Skocz do zawartości
  1. Dako

    Dako

  • Podobna zawartość

    • Przez Shivon
      Taki temat do rozmówek.

      No więc, co niektórzy (w tym i ja) grają w Travellera. Ale tak to sobie czytam nt. innych gier, w które moim zdaniem moglibyśmy też coś ugrać, np.:

      - Elite Dangerous RPG;
      - Starfinder (wiem, na bazie gatunku fantasy którego nie cierpię szczerze, ale jeszcze ujdzie);
      - The Expanse RPG;
      - Stars Without Number;
      - Fading Suns;
      - Alternity (Star*Drive, Dark•Matter);
      - Neuroshima;
      - MechWarrior: A Times of War (lub nadchodzący Destiny);
      - Star Trek Adventures;
      - Foreven Worlds;
      - Eclipse Phase;
      - Nova Praxis.

      Ciekaw jestem czy coś z tego ugramy... 😉
    • Przez Nebthtet
      Na kanałach Jima Sterlinga i ACG nadziałam się ma recenzje Void Bastards. Jest to roguelike'owa strzelanka z elementami RPG (budujemy i ulepszamy uzbrojenie i wyposażenie, postacie mogą mieć cechy pozytywne i negatywne, mają jakiś cień historii). W grze zwiedzamy statki kosmiczne zbierając żarcie, paliwo do statku i elementy do konstrukcji różnorakich wynalazków. Element survivalowy jest sprowadzony do minimum - to zarządzanie zasobami na poziomie zbliżonym do tego, jaki widzieliśmy w FTL.
      Klimat jest boski - postacie mówią z różnorakimi brytyjskimi akcentami, co wprowadza dodatkowy element komiczny. Ale całe clou to stylizacja graficzna - gra wygląda tak, jak widzicie na miniaturkach. Ci z was, którzy grali kiedyś w tytuł taki jak XIII na pewno już widzieli coś podobnego. W dużym skrócie - gracie w komiks i wygląda to świetnie.
      Jeden minus to cena, bo kosztuje ponad stówkę... Ale wciąga. Cholernie.
       
       
      Void Bastards for XB1, PC Reviews
      OPENCRITIC.COM Void Bastards is rated 'Strong' after being reviewed by 27 critics, with an overall average score of 82. It's ranked in the top 14% of games and recommended by 88% of critics.
    • Przez Nebthtet
      Dual Universe, to bardzo ciekawa propozycja dla miłośników bardzo popularnych w ostatnim czasie sandboxów osadzonych w realiach S-F. Z trwającej obecnie strony zbiórki na serwisie Kickstarter, możemy dowiedzieć się o tym tytule nieco więcej.
      Nieco kontrowersyjny może być fakt, że mamy tu do czynienia z grą posiadającą w założeniach opłatę abonamentową, co jest dość nietypowym rozwiązaniem dla projektów fundowanych na serwisach społecznościowych.
      Nie zmienia to faktu że całość w obietnicach wygląda bardzo interesująco i warto się tym tytułem nieco zainteresować.
      Novaquark tworzące grę obiecuje następujące możliwości graczom:
      Budowa olbrzymich stacji kosmicznych, wielkości księżyca. Założenie międzygalaktycznego politycznego imperium. Zaludnienie i zwiedzanie tysięcy miast tworzonych przez graczy. Gromadzenie się setek graczy w przestrzeni kosmicznej i wewnątrz pojazdów. Masowa produkcja zaprojektowanych przez siebie statków. Różnorodność ról, możesz być przemysłowcem, logistykiem bądź przedsiębiorcą. Programowanie złożonego zachowania dla swoich własnych konstrukcji. Możliwość życia w sekretnej bazie 1km pod ziemią lub na odległym księżycu. Nadawanie nazw stworzonych przez siebie pojazdów oraz stacji kosmicznych.
    • Przez Shivon
      W skrócie: Seria Age of Wonders nareszcie migruje ze świata fantasy do nowego, dopiero co zasiedlonego globu.
       
       
      VID:
       
      Linki:
      https://www.aow-planetfall.com/
      https://store.steampowered.com/app/718850/Age_of_Wonders_Planetfall/
    • Przez Amb3r
      Pacific Rim nie był pod żadnym względem filmem wybitnym, ale mimo wszystko był bardzo przyjemny do oglądania. Jak pierwszy raz usłyszałem o zapowiedzi następnej części byłem całkiem zadowolony.
      Dziś obejrzałem trailer. Szczerze mówiąc już nie chcę oglądać drugiej części.  Najbardziej mi brakuje tego poczucia, że to jednak walczą wielkie ciężkie roboty. Tutaj tego zupełnie nie czuć, bo zachowują się niemal jak plastkowe zabawki. Nie wiem czy przyczepić się do pogody - niby nic, ale też psuje atmosferę. W sumie nie tylko pogoda, wszystko wydaje się takie cukierkowe jakieś, a ulice są kompletnie puste - może źle zapamiętałem, ale w jedynce wydawały się w chaosie jak nagle pojawił się potworek.
      Piloci - w jedynce to w zasadzie nie mieli specjalnego wyboru, bo to była nagła sytuacja i brali każdego kto się nadawał. Byli młodzie, ale tu to są cholerne dzieciaki (mówi osoba, którą spokojnie wiele osób mogłoby nazwać dzieciakiem). Mieli dziesięć lat i nie mogli dobrać profesjonalnych żołnierzy? Ich kombinezony zostały ujednolicone, ale hełmy są dziwne i głupie - kominezony z jedynki dublowały jako środowiskowe przy przedziurawieniu i innym syfie, a te nawet szybki nie mają.
      Sam motyw przewodni też jest nie dość, że głupi to oklepany nawet bardziej chyba niż poprzedni - źli ludzie z niewiadomych względów pomagają istotom, które chcą wszystkich wybić.
       
      Pewnie bym olał wyżej wymienione wady gdyby roboty robiły odpowiednie wrażenie, ale cóż... nie robią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności