Titus skwitował całą sprawę krótko:
A co wy o tym sądzicie? Zgadzacie się ze stanowiskiem Bena, czy może sądzicie że CIG powinno implementować takie nowinki technologiczne za wszelką cenę? W końcu i tak jeszcze do premiery daleko? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!