Skocz do zawartości
Shivon

AC 0.92 /// SC 13.2

Rekomendowane odpowiedzi


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CIG wrzuciło film o zmianach w sterowaniu w AC

 

Edit

RSI zmieniło film na v2 więc zmieniłem i ja  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba wracam do gry i atakuje znowu pierwsze miejsca w rankingach. ^^ Miodzio-lodzio!  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Jak pogram trochę wieczorem, to następnie napiszę co myślę o zmianach. :)


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągłe zmiany w sterowaniu, coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaniu że nie ma co teraz grać i ćwiczyć bo to kompletnie misja się z celem.

Oby tylko końcowy efekt sterowania mi się podobał, bo jak na razie wszystkie zmiany mnie rozczarowują  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, po godzince grania powiem tak:

 

Jest zajeb***cie! Ten patch znowu pozwala czerpać radość z gry:

 

  • System przeciążeń g-force działa tak jak powinien
  • Ci co chcieli mieć balans na drągu to już to mają! Zagrajcie a zobaczycie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">
  • HUD nie zasłania targetów (za to zaczął się zlewać z tłem...) i nowy system celowania jest bardziej wymagający ale z drugiej strony system ten również jest sensowny, trzeba tylko się do niego przyzwyczaić
  • Jest jeszcze bardziej dynamicznie niż w poprzednich patchach
  • Mapy są w końcu DUŻE!!!
  • Mapy szybciej się wczytują
  • Zauważyłem lekką optymalizację, dzięki czemu przybyło u mnie jakieś 4-5fps 
  • Więcej przyjemnych dla oka efektów wizualnych (więcej odblasków,ciekawsze oświetlenie itp/itd)

Więcej grzechów nie pamiętam... :P

 

Idą w dobrą stronę, a bałem się już, jeżeli weźmiemy pod uwagę ostatni patch ale teraz jest super! :D

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Jeśli się nie mylę to o jakieś 50-60% - tradycyjnie sprawdziłem czas przelotu z jednego końca na drugi ...

Edit.

Niby nie dużo ale wzrost o 50% średnicy sfery kuli daje wzrost o niecałe 100% jej objętości czyli cały obszar mapy jest większy prawie o 100%

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem znacznie więcej bajerów w asteroid hangarze, lepsze i bardziej dokładne oświetlenie oraz nowe tekstury w Cutlassie, poprawili też wchodzenie do Mustanga, drabinka się wysuwa a ja nie przenikam już przez szybę tak jak było wcześniej. AC faktycznie chodzi szybciej a sterowanie znów bardziej żywiołowe, no i te mapy, nie dość że większe to dostały hurtem zapas kosmicznych śmieci, tym razem trudno jest w coś nie przypier...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Z wad można zaliczyć, brak wielu obecnych wcześniej animacji w Cuttlasie, prawie wszystkie przyciski nieaktywne, kilka tekstur się u mnie mocno kopie, strasznie małe punkty celownicze ( w mojej roździałce to dosłownie punkciki ), w dodatku zlewające się z tłem :(

 

Dodatkowo siadając za sterami niektórych statków obie dłonie mam wygięte o 180 stopni w tył, wygląda to pokracznie :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież wszystkie bolączki Lassie są w pachnotes  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> - czytaj połowa shipa nie działa - pewnie z racji tego że będą go poprawiać. Ale w sumie mogli nie psuć...


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Racja zamiast czytać pachnotes jarałem się nowymi nabytkami, a te bugi wyszły tak jakoś przypadkiem ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam teraz nawet ja coś mogę zestrzelić. Jest o niebo lepiej  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Oby tak dalej. Niech FPS będzie wyrąbany gospodarka, PU itd a będzie meega wypas. fap fap fap ^ ^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wcześniej trafić coś Aurorą to był wyczyn. Teraz nie mam już problemów z celnością (problem z brakiem siły strzału/szybkostrzelności pozostał no ale to Aurora). Frajda z gry wzrosła niesamowicie, przynajmniej z botami. Boję się wejść na multi bo jak ja mam tak łatwo to wolą nie walczyć przeciwko Hornetom i M50  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> 

 

Spory buff dla Aurory. Pierwszy raz od premiery dogfight mam wrażenie, że nie potrzeba dalszych zmian. Może tylko jakieś drobne tweaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie to w dobrym kierunku, bo jeśli coś nie leży graczom to jest to zmienianie, widać że dalej jest to daleki od ideału ale tego się nie osiągnie bo trzeba by było robić grę tylko na jeden kontroler i pewnie był by to jakiś HOTAS.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buff niezły - 11 fala na Vandulach mówi za siebie - wcześniej ledwo do 8 dochodziłem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">
Szkoda że mam spadki fpsów - ciężko czasem przymierzyć, nie mówiąc że fajerwerki graficzne czasem przeszkadzają.Ale przyjdzie tłusty miesiac marzec i popracujemy nad kwestiami sprzętowymi :D

Celowniki powinny być bardziej widoczne, a najlepiej by dali też możliwość edytowania ich trochę pod siebie (na modłę gier FPP pokroju Quak'a czy CS'a, gdzie można zmienić kolor czy przeźroczystość albo wygląd)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło by żeby dało się zmienić ich kolor na np krwisto czerwony, lub tak jak było wcześniej, czyli na żółty, który na ciemnym tle jest doskonale widoczny.

 

Aktualnie prócz tego że kwadraciki u mnie są mikroskopijne to jeszcze zlewają się z tłem i tylko dlatego gra mi się źle, niech tylko kolory zmienią a znów zacznę za każdym razem osiągać 15 falę  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, zagrałem jedną rundkę po aktualizacji. Powiem jedno: dopóki nie wyjdzie FPS module, nie tknę tego syfu nawet kijem. Mam nadzieję, że FPS będzie już grywalny, bo AC to jak dla mnie jedno wielkie nieporozumienie na chwilę obecną. Oczekiwałem czegoś zupełnie innego.

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem dziś pograć a tu babol. Nie mam radaru w Aurorce + nie da sie strzelać. Nie da rady też oznaczyć wrogich celów, nawet Vandule latają jako "friendly" mimo to atakują. Systemy są powłączane. Dziwne bo wczoraj grałem i wszystko działało :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ciesz się że wogóle CR pozwolił ci wspaniałomyślnie latać, od następnego update'u będzie już mogła tylko stać w hangarze, chyba że dokupisz specjalny silnik za "jedyne" 20$ albo kupisz pakiet z droższym statkiem. Kolejny krok to konieczność zapłacenia za możliwość wyświetlania statku w hangarze, wszystko w imię wspierania tworzenia gry kieszeni pana CR.

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Mam to samo na Hornecie, nie wiem co się stało bo kilka razy wcześniej wszystko działało, a teraz nie działa system targetowania, mogę jedynie strzelać do Vanduuli na czuja, i nawet jednego udało mi się tak zestrzelić  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem z czym macie problemy, u mnie wszystko działa... No, oprócz tego że wszystko działa do luftu, zanim zdążę polecieć na tyle blisko do horneta żeby móc zacząć strzelać, to w 90% przypadków jestem martwy (a nawet jak nie to taranowanie załatwia sprawę - ja jestem rozerwany na kawałki, a on dalej sobie lata bez ani jednej ryski). Trafienie z tych "laserów" jest prawie niemożliwe, zaś rakiety siłą ognia przypominają tanie, odpustowe fajerwerki (co ja gadam, one nawet nie dolatują do celu...).

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wyobraź sobie że do tego wszystkiego o czym piszesz jeszcze dochodzi fakt że nie możesz nikogo alokować jako cel, dzięki któremu widzisz jego stan osłon oraz HUD wskazuje Ci kierunek strzałką, wtedy pogadamy kto tu ma naprawdę problemu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. W aurorze nawet z tym wszystkim nie da się niczego uszkodzić, moje standardowe statystyki to 0 killi i 12 zgonów. Inni goście w aurorach nie mają co prawda tyle zgonów (rzadziej się respawnują) ale i tak nie widziałem w obecnej wersji, żeby ktokolwiek z aurorą kogokolwiek ubił, nawet inną aurorę. Dawniej przynajmniej szło coś tam upolować, a teraz? Balans nie istnieje. Takiej frustracji nie odczuwałem jeszcze w żadnej grze, nawet tych rasowych p2w gdzie od razu widać, że z graczami płacącymi nie ma się szans.

Mieli naprawiać, balansować, ulepszać a zrobili z gniotu kaszankę :/

Trudno, poczekam na FPS'a. Myślę, że w połowie 2016 już go wydadzą (oczywiście, tylko z dwoma mapami i bez multi - to dopiero w 2017).

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę lipa, bo mam 7 dni bana na CS:GO licząc od dziś i nie mam w co grać po sieci   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Edytowane przez Bishop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zupełnie Was Panowie nie rozumiem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Wiecie, że ostatnio był PAX?

Wiecie, że mamy sprzedaż aż dwóch obrazków z LTI i starego Gladiusa? A może w tym tygodniu będzie kolejny obrazek z LTI ...

Znów mamy kolejny rekord miesięcznej sprzedaży 3,9 mln (teraz należy tą kasę zagospodarować  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> ).

To naprawdę zajmuje dużo czasu ...

CIG już nie ma czasu zajmować się Aurorą, drobiazgami i błędami itp (zresztą  oni nigdy nie mieli na dodatkowe błędy czasu bo zwykle ograniczali się do ciężkiej pracy czyli napisali, że o nich wiedzą i zawsze należało czekać z poprawą do nowego dużego patcha )

Należy jednak napisać, że jest progres bo dziś mamy większą mapę, poprawione sterowanie i nowe błędy (to tradycja jak to w CIG)

Ja osobiście w AC nie gram regularnie od dawna bo jest ono zwyczajnie słabe/bardzo słabe ...

Od czasu do czasu po każdym patchu sprawdzam czy czasem jednak nie warto wrócić ale jakoś nie mogę się przekonać...

Sam dogfight nie jest przekonujący a dotychczasowe super wsparcie właścicieli myszy i klawiatury też mnie dotychczas nie nastrajało optymistycznie (bez obrazy to tylko fakty) Zresztą imo CIG nie dopuści aby ta sytuacja zbyt się zmieniła bo po pierwsze mogłoby to w istotny sposób ograniczyć napływ nowych graczy a po drugie istniejąca społeczność nie posiadająca joy-a lub HOTAS-a mogła by wpaść na pomysł, żeby wydać 200-500 USD na zakup takiego zamiast na kolejny wspaniały obrazek ze statkiem z LTI  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Podnoszona w kilku wpisach kwestia treningów na przyszłość imho nie ma dziś sensu bo zanim dostaniemy wersję ostateczną to CIG tyle razy będzie przy tym kombinował i zmieniał, że może będziemy mieli więcej złych nawyków niż doświadczenia. :confused:

Zresztą dla mnie na dzień dzisiejszy cały nasz Star Citizen to nie gra ale obietnice i plany i tyle.

W SC się nie gra jego się POSIADA.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Ja osobiście mam na to swoje "ładne" określenie - dla mnie SC to NIE GRA ale to  STAN UMYSŁU  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> ...

Kupujemy kolejne statki (sam tak robię), spekulujemy, oglądamy obrazki, filmy, czytamy i wierzymy (winny), że za kilka lat ktoś to sensownie ogranie i poskłada do przysłowiowej "kupy". Dając nam coś co choć w 50%-70% będzie odpowiadało naszym oczekiwaniom.

 

Naprawdę jeśli chcecie się sensownie pobawić w kosmosie już dziś to zostaje tylko Elite Dangerous.

50 USD za preorder z możliwością grania w grudniu to chyba nie wiele (a otrzymamy w komplecie fajne gratisy).

75 USD za granie od dziś dla zdesperowanych ale też uważam, że warto.

Drogo ?

Patrząc na ceny statków w SC nie sądzę ...

Czy warto?

Na pewno.

1. Dla szeroko pojętej zabawy.

2. Dla zdrowia psychicznego bo ma się wówczas totalny luz na działalność CIG i można spokojnie obserwować sobie wyczyny ekipy i społeczności ... :yes:

A największym naszym problemem jest kwestia czy kupić w SC dany statek czy nie kupić i dlaczego on jest taki BRZYDKI .... :tongue:

Pomijam już zawsze aktualne pytanie:

Po co ja je mam jeszcze kupować i dlaczego to robię ? :wallbash:

 

edit;

Przeredagowałem tekst i dorzuciłem kilka "pseudo-błyskotliwych" uwag  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności