Skocz do zawartości
  • 0
Jazz

Problem przy aktualizacji

Pytanie

Proszę o pomoc, z jakiś przyczyn za każdym razem kiedy aktualizuje mi się gra. Ściągają się wszystkie aktualizacje od nowa. Razem z podstawowym plikiem.

 

Nie mam pojęcia dlaczego. Może ktoś jest wstanie mi powiedzieć co jest tego powodem.

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

U mnie było inaczej. Launcher nie był w stanie pobrać patcha. Musiałem pobrać wszystko od zera.


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

To mi się już zdarzyło dwa razy, pach się do jakiegoś momentu zaciągał i nagle błąd,  pomogło wymuszenie ściągania wszystkich od nowa.

 

Natomiast to u Jazza wygląda na uszkodzenie plików i dlatego pewnie chce zassać wszystko od nowa, nie usuwałeś czegoś z katalogu SC ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zastosowałem salomonowe rozwiązanie. Odinstalowałem gierkę. Gdybym miał Reuter z jednomegabitowym wejściem to przy moim łączu całość pobrała by się w 20 minut.

 

A tak muszę poczekać trochę dłużej. Zobaczymy co będzie po reinstalce.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Miałam kiedyś ten sam problem i po wywaleniu wszystkiego i reinstalacji było OK.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Własnie dzisiaj dopadło mnie poważne zwątpienie czy angażowanie środków w tą grę ma sens. Znów pojawił się problem z aktualizacją po patchu.  

 

Po włączeniu gry pojawił się komunikat o aktualizacji. Plik który ma w przybliżeniu 2100 mb. Pobrany w 2 minuty. Po czym zaczął znów ściągać się patch który ma bagatela 20400 mb!. Krew mnie zalała bo to jest dokładnie wielkość katalogu z grą.  

 

Przeszukałem forum RSI i nie znalazłem żadnych informacji na temat podobnych problemów. Przeżyłbym ściąganie tego kloca za każdym razem po patchu gdyby prędkość pobierania tej kobyły była stała tzn. taka jak przez pierwsze 5 minut czyli 12mb/s pół godziny i po sprawie. 

 

Ale prędkość po pierwszych 5 minutach zaczyna drastycznie spadać do zaledwie 1 mb/s. i robi się z tego 6 godzin! Po przeinstalowaniu gry kilka tygodni temu myślałem, że problem zniknie okazało się, że nie.

 

Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyna tego stanu rzeczy. Albo w rozwiązaniu tej kwestii. Chyba, że jest to normalne i ta gra tak ma, że po łatce musi jeszcze raz pobrać całą grę od początku.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Jazz na pewno chodzi w tym drugim przypadku o ponowne ściąganie plików gry ?

 

Nie ma czasem tam zamiast słowa download słowa applying  czyli instalowanie tego pachta ale ponieważ zawsze  dotyczy to całej gry lub większej części plików więc pojawia się te 20 GB które na nowo są przeinstalowane/kompilowane?

Sprawdź dokładnie co jest tam napisane  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Imho wydaje mi się mylisz te dwie kwestie.

Doczekałeś do końca tej drugiej operacji ? Trwało to 6 h? Ja zawsze mam tak samo jak piszesz czyli najpierw ściaga mi patcha np 2 GB a później go aplikuje ale mam pokazane 20 GB ze zmienną szybkością (nie pamiętam już jaką). Po ściągnięciu aplikowanie też trwa kilka kilkanaście minut mimo, że grę mam na SSD.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kompilowanie.. lub po prostu skanowanie całej gry po zainstalowaniu i sprawdzenie wszystkich sum kontrolnych, ostatnio sporo instalatorów to robi. No i to trochę trwa.

jakie masz obciążenie łącza podczas tego?


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Faktycznie Dako nie zwróciłem uwagi, że jest wpisane Applying. 

 

Jeżeli chodzi o komunikacje to w czasie pobierania patcha killuję wszystkie procesy internetowe zostawiam tylko te które są niezbędne i powiązane z Windowsem. OK Nie mam SSDka ale mam najnowszą Barakudę.

 

Co do łącza:

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dlatego zalewa mnie krew bo naprawde prędkość spada w takim tempie że to się robi niedorzeczne a czas kompilacji przy systemie z 16 gb ramu i z i7 3.99 (99.99x40) trwa to 4 godziny.

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ale wydaje mi się, że samo aplikowanie nie potrzebuje połączenia internetowego  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

To jest operacja czysto dyskowa odbywająca się na Twoim komputerze ... Nadpisywanie plików kompilowanie itp itd.

Te dane które się wyświetlają to nie przepustowość łącza tylko transfer danych na Twoim dysku.
Więc jeśli to tak długo trwa to może coś w Twojej konfiguracji sprzętowej jest nie tak ?

Nie wiem tak mi się wydaje.

Aby potwierdzić to co napisałem (wykluczyć kwestie internetu) sprawdź transfer danych podczas aplikowania tego patcha ewentualnie w trakcie wyłącz internet.

 

ps

Teraz już nie sprawdzę bo patcha już rano zainstalowałem.

Ale pewnie część Kolegów z forum jeszcze nie wstała  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> i może przy instalacji swojego patcha to sprawdzi.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie leci tak (po pobraniu):
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /monthly_2017_01/post-222-0-84675300-1416044871.png.634ebba8ccb94f0d6572d474f639a704.png" data-ratio="15.71">


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Aplikowanie, to proces kopiowania i podmiany plików w katalogu Star Citizena, prędkość jaką pokazuje nam okno SC w trakcie tego procesu to prędkość zapisu danych na dysku. Ja tu miałem nawet 86 Mb/s, ale zawsze dotyczyło to aplikowania wszystkich zaciągniętych danych a nie katalogu SC wraz z jego aktualną wielkością.

 

Podejrzewam że coś jest nie tak z danymi na dysku, może sumy kontrolne się nie zgadzają i dlatego całość jest sprawdzana lub dociągana.

Polecam zrobić kopię całości gdzieś na bok i poeksperymentować z kasowaniem katalogu z ustawieniami klienta.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

zawze bylo applying, choc dawniej nie robil apply na cale 20 GB, tylko na powiedzmy 5 GB po patchu 2 GB
No coz, jesli to tylko apply to nie powinno zajac zbyt dlugo - 20 minut to chyba max ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest problem u mnie robił to tym razem 3 godziny. Zainstalowałem narzędzie do testowania dysków i wszystko jest cacy... 

 

Cóż będę musiał pokombinować jeszcze.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

To może przydało by się zrobić jakąś defragmentację ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam 2 x 1T na każdym dysku max 500 giga. Na systemowym 80 giga. Każdy dysk podzielony na 4 partycje. Gra jest na jest na innej partycji niż system. 

 

Teraz sobie uświadomiłem dysk z systemem mam podpięty do portu przeznaczonego dla SSD. Muszę zobaczyć czy to nie jest problemem.

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Trochę dziwny setup imo 8 partycji?

Gra jest na innej partycji ale dysku tym samym? Choć to nie powinno być problemem, bo raczej winda nie korzysta za dużo z dysku jak nic nie robisz, kanał ssd tez chyba ok, po prostu go w pełni nie wykorzystujesz. Swapa masz na innym hdd niż system?

Edytowane przez Tecon

tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

3 godziny to stanowczo za duzo, pamietasz z jaka predkoscia to robi ? tam wtedy tez pisze ile MB/s on przetwarza, zwykle HDD robi jakies 30MB/s Nie wiem ile dyski SD
swojego czasu pamietam ze moj dysk twardy wpialem do wolniejszego slota SATA na plycie glownej, sprawdz w insstrukcji do plyty glownej czy masz tam gdzie trzeba ;p

podzial na partycje to kwestia indywidualna, puki system ma miejsce dla siebie
osobiscie mam tak
c - system

d - Blue Ray

e - [wolny] - czasem tu wchodzi virtual CD, czasem inny hdd

f - program files (na C mam tylko te ktorych nie da sie zmienic lokalizacji instalacyjnej)

g - gry

h - duze pliki (filmy, plyty)

i - moje dokumenty (przeniesione), pagefile - SWAP (przeniesione), ogolnie male pliki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności