Skocz do zawartości
Dako

Modyfikacje i zmiany wnętrza statków Ben Lesnik 27.10.14

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ na forum CIG jest duża grupa ludzi "pałająca żądzą zemsty", że ich Cutlass nie dostał wersji Super Cutlass (coś jak Super Hornet) Ben Lesnick przedstawia jak CIG widzi tą kwestię.

Poniżej link do wpisu Bena dotycząca możliwości zmian i modyfikacji przez graczy w wyposażeniu wnętrza swoich statków:

 

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/3685587/#Comment_3685587

 

Nic chce mi się tłumaczyć całości ale pokrótce:

 

Statki typu Cutlass będą w pełni modyfikowalne

Można usunąć, zaktualizować i zmienić broń, silniki, wieżyczki, system komputerowy, skórzane siedzenia, malowanie kadłuba, udekorować nos, przyciemniane szyby, itd.

Możesz budować swojego Cutlass-a do roli, którą chcesz, koncentrując się na jednej z kilkunastu różnych ścieżek w różnych aspektach (stealth, pancerz, szybkość, zwrotność, siła ognia itp)

Można udekorować wnętrze, można wykorzystać przestrzeń ładunkową do montażu innych części modułowych (stoły warsztatowe, wewnętrzne zbiorniki paliwa, systemy obronne itp)

W przypadku Cutlass Blue i Cutlass Red można usunąć urządzenia wewnętrzne i wykorzystać uzyskane miejsce jako przestrzeń ładunkową.

Moduły pomiędzy poszczególnymi wersjami Cutlassa mają być kompatybilne czyli można przenieść moduł medyczny do wersji Blue a cele do Red.

Początkowo modułów charakterystycznych dla danego statku np. cele więzienne z Blue lub moduł medyczny Red nie można przenosić do innych statków. Ma to działać w obrębie jednego rodzaju kadłuba.

Docelowo ma to ulec zmianie i ma być taka możliwość coś jak przenoszenie broni pomiędzy statkami w hangarze za pomocą holotable.

Również Retaliator będzie w pełni konfigurowalny na takiej samej zasadzie jak Cutlass. Czyli będziemy mieli np. możliwość zmiany luku bombowego na inny bardziej przydatny w naszej misji.

Statki będą miały limity slotów modyfikacji (upgrade slot) które określą ile modyfikacji można przeprowadzić w danym statku/kadłubie.

CIG dąży do tego aby gracze nie mogli stworzyć jedynego optymalnego najlepszego super statku.

Każda modyfikacja ma mieć swoje wady i zalety i nie ma dojść do takiej sytuacji gdzie wszyscy będą latać "jedyną słuszną wersją" Super Cutlass-a.

Duże statki typu Constellation mają mieć wewnętrzne hardpoints dla urządzeń do montażu. Działają one podobnie jak hardpoints zewnętrzne ... są konkretne obszary, w których można dokonać zmiany za pomocą konkretnych modułów.

Docelowo CIG chce aby wnętrza dużych statków można zmieniać tak jak to wygląda w grze SIMS (czyli praktycznie bez ograniczeń)

Pierwszy etap zabawy z modyfikacjami (podobno niedługo) za pomocą holotable.

Drugi etap za jakiś czas.

 

 

ps.

Miało być "pokrótce" ale znów się nie udało  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_confused.gif">

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dziwne, czyli co BLUE od RED aktualnie prócz innego silnika ( który pewnie i tak będzie można wymienić ), ma różnic się tylko obszarem ładunkowym, gdzie zamontowano fabrycznie inny sprzęt, który i tak będzie można w razie potrzeby sobie wymienić ? To ja się pytam skąd wzięła się tak duża różnica w cenie, no chyba cele z kibelkiem nie powinny być droższe od wyspecjalizowanego sprzętu medycznego.

 

Idąc dalej tą drogą, można się zasugerować że z wersji BLACK w każdej chwili można zrobić RED czy BLUE, fajnie że dopiero teraz o tym piszą w prost nie wymieniał bym podstawowego modelu, różnica w cenie była 50$  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

W Q&A Lessie było wyraźnie napisane (przez Bena), że w Black nie da się upgrejdować tarcz o ten jeden punkt więcej jaki ma Blue.


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym kadłub jest inny.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności