Skocz do zawartości
Nebthtet

TNGS PL - polski projekt statku do Star Citizena

Rekomendowane odpowiedzi

Póki co z braku lepszego miejsca temat będzie tutaj. Jeśli projekt odpali to dostanie nawet osobne subforum tak, aby twórcy mogli dyskutować między sobą jak i miejsce dla fanów / publiczności do wyrażania swoich opinii  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

W [tym temacie] pojawiła się propozycja stworzenia polskiego projektu o który będzie można może nawet zgłosić do kolejnej edycji TNGS. Pod takimi inicjatywami nasz serwis podpisuje się wszystkimi kończynami i jeśli to wystartuje na pewno obejmiemy go patronatem.

 

Na chwilę obecną patronat będzie mieć postać promocji projektu na naszym serwisie oraz na aterdracon.net, w ewentualnych mailingach jakie wysyłamy czasem do czytelników, na naszych kanałach społecznościowych (fb, YT, steam, g+, twitter). Jak już będzie coś konkretnego co można szerzej pokazać to uderzy się do kontaktów w branży growej (polskie newsowe serwisy growe - bo dystrybutorzy raczej w nic nie wejdą z racji tego że SC wydaje się "samo"). Jeśli macie inne pomysły na to, co można w ramach patronatu zrobić - czekam na propozycje.

 

Śledziliście TNGS ale mieliście swoje pomysły na to, jak powinien wyglądać kolejny statek do Star Citizena? Teraz macie szansę na dołożenie swojej cegiełki. Jak wyobrażacie sobie taki statek? Jakiego jest typu, jakie powinien mieć cechy charakterystyczne, funkcje, wyposażenie?

 

Proponuję aby propozycje "szły" dwiema ścieżkami:

  • jedna bardziej w stylu TNGS czyli wymyślamy coś, co musi pasować do jednego z już istniejących w uniwersum i lore producentów
  • druga - wymyślamy producenta oraz koncept całej jego stajni, później ewentualnie będzie tworzony i modelowany jeden wybrany stsatek

Z przyczyn oczywistych druga opcja jest ZNACZNIE trudniejsza (nie mam na myśli nazewnictwa) - trzeba opracować spójny koncept ale i jednocześnie odrębny od istniejących producentów i uzupełniający "rynek" Persistent Universe.

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Sądzę, ze należy wyraźnie rozdzielić dwie rzeczy: jedna sprawa to propagowanie w Polsce idei uczestnictwa w następnym TNGS, a odrębną rzeczą jest stworzenie naszego własnego (syndykatowego) projektu przez powołany przez nas zespół. Pierwszą ideę można propagować przez witrynę Star-Citizen.com.pl, natomiast drugą sprawę docelowo ograniczyłbym do wyłącznie do forum syndykatu Ater Dracon

 

W kwestii "dwóch ścieżek" zaproponowanych przez Nebthtet wybrałbym pierwszą ścieżką, tj. "wymyślamy coś, co musi pasować do jednego z już istniejących w uniwersum i lore producentów". Osobiście wybrałbym Consolidated Outland, dlatego że:

 

1. Mają fajne logo  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

2. Mają tylko jeden statek,

3. Statek jako jedyny ma sylwetkę futurystyczną i pozwali to nam zrobić projekt niekonwencjonalny, gdyż wszystkie inne są sztampowe,

4. Nic nie wiem o Consolidated Outland, poza tym:

 

Founded by maverick trillionaire Silas Koerner, Consolidated Outland is an up-and-coming spacecraft concern, the first ever headquartered on a frontier world. Koerner, who made his sizable fortune in jump-communications, founded the company as an attempt to strike back at what he sees as the overly-regulated spacecraft industry. With facilities established as far from possible from the prying eyes of competing corporations, Outland is quickly becoming one to watch. After finding initial success with spacecraft conversion kits, Outland is now ready to run with the big boys: the new Mustang spacecraft line is preparing to go into mass production is priced to compete with Roberts Space Industries’ Aurora. Using newly-developed construction techniques and ultralight material alloys sometimes considered unsafe, the Mustang pushes power ratios to the limit. The result is a sleek, stylish spacecraft that weighs less than the Aurora and has more options for engines and thrusters… at the expense of some stability, weapons hardpoints and cargo capacity. As of September 2944, Consolidated Outland was enjoined in a legal battle with Omega Corporation for purported trademark infringement. - http://starcitizen.wikia.com/wiki/Consolidated_Outland

 

Ktoś wie więcej?

 

 

Jeśli chodzi o drugą "ścieżkę" zaproponowaną przez Nebthtet, to czy była taka opcja przy pierwszym TNGSie? Jest to interesująca opcja  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> ale wymaga znacznie więcej wysiłku, nie tylko przy stworzeniu spójnego konceptu, ale także ludzi którzy to przeniosą w 3D. Jak na razie mamy chętnego grafika/plastyka i zapewnienie, że wykonawców się znajdzie.

 

Dlatego głosuję za pierwszą ścieżką.

 

Wyobrażam to sobie następująco:

 

1. na forum syndykatu zbierzemy wszystkie pomysły, wyobrażenia i marzenia dot. naszego syndykatowego projektu statku.

2. przekaże to wszystko swojemu znajomemu,

3. zaproponuję znajomemu, żeby sam stworzył zespół wykonawców, który zrobi projekt i ewentualnie wystartuje w drugim TNGSie

4. zaproponuję członkostwo w syndykacie w celach komunikacyjnych - gdyż nie jest on miłośnikiem gier komputerowych,

5. zaproponuję, żeby ten zespół posługiwał się logiem naszego syndykatu. - użyczenie naszego logo będzie formą naszego patronatu.

 

Te dwa ostatnie punkty oczywiście za zgodą kierownictwa Ater Dracon. 

 

 

Tyle o sprawach technicznych.

 

 

 

Teraz jako pierwszy pozwolę sobie jako pierwszy przedstawić moją koncepcję statku. Przejrzałem wszystkie statki w poszukiwaniu luki, w którą moglibyśmy wejść. W tej chwili zauważam brak ciężkiego myśliwca do eskorty konwojów i samodzielnych, dalekich patroli. Jest co prawda Drake Cutlass, ale nie ma konkurencji.  Jest też projekt Anvil Aerospace ciężkiego myśliwca F8 Lightning, ale z jego specyfikacji widać, że ma to być statek  jednoosobowy.  Brak jest też niedużego i taniego statku towarowego, czegoś pośredniego między tą beznadziejną Aurorą (40USD, cargo: 16-36 jedn.) a Freelancerem (100USD-cargo: 132-280 jedn.)

 

Ponieważ plany deweloperów są płynne i nie wiadomo do końca jakie statki sie pojawią i kiedy - moim zdaniem powinniśmy zrobić projekt statku uniwersalnego, który po niewielkich zmianach mógłby służyć do różnych celów. Tak, jak to jest z samochodami dostawczymi, że na bazie jednego podwozia tworzy się różne pojazdy specjalistyczne: towarowa, osobowa, osobowo-towarowa, karetka, pick-up i inne.

Krótko mówiąc proponuję zrobić najpierw projekt uniwersalnego kadłuba, a na jego bazie dwa lub trzy statki specjalistyczne różniące się wyposażeniem.

 

Mam tu na myśli, coś podobnego do tego MISC HULL C - "Extremely configurable"

 

MISC Hull C (Discreet) - Skalowane od małego "kontenera" aż do supertankowca kadłuby towarowe MISC (A - D) służą do przewozu towarów w całym zamieszkanym kosmosie. Dzięki olbrzymiej możliwości konfiguracji MISC Hull może zostać zaadoptowany właściwie do każdego typu transportu: od standardowych modeli do transportu na patrolowanych szlakach, po silnie opancerzone jednostki w rejonach przygranicznych. Standardowe konfiguracje są wykorzystywane przede wszystkim do celów zgodnych z prawem, ale MISC Hull C stał się ulubionym statkiem dla przestępców, którzy wyposażają go w technologie maskujące, ładownie z możliwością błyskawicznej dekompresji oraz wiele zamaskowanych schowków nie modyfikując wyglądu kadłuba, co czyni go nie do odróżnienia, na pierwszy rzut oka, od normalnych transportowców.

 

 

Moim priorytetem jest 2-osobowy ciężki myśliwiec , potem statek zwiadowczo-rozpoznawczy "stealth" (w wersji cywilnej do eksploracji). Można zbudować także zwykłą kosmiczną ciężarówkę, coś mniejszego i szybszego od Freelancera. Można też zrobić kosmiczny ambulans, statek remontowy lub desantowy (dropship). Nie wiem tylko jakie zastosowanie w grze mogłyby mieć takie statki .

Nasz projekt statku powinien być oryginalny - na miarę XXX wieku - ale także ładny, żeby nie powiedzieć piękny  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Nasz statek musi być jak Ferrari, wśród Fiatów Multipla. Artysta będzie go projektował, więc jest taka szansa, że się uda.

Edytowane przez Nebthtet
zamiana zółtego na czewony bo nieczytelnie całkiem było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pomysł: trzyosobowy statek bojowy, główny pilot nazywałby się towarzyszem, a dwaj strzelcy pocztowymi, a cały projekt byłby inspirowany husarią, ze skrzydłami itp. Niekoniecznie skrzydłami w kształcie, ale ogólnie motyw tego by mógł być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Mam nadzieję, że to taki żarcik, taki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> Jeśli nie, to... litości! Błagam odpuśćmy sobie Husarię! 

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rozdziału projektu, to zgodzę się w 100%,  że robienie statku mającego być naszą wizytówką, czy też flagowcem organizacji to jedno, a dzieło do konkursu to drugie.

Budowanie statku związanego z konkretną organizacją, mający jej cechy i kojarzący się z nią nie wypali jako statek wchodzący w skład lore SC.

 

Dlatego to trzeba ustalić na samym początku, na pewno wzięcie udziału w TNGS2, miało by większe korzyści dla rozgłosu i prestiżu organizacji w uniwersum SC, jednak to nie zabawa, a ciężka praca i ludzie w nią zaangażowani musieli by traktować to niemal jak drugą pracę ( lub jej nie mieć ;D ), pamiętamy poziom pierwszej rozgrywki i to że tygodniowy deadline to jednak jest mało czasu, do tego z prezentacją online i filmikem promującym pracę to nie bułka z masłem.

 

W przypadku pierwszego pomysłu czyli statku organizacji widział bym to jako statek top technology, nieco alieński, o kształcie zbliżonym do głowy smoka, ostre krawędzie i drapieżny charakter, to nawet pasowało by do rysów rodem z Mustanga, jednak bardzo masywny i uzbrojony po zęby - talk jak i smok  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Tak wiem brzmi tendencyjnie ale proste projekty jeśli dostaną odpowiedni pazur i detal które je wyróżni wyryją się w pamięci, a przecież o to tu chodzi :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Z powyższym problemów nie widzę.

Znajomy nawet jak gier nie lubi warto aby poczuł feeling SC nie okłamujmy się - filmiki wszystkiego nie oddają) - możemy mu wtedy udostępnić w razie potrzeb serwisowe konto.

 

Temat husarii byłby do zrobienia. Ale to ciężkie do ugryzienia i za cholerę nie pasuje do uniwersum. Tak więc moja opinia odnośnie tego pomysłu - NIE.

 

Pomysł z dragonshipem jest sexy, Xi'An Scout się ładnie przyjął, jak by zrobić na wykradzionych Vanduulom technologiach coś w tych klimatach... Tutaj dodatkowe inspiracje można czerpać z armady kilrathiańskiej (bo jak dla mnie zbieżności są).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kombinacja szaroburej ( nieco srebrnej ) smoczej stali i czerwone oświetlenie, zawsze robi wrażenie ważne by kształt nieco zaskakiwał a ostre kontury dodadzą drapieżności.

Pomysł z nawiązaniem do Vanduuli uważam za świetny, właśnie o taki typ obcej architektury mi chodziło, trochę od Vanduuli a trochę od Hansa Giger'a przy reszcie od Ater Draconu i będzie HIT !  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym z kolei proponował coś małego, bardziej ekonomicznego. Wszyscy nastawiają się na wielkie i super wyposażone konstrukcje, to może przynajmniej byśmy się jakoś wyróżnili  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Miałem pomysł, żeby w statku takim znajdowała się duża ilość raczej marnej jakości uzbrojenia i dobre osłony kosztem przeciętnego power planta, który celem osiągnięcia oczekiwanego poziomu mógłby wymagać podkręcania lub odpowiedniego przekierowywania mocy do modułów w zależności od sytuacji... No i oczywiście obowiązkowo duże możliwości modyfikacji i dostosowania maszyny do własnych potrzeb :)

Warto by pomyśleć o tym również w takim kontekście, a nie że wymyślamy super wyposażony statek mogący konkurować z constellation i nie wymagający od użytkownika praktycznie żadnego wysiłku w prowadzeniu.

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zgadzam się, ALE jakie masz szanse powodzenia ten pomysł? Obawiam się, że marne. To musi być uniwersalny pomysł który może ująć za serce tysiące. Spójrzmy na to tak, wymyślimy niestworzone rzeczy idealne dla nas. Ktoś odwali ogrom roboty, tylko po to aby przekonać się, że była ona nikomu nie potrzebna poza nami. Zamiast pieścić nasze ego zastanówmy się co spodoba się innym a nie nam.

 

To moja opinia.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Możliwe że nie do końca się zrozumieliśmy - odnosiłam się do propozycji Tommy'ego -> nbardziej była kwestia inspiracji smokiem jako czymś groźnym i dalsze pociągnięcie tematu w alieńskich klimatach.

Zwłaszcza że Outland Consolidated siedzi w systemach granicznych to kto wie czym i z kim tam handlują  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

LOGO!  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> :D  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Propozycja z głową smoka, czy też coś o kształcie przypominającym smoka z teksturą pancerza przypominającą dzieło Giger'a odnosiła się jedynie do projektu statku flagowego naszej organizacji.

Temat wydaje się banalny i prosty, ale jak spojrzy się na to większej perspektywy to jest duże pole do popisu, największą sztuką jest wykonać statek tak by dopiero przy dłuższym zapoznaniu się z jego sylwetką samoistnie kojarzył się z głową smoka.

 

Oczyma wyobraźni już to widzę, szkoda że natura poskąpiła mi umiejętności rysowania, bo łatwiej było by mi przekazać co mam na myśli  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">

 

Plusy z takiej konstrukcji, z ostrymi i topornymi krawędziami oraz agresywnej obcej technologii są oczywiste

- jak na razie w świecie SC mało jest tego typu konstrukcji, jedynie Vanduule 

- Outland Consolidated, wydaje się iść w kierunku takich projektów

- czym innym jak nie smokiem, miałby latać Ater Dracon ? 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czyli sugerujesz jakieś zmyślne krawędzie w kształt smoczych pazurów?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Nie, myślałem raczej o prostej bryle, z ostrymi krawędziami w kształcie łba smoka ( ścięty i obrócony trójkąt jako podstawa ), kabina pilotów, ku zaskoczeniu w paszczy - wąski pasek utwardzonego chemicznie szkła z dużym view po bokach. Łapy to bardzo dobry pomysł jako zawieszenie do lądowania  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeglądam deviantarta i znalazłem kilka naprawdę ciekawych statków, mniej więcej w naszym dizejnie. Oczywiście nie chodzi mi tu o kopiowanie czyichś prac, tylko o zaczerpnięcie inspiracji. 

 

Musimy też dojść do ładu co w końcu będzie robione. Ciężki myśliwiec wielozadaniowy, czy nasz projekt statku matki dla smoków?

 

Jeśli chodzi o sam myśliwiec ja bym stawiał na coś w tym stylu.

 

http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/187/5/0/sc_a2_drone_by_pinarci-d6c86q9.png

http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/186/2/4/sc_drone_r_nine_by_pinarci-d6c4cbq.png

http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/189/4/9/xt___330_by_maralonics-d6cjx1z.jpg

 

Musimy też określić możliwości takiego stateczku.(Chodzi mi o jego podstawowy wariant) Jego parametry i uzbrojenie. Czy jest przeznaczony jedynie do wywalczania przewagi powietrznej, czy również do chociażby do ataku na większe jednostki za pomocą czegoś co robi większe ałć. Czy może przenosić bomby. Czy ma wykorzystywać stealth i tak dalej. Bo jak na razie zabieramy się do tego od dupy strony, za przeproszeniem, czyli od wyglądu. 

 

Co do samego mother shipa : D to mi się dwa przypodobywały : D...

http://www.deviantart.com/art/First-Foundation-Dreadnought-Dors-Venabili-466793567 

http://www.deviantart.com/art/SW-animation-concept-art-1-459627630

Edytowane przez gruszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe przykłady, dobrze jest mieć wzorcowe kształty do porównania, szkoda że ostatni z myśliwców pokazany tylko z boku, bo render wygląda obiecująco.

Co zaś się tyczy mojego wyobrażenia statku to bardzo bliski jest mu drugi z prezentowanych statków matka, dokładnie chodzi mi o część przednią mocno oświetlony przód, taki wydłużony mostek z ogromną przestrzenią na boki ( bo to szpic trójkąta ).   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Tył statku czy też górę widzę bardziej smocze kształty, tzn bryła wypięta bardziej ku górze z rozciągnięciem na boki, przy czym wystające elementy rodem z ostrz Vanduuli ku przodowi nadając bardziej drapieżny charakter i łamiąc nieco spłaszczony kształt. 

 

http://maximilianyuen.deviantart.com/art/SW-animation-concept-art-1-459627630


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się marzy średnich bądź ciut większych rozmiarów jednostka wielozadaniowa stealth recon / info-light cargo runner / deep enemy terrirory scout. Maszyna która ma możliwość dania po silnikach i zwiania ale bardziej dostosowana jest do cichego i tajniackiego operowania w strefach zagrożenia, z modułem mieszkalnym i będąca w stanie przetrwać odcięta od przyjaznych regionów.

 

Inspiracją oprócz vanduulsko - smoczych kształtów byłaby też po części sylwetka B117 i pokrewnych maszyn. Coś, co będzie mega ciężkie do namierzenia radarom/sensorom, z nieregularną sylwetką (asymetryczny - imo duży plus bo MAŁO takich konstrukcji), dobrymi termoizolacjami (i może np opcją odrzucenia/odchylenia modułów stealth jak trzeba przypalić silniki i wiać ile fabryka dała...

 

To by w żadnym razie nie był ship typu IWIN button - prawdopodobnie byłby mniej zwinny niż normalny myśliwiec, z bronią to też tam cudów się nie zdziała bo duże obciążenie dla power planta mogą stanowić układy stealth. Może tu broń by bazowała bardziej na metodzie "disable and disappear"? A więc działka+pociski emp plus moduł do zakażania awioniki przeciwnika / wyłączania sensorów.

 

Mało to składne ale o tej porze trochę mi ciężko już to porządkować.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby podsumować dotychczasową dyskusję...

Chcę na początek podkreślić, że rozpoczynając dyskusję na temat naszego (polskiego i syndykatowego) projektu statku cały czas miałem na myśli statek, który będzie dostępny dla wszystkich graczy.  Przecież deweloperzy nie zgodzą się wprowadzić do gry statku dostępnego tylko dla jednej organizacji. Dlatego nie bardzo rozumiem, gdy niektórzy piszą o projekcie i o statku jak o  statku naszego syndykatu.

W sprawie rozdzielenia projektów, o czym pisałem w swoim pierwszym poście - miałem na myśli rozdzielenie sprawy propagowania w Polsce idei udziału w TNGS od projektu statku pod patronatem naszego syndykatu.

Popieram to, co napisał Tommy Rich w kwestii wyglądu statku, natomiast nie rozumiem, co Tommy Rich miał na myśli pisząc o rozdzieleniu "robienia statku mającego być naszą wizytówką od dzieła do konkursu". Po co robić projekt statku, który nie stanie do konkursu? Żeby go sobie umieścić na witrynie syndykatu? Co to znaczy flagowy statek organizacji? Pod pojęciem "flagowy" rozumiem duży statek, a więc carrier, okręt-baza. Moim zdaniem taki projekt jest nierealny.

Trzeba pamiętać, że ktoś musi ten projekt zrobić. A jedynym bodźcem do zrobienia takiego projektu jest możliwość wzięcia udziału w tym konkursie, dla prestiżu i dla ewentualnej wygranej. Nikt nie poświęci swojego czasu, żeby zrobić nam projekt dla naszych pieknych oczu, tylko po to żebyśmy mogli mieć projekt, który nie stanie do konkursu.

Musimy znaleźć wykonawców i zachęcić ich do udziału w konkursie pod naszym logo z projektem, którego ogólne założenia określimy, ale to będzie ich projekt i oni ewentualnie staną do konkursu, a nie my jako syndykat.  

Jestem przeciw wykorzystania motywów husarii w projekcie, bo to nie będzie zrozumiałe dla fanów SC. Nasz projekt ma trafić do serc graczy z całego świata. Kto na świecie słyszał o husarii? A smoki - jak wiadomo - występują powszechnie i znane są wszystkim  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

Jest jak widzę zgoda, co do tego żeby nasz statek miał w wyglądzie coś ze smoka :) Ci, co się wypowiedzieli chcą statek bojowy 2-3 osobowy o drapieżnym wyglądzie, z domieszką obcej technologii. Tylko taki statek ma szanse spodobać się wielu graczom na całym świecie - i tylko taki projekt ma szanse odnieść sukces.

 


 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 

Tak, tak... coś w tym stylu, choć wolałbym raczej nie przesadzać z wielkością. Moim zdaniem nasz statek powinien być mniejszy niż Freelancer.

Edytowane przez vapi13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem jedno .... wstepne szkice mozna robic ale pod kilka rodzajow
Pamietajmy ze ostatnio byly eliminacje i trzeba bylo zaprojektowacc minigun'a, teraz tez cos trzeba bedzie zaprojektowac w  ramach eliminacji
Sam statek to tez niewiadoma ... ostatnio statystyki byly podane i trzeba bylo sie ich trzymac, RSI bedzie chcialo mysliwiec - budujemy mysliwiec, a nie ze mamy prawie skonczony mysliwiec, a Chris mowi ze chce cierzki transportowiec towaru, a my w tym momecie bunt i dlaczego nie mysliwiec ;/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nastawiamy się na ciężki myśliwiec, przynajmniej ja tak sobie wyobrażam. Taki statek można przerobić później na inny pod warunkiem, że będzie tej samej wielkości. Wielki statek transportowy to znacznie większe wyzwanie :/ Ciągle musimy mieć na uwadze, że w tej całej układance brak nam grafika 3D. Nie wiemy jakie będzie mial umiejetności i ile będzie chciał poświęcić czasu na taką zabawę. Dopuszczam, możliwość, że trzeba będzie sobie odpuścić, jeśli deweloperzy ogłoszą konkurs na duży statek. Tak naprawdę będzie to zależało tylko od grafika 3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności