Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Zerat_KJ
      W tym tygodniu oprócz standardowych pozycji programu spacer po biurze w LA oraz wywiad z Williamem Weissbaumem, scenarzystą.
      Przekroczono 66 milionów. Od teraz listy od Chrisa będą zawierać więcej danych technicznych odnośnie mechaniki gry, przykładem jest tn, który opublikowano po przekroczeniu 66 milionów zawierający podział stanowisk na dużych statkach. Gladiator jest hangar ready, został wprowadzony w ostatnim patchu. Na naszej stronie pojawiła się ankieta z której zbierzemy informacje jaki tym urządzenia HOTAS chcielibyście posiadać. 19 grudnia livestream, Sandi i Ben stoczą pojedynek. Przegrany będzie zmuszony nosić w widocznym miejscu naklejany tatuaż z logiem Star Citizen na firmowym przyjęciu z okazji zbliżających się Świąt.   
      [5:25] News from around the Verse
      Arena Commander
      Końcowy etap tworzenia wielu nowych rodzajów rakiet - spora szansa na nowe uzbrojenie wraz z wypuszczeniem AC 1.0. Praca nad AI by używały wabików na rakiety (flary, chaff, itd). Systemu wyboru rakiet za pomocą HUD. Squadron 42
      Dalsze poprawki systemu lądowania - można spodziewać się jakiegoś dokumentu opisującego ten system. Poprawiono system ukrywania się za osłonami dla trybu FPS (cover system). Persistent Universe
      Rozpoczęto projektowanie Astra Armada - jeden z salonów gdzie będzie showroom statków. Animacja przejścia pomiędzy hangarem, regionem planety i kosmosem jest poprawiana. Kontynuacja prac nad niemilitarnym zachowaniem AI. Statki
      Retaliator - trwają prace nad wnętrzem. Mustang - ukończono implementację katapulty pilota. Aurora - naprawiono "wloty powietrza" (intakes). FPS
      Implementacja systemu poruszania uszkodzonymi kończynami. Naprawiono amunicję plazmową - już nie można strzelać przez drzwi. Coś o nazwie "battlesphere" przechodzi do etapu white-boxing (czyżby arena zbliżona do tej jaka była w Grze Endera? -przyp. red.).  
      [9:42] - Bug Smashers
      W tym odcinku Mark rozwiązuje problem z utratą pakietów podczas łączenia z dedykowanym serwerem.
       
      [19:04] MVP
      Wyróżnienie otrzymuje Andy B za spis wielu filmów i podcastów związanych ze Star Citizenem. [20:04] - Will robi małą wycieczkę po biurze próbując dowiedzieć się jakie są postępy w pracach nad AC 1.0. Jak to zwykle bywa przy takich "spacerach", nikt nie chce z nim rozmawiać i każdy skupia się na swojej pracy.
       
      [23:22] Wywiad: Will Weissbaum - scenarzysta
      P: Czym się zajmujesz?
      O: Jestem scenarzystą, praktycznie tworzę lore dla Star Citizen, od skryptów do Squadron 42 po liczne artykuły publikowane na stronie. Miedzy innymi ja napisałem scenariusz do reklamy statku Origin M50.
      P: Na chwilę obecną nie ma żadnej logiki ani systemu tworzenia nazw statków w Star Citizen. Czy widzisz połączenie pomiędzy a historią świata gry, lore i nazwami statków? Jakie jest twoje spojrzenie na to jak statki powinny być nazywane?
      O: Wiele statków zostało nazwane zanim zacząłem tutaj pracę, w przypadku niedawno dodawanych maszyn z ankiet to po prostu burza mózgów - wymyślamy rolę, a potem do niej ciekawą nazwę. Dodatkowo bierzemy pod uwagę która firma potrzebuje dodatkowego statku, do której dana rola by pasowała itp. Prostym przykładem jest Cutlass i jego warianty, czerwony to karetka, a niebieski to policja.
      P: Czy w grze będzie religia? Jako że jednym z typów organizacji jest "kult/wiara" można się spodziewać że pojawi się jakiś system wierzeń. Jeśli tak, czy będą jakieś realne religie i/lub fikcyjne. Czy obcy będą mieć swoje religie?
      O: W świecie gry będą religie, jedną z większych jest "Kościół Podróży". Obecne religie będą istnieć w grze w jakiejś formie, ale będą mniej istotne, wszystko będzie zależeć od tego jak w te role wczują się gracze. Misje dla grup religijnych na pewno ograniczymy do fikcyjnych religii, nie chcemy nikogo urazić. Co do religii obcych - rozmawialiśmy o tym, brak konkretnych decyzji.
      P: Jak wygląda proces pisarski od początku do końca? Macie jakieś wytyczne np. co do nowej planety, jak bardzo wchodzicie w szczegóły?
      O: Mamy praktycznie dwie sytuacje: coś, co idzie bezpośrednio do świata gry - np. producenci statków. Rozmawiamy wtedy z projektantami i ustalamy co jest planowane w grze. Na bazie tego powstają precyzyjne opisy. Z drugiej strony dla bardziej luźnych artykułów patrzymy bardziej ogólnie, bazując bardziej na emocjach niż konkretach.
      P: Jak scenarzyści utrzymują wszystko w spójnej całości bez przypadkowego przeczenia sobie? Macie jakąś wewnętrzną wiki?
      O: Tak, mamy wiki. Prowadzimy dokumentację, na stronie głównej jest też tego dużo. Gdy coś piszę często wracam do starych materiałów właśnie aby czegoś nie namieszać. Jest też Dave który ma to wszystko w głowie. Mieliśmy taką sytuację gdzie ktoś na forum zauważył, że data jaką daliśmy na zdjęciu nie pokrywała się z czasem, kiedy dany przedmiot był produkowany. Na pewno wypuszczenie Galactapedii pomoże nam w utrzymaniu wszystkiego w spójnej całości. Aktualnie pracujemy z grafikami, by ustalić style poszczególnych producentów czegokolwiek. Chodzi o to byś patrząc na broń wiedział że zrobiła ją konkretna firma.
      P: Jak bardzo czerpiesz z wcześniejszych projektów Chrisa (głównie serii Wing Commander i innych gier w tym uniwersum)? Czy uważasz że Star Citizen to rozszerzenie jego wcześniejszych projektów, czy coś całkiem nowego (mimo oczywistych zapożyczeń niektórych terminów)?
      O: Nie grałem w żadną grę z serii Wing Commander. Oglądam sporo let's play tych gier bo często ludzie odnoszą się do jakiejś sytuacji, a ja jej nie rozumiem. Fundamenty są takie same, ale nie jest to sequel ani bezpośredni spadkobierca tej serii. Chcemy, żeby to było coś nowego ale jednak dało się odczuć że to również praca Chrisa.
       
      [38:53] Art Sneak Peek
       
    • Przez Game Armada
      Hello everyone,
      Hopefully you all had as great of a weekend as those who attended BritizenCon in Manchester. The team members fortunate enough to visit the Museum of Science and Industry, where the event took place, are still talking about the fun they had, and the amazing members of the community they met. A big thank you to the organizers for putting on such a great community-lead convention.
      Last week, we announced the winners of our Easter Screenshot Contest on Spectrum. Make sure to check out the fantastic screen shots taken at Benny Henge, the Javelin Wreck, and Jump Town. Big thanks to everyone who submitted an entry and congratulations to the winners!
      Also last week, we introduced our new Thursday show Inside Star Citizen, taking you inside Star Citizen’s development first hand with a new name and a revamped format. Let us know in the comments if you enjoyed this makeover and what we can do to make the show even better.
      Now, let’s see what’s going on this week:
      Tuesday, the Lore Team takes a look at a controversial vote that kept the UEE capital on Earth instead of moving it to Terra following the fall of the Messers.
      Thursday welcomes a new episode of Inside Star Citizen, our weekly look inside the world of Star Citizen development.
      Friday sees a Roadmap update and the RSI Newsletter delivered right to your inbox. We also welcome a new episode of Star Citizen Live, which broadcasts LIVE on our Star Citizen Channel. Stay tuned and keep an eye on Spectrum for more information about who this week’s guest will be!
      See you in the ‘verse!
      Ulf Kuerschner
      Senior Community Manager
      *Screenshot by Angaeda



      The Weekly Community Content Schedule
      MONDAY, APRIL 29TH, 2019
                  -   
      TUESDAY, APRIL 30TH, 2019
                  Lore Post – This Day in History   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch)
      WEDNESDAY, MAY 1ST, 2019
                  -   
      THURSDAY, MAY 2ND, 2019
                  Inside Star Citizen    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd)
                  Vault Update   
      FRIDAY, MAY 3RD, 2019
                  Star Citizen Live   (https://www.twitch.tv/StarCitizen)
                  Roadmap Update   (https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen)
                  RSI Newsletter   




      Community MVP: April 29TH, 2019

      We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it's fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our MVP section of the Hub. Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!




      I need a hero by RocketElf

      RocketElf’s character was stuck on a ledge when an unsung hero came to the rescue. He decided to create a FOIP tribute to honor his savior.

      Check out the video on the Community Hub.



      Przeczytaj całość
    • Przez Game Armada
      This week we played though the Pacheco mission with Lead Designer Luke Pressley and Senior Live Designer Gareth Bourn along with a few guests.


      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen.
      Przeczytaj całość
    • Przez Game Armada
      Jump Point Now Available!
      Attention development subscribers: the April 2019 issue of Jump Point is now available in your subscription area. You’ll learn all about developing the updated flight model which premiered in Alpha 3.5, track the history of flight controls in the RSI Museum and find out everything you ever wanted to know about Leyland’s Tortoise in an all-new Galactapedia. Plus a lore featuring MaxOx!
      Interested in becoming a development subscriber? You can learn more here.
      Przeczytaj całość
    • Przez Game Armada
      Welcome to Inside Star Citizen, the triumphant return of our weekly development update show. In this episode we learn about a new particle lighting system, public telemetry, Crusader’s city in the clouds, and upcoming improvements to a classic ship.


      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen.
      Przeczytaj całość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności