Skocz do zawartości
Zerat_KJ

Patch 13.1 czyli 0.91

Rekomendowane odpowiedzi

http://star-citizen.com.pl/2014/10/01/arena-commander-patch-v0-9-1/

Jakkie wasze wrazenia jesli ktos juz mial okazje ?

Na Forach RSI kraza legendy ze 300i jest jeszcze bardziej niegrywalna ;/

 

 

2 patche 200 MB + 2.2 GB

Edytowane przez Nebthtet
jak linkować to do nas ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem, ale wieść niesie że przywrócili prywatne mecze

 

"FIXES

  • Private matches re-enabled"

 

Czyli być może w końcu będzie się dało pograć razem. Oby działało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie udało mi się tego sprawdzić, choć to było by dziwne posunięcie 300i jest już mocno znerfiona, więc nie rozumiem tej decyzji, co oni chcą zniechęcić graczy do latania i testowania czy zmusić do droższych zakupów ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prywatki dzialaja choc sa dosc dziwne
Zmieniamy opcje (czas gry, max graczy itp.) a po wczytaniu mapy ustawienia sa domyslne

Co do 300 to stwiedzilismy z Dastro ze zwiekszyli czulosc sterowania, kwestia przyzwyczajenia sie do nowych ustawien, podobnie jak z przejsciem 0.8 ma 0.9

w wyscigach zauwazylismy ze bramki otwieraja sie pozno i wolniej niz dawniej. Teraz trzeba celowac w  srodek bramki albo stukniemy w otwierajaca sie przeslone

Taczy wydaja sie szybciej znikac ale za to same statki maja jakby pancerz; Hornet strzela w kabine pilota w 300i - zgon po 3 sec .. klasyk. Hornet strzela w dupe 300i .. po 12 sec ciaglego ostrzalu z 5 - 10m 300i nadal zyje i jest sprawna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zmiany są, ale czy faktycznie na lepsze ?

Wolniejsze otwieranie bramek to już chyba takie zmienianie na siłę, jest trudno, zróbmy coś będzie trudniej.

Strefy uszkodzeń i ich siła to chyba normalna sprawa, gdzieś czytałem że w zależności od tego gdzie trafiamy statek obrażenia będą mocniejsze lub słabsze.

 

A sterowanie coraz mniej mi się podoba, chyba pora na małą przerwę od AC, bo co się poduczę i przyzwyczaję to mi coś zmienią istne szaleństwo  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Myślałem że zwiększą znacząco wielkość plansz, dodadzą nowe obiekty itd...


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe mapy moze nie, ale testuja powiekszony broken Moon

Tommy, z tymi bramka to w sumie ich rozumiem. Pierwsza bramka zaraz po starcie otwierala sie jeszcze zanim wylecialem z tunelu startowego co wazalem za dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Pewnie masz racje, ale co będzie jak spowolnione otwarcie bramki spowoduje konieczność przelotu przez sam środek dwóch a może nawet trzech osób jednocześnie ( zakładając że w wyścigu będą lecieć osoby o dużym skillu ), wtedy nikt nie przeleci przez takie ucho igielne.

 

No można powiedzieć element zręcznościowy, ale trochę bez sensu bo nawet nie ma szans na zepchnięcie kogoś bo wtedy to na pewno już nie utrafimy, a zyska jedynie ta najwolniejsza osoba.

 

Mi się to posunięcie nie podoba ale innym się podoba, a że nigdy wszystkim się nie dogodzi to jest ok  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe to gadanie o bramkach w grze która ma być Uber Spase Simem jest zabawne, aż dziw bierze że nigdzie tam niema reklam Red Bulla  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pełnej wersji gry nie jest powiedziane że takie komercyjne reklamy się nie pojawią, za które firmy będą płacić.

A co, jak by ktoś pytał to odpowiedzą bo to zwiększa realizm i jeszcze są z tego profity  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciw reklamom nie mam nic przeciwko o ile sa przystosowane pod swiat gry
Dobrze pamietam jak w ktorejs z gier o matrix na autostradzie byly reklamy Intela, a gdzies  w Starcraft2 na kilku mapach na bilbordach bylo cos w stylu "Link 4000 - Ubezpiecz swojego Battlecrusera "

Ale Orca pijacego redbull'a jakos nie widze w grze typu Warcraft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności