Skocz do zawartości
Dako

Star Citizen w mediach

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy ogarniamy w Kurierze Galaktycznym  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Oj, widać że ktoś nie czyta głównej :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teamt jest OK, bo czasem coś umknie i można to później do kolejnego wydania KG wrzucić


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dobra wiadomość że nawet włosy będą mieć porządną symulację i mam nadzieje że to będzie super implementacja tzn znacznie lepsza niż te dotychczasowe, bo szczerze mówiąc jak zobaczyłem podobną technologię ze stacji Nvidii, którą zastosowano na futrze wilków w Wiedźminie 3 to szczęka mi opadła, efekt zdecydowanie bardziej sugestywny ( tak wyglądał w filmiku promocyjnym ).


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z serii 15 powodow czemu SC powinno pojawic sie na Consolach

http://gamingbolt.com/15-reasons-why-star-citizen-needs-to-launch-on-ps4-and-xbox-one/1

i moje reakcje..

15 - console to duza czesc rynku - sie zgodze

14 - cross platforming - czy mi sie zdaje czy to lanie wody a nie konkretny powod ?
13 - Sony i MS sa chetni do wspolpracy - Sony przeslalo PS3 dev kit - tia wspolpraca  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">
12 - Duzo consolowych fanow  - ja to widze jako duplikat 15

11 - Duzo zebranej kasy z croudfunding - Autor zyje wg zasady "CIG ma kase zeby poswiecic srodki na wersje na console"

10 - Console maja wysoki wspolczynnik sprzet wzgledem wydajnosci "console sa bardziej wydajne od PC o zblizonych parametrach" - tia 5 letni koputer ? ;p

9 - wielu "investorow" w SC to uzytkownicy consol - Wg mnie jesli ktos wspiera gre na PC w nadieji ze zostanie wydana na console to marnuje kase :(
8 - Testowanie potecjalu consol - kto chce popatrzec jak XBox sie topi a PS4 przejrzewa ? ^^

7 - Wykorzystanie Kinnect'a - CIG chce zrobic wykrywanie twarzy, wiec tutaj jestem w stanie sie zgodzic

6 -  wykorzystane kamerki PS4  - serio ... duplikat 7 - ignore

5 - Console tez chca spece sim'a - to niech MS i Sony zrobia cos co uciagnie CIG ... Next-Next-Gen

4 - Project Morfeus - konkurecja dla Oculus Rift, za ktory trzeba wiecej zabulic ?

3 - Wiecej luda wiecej zabawy - tia, instacje mamy miec powiedzmy 60 osob, cos czuje ze zeszlibysmy do 20 zeby cosnole wyrobily

2 - Dual Shock 4 (czujnik ruchu) - Nie mam, nie gram na padzie, niech mnie ktos olsni co w tym czyms jest .. dobrego

1 - console sa wydajne (?) - console wolniej sie starzeja, prawda, ale tlyko dlatego ze console zmieniasz jako calosc co 5 -6 lat, czesci do PC wymieniasz co 3 -4 miechy jesli chcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 - no, mam konsole.. leży sobie i robi za odtwarzacz DVD (rzadko  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">)... I tak, jak mam odganiać rodzinkę od TV to wole na lapku pograć ;)

2 - natwyne wsparcie DS4 na PC!!! one! one! one!

- mam i gram (niestety nie SC, bo aktualny lapek nie uciągnie), ale jeden z najlepszych padów ever. No i jest wykrywany jako HID device przez winde, wiec co to ma wspólnego z konsolami? (sam mam DS4, a PS4 kupić nie planuję)


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no z całym szacunkiem co za bullshit, powody wyssane z palca, tylko po to żeby przepchnąć wydanie SC na konsole.

Brzmi to mniej więcej tak że gracze PC, wierząc że produkt będzie bezkompromisowy, nie będzie posiadał ograniczeń czy polityki rodem z marketingowego cesarstwa konsol, nakręcili cały hype.

Wpłacili na konto już 60 milionów dolarów, a pewnie będzie co najmniej 80 mil, tylko po to żeby konsolowcy mogli się dokładać, a w zamian dostaniemy słabsze tekstury, niską rozdzielczość i  ograniczenia do 30 /s.

 

Aktualna generacja konsol już na starcie nie zachwycała ( to bardzo delikatnie powiedziane ), a co dopiero będzie jak się ją porówna z high enodowymi komputerami PC za 3 lub 4 lata, kiedy to Star Citizen już pewnie będzie wydany !

 

Słowem, argument z kinectem jest ok, ale od niedawna można go bez problemu podpiąć do swojego blaszaka za jakieś 50$, więc co przemawia za konsolami ? Więcej kasy ?  No to już oszczędzę słów komentarza bo musiał bym użyć sporo niecenzuralnych wyrazów !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po lekturze pozwolę sobie na rant:

 

Z serii 15 powodow czemu SC powinno pojawic sie na konsolach

 

GLOROIUS PC GAMING MASTER RACE mówi:   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_denied.png">

 

  • 15 - konsole to duza czesc rynku - ale ile tzw console peasants (i ja nie mówię o ludziach którzy grają na konsolach bo lubią - tylko o wojujących debilach uważających PC za crap a konsole za objawienie w dziedzinie gier) poradzi sobie z obsługą sterowania które do latania na samym padzie ma mapowanie z shiftem? A później będzie płacz że się niewygodnie steruje i że latanie za trudne...  Poza tym przęciętny konsolowiec to IMO to nie jest dobry target. 
  • 14 - cross platforming -  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  Nie pierwszy i nie ostatni raz obiecywano wspólne granie konsolowców pececiarzami. I zawsze kończyło się na smutnym pieprzeniu. Np takie Destiny - tam by nie było problemu zrobić cross obu xboxów i obu ps4. Ale nikt tego nie robi. Because reasons. Tak więc dla mnie - pieprzenie w bambus.
  • 13 - Sony i MS sa chetni do wspolpracy - SSony i MS są chętni do pasienia się na naszej kasie z royalties (każdy patch = dev musi im płacić i przejśc certyfikację. Każdy wyprodukowany egzemplarz gry - nieważne czy sprzedany, oddany, leżący w magazynie - jak wyprodukowałeś bulisz royalties)
  • 12 - wierna userbase z konsolowców - guzik prawda, jeśli są aż tak super hiper podjarani przędzej przesiądą się na granie na PC (i oby)
  • 11 - Dużo zebranej kasy z crowdfundingu - jakiś kretyn myśli że całość tej kasy już dawno nie jest podzielona na kupki i alokowana na konkretne elementy rozwoju gry... Optymalizacja w dół żeby pseudo next-geny tę grę sensownie pociągnęły pochłonęłaby więcej kosztów niż może się wydawać. 
  • 10 - konsole lepiej obsłużą grę niż pecet o podobnych parametrach - może i tak... skoro mają gorsze parametry niż mój ponad 5-letni pecet... ale zanim ta gra wyjdzie to za cenę konsoli złozysz peceta jaki je zostawi cichutko jęczące gdzieś w tyle.
  • 9 - wielu backerów SC to uzytkownicy konsol - a skąd dane? Z resztą to pewnie takie świry jak ja mające pecetowy ołtarzyk i konsole poprzedniej generacji stojące obok :P
  • 8 - Testowanie potencjału konsol - bitch please. Jak te nieszczęsne konstrukcje nie potrafią dzisiejszych gier uciągnąć w full HD czy 60 FPS i zesząd słyszymy pieprzenie że "30 FPS is cinematic". Cytując Chrisa: "THIS IS BULLSHIT"
  • 7 - Wykorzystanie Kinecta - a co to za problem dla peryferiów PC (kinect na pc też jest)? 
  • 6 - Wykorzystane kamery PS4  - to im się numerek pomylił. Chyba powinni byli napisać "PS3Eye do FreeTracka" :D :D :D
  • 5 - Konsole też potrzebują gry o eksploracji kosmosu - to niech sobie napiszą petycję zbiorową do MS i Sony. Jakoś przez tyle lat pies z kulawą nogą się nie interesował gatunkiem, het wstecz Digital Anvil (studio Microsoftu!) - twórcy Freelancera - też lekko nie miało. Kolejna bzdura.
  • 4 - Project Morfeus - a po co to komu skoro będzie Rift za którym stoi firma popularniejsza niż Sony?
  • 3 - Więcej ludzi = więcej zabawy - jakoż EVE na brak ludzi i pustki nie narzeka, a emitujących nieprzerwane strumienie faków i pmujących groźbami peasantów nie chcemy. 
  • 2 - Kontroler z czujnikiem ruchu - wystarczy aplet na smartfon... i będzie jeszcze lepiej. A do kontroli w Rifcie jest Razer Hydra i na pewno jeszcze będą inne peryferia. Argument "z dupy"
  • 1 - to nie argument a potwierdzenie że sprzęt komputerowy na tyle szybko się rozwija że jeśli gra nie wyjdzie w ciągu kilku miesięcy tylko za rok, to już pewnie jej konsole nie uciągną.

W skrócie - hieno-ścierwojady z "Faktu" piszą lepsze "artykuły", bo przynajmniej trzymające się kupy i same sobie nie przeczące. I jeszcze pewnie komuś zapłacili za ten stek bzdur... Autor powinien poniższy obrazek mieć na czole, nieusuwalny.

K365jrL.jpg

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

EA wydając BF 3 puściła kilka serwerów na których spotkali się pecetowcy z konsolowcami. Ci drudzy dostali takie wciry grając na tych swoich pilotach, że realizacja pomysłu tak szybko jak powstała - uległa kasacji  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" data-src="https://gamearmada.org/uploads/emoticons/default_smile.png">


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tu to chyba z Sony próbowali, bo MS mówi po prostu "nie" x-platformom z tego co wiem.

 

Z resztą w SC każdy kontroler ma być równy. Ale z tym, że dobry gracz m+kb w FPS zawsze > pad to się zgodzę.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do 14 - sporym problemem są tez opóźnienia w patchach PC/konsole - na konsole producent (M$/Sony) musi zatwierdzić każdy kawałeczek kodu. Czy aby nie spowoduje odblokowania Linuxa, czy czego tam.... wiec zapomnij o np. hot-fixach.

A nikt nie będzie czekał na PC 2 miesiące, aż Sony zatwierdzi 'im' patcha, żeby wszyscy mieli równo.. więc serwery są osobne (i problemu 'ni ma')

Edytowane przez Tecon

tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

FaceRig, zakupiłem puki tanie, jeszcze trochę "crapowate" bo nie działa tak jak byśmy chcieli ale prace wrą i pojawiają się aktualizację i nowe awatary co jakiś czas! Widzę potencjał w tym programie. ;)

 

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dastro dzięki za info o FaceRing też zakupiłem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Wracając do tematu

Wywiad dotyczący Squadron42 (z Erin-em Roberts-em dyrektorem Foundry 42)

 

http://www.game-debate.com/news/?news=14820&game=Star%20Citizen&title=Interview%20With%20Star%20Citizen%20Studio%20Director%20Erin%20Roberts%20On%20The%20Squadron%2042%20Single-Pla

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wszyscy dobrze wiemy że SC i konsole to jakaś straszna brednia, nie sądzę żeby CR to poparł w dodatku czytając i słuchając takich niedorzecznych argumentów !

Prawda jest taka że jak by zechcieli faktycznie robić wersje na konsole to bez tego typu piania by to zrobili, może dłubiąc po cichu. Pamiętam jeszcze jak kiedyś guru z Cryteka mówił że Crysis nigdy nie powstanie na konsole bo są za słabe, nie dadzą rady itd... I co nagle stał się cud, a co ja wcześniej mówiłem że się nie da ? no myliłem się bo się dało.

 

Oby CIG nie poszedł tą drogą, bo faktycznie kolejny nerf klawiatury tylko po to żeby również pady za mocno nie odstawały oraz "optymalizacje", żeby konsole zadyszki nie dostawały mogły by spowodować że twórcy aby się nie narażać musieli by używać sprzętowego czegoś w rodzaju FaceRig  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

A tak na poważnie fajna apka Dastro ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 War thunder jest Cross platform PC - PS4. Gracza z innej platformy mozna rozpoznac podobno na  bazie jakiegos znacznika przy imieniu

World of tanks mimo istnienia WOT na XB360 sa to osobne gry z roznicami w mechanice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mogło by się udać, gdyby np gracze konsolowi mieli zupełnie inny serwer, bo nie wyobrażam sobie żeby ten sam produkt z różną mechaniką pozwalał na grę na tym samym serwie, to byłby prawdziwy epic fail, już widzę te masy eksploitów i teksty w stylu czekaj to łatwe do zrobienia, tylko muszę odpalić konsolę ( lub odwrotnie ), masakra ! 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O PAX Demo FPS artykuł na GryOnLine

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88620

 

Sam artykuł nic specjalnego ale tradycyjnie jest flame na forum (pod artykułem)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Tak z ciekawości obrońcy SC to ktoś od Nas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nikt od nas.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie potyczki na forum przez to że modzież zażywa za mało sportu i nadmiar sił wbija w kawiaturę pod adresem innych młodych również niewyżytych. Dlatego jestem za projektem "stop zwolnieniom z w-f'u" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, w-f to był jedyny czas w szkole, gdy mozna bylo nic nie robic i 2h gadac z kumplami o grach ;p

PS. Podrzuc kto tego linka z gier Adhanowi, no podrzuć ;>


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności