Skocz do zawartości
Nebthtet

The Division 2

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj wyciekła informacja potwierdzająca to, co dla wielu osób było oczywiste już od dawna: The Division 2 jest w produkcji. Ubisoft zaprezentuje grę na E3 - czyli za ok. 3 miesiące. 

Cieszycie się?

 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mamy trailer Division 2 i misję demo, ogrywaną po pokazie, zresztą ta samą która była ograna na konferencji Microsoftu, jednak tu jest ona sporo mniej wyreżyserowana. Będzie nowe miasto, Waszyngton, w którego spustoszone ramy będziemy wlewać ducha amerykańskiej demokracji... Będą "signature weapons", trochę inny sposób rozwoju postaci. Sam gameplay będzie raczej bez zmian, modele przeciwników w większości inaczej oteksturowane. Są też 3 free content patche zaplanowane na pierwszy rok. Jeżeli na premierę nie będzie za łyso to na pewno ogram, jeżeli nie to będę czekał, ale prędzej czy później na pewno zagram.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcecie przetestować zamkniętą betę Division 2? Macie szansę na zdobycie kodu rejestrując się u AMD. 

Rejestracja nie oznacza że z automatu dostaniecie dostęp, ale myślę że są na to spore szanse. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yey, żem się zapisał, zgadzajcie się na wszystko - większa szansa :P:D a tak serio jak ktoś ma mail śmietnik to kto wie, może bot stwierdzi ooo chce nowości od AMD dajmy mu klucz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja też zapisany, ale nie odklikałem tego ostatniego ptaszka. Zobaczymy czy dostanę klucz ;))


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też wszystkiego nie zaznaczałam bo i po co. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta jest - można pograć do 7 levelu, jest trochę misji i kawałek świata do zwiedzania. Z obciążeniem serwerów radzą sobie kolejkując ruch i widzę że zainteresowanie się zwiększa, chociaż coś te cyferki się dziwnie zmieniają, mam wrażenie że trochę są podkoloryzowane ;).

Interfejs dalej mało wygodny i jakoś mam wrażenie konsolowy, NYC zdecydowanie było fajniejszym settingiem niż płaskie DC, wolałam też zimowy klimat. Cykl dnia i nocy wygląda w porządku. Postacie gracza wygenerowane przez grę są IMO... dość brzydkie. Ale to pewnie rzecz gustu.

 Póki co biegam sobie i strzelam do paskudów jeśli gra nie uzna z głupia frant że "Och, może cię rozłączę co? Albo wyjdę z siebie - ot tak." - faktycznie sprawia wrażenie Division 1.5. 

Technicznie gra działa bardzo ładnie (aczkolwiek gdyby nie działała ładnie na moim sprzęcie to byłoby troszku niefajnie :P) - obsługuje DX12 (co można wyłączyć).

Szczerze? Jakoś bardziej się jaram Anthemem, bo tam chociaż jest fajny gimmick w postaci iron manów. A wasze wrażenia?

Wyszło z siebie po raz kolejny niedługo po rozpoczęciu misji, oczywiście po reconnekcie i odczekaniu w kolejce trzeba robić misję od nowa. Chrzanić to, idę grać w co innego :P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze uruchomienie i... aktualizacja więc i wyjście do pulpitu. Drugie podejście i... jestem 1050 w kolejce. Niecałe 30 sekund później oglądam sobie długie intro, a potem pierwsza misja - dotrzeć do Białego Domu. Poszedłem "na pałę" i... zaliczyłem ze 3-4 respawny zanim przypomniałem sobie jak grę obsługiwać (nie obyło się od sprawdzania klawiszologii w ustawieniach gry). Zwłaszcza, że przeciwnicy mają przewagę liczebną i sprzętową, potrafią wykonywać złożone manewry, a ja z bazowym karabinem i pistoletem, bez żadnej umiejętności, ani bez gadżetu. Było i pierwsze zdziwienie gdy oberwałem granatem który co prawda nie zadaje obrażeń, ale sprawia, że wzrok szwankuje, a my zataczamy się jak pijani niekoniecznie w stronę w którą chcemy. Pierwsza misja w końcu została zaliczona mimo mojego lamienia. Potem poszwędałem się po Białym Domu, zdobyłem pierwsze gadżety i skille pasywne i wyruszyłem "w miasto". Kilka potyczek (mniej lub bardziej wymagających) w drodze do celu kolejnej misji i pierwszą przygodę zakończyłem w "bazie" jednej z mniejszych grup ocalałych. Nie zaliczyłem żadnych crashy, disconectów, a gra działała mi płynnie przez cały czas rozgrywki. Jak na razie według mnie The Division 2 jest lepsze od Anthema zwłaszcza, że ilość możliwych buildów postaci się zwiększyła w porównaniu do "jedynki" (w obecnej wersji gry odblokowano jedynie niewielką część dostępnych umiejętności naszego protagonisty), a AI potrafi nieźle kombinować.


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, ja jakoś tych kombinacji tam nie widzę. Próbują niby się przemieszczać ale lezą jak kamikaze pod lufę, dalej są gąbczaści. Nie mam poczucia, że gram w nową grę...


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nebthtet nie chcę się kłócić, ale wydaje mi się, że przeciwnicy w Anthem są zdecydowanie bardziej "gąbczaści" ;) Zaś co do zagrywek AI w tD2 to są one dużo lepsze niż te w tD1 i dość szybko może się okazać, że jesteśmy ostrzeliwani z 2-3 stron, a do tego grenadierzy i CCki podchodzą do nas głównie w okresach gdy jesteśmy ostrzeliwani z broni ciężkiej i mamy problem by wystawić nos zza osłony ;) Do tego zmieniono system ranienia nas - mamy pancerz który ubywa i który możemy naprawiać, za to samo HP (gdy już nie mamy pancerza) idzie nam zbić bardzo szybko. I co ważniejsze - pancerz mamy od początku gry. Dla mnie jest to dość duża zmiana w porównaniu do "jedynki" (dlatego między innymi męczyłem się z dotarciem do Białego Domu, bo zamiast naprawiać pancerz ciągle szukałem klawisza odpowiedzialnego za apteczkę)


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Darayaharus nie mówiłam że nie są, ale padają jak muchy jeśli walniesz ich kombosem, z czym nie jest problem (w sumie jedna z podstawowych technik walki - jak skille w Division). Bardziej chodzi mi o to, że są gąbczaści jak ci z jedynki, a w Anthem przynajmniej można sobie jeszcze pofruwać. Dalej jest to, że sadzę kolesiowi headshoty w gołą dyńkę, a ten zamiast się nakryć kopytami coś tam marudzi i nie ginie. Granatów owszem rzucają trochę więcej.

Póki co to dla mnie nie ma absolutnie usprawiedliwienia wydawania tego jako nowego, pełnocenowego tytułu. To powinno być duże DLC, expack czy takie właśnie 1,5 jak FC Primal vs FC4...

A co do pancerza - to z naprawianiem jest w tutorialu na początku :) - tam było napisane "naprawiaj pancerz V" - no to człowiek się naprawiał.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Darayaharus z resztą nie tylko ja mówię o gąbkach:

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nebthtet Z jednej strony masz skalowanie gąbek (the Division) z drugiej strony gąbki są już zeskalowane pod czterech graczy (Anthem). W obu produkcjach można się szybko pozbyć gąbek (kombosy +odpowiednia broń), ale tylko w jedną produkcję z tej dwójki można w pełni satysfakcjonująco grać zarówno solo jak i w grupie. I tą produkcją nie jest Anthem. 

 

Co do zarzutów, że w The Division 2 gra się tak samo jak w "jedynkę" to... ci którzy tak mówią niech się zastanowią czy chcą The Division 2 czy też całkowicie nowej produkcji. Jeśli wprowadzona zostałaby całkowicie nowa mechanika rozgrywki to tą produkcję ciężko byłoby nazwać "The Division". Jeśli zmieniono by mechanikę rozgrywki to krzyczelibyście, że to nie jest The Division! Czy gdyby nowy Heros of Might&Magic byłby RTSem to czy nadal byłby HoM&Mem? Jaki krzyk fanów by się wtedy podniósł? The Division 2 jest następcą The Division (wow, ależ odkrycie) w którym wiele rzeczy poprawiono, kilka wyrzucono i kilka dodano. Ale tak, to nadal jest The Division. Jeśli ktoś myślał, że od strony mechaniki rozgrywki to będzie coś zupełnie nowego i całkowicie innego od "jedynki" to chyba nie wiedział sam czego tak naprawdę oczekuje. 


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Darayaharus nie zgodzę się - w demko Anthem grałam na hardzie solo i było to w pełni satysfakcjonujące. A nie jestem jakimś hardkorem, zawsze w tego typu rzeczy idzie mi co najmniej średnio. Jak będzie w pełnej wersji - nie wiem, nie grałam. Ty zapewne w pełną Division 2 też nie.

A co do zarzutów to odpaliłam specjalnie jedynkę i w sumie z tego co widzę to faktycznie chyba nic prawie się nie zmienia, więc po co wydawać na nową grę :D? W HOMM np między 2 a 3 masz sporo różnic. Nowe miasta z zależnościami produkcyjnymi armii, nowe mobki, nowe czary, nowi bohaterowie, fabuła, mapy, obsługa Windows. Idąc dalej tym porównaniem w Divi 2 masz tych samych bohaterów (bo dalej jest to agent z jakimiś ok. 2-ma używalnymi skillami i możliwością ubrania go w różne itemki jak w jedynce), trochę nowych skilli, nową mapkę. Przeciwnicy są ci sami tylko inaczej nazwani i z inną teksturką na mordkach.

To nie zasługuje na miano dwójki. Np. pomiędzy Battlefieldami jest różnica mechanik, zupełnie innego settingu (np. inny okres historyczny, nie tylko inny teatr działań), etc. De facto znacznie większa część gry się zmienia. I tak, niektóre Battlefieldy też powinny być tylko expackami.

Sorry, ale to jest Division 1.5 za cenę pełnej gry i to z MTX. To powinno mieć SRP max 100 PLN / 25-30$.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że coś zrobią z tą gąbczastością, dobrze że widzą istnienie problemu.

 

Mam nadzieję że EA odgapi co dobre i zamiast tylko pompowac cyferki na poziomie trudności zrobi coś takiego jak tu z pancerzami.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę i powiem szczerze, w nowym klimacie to wygląda jak zlepek Dying Light, State of Decay i pierwszego TD. Grafika się prawie nie zmieniła, ba, wygląda teraz na bardziej konsolową niż wcześniej ... zwłaszcza te sztywne ruchy postaci xD. Udźwiękowienie znacznie bardziej przypada mi do gustu (jako że lubie metal/rock, a OST'y jakie narazie słyszałem są znacznie żywsze). Co do gameplayu, trochę zmian jest, ale faktycznie nie zasługuje to na tytuł pełnoprawnego następcy TD. Kupie dwójeczkę, ale na pewno nie za 200pln, jak spadnie to pomyślę, bo w jedynkę gra mi się bardzo fajnie.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Skończyłem betę, a gra mi się nie wyłączyła ani razu, z większych bugów przyuważyłem tylko teleportujących się npc'ów. Także całkiem nieźle to wygląda. Jak poprawią balans i może trochę usprawnią matchmaking będzie już całkiem ok.

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś po becie chce kupić, to może to uczynić wspierając nas - najtaniej aktualnie wychodzi w przeliczeniu na AUD - po wykorzystaniu rabatu z fb cena to około 155 PLN :) 

WWW.CDKEYS.COM

Buy Tom Clancys The Division 2 PC Beta CD Key from cdkeys.com. Instant downloads. Fantastic prices.

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sposób poruszania się, ta charakterystyczna sztywność, stanowiąca coś pośredniego między na prawdę genialnym modelem poruszania się w Division 1 a drewienkiem z GR: Wildlands jest pokłosiem exploita jaki poprzedni model poruszania generował w Dark Zone. Przy odpowiednio szybkim sprintowaniu/zmianie kierunku/sprintowaniu de facto było się nie do trafienia - gra nie wiedziała gdzie jest gracz. Stąd zmniejszenie dynamiki ruchu. Wygląda na to że w 2 będzie więcej zawartości na dzień dobry niż w 1 i to jest ruch w dobrą stronę. Generalnie jest to gra adresowana do ludzi którym podobała się 1 i nie oczekują rewolucji a jedynie tuningu. Taki typowy ubisoftowy bezpieczny sequel.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Massive wrzuciło listę zmian i poprawek, jakie trafią do otwartej bety która ma mi c miejsce w ten weekend. Jest tego całkiem sporo. Max level podstawowej postaci w becie zwiększono do 8.

TOMCLANCY-THEDIVISION.UBISOFT.COM

Official Website. Be part of The Division 2 community and get exclusive info, game updates, development news, behind the scenes and more! The Division 2 comes out March 15,2019 on Xbox One, PS4, & PC.

Uwaga: jeśli ktoś grał w poprzednie bety to niech się nie spodziewa zastać swojej postaci - progres jest resetowany. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy gracze! Mam przyjemność przedstawić nam klan w The Division 2!
Zapraszam wszystkich chętnych i obecnych do uczestnictwa i rozwoju organizacji!

Klan: Ater Dracones
TAG Klanu: ATD


 

Im nas więcej tym lepsze nagrody można otrzymać! Szukajcie mnie na ulicach Waszyngtonu lub serwerach Discorda!

United we stand, divided we fall

image.thumb.png.25b0452560075590b32a54c3bec9d271.png

 

Chętnych proszę o podanie nicku lub dodanie mnie na platformie UPlay w celu wcielenia w szeregi! ;)

 

Edytowane przez Argetlan7

argetlan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcielaj mnie.

 

EDIT: Zatwierdzone ;)

 

Edytowane przez komandor_tarkin

81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komandorze, zaproszenie zostało wysłane dzisiaj rano :)

 


argetlan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności