Skocz do zawartości
Kyokushin

Kierunek funding goalsów

Rekomendowane odpowiedzi

Obserwuję sobie funding goalsy, za każdzy kolejny milion wpada jakiś gadżet, w zasadzie mało znaczący.

Ostatnio każdy dostał po 10 000 uec, które w grze będą pewnie do ugrania w godzinę.

 

Myślę że w obecnym przypadku, największe znaczenie ma wielkość uniwersum, w tej chwili to jest około 100 systemów, to nie zadużo jak na grę tego formatu.

 

pozwoliłem sobie na forum sc założyć ankietę i temat, w którym zwracam uwagę że może warto zwrócić uwagę zespołowi w kierunku powiększenia uniwersum:

 

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/190429/suggestion-direction-of-funding-goals-make-universe-bigger

 

Zachęcam do komentowania i udziału w ankiecie.

Edytowane przez Kyokushin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli w 2017

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czyli w 2017  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

I tak - zwyczajnie - jak już "mądre internety" stwierdziły:

 

"Lepiej aby dla Pana CR ta gra nigdy nie powstała"

 

Cokolwiek nie zrobią, co nie wydadzą i tak nie sprosta to oczekiwaniom graczy ...

Bo już dziś CIG jest niewolnikiem własnego sukcesu i rozbuchanych wizji i oczekiwań graczy.

A temu co społeczności się wydaje, że dostanie nigdy nie sprostają ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj widac ze wy nowi lub zadnych eventow nie ogladacie.
Juz z rok jest potwierdzone ze na starcie jest 115 systemow, i ponad 430 lokalizacji gdzie mozna ladowac.

Czy 100 to malo ?
Freelancer w wersji jaka wyszla na rynek (pomijam mody) mial 50 systemow, jakos nie odczulem znaczacego natluku ludzi na multi na wiekszych servrrach poza kilkoma charakterystycznymi "trade hubami"

Zabawa bedzie polegac na tym ze njako lokalizacja startowa bedzie powiedzmy 20 systemow. na galaktycznej mapie bedzie z 50.. reszte trzeba bedzie znalezc ;]

Ogladajac troche wstecz stremy EDitki jakos nie odczulem natluku w systemach, a tam bylo podaj tylko 5 systemow na poczatku ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jasne że mało. Kosmos wiekszy jest...

 

Zabawa w space sim polega na tym, że latasz po kosmosie, po systemach, po planetach, czujesz ogrom miejsa. W jednym systemie jesteś sam jak palec, co najwyżej wisi jakiś outpost na ostatnim księżycu ostatniej planety, a w innym masz ruch jak w mrowisku.

 

100 czy 115 systemów to tak jakbyś wsiadł w auto i 2-3 godziny pojeździł po swojej okolicy.

Edytowane przez Kyokushin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ja sobie wypraszam ...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Będzie co będzie w końcu mimo wszystko to "trochę droższa" ale jednak gra.

Będziemy płakać lub cieszyć się w 2015/2016.

Może będzie to kolejny WoT a może coś co wyznaczy standardy na kolejne dziesięciolecie ...

Ups, zapomniałem... 

Przecież już wyznaczyło :yucky:

Tzn. w zakresie marketingu i funding goals-ów - aktualnie wszyscy wydawcy gier muszą się od CIG dopiero uczyć ... :devil:

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No panowie trochę przesadzacie, bo może 115 systemów nie robi jakiegoś wielkiego wrażenia, to trzeba pamiętać że to nie są takie systemy jak w większości znanych nam gier MMO. Systemy prócz tego że będą posiadać po kilka interaktywnych planet i być może księżyce, to do tego dojdą stacje kosmiczne, pasy asteroid oraz lodu, kosmiczne śmieci do zwiedzania oraz inne cuda natury które można traktować jako osobne lokacje.

 

Niektóre planety będą posiadać kilka miejsc do lądowania, a więc miast do zwieszania czy kosmicznych portów a ich rozmach jak pokazało ostatnie wideo z planet side jest wręcz epicki. To wszystko powoduje że na liczbę 115 trzeba popatrzeć ze znacznie szerszej perspektywy, bo planety w SC to nie tylko ogromne kule zawieszone w przestrzeni kosmicznej wypełnione wielką mapą bitową. Lądowanie na stacjach kosmicznych to nie będzie zwykłe oglądanie hangaru, które większości z nas znudzi się kompletnie zanim gra wejdzie w fazę beta, a zwiedzanie barów i ciasnych zakamarków, załatwianie interesów, czy nielegalny handel itp. Pewnie w niektórych lokacjach także wykonywanie misji za pośrednictwem udziału w akcji  FPP z giwerą w ręku  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Tak więc źle nie będzie, a z czasem gra dostanie kolejne systemy rozszerzające jej przestrzeń, oczywiście nie licząc tych które będą jako lukratywny dostęp dla wczesnych darczyńców :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dako .. WoT to jest teraz. Wzgledny brak lobby, i poprostu "dolacz do gry"

Niech pracuja chlopaki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">
Duzo jeszcze przed nami.. duzo do odkrycia, napewno te 100 ukladown ie edzie odkrytych od zera. stawiam na jakies 8 - 12 start locations i max 30 odkrytych systemow (na mapie UEE), reszte trzeba znalezc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Ale jak wpada mln usd to lepiej jest dorzucać po kilka systemów, zrównoleglać prace przez zatrudnienie dodatkowych osób, żeby uniwersum było bardziej bogate, niż robić jakiś pistolet czy zbroję, których i tak będzie na pęczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Jeśli chodzi o WoT-a to na początku zapowiadał się z tej gry całkiem niezły symulator ( początkowo trochę czasu i pieniędzy w niego zainwestowałem) a dziś niestety mamy to co mamy czyli prostą arcadówkę ale nie ma co się oszukiwać na takie gry jest teraz olbrzymi rynek.

Nie chciałbym tylko aby SC poszło w tym kierunku i tyle...

Co do ilości układów na początku to imho im więcej tym lepiej.

Wyobrażacie sobie za dwa lata tą ilość graczy posiadającą te tysiące/miliony zakupionych za ciężkie USD statków i marzących tylko o tym aby je na innych móc wypróbować  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> To będzie rzeź i jatka w kosmosie :tongue:

Oczywiście to taki żart bo do tego czasu będzie wydany AC 2.0 i chyba będziemy mogli poznać swoje statki.

Zresztą wydaje mi się, że CIG ma to wszystko ładnie przemyślane i poukładane my niestety musimy czekać i z nudów bawić się w spekulacje.

Sam jestem ciekaw w jakim kierunku to pójdzie. Mam nadzieje, że symulator a nie coś prostego ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiałem jak tu zyskać więcej na punktach rozwoju i wydedukowałem jeden sposób. Skoro ostatnio progi to zabawa w małe podarunki, broni, skromne kwoty UEC, czy drobiazgi mające na celu urozmaicić nudne bieganie po hangarze, to zamiast kupować drogie statki za 400$ należy założyć 10 kont z pakietem za 40$ każde i zbierać bonusy na każdym koncie, by później cieszyć się sporą sumą kredytów, masą słabych działek plakatami, roślinkami i innymi bzdetami  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">:P

 

Masakra co ?  ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  A po co ci 10 kont, skoro i tak można grać tylko na jednym? I na co ci np. 10 tych samych broni z funding goalsów, skoro i tak będziesz mógł zamontować tylko jedną? No, chyba że zamierzasz je sprzedawać ale wątpię, czy znaleźliby się kupcy. Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo mam kilka statków i na każdym miałbym możliwość zamontować dodatkowych działek  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Na chwilę obecną to tak, ale nie wiemy co jeszcze będzie w nagrodach za kolejne osiągnięcia, wcale nie muszą być to bronie mogą być zupełnie inne rzeczy, których nie będzie można kupić za UCE.

 

Zresztą to tylko taki pomysł, jak na razie mam tylko jedno konto RSI  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

I tu właśnie Sermaciej prószył istotę mojego wcześniejszego pomysłu, cenę za każdy tysiąc UEC w dolarach znamy a za otrzymane przedmioty nie, więc to troszkę taka loteria może się okazać że niczego nie zyskamy bo gifty będą tanie i ogólnie dostępne lub przeciwnie przedmioty te mogą być później sprzedawane za krocie z uwagi na swoją unikatowość  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką unikatowość, co ty gadasz? Przecież nawet pesymistycznie zakładając, że tylko połowa wszystkich graczy dostanie te "unikatowe" przedmioty, to i tak będziemy mieli jakieś 250 tysięcy sztuk. To ma być niby ta unikatowość? Jestem niemalże przekonany, że w normalnej rozgrywce te przedmioty będą nic nie warte albo będą miały marginalne znaczenie i nikt nie będzie ich używał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Na początku pewnie nic nie będą warte to fakt bo liczba robi wrażenie, ale nawet 250 tyś sztuk dla gry MMO w której graczy będzie z czasem pewnie z kilka milionów, a większość tych obdarowanych przestanie grać lub zamieni się w kolekcjonerów wszystkiego co się tylko da może to nabrać znaczącej wartości.

Zresztą strasznie się czepiasz, we wszystkich wypowiedziach napisałem że "może się okazać", co dla uważnego czytelnika powinno oznaczać że spekuluje na podstawie doświadczeń nabytych w innych grach. Tu może być zupełnie inaczej ale wcale nie musi, mimo wszystko za kilka lat to co teraz wydaje się być w dużej ilości jeśli nie będzie normalnie dostępne i tak stanie się bardziej lub mniej unikatowe.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli roślinka będzie chociaż w połowie tak fajna jak kolega poniżej to zapewne mało kto się będzie chciał z nią rozstawać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

fulxlFp.gif


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woow co to jest ! Mały drzewiec  z Guardian of the Galaxy ?

Chcę taki mieć w hangarze, a nawet postawił bym sobie gdzieś w kokpicie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy ze pupil Neb wyglada jak Kosmiczne Bonsai  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">
Ja bym sie cieszyl z faktu ze roslinka bedzie miala inny niz zielony kolor lisci ... w konc nie z ziemi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Koniecznie niebieski, i to świecący w nocy jak w avatarze   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ziemskie rośliny są zielone, gdyż chlorofil odbija zielone światło. Do produkcji cukru używa niebieskiego (jest go najmniej, ale nosi najwięcej energii) oraz czerwonego (daje mniej energii, ale fotonów jest więcej). Na planetach wokół większych i gorętszych gwiazd, mogłyby chyba żyć tylko na niebieskim świetle, więc mogłyby mieć jakiś czerwono-zielony (hmmm, żółty?) kolor, ale takie gwiazdy żyją bardzo krótko, więc jest mało czasu na wyewoluowanie drzewek.

Na planetach krążących wokół chłodniejszych gwiazd znowu, każdy foton jest na wagę złota cukru, więc rośliny byłyby czarne...

 

Ale ja tu się produkuję, a Roberts i tak pewnie wymyśli fioletowe w różowe prążki.

Edytowane przez Goomich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności