Skocz do zawartości
Dako

Planetside Demo - CitizenCon 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Ja piernicze, robi to zajebiste wrażenie. Niespodziewałem sie tak mocnego efektu. Miodzio  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest "alpha" ? o.0
takie cos sie widuje w wiekszosci "open world" AAA jako standard

Pomijam przenikanie obiektow przez ladownie w pierwszych kilku minutach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale przecież zaraz wylezie 15 Adhanów i będzie stękać, że to i tak tylko ładna animka a cały projekt to skok na kasę; złodzieje, ból dupy, cebulowy zagon  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

A tak serio - przy tym poziomie szczegółowości widać gdzie jest źródło opóźnień, to właśnie te "pierdółki" są najbardziej czasochłonne.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

No, powoli "Adhanom" argumenty się kończą bo teraz z każdą nową odsłoną tego co oni faktycznie tam dokonali w CIG to zaczyna robić ogromne wrażenie jeżeli weźmiemy ich 58mil $ i ten standard AAA.

 

Według mnie ludzie powinni mieć u nas wgląd do definicji pojęcia "Alpha", bo jak wspomniał wyżej @Zerat_KJ, mi to wszystko również wygląda na betę ścigającą ostateczną odsłonę w pewnych kwestiach.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_teehee.gif">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tu jest też ta kwestia że build który my mamy w łapach to imo co najmniej -6 mcy do tego nad czym pracuje CIG.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woow, miałem zajęty weekend i dopiero co to wideo obejrzałem, po prostu jestem w szoku !!! To wygląd zdecydowanie lepiej niż sobie wyobrażałem, lądowanie jest już bardzo sugestywne, a miasta wydają się tętnić życiem, graficzny wypas i wszystko ma sens. Jak widać lądowanie to nie będzie po prostu loading screen tylko fragment filmu SF, tak trzymać Chris  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Jeśli to jest wersja alfa, to nawet nie wyobrażam sobie czym zaskoczy nas pełna wersja ! ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tommy : haha też sobie skojarzyłem że oni dążą do tego żeby tą gre jeszcze bardziej przybliżyc do kina, w sumie obecne gry i cut scenki filmowe to już standard ale umiejętnie wplecione w gre filmiki dodają temu produktowi smaczku  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

fakt że już to było lądowania, etc ale zazwyczaj takie gry miały mankamenty jak byla walka w kosmosie to ubogie bylo dokowanie, już nie wspomne o chodzeniu po stacji gdzie szczegóły były na poziomie gier z przed kilku lat.

 

bardzo mi się podoba strona w ktorą idzie SC , lubie gry dopracowane, gdzie czasami można sie zdziwić oglądając otoczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ideałem było  by w pełni interaktywne lądowanie, ale już takie filmiki z użyciem silnika gry robią duże wrażenie.

Z czasem pewnie będzie opcja pominięcia tej sekwencji, ale dla prawdziwego eksploratora odmienne lądowanie na każdej nowej planecie będzie pozycją obowiązkową  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

W dodatku interakcja ze światem jest naprawdę niespotykana, sklepy to nie tylko NPC stojące gdzieś w rogu ( jak na standardy MMO ) ale całe zaplecze towarzyszące ich funkcji imitujące do złudzenia tętniący życiem świat. Nie trudno sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało gdy w prezentowanych miejscach pojawi się wielu graczy ?  Mój obecny hardware będzie się prosił o upgrade żeby to wszystko pociągnąć :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurtuje mnie pewna kwestia a mianowicie ma być 100 systemów tak, to czy na przynajmniej jednej planecie każdego będzie można wylądować, poszukać wraków czy coś w tym stylu? było by ciekawie ale na moje oko to raczej nie realne, co Wy na to? btw lądowanie na planecie czy dokowanie na większym statku będzie się odbywać za nas z automatu?


|Anime| |Gry| |PHP i bazy danych| |Folk metal <3|

Bez tego my lajf traci sens :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieje ze przy kazdym ladowaniu bedzie przypiwywalo nam inny rejon miasta i te sekwencje beda sie troche roznic  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Bylo by bosko.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. mam nadzieję, że taki automat będzie można wybrać, ale nie będzie on narzucony (gdy będę miał myśli samobójcze, będę mógł próbować wylądować sam, bez pomocy automatu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

na chwile obecna wiemy o okolo 115 systemach ktore mozna odwiedzic. Miejsc do ladowania ma byc okolo 430, SREDNIO po 3 na system (np. 2 planety, 1 stacja, 3 stacje, 1 planeta 2 ksiezyce itp.)

W kwestii automatycznego ladowania ...

- statki i stacje automat / manual

- planety - automat

trzeba pamietac ze planety sa ... duze, nie pozowola nam recznie wyladowac na planecie chyba logicznym jest ze kazda planeta praktycznie skalda sie z jednego miasta (od tego tez beda wyjadki ale jednak)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie, aż przez głowe przechodzi myśl, że ta gra będzie tak rozbudowana, że nigdy nie wyjdzie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


|Anime| |Gry| |PHP i bazy danych| |Folk metal <3|

Bez tego my lajf traci sens :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Najważniejsze aby nie było takiej sytuacji że co stacja to wygląda tak samo. Liczę na to, że na załóżmy 500 stacji będzie ich 50 modeli. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu bardziej kwestia generacji proceduralnej planet. Lądowiska póki co robią ręcznie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności