Skocz do zawartości
  • 0
MrConrad69

Zablokowane konto RSI

Pytanie

Witam!

Kupiłem 2 statki od graczy jako gift na maila. Posiadam albo raczej posiadałem Aquile i Hurricane. 

Po 2 dniach dostałem oto takiego maila:

Rozumiem, że w takim przypadku mogę się na razie pożegnać z graniem w Star Citizen?

Greetings,

Your account has been temporarily locked due to suspicious activity involving some of the gifts that have been received by this account.

During the investigation, your account will remain inactive.

Thank you for your cooperation.

Best Regards

Bellows
Roberts Space Industries

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Prawdopodobnie tak. Bez konta na RSI nie odezwiesz się na spectrum czy nie otworzysz ticketa, więc trudno będzie Ci bezpośrednio dosięgnąć kogoś z CIG z prośbą o pomoc, o ile w ogóle by to coś pomogło.

 

Może @Dastro będzie mieć jakiś pomysł? :D


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
  • Primo - jeśli kupiłeś same statki, a nie konto z grą to nie pograsz i tak
  • Secundo - support jest zawalony po uszy więc potrwa potwornie długo. Załóż nowe konto sobie i z niego utwórz ticket, jeśli nie masz dostępu do starego albo pisz na maila jaki masz w komunikacie od CIG. Opisz dokładnie co i jak.
  • Tertio - mam nadzieję że płaciłeś PayPalem, możesz claimować kasę do pół roku od zakupu (chyba że środki przekazałeś jako friend&family)

I na koniec przestroga: drogie dziatki, NIE kupujcie z niepewnych źródeł. Pewne źródło to sklep CIG i np osoby z pozytywnymi opiniami u nas w serwisie.

 

PS - w razie czego pomogę zmontować treść maila, jeśli z ang. radzisz sobie po japońsku (czyli jako-tako)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Odnośnie strony, na ktorej to kupowałeś:
Tu jest link z info, jak się dobrać do ich wsparcia: https://star-hangar.com/faq/ 
Albo przez diskorda: http://star-hangar.com/discord/ albo przez maila Office@Star-Hangar.com

Męcz ich, przekaż dowody, że dostałeś banana za zakup z ich strony i żądaj satysfakcji i zwrot hajsu.
Do CIG też napisz na support@cloudimperiumgames.com daj info, że kupiłeś z takiej i takie strony, i że Cie oszukali, że napisałeś do wsparcia z tej strony o wyjaśnienie i że prosisz CIG żeby chociaż odblokowali Ci puste konto.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Podkreślam po raz kolejny i napiszę to wołami na czerwono dla innych osób, które będą czytać ten wątek:

 

NIE KUPUJCIE gry, kont, statków, UEC Z NIEPEWNYCH ŹRÓDEŁ

  • Pewne na 100% źródło to CIG
  • Mniej pewne źródło to nasza giełda (użytkownicy z pozytywnymi opiniami)
  • Jeśli kupujesz od kogokolwiek innego niż CIG płać TYLKO PayPalem i jako transakcja, nigdy Friends & Family. Jeśli sprzedający się nie zgadza, to od niego NIE KUPUJ bo prawie na pewno chce cię orżnąć

Ech, widzę że trzeba będzie napisać poradnik odnośnie zakupów. A konkretnie czego NIE robić, bo normalnie takich handlarzy to bym mieliła na kocie żarcie 🤬😡


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Odpowiedź od CIG po przedstawieniu dowodów zakupu giftów:

  Scamming is against our Terms of Service, it's not something we support. When stolen pledges on account is brought to our attention the account in question is closed.

    Unfortunately, this isn't something I can assist with.

Support ze strony starhangar.com oddał pieniądze za oba gifty i prowadzi spór ze sprzedającymi. Jednak CIG nie interesują dowody i ustają przy wersji, że okradłem czyjeś konto z pledge

Edytowane przez MrConrad69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No cóż, dura lex, sed lex. Najważniejsze, że hajsy nie przepadły.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ale niestey dostęp do Star Citizen na moim ip został zablokowany i nawet vpn nic w tej sprawie nie daję. Naprawdę najgorszy support z jakim się spotkałem

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Najważniejsze, że kasa odzyskana, bo mała kwota to nie była. Teraz jeszcze tylko się dowiedzieć czy ban na ip jest założony czy też możesz nowe konto z nową paczką nabyć. W sumie to skoro najistotniejsza część jest zrealizowana to można teraz spróbować powalczyć o zdjęcie bana na ip. Ale już nie z supportem a poprzez kontakt z konkretną osobą w CiG.

 

Edytowane przez Darayaharus

sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sprawdzałem. Mogę założyć nowe konto jak najbardziej... ale nie mogę się na nie zalogować

Po wejściu w link aktywacyjny pojawia się komunikat, że dostęp do strony z tego komputera został zablokowany

OK a jak się z taką "konkretną osobą" skontaktować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie zgodzę się - odpowiedzieli szybko i poruszają się zgodnie z tym, co jest w licencji którą zaakceptowałeś. Support najniższego poziomu więcej nie może - w takich sytuacjach należy prosić o eskalację do kogoś wyżej. Tutaj proponuję przesłać im całość korespondencji włącznie z potwierdzeniem i spytać grzecznie czy możesz założyć nowe konto na którym normalnie sobie coś kupisz.

 

Kontakt pozostaje tylko drogą mailową bo na spectrum bez konta raczej nie pogadasz. Powtarzam - poproś (tylko grzecznie) o eskalację.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kontaktować się z supportem CIG lub czekać na reakcję z ich strony, na pewno nie otrzymałeś pełnego wyjaśnienia sytuacji i nie było konkluzji.


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No to tak. Bana nie zdejmą, a star-hangar.com nie może oddać jednak hajsu (ich początkowa decyzja była taka, że oddadzą i powiedzieli, że trzeba czekać 2-3 dni) ponieważ nie mogą odzyskać pieniędzy od sprzedawców gdyż mieli fałszywe konta PayPal, które zostały zamknięte. Nie zostało mi nic innego jak roszczenie PayPal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Szara strefa zawsze była niepewna, osobiście wykonałem kilkadziesiąt transakcji i problemów nie miałem, ale jak napisała wyżej Neb, gwarancję masz tylko kupując bezpośrednio od CIG'a. Jeśli chodzi o większe transakcje w szarej strefie zawsze korzystałem z tzw. middlemana ze sporą reputacją, czyli osoby pośredniczącej, której odpalało się jakiś napiwek, a Ty masz zabezpieczenie że kasa nie przepadnie, a towar dostaniesz w swoje łapki. Pozostaje mi życzyć powodzenie na drodze ku odzyskaniu kasy, a co do banana to zawsze możesz zwrócić się do ISP o nowe publiczne IP ;)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności