Skocz do zawartości
Kyokushin

Jump drive

Rekomendowane odpowiedzi

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

No własnie jak to jest / będzie z bramami? Potrzeba jump drive żeby z niej skorzystać? Bo tak wydaje się sugerować wiki które podałeś...


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też czytałem na forum sc i w końcu nie wiem jak to jest. Każdy pisze inaczej. W jakimś fimlie mówili że każdy statek będzie jump capable. 

 

Ale teraz nie wiem, bo np mam Horneta h7c, i on nie ma że jump drive jest jako opcja, ma ogólnei 16 cargo. Natomiast super hornet ma 0 cargo ale ma jump drive. Bo chciałbym mieć trochę cargo, jump drive i móc tym hornetem coś kupić/sprzedać i zawieść gdzieś.

 

Tak samo zrozumiałem że z jump drive da się skorzystać w punktach skoku.

Edytowane przez Kyokushin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze bedzie tak jak w EvE czyli: Nie majac zamontowanego systemu jump (zapewne male statki wogule nie beda mialy slota na z racji wielkosci/energi potrzebnej do zagiecia przestrzeni) zeby wykonac skok miedzy systemem Sol a Vega trzeba bedzie skozystac z Bramy skokowej (Jump Gate). A wieksze statki posiadajace wlasny system Jump poprostu wyznacza cel skoku naladuja baterie i http://youtu.be/Lt4Au7vkM90?t=32s

Edytowane przez Demonides

6T0c2xV.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Super Hornet ma jumpa w zestawie, do h7c musisz dokupić (ale da się zamontować). Jedynie statki jak P-52 Merlin itp. nie maja na to miejsca (muszą być 'przenoszone' przez coś większego.

 

I Jump Drive jest wymagany do skoku przez Jump Point (do innego systemu).


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno JD ma mieć bardzo niewielkie potrzeby w kwestii zajętości i powinno się go dać zamontować niemal w każdym statku, no może poza Merlinem i im podobnym.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO JD nie powinien zajmować cargo space... no ale zobaczymy jak to rozwiążą. W poprzednich grach CR to po prostu był kolejny zaczep na maszynie dedykowany tylko na ten napęd i tyle.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Na 100% JD nie będzie wymagał przestrzeni przeznaczonej na załadunek dóbr, pamiętam że w jakimś filmiku z RSI było to tłumaczone że będzie to rodzaj upgrad'u ( być może w przyszłości pojawi się taki hard point ). 

 

I tak nie ma co się emocjonować bo ten temat będzie jeszcze długo przez CIG wałkowany, istnienie statków całkowicie pozbawionych napędu do skoku wydaje się także pewne - inaczej po co były by statki transportujące itp...


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności