Skocz do zawartości
  • 0
Darius

Brak statku po upgradzie...

Pytanie

Witam wszystkich,  jestem nowy w świecie Starcitizena , zacząłem od podtawowej paczki w aurorą mr    po czym upgradowełem ją do aurory LN  oczywiście zapłaciłem , transakcja potwierdzona wszystko cacy ....ale jej nie mam w hangarze aurory LN tylko cały czas MR ...co zrobiłem nie tak lub może jest jakiś myk którego nie ogarniam , proszę o pomoc , z góry dziękuje .

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na swoim koncie w zakładce MY HANGAR powinieneś mieć taką pozycję Ship Upgrades - Aurora MR to Aurora LN Upgrade

Klikasz na ten trójkąt wybierasz Apply upgrade. Wybierasz Aurorę MR.

I gotowe.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W zakładce "Hangar" na stronie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Panowie - jak ktoś prosi o pomoc w złym miejscu to albo kierujecie w dobre, albo zgłaszacie do moderacji... Czuję się jak zdarta płyta wiecznie musząc marudzić na ten sam temat i to userom z TAKIM stażem (a to nie jest tak że moderacja zagląda na forum raz na trzy dni i trzeba długi czekać na reakcję przecież). Temat przenoszę i dzielę.

 

@Darius w przyszłości jak masz pytania odnośnie tego czemu coś nie działa, lub jak coś zrobić w grze zakładaj proszę temat na tym subforum (i zasada jeden temat = jedno pytanie). Jak widać na niniejszym przykładzie można wtedy oznaczyć najlepsze odpowiedzi i widać, czy dany problem jest rozwiązany. Limitu nie ma więc nawet jak utworzysz ich kilka, to nikt nie będzie czynić ci wyrzutów z tego tytułu - tak więc zapraszam do radosnej twórczości :).

 

Odnośnie rekrutacji - jest odpowiednie subforum -> zgłoszenie do orga robisz za pośrednictwem tego formularza - jeśli chcesz mieć pełny dostęp do TS i forum organizacji, bez tego się nie obejdzie (głównie korzystamy z forum tutaj, a nie ze spectrum :)).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności