Skocz do zawartości
Dako

Q&A do twórców Modułu FPS (24.10.2014)

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wieczorem odbyło się Q&A z twórcami modułu FPS

Zebrałem imho trochę informacji i zamieszczam je poniżej:

 

Wydanie na początku 2015

 

Będzie moduł FPS Arena ze scenariuszami i mapami (początkowe małe mapy i pierwsze scenariusze) stopniowo dodawane kolejne i rozwijane.

Nad modułem FPS pracuje obecnie 30 osób.
Pracuje nad nim bardzo doświadczony zespół znający gry fps

Moduł FPS ma być mieszanką Counter-Strike, Rainbow Six, Arma, Delta Force, Kill Zone i Planet Side 2.

Rdzeń mechaniki FPS ma być bardzo taktyczny kładący nacisk na działanie zespołowe.

 

Twórcy sugerują, że jeśli ktoś lata statkami za pomocą HOTAS to po rozpoczęciu walki FPS zacznie używać klawiatury i myszy.

Nie będzie widoku zza pleców gracza tylko first person.

 

Ważny element to zmęczenie i oddech np. celowanie po biegu będzie to utrudnione.

 

Postać gracza będzie dysponować wieloma ruchami: chodzenie/bieganie/sprint/kucanie/skłony/ślizgi/pochylanie/wychylanie/zerkanie za osłony/wspinaczka itp. itd. Ruch postaci w Module FPS będzie inny niż ten który widzimy aktualnie w Hangarze.

 

Nie będzie tzw samoleczenia w grze.

Leczenie za pomocą medkitów będzie przywracało zdrowie do określonego poziomu tak aby wymusić ostrożne podejście do walki. Moduł ma preferować realistyczne podejście do walki.

Podział na obrażenia ciała. Ranną ręką nie da się rzucać granatów, przenosić przedmiotów i broni itp.

Będą dostępne cybernetyczne kończyny.
 

Na statki będzie można się dostać bezpośrednio przez kadłub wycinając sobie wejście lub wysadzając różnego rodzaje włazów. Statki i stacje będą dysponować tzw. wrażliwymi punktami dostępu.

W PU będzie można w trakcie walki na pokładach statków uszkadzać ich różne systemy odpowiedzialne za: sztuczną grawitacja, tlenu, różnych zagrożeń, silnik, tarcze itp.

Będzie trzeba to wziąć pod uwagę przy strzelaniu i rzucaniu granatów na statkach i stacjach. Dekompresje pomieszczeń będą uruchamiać śluzy.

 

Podany przykład rozgrywki:

Gracz pierwszy dociera do wraku statku. Ma świadomość, że wkrótce zjawią się pozostali. Ukrywa się więc w jednej ze skrzyń ładunkowych i tak schowany zostaje zabrany w niej na wrogi statek. Jakiś czas później wydostaje się ze swojego ukrycia i może postąpić na wiele sposobów np.

- może przeszukać ostrożnie wrogi statek kradnąc przydatne rzeczy,

- może próbować wybić całą załogę i przejąć statek,

- może dostać się do maszynowni uszkodzić reaktor i wysadzić statek.

Ale może zdarzyć się również, że zanim skrzynia z nim zostanie zabrana na wrogi statek to w wyniku skanowania zostanie odkryta jego obecność a on sam zostanie zabity lub wyrzucony ze skrzynią w przestrzeń kosmiczną.

Wyposażenie i uzbrojenie:

 

Modułowe bronie z różnym dodatkowym wyposażeniem, różnorodna amunicja itp.

Niektóre rodzaje pocisków będą przebijać osłony.

Będą miotacze ognia.

 

Pancerze osobiste: lekki/średni/ciężki oraz tytan. Tytan to taki mini-mech.

Wpływ pancerza na poruszanie np. ciężki powoduje, że gracz rusza się wolno głośno i ma ograniczoną mobilność.

Będą przenośne tarcze.

Oprócz uzbrojenia będzie można się wyposażyć w różnego rodzaje gadżety przydatne do różnych strategi np. hologramy, miny claymore, medkity, wiertła (do kanałów wentylacyjnych , drzwi ) granaty i dużo innych gadżetów.
Różne systemy obronne, miny i różne pułapki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać tu bardzo duża integracje z tym co możemy robić w całym PU, myślałem że moduł FPS będzie osobną sekcją do realizacji specjalnych misji, rozrywki typu mecze między korporacjami czy też atak na instancjowane stacje kosmiczne itd... a sama rozgrywka będzie mieć charakter czysto zręcznościowy. 

 

A z tej relacji wynika że podeszli do tematu bardzo ambitnie i będzie to pewnie trudny kawałek chleba... sam nie wiem czy się cieszyć czy płakać, zobaczymy w praniu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dako za redita się nie bierz. Bo będzie podwójna robota (stamtąd dane mam). Jak jeszcze coś będziesz doklejać to tylko te pozostałe kanały. BTW na przyszłośc warto rzucić chociaż PM albo na forum red info że takie coś się składa żeby uiniknąć potencjalnych kolizji   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

BTW w datę początek 2015 nie bardzo wierzę, imo będzie poślizg :P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem chwilkę wolnego a sumie to było10 minut pisana więc to coś popełniłem.

Ale jak Ci wygodnie i będzie więcej/lepiej na głównej to możesz ten wpis skasować  mi to obojętne.

Nie czuję się z tym "dziełem" jakoś specjalnie emocjonalnie związany. Ze swej strony obiecuję, że już nic nie napiszę będę tylko dalej marudził i spamował ...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uhm, jasne, jasne. Po to masz dostęp do forum red żeby jak coś napisać. Proszę mi tu foszków nie strzelać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> zwłaszcza że chodzi tylko o uniknięcie dubli przy takich ad-hocowych rzeczach.

A o reddicie piszę bo mam spory kawał Q&A przełożony i cały ranek nad tym siedziałam (wielkie bydlę z tego wychodzi).

 

A jak pójdzie na główną to się przeedytuje i wrzuci tu linka.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, no, całkiem fajnie brzmi  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

O ile nie będzie tak jak z arena commanderem (parę maleńkich map, toporne sterowanie i dość nudny gameplay) to może to być naprawdę ciekawa sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Niech zgadnę,

na początku będzie parę maleńkich map, toporne sterowanie i dość nudny gameplay?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.gif">

 

Mapy i sterowanie spokojnie poprawią, a co do rozgrywki, to obym się mylił.


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież powiedziane jest że na początku będzie parę małych map, więc toporne sterowanie i nudny gameplay dopowiadać nie trzeba  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Osobiście trochę martwi mnie że mechanika poruszania się będzie zupełnie inna niż ta znana z hangarów, co to dokładnie oznacza i jak się to będzie miało do rzeczonego przykładu z ukrytym graczem w skrzyni, czy to że on będzie inaczej poruszał się po naszym statku? Inaczej niż reszta jego załogi, a w przypadku konfrontacji który model zamieni się w który ???

 

W ostatnim Around the verse, sporo było mówione o nowym modelu postaci, jego nowym szkielecie oraz prawdziwej symulacji mięśni, to co pokazali robi naprawdę duże wrażenie ;) 

 

Fajnym pomysłem dla modułu FPP, jest brak typowych medical kitów, zmęczenie oraz różnego rodzaju dysfunkcje, to z pewnością uczyni rozgrywkę wyjątkową i bardzo strategiczną. 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no to trzeba znowu w Arme pograć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Jeżeli to wszystko będzie prawdą to... aż brak mi słów aby oddać choć ułamek mojej "radochy" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ja to zrozumiałem raczej na zasadzie - "nie bójcie się, postacie nie będą tak drętwe i ograniczone jak to widzicie teraz w hangarze"... 


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności