Skocz do zawartości
Nebthtet

Squadron 42 - status projektu i roadmapa

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyliście że od ponad dwóch miesięcy zero aktualizacji o Squadron 42? Ostatni film jest z 28 czerwca, od tego czasu cisza. Daty premiery brak dalej. Ktoś wie co się może dziać? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć że to cisza przed premierą 😬


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba @Dastro posłać na przeszpiegi do Frankwurtu i patrzeć czy wraca wesoły czy smutny, 22.09.2018 ma być https://www.con42.de/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po tym, że na ostatnich kilku imprezach branżowych jest jakoś cicho zarówno o SC jak i SQ42 to bardzo możliwe, że coś większego się szykuje jeszcze w tym roku. Co równie ważne to to, że jeszcze w zeszłym roku chwalili się Idrisem (którego mimo to nie dodali do PTU czy PU), dość dużym kawałkiem gameplayu z SQ42, a w tym roku tak na prawdę cisza to sądzę, że bardzo prawdopodobne jest wypuszczenie Bety i/lub podanie konkretnej daty dla SQ42 na CitizenConie lub na święta Bożego Narodzenia ;) 


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymista... Dla mnie to bajka o żelaznym wilku nim nie dotknę. CIG już mój kredyt zaufania przejadło niczym nie-rząd me podatki. W nic nie uwierzę już dopóki nie pokażą i nie dadzą do łapy czegoś gotowego :) - za dużo niedotrzymań i przekładek.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba naprawdę się zmobilizuję i przejadę się do Frankfurtu żeby ich kopnąć w zady albo po prostu mile mnie zaskoczą, osobiście wolę tą drugą opcję. :P


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko cieszę, że coś pokażą.

Po tylu latach nie ma się już co ekscytować ;)

Mam nadzieję iż będzie to coś wartego uwagi choć nie jestem pewien czy akurat na SQ42 aż tak mi zależy.

Nie wiem czy Społeczności potrzebne są kolejne obietnice, terminy które i tak nie zostaną dotrzymane ("bo to CIG"TM)

Natomiast jeśli jednak będzie to SC to i tak tego co zobaczymy doczekamy się dopiero za rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, właśnie na SQ42 powinno nam jako społeczności zależeć. Bo jeśli to wyjdzie, to tam są duże nazwiska, efektowna fabuła i prezentacja wielu mechanik PU. No i zawsze mielibyśmy argument - "przecież SQ dowieźli jak obiecali". Póki co jest jak jest :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie -  czekam na Singla jak na zbawienie :)

Przynajmiej tam GPU będzie wykorzystane w 100 procentach podobnie jak  jest w  potyczkach w Singiel player na Arenie Comander - gracze kontra boty

Odpadnie wąskie gardło jakim jest obecnie gra po sieci

 

Edytowane przez CzarnyMax_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie fakt, powinni równolegle mocno pushować SQ42 właśnie chociażby z tego powodu że tam nie muszą się męczyć z netkodem... A szybciej przez to można coś sensownego pokazać.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to właśnie chodzi singiel powinien jak najszybciej ujrzeć swiatło dzienne nawet beta , bo nowi gracze zniechęcają się obecną alfą po sieci: lagi , niskie fps , crashe itd. spowodowane wczesnym niedopracowanym netkodem:)

 

Edytowane przez CzarnyMax_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu znamy prawdopodobną datę premiery;)
https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/2-Squadron-42

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się do tych terminów nie przywiązuję - zwłaszcza że ta roadmapa kapitalnie pokazuje jak duża jest skala reworku. Poprawa jakości i szczegółowości jest ogromna, (ze wspaniałej na niesamowitą) ale to wszystko wymaga czasu... I jak widać po roadmapie CIG nie planuje wydawać tego na raty (np. po kilka rozdziałów), ale całościowo. 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /monthly_2018_12/image.png.406809fdd5248f1b67de27ae824f4432.png" data-ratio="55.82">

Plusem jest fakt, że sporo technologii potrzebnych do SQ42 już mają (np. OCS). Porównując obie roadmapy widać też, że sporo technologii jest równolegle wykorzystywane/opracowywane na potrzeby PU oraz SQ42, tak więc będziemy się bawić niektórymi nowymi zabawkami nieco wcześniej.

Przy okazji plan na Q3 i Q4 pozwala trochę pospekulować o tym, co może trafić do 3.7.0 i 3.8.0 SC.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że dalej będą istniały poszczególne rozdziały jak były obiecane kolejno wydawane co 2 lata a to co widzimy w mapie to poszczególne podrozdziały jednej części historii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, popatrz - to jest zbieżne ze slajdem, jaki prezentowali podczas jednego z CitConów:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Była mowa, że po wydaniu wszystkiego jednym ze sposobów na dalszy zarobek będą m.in. paczki misji, ale to osobny temat który się rozmył.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dako, jak będą aktualizacje Roadmapy dla SQ42 to myślę że najlepiej będzie wrzucać je do niniejszego tematu, a PU zostawić w osobnym wątku :).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kolejna aktualizacja roadmapy

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ostatni w lutym obrazek z grafiką postępów pracy ( "postępów pracy" taki oksymoron :D ) nad SQ42

1XNId5k.jpg

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga w marcu aktualizacja roadmapy
Nowe wersje (v2) efektów atmosferycznych i efektów broni zostały przełożone na kolejne kwartały
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzecie marcowe update
Przesunięto Player Jump v2 na kolejny kwartał i powoli do przodu, choć do realizacji planu i przy jego szybkości 6% w tym tygodniu może zabraknąć czasu
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia w tym miesiącu aktualizacja
Kilka rzeczy zostało przesunięte na kolejny kwartał.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza w kwietniu aktualizacja prac nad SQ42

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwietniowa aktualizacja

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lee_rg
      Witam najstarszych Citizenów zarówno wiekiem jak i stażem (mój UEE Citizen Record #6511 - niska cyferka  ). Na to wspaniałe formu trafiłem szukając odpowiedzi na nurtujące mnie od 11 września 2012 roku pytanie.
      Co dostaniemy jako najstarsi Citizeni za obiecane 24 miesiące? Dla mnie minęło już 87 miesięcy ciągle czekam i ciągle nie wiem.
      Jeśli ktoś z tego licznego grona członków zna odpowiedź na to nurtujące mnie pytanie to proszę o uchylenie rąbka tajemnicy.
      Dla nie wiedzących o czym gadam, zrzut Godlen Ticketu poniżej

    • Przez Vanter
      Udział Barali : xWariatx, MUHIx, Dziobak, Twili, James_Poltropia, Iniemamocny, Koryslaw78, Ojczulek, Luv, MGorhe, JetBerg
    • Przez Mati
      Z tego co widzę to była kiedyś na tym forum tradycja umieszczania informacji o nowych statkach w ramach wizji twórców SC
      Wpisując się w nią to już za chwilę, już za momencik pojawi się nowy tzw. "średni górnik" do SC
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Niestety/stety dopiero w grudniu gdy pojawi się PU 3.8 i będzie go można zakupić

      Film w ramach IAE2949 dostępny na stronie RSI ...
      Dla tych leniwych album
      Argo Mole
      IMGUR.COM Post with 297 views. Argo Mole A dla nadal zainteresowanych szczegóły z CitizenConu

    • Przez Vanter
      Wiem że spora część z was nie może już się doczekać aktualizacji 3.8 i microTech . Dlatego mam dla was dobre wieści. Evocati własnie zaczynają testy i wyciekła już nota aktualizacji.

      Alpha 3.8.0 PTU.3685322 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Vanter
      23. listopada w Manchesterze odbył się kolejny CitizenCon. Tym razem tematem przewodnim imprezy była eksploracja, a "sponsorem" imprezy została firma Anvil Aerospace. Osobom, które nie mogły dotrzeć na miejsce osobiście pozostało oglądanie konwentu na Twitchu.
      W niniejszym artykule znajdziecie skrócone podsumowanie informacji zaprezentowanych na imprezie, oraz zapisy streamów. Nie zapomnijcie podzielić się swoimi wrażeniami i opinią w komentarzach - co według was zrobiono dobrze, na co czekacie, z czego jesteście niezadowoleni.
      A teraz... W drogę!
       

       
      Rozpoczynamy przygodę
      Wydarzenie zaczęło się od prezentacji dwóch statków eksploracyjnych przez Chrisa Robertsa. Były to Carrack i C8 Pisces, które  nastepnie posłużyły do wykonania misji kradzieży danych z placówki na microTech. Podczas przelotu nad powierzchnią planety zostały zaprezentowane nowe efekty atmosferyczne oraz renderowania terenu mające zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki. Miasto wokół astroportu New Babbage nie było zabezpieczone strefą zakazu lotów, dzięki czemu można lądować niemal wszędzie i latać w pobliżu budynków.
      Roberts zapowiedział, że w przyszłym roku będziemy mogli wybrać miejsce startowe spośród głównymi miast planet i stacji Olisar. Poza odświeżonymi HUD-ami statków mogliśmy zobaczyć informacje o wyziębianiu się postaci i niskiej temperaturze otoczenia.
       
      Terra Firmer
      Kolejny panel zatytułowany Terra Firmer poświęcony był rozwojowi technologii tworzenia planet i księżyców. Opisane zostały kolejne odsłony systemów i ich możliwości w starszych wersjach oraz to, co trafi do nadchodzącej czwarta iteracji. Twórcy starają się stworzyć naturalne przejścia mierzy biomami, zapewniając jednocześnie niezwykłe wrażenia z rozgrywki, czego świetnym przykładem jest Hurston.
      Ponadto najnowsza wersja systemu została rozszerzona między innymi o warstwę klimatyczną, dlatego w niektórych obszarach możemy się spodziewać że nasza postać będzie marzła. Deweloperzy dzięki tej niezwykłej technologii mogą coraz szybciej tworzyć i generować nowe planety jednocześnie dostarczając graczom niesamowitych przeżyć wizualnych.
       
      microTechnicalities
      Trzecia prezentacja to microTechnicalities. Ukazała ona prace zespołu tworzącego między innymi miasta, stacje czy kosmoporty. Dzięki wykorzystaniu podejścia modułowego nowe lokalizacje budowane są dość szybko, czego świetnym przykładem są już obecne w grze stacje R&R, a także mające trafić tam już niedługo również nowe ich typy - towarowe czy rafineryjne. Druga połowa prezentacji została poświęcona temu, jak tworzono New Babbage - główną metropolię microTech. Nowy styl został oparty na połączeniu mroźnego klimatu i zaawansowanych technicznie struktur.  
       
      Loremasters
      Loremaker’s Guide to 2949 to niezwykle ciekawy panel poświęcony historii uniwersum SC. Poruszane tam tematy to polityka, struktury państwowe UEE czy proces przebiegu wyborów. Jeśli macie ochotę poszerzyć swoją wiedzę na temat świata gry, to na RSI trafiła Galactapedia, w której znajdziecie wiele ciekawych informacji.
      Panel zakończono odpowiedziami na serię pytań z widowni.
       
      Shoot 'em Up
      Shane Tracy zaszokował prezentując Shoot’em Up! Jeśli mieliście przyjemność brać udział, albo oglądać jeden z większych eventów organizowanych przez Citizen Coffee Company lub Rexzillę, to wiecie ile czasu potrzeba na zorganizowanie się i zebranie wszystkich. Dlatego na pewno spodoba wam się nowy tryb rozgrywki, w którym możecie do siebie strzelać, walczyć w pojazdach czy latać myśliwcami jak w Battlefieldzie czy Armie.
      Projekt zdaje się być w dość wczesnej fazie, ale wiążę z nim duże nadzieje, bo taki tryb rozgrywki pozwoli na przetestowanie wielu istotnych dla PU funkcji oraz  świetną zabawę.
       
      Ksenolingwistyka
      Jeśli ciekawią was języki ras obcych, to ten panel jest dla was. Znajdziecie tu wyjaśnienia zasad gramatyki i pisowni oraz objaśnienia kulturowe. Dodatkowo jeśli w przyszłości macie zamiar wybrać się na krańce znanych układów polecam oglądać uważnie, bo nigdy nie wiadomo co się może wydarzyć.
       
      Budowanie dynamicznego wszechświata z Tonym Z
      Przedostatnim i jednym z najciekawszych wystąpień była prezentacja Building a Dynamic Universe przedstawiona przez Tony'ego Zuroveca. Zademonstrował on narzędzie do symulowania oraz podglądu na żywo ekonomii uniwersum. Podczas panelu celem demonstracji została stworzona linia powiązań dla jednego produktu. Następnie zasymulowano NPC realizujących transport i przeszkadzających im piratów.
      Uniwersum reaguje na to, co się dzieje - ceny towarów zmieniają się na bieżąco według dostępności surowców i możliwości ich przetworzenia.
       
      Przygoda trwa dalej - zakończenie
      Na zakończenie przedstawione zostało podsumowanie tego, czego możemy spodziewać się w przyszłości, oraz zaprezentowana została druga część misji wykradania danych. Roberts zapowiedział plany wdrożenia OCS po stronie serwera już w wersji 3.8, na co z niecierpliwością czekamy. Padła też obietnica trwałości postępów lub przynajmniej zachowywania zarobionych przez graczy kredytów, co wydaje mi się jeszcze przedwczesne i może dotyczyć głównie mniejszych aktualizacji. Dalsza część misji po ucieczce z planety zakończyła się podróżą przez punkt skokowy do systemu Pyro.
      I to już koniec... Pozostaje nam zaczekać na kolejny CitizenCon oraz premierę patcha 3.8. Kto wie, może przed następnym eventem CIG zdoła zrealizować kolejne ambitne kamienie milowe rozwoju gry?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności