Skocz do zawartości
  • 0
Imn0

Network Fatal Error

Pytanie

Witam mam problem z pobraniem SC kiedy klikam "install" pobiera się manifest ,a po jego pobraniu  ściąga się około 3mb z 200mb paczki i pobieranie się wyłącza.Gdy włączę je jeszcze raz manifest znowu się pobiera a paczka 200mb pobiera się od nowa i pobieranie wyłącza się po około 3mb. Z każdą próbą pobrania w logu pojawia się informacja "Error installing at C:\Program Files\StarCitizen\LIVE: Error: NETWORK FATAL ERROR: Network ERROR for URL: "https://objects.robertsspaceindustries.com/AB00040725985E2F94B171B18005BA66FD453FA1FCBFDECA5A1FFDF28D8BEBB1?Policy=eyJTdGF0ZW1lbnQiOlt7IlJlc291cmNlIjoiaHR0cHM6XC9cL29iamVjdHMucm9iZXJ0c3NwYWNlaW5kdXN0cmllcy5jb21cLyoiLCJDb25kaXRpb24iOnsiRGF0ZUxlc3NUaGFuIjp7IkFXUzpFcG9jaFRpbWUiOjE1MzYwMDcwNjh9fX1dfQ__&Signature=N7UzKgmlIbsPD0Hclmkm5NlgXlRJvGbuow3CzbW9Lc5r8Km5glU3caom0eWGQwUObtW2zsEH6VjFNzjXpqHHMpRSxoIbfaNAQR9UTe3sM71oPKgUrjS2WTnqYHh3WyS8SA33hDR5pHZj~XRbPmQmehKQPAJDvrxl31WzvFc4oIT-ZEkTR0juWM8vkbwtrXIlP8MxUS06u0DX9KCrb1fdimWIHM59xEeVfyQyMgve3IGDw6EbCLggFr8yiJmMz-Xx-tgBZv8qS6h~CHT0lA7GmkHsaOjrpzJXhGpGT889zCwAjFhnGO89DBuNNnDgMd8xcUm4dGnlTy2~Lr0Szn4Ckg__&Key-Pair-Id=APKAJXM2QEUFXVY4GN6Q": "transfer closed with 3185 bytes remaining to read" - after 5 Retries
".Dodawanie wyjątku do firewalla , uruchamianie jako administrator , uruchamianie w trybie zgodności z innymi systemami (7,8,vista,vista service pack 1,vista service pack 2) , reinstal , nie pomogły. Pobierałem na kompie z Win 10 pro 16gb ram ,a instalowałem na ssd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuj cały interes pobierać / instalować na dysk inny niż systemowy, przenieść możesz jeśli się ściągnie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

pobierałem na wszystkie dostępne dyski jak i na lapku i błąd się powtarza 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sorry ,że zapytam ale jakich plików ,a bardziej o jakich nazwach mam szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Usunąłem wszystkie pliki o nazwach RSI , Robert Space Industries jakie znalazłem i błąd dalej się powtarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

odinstaluj i skasuj

skasuj:
C:\Program Files\Roberts Space Industries\
C:\Users\Vanter\AppData\Local\Star Citizen

oraz upewnij się ze wyłączony jest "Kontrolowany dostęp do folderu"
sprawdź czy na dysku na który jest pobierana gra jest dostępne miejsce
spróbuj instalacji w innym folderze niż systemowy
ustaw 30GB plik stronicowania https://support.robertsspaceindustries.com/hc/en-us/articles/360000083387-Out-of-memory-errors-set-your-pagefile

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na reddit znalazłem kogoś z podobnym problemem, jest tam opisane krok po kroku jak można to naprawić. Mam nadzieję, że to pomoże jakoś.
 

 

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Dastro tak się zastanawiałem nad zablokowanymi portami bo to najbardziej pasuje do problemu z siecią ale to sporo tłumaczenia i sprawdzania XD więc pomyślałem że najlepiej wyeliminować najczęstsze problemy tym bardziej że wyszukiwarka na spectrum nie znalazła frazy "NETWORK FATAL ERROR"


Najprostsze rozwiązanie skorzystać z innego łącza

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Dastro widzałem to z reddita (nie działa jak coś)

@Vanter usunąłem pliki ,kontrolowany dostęp do folderu jest wyłączony .mam 45GB wolnego miejsca ,instaluje na dysku D ,zastosowałem się do porad z linku , i błąd nadal się powtarza 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Prawdopodobnie twój provider blokuje któryś z portów używany przez SC najprostszą metodą sprawdzenia jest użycie innego komputera na tym samym łączu lub odwrotnie użycie innego łącza do tego komputera np tethering przez usb z telefonu (nie zapomnij rozłączyć normalnego połączenia).

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Vanter dobrze pisze :) spróbuj zciągnać używając innego połączenia internetowego, np, podepnij telefon do kompa z udostępnionym internetem (po kablu lub WiFi). Jak zadziała to trzeba szukać jakiś ustawień na routerze którego używasz domyślnie.

 

Pozdrawki

BHoleVX


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

neta mam od T-mobile tak samo jak dane komórkowe 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

internet podpowiada że ludzie mieli jakieś problemy z portami w T-mobile, w takim razie w drugą stronę może złapiesz w okolicy jakieś wi-fi albo roaming rozwiąże sprawę (nie znam się na tym) ewentualnie tani starter z innej sieci, tylko nie jestem pewien czy problem jest z operatorem czy na ruterze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Po podłączeniu neta z telefonu do kompa przez usb zadziałało. Okazało się że to takie proste a ja się 5 dni z tym męczyłem.Dziękuje wszystkim za pomoc.

Edytowane przez Imn0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Imn0 tylko sprawdź z jakiej puli transferu zaciąga ci dane :) W Orange są 2 pule, jedna "stacjonarna" w miejscu pierwszego odpalenia  modemu, druga "mobilna" dostępna jak się skończy pierwsza, ale to jest tez współdzielone z wszystkimi telefonami podpiętymi do umowy.

 

A nielimitowany internet to fikcja :) Ja u siebie mam pule 150GB+100GB a później lejek transferu do 1 Mbps.

 

Pozdrawki
BHoleVX


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności