Skocz do zawartości
Frosty

Elite Dangerous: Beyond

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

27 lutego będzie miała miejsce premiera Elite Dangerous: Beyond.

 

 

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/408105-Elite-Dangerous-Beyond-Chapter-One-Release-Date?p=6429372#post6429372

Edytowane przez Frosty

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy w takim razie teraz na pacznoty.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę informacji o nadchodzącym patchu Chapter 3 Beyond (28.08.18)

  • Zostaną dodane rakiety i torpedy C3,
  • Nowe rozmiary broni w Tech Brokers, w tym Plasma, Gauss i Shock Cannon C1
  • Nowe misje planetarne dla Skrzydeł
  • Nowe historie na powierzchni.
  • Inżynierowie na Colonii.
  • Nowy statek : Crusader przypominający Chieftain / Challenger będący okrętem wyposażonym w hangar myśliwski.
  • Guardians czyli nowe statki i miejsca do odkrycia oraz interakcji w kosmosie!
  • Nowe technologie Guardians w tym myśliwce z Trident (Plasma Autocannon), Lance (Gauss Focus Cannon), Javelin (Shard launcher)

Film nakręcony "pralką" z wczorajszej prezentacji na Gamescom

Spoiler

 

 

Kilka zdjęć robionych "tosterem" ;)

Spoiler

ED-Clean-Frontier-Meet-Guardian-Fighter-

ED-Clean-Frontier-Meet-Guardian-Fighter-

ED-Fighter-Guardian-Frontier-Meet-Javeli

ED-Fighter-Guardian-Frontier-Meet-Lance.

Pewnie dziś pojawią się lepsze zdjęcia i filmy to się poprawi

A zresztą patch już we wtorek to sami niedługo sprawdzimy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch już dostępny.

Spoiler

Patch notes

Bronie
Dodano następujące bronie do Outfittingu:

  • Large Dumbfire Missile
  • Large Seeking Missile
  • Large Torpedo Launcher
  • Large Multi Cannon (turret)

 

Dodano następujące bronie do Human Tech Brokera:

  • Small Shock Cannon (turret)
  • Small Shock Cannon (gimbal)
  • Small Shock Cannon (fixed)

 

Dodano następujące bronie do Guardian Tech Brokera:

  • Small Guardian plasma launcher (turret)
  • Small Guardian plasma launcher (fixed)
  • Small Guardian Shard Cannon (turret)
  • Small Guardian Shard Cannon (fixed)
  • Small Guardian Gauss Cannon (fixed)

 

Ships

  • Crusader: Najnowszy dodatek do floty Sojuszu. Średni statek, bazujący na Chieftainie, na który można zamontować Fighter Bay.

 

Guardiansi

  • Nowe miejscówki Guardiansów na powierzchi planet

 

Trzy nowe myśliwce bazowane na technologii Guardiansów (via Guardian tech brokers):

  • Trident (XG7) armed with a Plasma Auto Cannon
  • Javelin (XG8) armed with a Shard Launcher
  • Lance (XG9) armed with a Gauss Focus Cannon

 

Inżynierowie

  • Do rejonu Colonii zostali dodani nowi Inżynierowie

 

Misje dla Wingów

Dwa nowe typy misji:

  • Planetary settlement hack
  • Planetary settlement disable

 

Bugfixy i poprawki

Art

  • Poprawka dla źle rozmieszczonej geometrii w Pavlov Beacon

 

Audio

  • Zwiększono głoścność Archer COVAS pack

 

Mapa galaktyki i systemowa

  • Zmiana kliku zduplikowanych nazw systemów

 

Ogólne poprawki

  • Poprawki dla niemieckiej lokalizacji
  • Poprawki dla wiadomości podczas odblokowania technologii Guardiansów
  • Poprawka dla sprawdzania hit-checku statków, kiedy gracz jest w SRV

 

Installations/POIs/USSs

  • Bugfix dla RES-ów czasami pojawiających się poza pasem asteroid
  • Dodano brakujące interaktywne elementy do Agricultural Installation
  • Bugfix dla kilku źle rozmieszczonych Guardian pylons
  • Bugfix dla Skimmers, które nie spawnowały się poprawnie w Bova Point+

 

Missions

  • Bugfix dla celów misji czasami niepojawiających się w USS
  • Bugfix dla ukończenia niektórych misji Source and Return 
  • Bugfix dla celów misji, które się nie spawnowały dla Dark Wheel Wetwork 
  • Bugfix dla celów misji nie pojawiających się poprawnie podczas skanowania Nav Braconu dla misji Assassination 
  • Bugfix dla brakującego w niektórych opisach misji
  • Bugfix dla tekstu źle pojawiającego się w wing depot 

 

Powerplay

  • Bugfix dla 20% discount na Corrosion Resistant Cargo Racks w stacjach kontrolowanych przez Edmund Mahona

Ships & SRV

Anaconda

  • Poprawka dla Pulse paintjob 

Imperial Clipper

  • Poprawka dla Military paintjob

Krait Mk. II

  • Poprawka dla antenna widocznej tylko z kokpitu
  • Poprawka dla dashboard bobblehead slots
  • Poprawka dla audio boosta i thrusterów
  • Poprawka dla tekstu opisu statkuescription inconsistencies
  • Poprawka dla kmaery outfittingu w VR
  • Poprawka dla brakującego audio w UI dla multi-crew members

Federal Drop Ship

  • Poprawka dla kamer name plate w outfittingu

 

Stabilność gry

  • Bugfix dla crasha zależnego od pamięci Xbox One
  • Bigfix dla crasha w Remote Engineer Workshop
  • Bugfix dla crasha w Galaxy Map 
  • Bugfix dla crasha na Xbox One, który pojawiał się czasami podczas odłączania kontrolera
  • Bugfix dla crasha, który pojawiał się czasami podczas aktywacji data points w Penal Colony BV-2259
  • Bugfix dla crasha podczas zmiany modułów

Broń i moduły

  • Fix dla Guardian Modules w języku rosyjskim
  • Fix dla buga z turreted Flechette Launcher, który nie pojawiał się w outfttingu, jeśli nie odblokowaliśmy wcześniej wersji fixed 

Bugfixy i poprawki po stronie serwera 

  • Popyt na towary podczas górniczych CG powinien się teraz wyświetlać poprawnie w commodity market's demand column
  • Bugfix dla limitu module storage limits czasami niedziałającego podczas wymiany kilku modułów
  • Synteza: Blueprinty Premium guardian recipes teraz używają materiałów Guardiansów
  • Lepiej przedstawione zapotrzebowanie na Meta Alloys dla rynków zagrożonych UA-bombing
  • Meta Alloys dla rynków zagrożonych UA-bombing

Pojawił się launch trailer.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W linku poniżej znajdziecie ogólne lokalizacja Guardian Beaconów, więc jeżeli ktoś chce poznać coś więcej o nich to najlepiej się tam kierować ;)

https://community.elitedangerous.com/en/galnet/28-AUG-3304


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ED też są opóźnienia :(

Informacje zebrane przez Mathiasa Shallowgrave z forum TWH

  1. Fleet Carriery (lotniskowce) oraz ulepszenie generowanie powierzchni lodowych planet zostaje wycofane z patcha Q4
  2. Feel Carriers i nowy system generowania planet zostanie wypuszczony jako część aktualizacji po Beyond - nie zostało powiedziane jendak kiedy ani czy jako płatne czy bezpłatne dodatki
  3. Czas, który team zyska dzięki temu zostanie poświęcony na ulepszanie pozostałych elementów, które nadal zostaną wypuszczone w Q4 - Squadrons, Codex, górnictwo, eksploracja, i inne - właczając w to wizualne poprawki powierzchni i oświetlenia (ale tak jak wspomniano, nie będzie to pełny update generowania nowych powierzchni)
  4. Zapowiedzianego płatnego contentu, który miał się pojawić w tym roku również nie będzie. Posiadacze LEP dostaną jakieś freebies ze sklepu zamiast tego (bo mieli dostać ten content za darmo)
  5. Nad Elite pracuje ponad 100 osób, najwięcej ever
  6. Osiągnęli kolejny kamień milowy w rozwoju gry i w przyszłym roku czeka nas "nowa era" w Elite. Coś pokroju Horizons. Na razie nie mogą powiedzieć co to jest
  7. Ta nowa era nie nastąpi tak szybko - dokładna fraza  to "considerable amount of time", a chodzi o to, aby gracze nie myśleli, że zaraz po Q4 na początku 2019 dostaniemy coś nowego. Na chwilę obecną są w fazie wczesnego developmentu, ale osiągnęli już ten wspomniany kamień milowy
  8. Na razie nie mogą też powiedzieć, jaki będzie model finansowania Elite (sezony, osobne patche do kupienia czy coś innego)
  9. Więcej info o tym, co dokładniej dostaniemy w Q4 pojawi się w nadchodzących tygodniach
  10. Więcej info o "nowej erze" po patchu Q4
  11. Gra nie zamieni się w P2W, w sklepie nadal będą dostępne tylko kosmetyczne rzeczy
  12. Na pytanie o Focused Feedback dla eksploracji nie padła definitywna odpowiedź, że będzie - ale przeprosiny za opóźnienie i "zobaczymy co da się zrobić"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale jest "skończona" gra :P - i to wystarczający argument dla wielu.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta patcha 3.3 (Q4) startuje 30 października

 

a7fd4f74-d072-11e8-a8d5-f2801f1b9fd1.png

 

Informacje od wydawcy:

We are expecting beta milestones to go live on the Tuesday of each week. However, we will update you in the News and Announcement forums as each update is made available.
As always we welcome your feedback on our dedicated beta and bug report forums. These reports, and the data provided, by these beta tests are incredibly valuable and useful in the development of Elite Dangerous. You can find a breakdown of Chapter Four’s features below:
Exploration
The Analysis Mode with the improved Exploration Discovery Scanner and Detailed Discovery Scanner, is a game-changing, brand new way for all Commanders to explore the Milky Way galaxy. After the initial scan of the system, you will then be able to tune your scanners to find stellar bodies and other phenomena. Unidentified Signal Sources and conflict zones will also appear as dotted lines within this mode, allowing you to easily track down interesting or important things within the system. Not only is this new system a more realistic, satisfying and engaging exploration experience, but now you will be able to make more informed decisions on where to look next, and you will be more rewarded for your time spent exploring. Commanders will now have probes at their disposal to map the planetary surfaces, and planetary rings, in detail, to locate points of interest and leave your mark on the galaxy in a different way.
All of the above, in addition to the new in-game codex where Commanders will see a new way of recording their findings in both a collaborative and individual way, are just a few things coming with the changes to exploration. We're barely scratching the surface here with the changes to exploration, so make sure to tune in to the livestream on 18 October, to find out more.
Mining
Asteroid belts and planetary rings are about to get very busy. New tools and mechanics will provide a fresh, exciting and lucrative mining experience for all Elite Dangerous Commanders. Using new exploration mechanics, miners can investigate rings to locate the best spots to start their mining sessions, and then the best specific asteroids to probe and excavate for rewards. With the right amount of skill and expertise, the new Abrasion blaster, Sub-surface displacement missile, and Seismic charge launcher, will provide some exciting and explosive results.
Want to go deeper with these features and learn more about mining? Tune in to the livestream on 1 November, to find out more.
Squadrons
Squadrons is a new in-game way of uniting like-minded Commanders to support factions of their choice, take part in Community Goals together and compete for top spots in weekly leader boards. New communication tools, including in-game chat channels, will help you blaze trails together, and leave your Squadron's mark on the galaxy.
Learn more about Squadrons in our livestream on 30 October.
...and more!
There's a number of other huge changes coming to Elite Dangerous, including visual improvements, background simulation updates, and (yet to be revealed) cockpit interface changes, and other features that we can't wait to tell you about.
Prior to the introduction of the content on the beta, we’ll be hosting a number of deep-dive livestreams with developer guests, where we showcase the content and you have the chance to voice your questions and comments.
The Chapter Four content reveal livestreams will be on the following dates:

  • Exploration, Codex and Visual Improvements – 18 October (19:00 BST)
  • BGS and Scenario Interactions – 25 October (19:00 BST)
  • Squadrons – 30 October (19:00 GMT)
  • Mining – 01 November (19:00 GMT)
  • The Ships – 8 November (19:00 GMT)

If you’re not able to catch the streams, don’t worry! We will be posting a recap of the all the content unveiled shortly after each livestream.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę plotek.

Kurcze fajnie gdyby się sprawdziły. Niby nic (bo większość już dawna obiecana przez Frontiera ale zapomniana i pominięta) a cieszy ;)

Oby się spełniły.

ps.
Jakoś nie wierzę w spacelegs gdzieś w bliskim terminie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczorajszy stream

 

Obłoki gazowe

Dp0JVJ7WwAA7_WK?format=jpg

Dp0JKuMXcAA51SO.jpg

 

Zebrane informacje

Spoiler

Remember that all of these changes will be featured in the beta out in October and could be subject to change.

COMMUNAL DISCOVERIES

Thanks to feedback from the exploration community, we’ve made an important change in how exploration data will be shared across all Commanders.

Once any Commander has discovered and sold data about any stellar body, every single Commander’s ship computer will be updated no matter where you are in the galaxy, giving you the basic information for those bodies once you enter the system. This information is similar to the data you currently receive from an initial system scan; many populated systems will provide more data including the name of the bodies.

UPGRADED SCANNERS – FULL SYSTEM SCANNER

Opening up Analysis Mode will give you access to the new and improved tools that will allow you to fully explore a star system. The process is incredibly intuitive and engaging, and is best-described visually. With that in mind, if you are able to, please watch the gameplay demonstration from the Exploration livestream.

The process, in brief, is as follows (the following will be similar to the in-game help tools):
 

  • Initiating the Full Spectrum System will identify and analyse various signals from the system you are in
  • Once processed these are added to the Filtered Signal Analysis bar towards the bottom of the screen
  • At this point you will also be presented with the orbital plane of the system, many of the stellar bodies you are looking for will be located on, or near to, this plane
  • As you move the view of the system around, you will notice highlighted areas, these are signal fields. Investigate these fields to locate the source of the signals shown in the Filtered Signal Analysis
  • You can tune in to signals on the Filtered Signal Analysis bar.
  • Tuning into the correct region of the bar is essential when locating the source of signal fields in the system.
  • The further to the right of the bar you tune, the more intense the signals you are looking for. For example, larger objects such as Gas Giants have more intense signals, while smaller signals such as Unidentified Signal Sources are smaller.
  • When tuning, the signal patterns will appear on-screen. These patterns also represent the kind of signals that can be found in this region of the Filtered Signal Analysis.
  • As you move the reticule around the screen and get closer to a signal field, you will notice patterns appearing around the reticule.
  • If you are not correctly tuned into a signal these waveforms with appear scattered and random.
  • If you are very far from the correct tuning area, these waveforms will not appear at all.
  • When tuned correctly, the pattern will match those found above the Filtered Signal Analysis, and will be symmetrical, pointing towards the origin of the signal.
  • Once you get close enough to a signal, a circular marker will appear.
  • If the marker appears as a dotted circle you are not tuned to the signal correctly.
  • Once tuned, you can zoom in, this will locate the origin of the signal.
  • In more congested systems, it will zoom in to a secondary level where you can continue to search for the signal.
  • This process can occasionally require zooming in multiple times, your current zoom level is shown on the left hand of the screen. You can zoom out at any time.
  • Once you find the origin of signal, you can zoom into it and be presented with additional information.
  • As you find the signals, they are filtered out and a marker is added below the Filtered Signal Analysis.
  • Different signals or body types have different markers.
  • The system also tracks the percentage of stellar bodies that have been located in a system.


UPGRADED SCANNERS – DETAILED SURFACE SCANNER

Using the above tools will allow you to find everything in the system without having to fly towards it. If you find something worth investigating, whether that’s an Earth-like world or a mineral rich planetary ring, you can fly towards it and use the Detailed Surface Scanner to map the planet (or ring) and get a satisfying '100% completion' for mapping the body, as well as a bonus credit reward.

 

 

  • Commanders can fire probes that detonate in a low orbit around the stellar body.
  • The gravity and mass of a body affects the trajectory of the probe, and the on-screen information will adapt to help you aim your shots.
  • After receiving community feedback, these probes are unlimited and do not require synthesis to restock them.
  • These probes send out a wave that maps part of the surface.
  • If you fire a probe in to a ring around a planet it will highlight areas of a greater chance of containing a mining motherlode. We will be covering that in a future livestream.
  • To map an entire body, you will need to fire several probes at different locations on the body.
  • A horizon point indicator will help you know if you’re going to hit the front or back of the body, with a button that lets you toggle your view and see if you’ve hit the desired location.
  • Another indicator will also note if you are hitting a ring or miss the body entirely.
  • An efficiency bonus will be rewarded if you manage to map the body in a certain number of probes or less; that number appears clearly on-screen.
  • Once 90% of the body is mapped, it is considered complete.
  • If you are the first person to map a planet and sell the data, you will get a first-mapped bonus.
  • If you have mapped planet on which you’re able to land that contains points of interest such as Thargoid Imprints or Guardian Ruins, Settlements, or Wrecked Ships, they will appear as targetable markers. These markers are permanent and will remain on the planet for you, even if you leave the system and return.

 


OTHER THINGS TO FIND

 

 

  • Points of Interest - When using the Full System Scanner you will be able to track signals that are not stellar bodies. These other signals will display the location of Unidentified Signal Sources, Conflict Zones, and more. These signals are shown as dotted circles in order to differentiate them from stellar bodies. Once you zoom in on them (as detailed above), you will then be able to lock on to it in order to locate it in Supercruise.
  • Mission - Missions will now have specially coloured pips and markers to help you differentiate them from other signals.
  • Unidentified Signal Sources - In Beyond - Chapter Four Unidentified Signal Sources have also been updated. Rather than being a constantly spawning set of signals, the system now spawns an entire set of them when you arrive. These will remain in the system for a certain amount of time and Commanders will have a timer that indicates how long it is before they disappear. These signals will also persist when you leave for another system and come back, as long as it is within the visible timeframe.

 


LEAVING YOUR MARK AND MAKING MORE MONEY

As mentioned earlier, these new tools are engaging and intuitive to use, and you will be able to earn the same amount of credits as you currently can, at a faster rate. The first discovered bonus has been increased significantly, and First Mapped is a brand new way of making extra credits. If you are the first to discover a stellar body, or completely map a planet, your name will be listed as the person responsible for doing so.

If you are the first to fully discover and map the system to 100%, you will receive an additional bonus of credits.

MAPPING WITH FRIENDS

In Multi-crew, anyone in the crew will now have access to the Full System Scanner and the Detailed Surface Scanner (only the gunner is able to use this module). Whilst exploring in a wing, as long as you are in the same system as the wing, you will share the data you have discovered.

A NEW WAY OF LOOKING AT THINGS

The Orrery view is a new way of looking at a map of the system. This schematic view will display the relationship of orbits and position of the planets. It is a 3D representation of the system with wireframe planets and it is a fascinating way of seeing how the star system you’re exploring works.

THE CODEX

The Codex is a new way to track your findings and progress in the Elite Dangerous galaxy, as well as keep up to date with the lore and learn about the latest news.

Commander

The Commander page is where you can find information about your in-game statistics, a session log of your activity and an archive of audio and text logs.

 

 

 

  • Home Page - In the home page of the Commander section, you'll find a full length picture of your Holo-me avatar, your current Elite ranks and their progress and an overview of other quick reference Commander stats.
  • Session Log - The session log tracks certain in-game activities based on the already existing player journal.
  • Statistics - The statistics page is a neater, clearer and more concise way of displaying information that was previously found in the right-hand panel of your cockpit.
  • Archive - The archive is your very own library, a collection curated by your discoveries. Any audio and text log you uncover across the galaxy (such as those found from abandoned settlements, Generation ships and other points of interest) will be added here. Audio logs in the archive can also be added to your playlist for easy listening while out exploring in the black!

 


Discoveries

Within Discoveries section, the galaxy has been broken down in to 42 regions. Each region has information detailing the stellar bodies, geological/biological entities and civilisation contained within them.

Within each system, there are variety things for you to discover, such as stars, terrestrials and gas giants - and even more!

 

 

  • In each of these will be a list of types which you can select to view more information.
  • As you find new types within that system they will be added to The Codex.
  • There is also additional information such as the largest, smallest or the coldest stellar body found (for example).

 


The Codex also has ‘Rumoured’, ‘Reported’ and ‘Discovered’ states.

 

 

 

  • Rumoured - If an item is listed as rumoured that means there is a possibility of finding it within that region.
  • The Codex has been filled with ‘rumoured’ discoveries in each region to give you an initial breadcrumb trail to follow.
  • Reported - When a Commander finds the rumoured item in question, it then shows up as ‘reported’ in the Codex, and update everyone’s Codex . If you then find it, and scan it, that will then become ‘Discovered’ in your codex.
  • If you’re hoping to be an intrepid explorer and find things that haven't been discovered, you can - and set off that cycle of Rumoured, Reported, Discovered!

 


The 42 regions are huge, and there is a lot to be uncovered, the initial ‘rumoured’ items are just the very beginning in getting you exploring out in to the black.

While you’re out there making incredible discoveries and earning credits you’ll be inspiring other explorers to follow in your wake!

Knowledgebase

The Knowledgebase is your hub for brushing up on Elite Dangerous lore!

 

 

  • It contains articles detailing the history of the Superpowers, key figures and characters, organisations and other key powers within the galaxy.
  • It's also the place for information about the Thargoids and other articles of historic importance.
  • These articles are accompanied with vocal narration that can also be added to your playlist.

 


VISUAL IMPROVEMENTS

Due to the new in-game lighting system, Commanders will experience brighter stars, and darker deep-space.

 

 

 

  • We’ve also added colour grading that supports the feel of our different locations in space and enhances the mood of the gameplay.
  • You can now explore through the new volumetric fog effects in rings with striking god rays, and experience light diffusion through the thick nebulous clouds.
  • With a host of new scanning tools in exploration you’ll see plenty of new visual effects and an exciting new night vision pulse that will help you navigate on the dark sides of planets and in the darkest rings.

 


COCKPIT NAVIGATION IMPROVEMENTS

A new streamlined layout and a few key changes will make navigating the cockpit interface and in-game menus easier than ever!

 

 

 

  • Transactions - You are now able to apply filters to your transactions tab, so you will be able to isolate whether you want to see such things as your missions, passenger contracts, combat bonds, bounty claims and any fines or bounties you have incurred.
  • Contacts - Contacts now has a context sensitive button that allows quicker access to commonly used actions such as ignoring materials and commodities to scoop and requesting docking.
  • Target - We have streamlined the sub targets and cargo tabs in to one single location now called ‘Target’. After the relevant scans this will now show a target’s sub-targets and manifests (cargo, passengers etc).
  • Comms. Panel - The comms panel now includes a new social tab that encompasses any multi-crew options, any pending invites (wing, multi-crew, friends), and information on any online friends.
  • Squadrons - The Squadrons tab has been added. Please tune in to our later livestream on Squadrons to learn more about this.
  • Home - The ‘Home’ tab contains your ranking information, important information about balance, rebuy cost, notoriety and the ship you’re in. It contains quick access to various features such a GalNet, Holo-me, The Codex and Squadrons. The playlist quick play buttons are also contained in this tab.
  • Fire Groups - Fire groups are now assigned with letters rather than numbers to remove any confusion between fire groups and primary and secondary fire buttons.
  • Ship - The new contextual vehicle (SRV or ship) tab replaces the functions tab with ship functions, pilot preferences, and statistics for the vessel that you’re in.
  • Status - The new status tab now lists information on local system factions, your reputation with the super powers and the Power you are aligned with, a summary of your current session log, your financial information, and any permits you currently have access to.
  • Playlist - The new playlist tab allows you to create your own personalised playlists from the various audio content, including audio logs and GalNet news.

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj Frontier pokazał następną zapowiedź zmian nadchodzących w grze.

 

Link do podsumowania https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/452363-Content-Recap-Beyond-Chapter-Four-Livestream-Background-Simulation-and-Scenarios?p=7106627&viewfull=1#post7106627

 

Podsumowanie od "Mrówki"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dako napisał:

Patch 3.3

Trzeba teraz drzeć łacha z elitki, bo zrzynają numer patcha z SC :D oni mogą ze statków to i my możemy z nich, a coo! :D


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie wczorajszego livestream

Squadrony (brak ich na tym filmie) i "wykopki" czyli wybuchowe górnictwo wyglądają bardzo ciekawie

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
    • Przez Shivon
      It's time to disembark, Commander.

      We are delighted to share with you a glimpse of the Next Era - Elite Dangerous: Odyssey.
       

       
      https://store.steampowered.com/app/1336350/Elite_Dangerous_Odyssey/
       
      Eksploruj pieszo odległe światy, poszerzaj granice znanej przestrzeni i znacz swój ślad w galaktyce, stając się pierwszą osobą w historii, która eksploruje powierzchnie planet nietkniętych od początku czasu.

      Jeden ogromny krok

      Zobacz galaktykę jak nigdy dotąd. Ląduj na zapierających dech w piersiach planetach, napędzanych nową technologią silnika gry. Zanurz się w słońcu wznoszącym się nad niezapomnianymi widokami, odkrywaj posterunki i osady i eksploruj z nieograniczoną swobodą.

      Znacz swój własny ślad

      Podejmuj różnorodne kontrakty i graj po swojemu, od dyplomacji i handlu po ukrywanie się i walkę. Różnorodne ustawienia, cele i postacie niezależne oferują nieskończoną różnorodność misji i prawie nieskończoną ilość treści, którymi można się cieszyć.

      Zbierz załogę

      Centra społecznościowe rozmieszczone w całej galaktyce dają pilotom idealne miejsce do zaplanowania następnego ruchu. Zawieraj sojusze, zamawiaj usługi, a nawet znajdź wsparcie ekspertów w Inżynierach. Te placówki pomagają również zdobywać i ulepszać broń i sprzęt, aby udoskonalić swój styl gry.


      Strefa walki 

      Przeżyj intensywne walki z FPP, wyposaż swoją postać w szereg broni i sprzętu, a także koordynuj współpracę z członkami drużyny, aby opanować wielowarstwowe, głębokie, taktyczne środowisko, w którym zmagają się piloci, SRV i statki kosmiczne.
       
      Tłumaczenie: Mathias Shallowgrave z TWH.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności