Skocz do zawartości
Nebthtet

PvP a ganking / griefing w Star Citizenie

Rekomendowane odpowiedzi

W EVE też masz... teoretycznie 1.0 najbezpieczniejsze, prawie natychmiast dolatują do ciebie statki ochrony i niszczą tylko CO z tego jak koszty statków są niskie a takim lotniskiem nikt nie przyleci atakować w 1.0 raciarzy a tutaj w SC masz LTI, statek pewnie zwrócą ci bez uzbrojenia jak go stracisz ale to ciągle zwrócony statek czyli 100% jego wartości co może nie być wielkim halo dla statków wartych 60k (to taka wartość z kosmosu) ale statkiem za miliony który wpadnie do noob zony bo wiesz iż zwrócą ci go w 100%?? W SC rozchodzi się o to iż wszystko co wiadomo na temat pvp, safezone itp to wielkie 0 bo zapowiedzi to jedno a co wyjdzie w praniu to dwa... nam zwykłym śmiertelnikom przyjdzie poczekać na to co będzie... mam nadzieję iż zrobią dobre rozwiązanie tak aby PRZYCIĄGAĆ nowych graczy bo wiadomo, jeśli jeden z drugim przyjdzie do gry gdzie nie będzie mógł nic zrobić to nie będzie się w niej męczył i znajdzie sobie inną a niestety w dzisiejszych czasach "TRUDNE" gry szybko umierają... 

Jak pisałem w podaniu lubię piractwo i gankowanie :) ale atakuję ludzi na moim poziomie (no dobra, zdarzało się atakować słabszych ale to sporadycznie) lecz nie w safe zonach. Tak więc mi to nie przeszkadza o ile będzie odpowiedni system kar i minusów - np. 3 minusy i wpierd*l -  i ciągle mi ten system LTI bruździ chociaż sam z niego korzystam :)

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Zgadzam się całkowicie. Kosmos to zimne i niebezpieczne miejsce bez poduszek do spania i ciepłych kapci.

Z mojego punktu widzenia w obecnej wersji gry gdzie na serwerach są 24 osoby ( w 3.0 też chyba tak będzie ) jest dobry moment na to żeby przyzwyczaić się do myśli, że w tym obcym i wrogim dla nas środowisku jakim jest przestrzeń kosmiczna czyhają różne zagrożenia. W przyszłości SC będzie grą trudną ze względu na stopień złożoności ale również dla tego, że to co będzie mogła zrobić ( lub czego nie będzie mogła zrobić ) nasza postać będzie zależało głównie od naszych umiejętności przy komputerze. 

Sama gra dostarczy nam pewne narzędzia, które każdy z nas wykorzysta na swój indywidualny sposób - lepiej bądź gorzej.

Jedno jest pewne - ludzie przeszkadzający innym w grze to takie same zagrożenie dla graczy jak inne zagrożenia wynikające chociażby z braku umiejętności pilotażu, umiejętności walki FPS czy natknięcie się na niebezpiecznych obcych na powierzchni planety/księżyca. W moim rozumieniu SC to nie ma być sielanka i wesołe "kumbaja" - niestety.

Ale wspaniałe widoki wschodzącego słońca/księżyca i pejzaże na powierzchniach ciał niebieskich oraz inne fenomeny natury na pewno będą mogły wynagrodzić trudy pozostania przy życiu w zimnym i niebezpiecznym kosmosie.

 

Pozdrawiam Bardzo Serdecznie !

Jacek "Tronuss" Sieńko


 

ad_sig_tronuss.png.5b438f8e6324ae880bd98d7554d296f7.png.404f09bf64d2ba9f6065cc4d481b082e.png

 Zapraszam Serdecznie na LIVE  !!!

Referral Code for Star Citizen : STAR-7YLP-94PL

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie neguje, że kosmos nie powinien być zimny i niebezpieczny ALE czy ta gra ma być dla wybranych osób czy dla wszystkich?? Znam masę osób które nie kupują gry bo czekają WŁAŚNIE na ten aspekt PvE czyli jak w EVE kopanie skałek, craft itp. tylko o ile w EVE masz ogromny wszechświat a dotarcie BEZPIECZNIE do systemów minusowych rejonów samotnie jest ciężka... tutaj rozchodzi się o to iż RAZ są ograniczenia co do ilości osób na układ a DWA ten właśnie aspekt GANKOWANIA... w EVE widzisz gdy ktoś wlatuje do systemu (nie gram od ponad 2 lat więc mogło coś się zmienić) i masz czas na ucieczkę na stację - takie ala pve - a tutaj tego nie będzie. Fakt, tak powinno być ALE w zamian musi być jakieś zabezpieczenie dla graczy których walki w kosmosie nie interesują bo inaczej gra szybko zrobi się grą dla garstki osób bo nowi nie będą dochodzić bo PO CO skoro nic nie mogą osiągnąć?? EVE jest na tyle długo iż w momencie jak zaczynałem korp w którym byłem przez 2 tygodnie mi pomagał w sensie jak straciłem statek to mi kupowali nowy tudzież jak NOWI gracze przychodzili to dostawali statki którymi leciało się w odpowiedni bezpieczny rejon minusowy (w EVE bezpieczniej jest w minusowych strefach) i tak trenowało się graczy z obsługi statku, nawigowania, walki itp. ale tam mieliśmy w korpie kolesia latającego na 15 kont i wszystkie górnicze który praktycznie sam sponsorował nowych w korpie... tutaj tego nie widzę przez co MUSI być jakiś sposób dla świeżych na to aby ZAISTNIEĆ a nie zostać zjedzonym bo są trolle które latają w takich zonach TYLKO I WYŁĄCZNIE po to aby truć nowym aby nie zaczynali gry i mają z tego frajdę. Przez co tam co chwila była świeża krew a tutaj o coś takiego ciężko by było... tam pamiętam potrafiło lecieć do systemu po kilka tyś graczy (ja nie latałem bo mi nie wyrabiał sprzęt) a tutaj z tego co pamięta ma być chyba 200 na system (gdzieś czytałem o tym).

Gra nie będzie podzielona na serwery PVP/PVE ale dla jednych i drugich producent musi znaleźć miejsce... to właśnie mają zapewnić te strefy bezpieczne tudzież sposób zabezpieczania graczy... ja to bardziej widzę w formie system początkowy, duży gdzie jest całkowity zakaz pvp i gankowania a w zamian za to gracze mogą spokojnie wydobywać i produkować początkowe rzeczy i poznawać BEZPIECZNIE grę oraz zarobić na statek czy statki i w takiej zonie PvP sprowadzać by się mogło do takich pojedynków typowo z gier mmo i serwerów PvE czyli druga strona musi zaakceptować. Teraz mi tak na myśl przychodzi iż chyba o takiej strefie mówili devsi.

 

P.S.

Ale mam avatara... N na zielonym tle... muszę czegoś poszukać...

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Amb3r I taki gość zniszczony dostanie odszkodowanie z ubezpieczalni, a tamci zniszczeni nie dostaną nic. Co w tym dziwnego, Star Citizen tani nie jest na takie grifowanie, ale fakt faktem, że takie sytuacje będą się zdarzać, od tego są najemnicy, ktoś kto zrobi ci plecy. Chce się bezpiecznie przelecieć z punktu A do B to trzeba ochronę wynająć, najlepiej w naszym korpo po znajomości, dzielić się zyskiem. Kto nie będzie chciał się dzielić ten będzie podejmował ryzyko że spotka właśnie takich piratów/trolli który będą chcieli go zniszczyć. Wydaje mi się bardziej że gracze będą się kierować głównie zarobkiem. Kiedy zestrzelą inny statek część łupów na pewno przepadnie, a dwa że konsekwencja nie przyznania odszkodowania za ewentualne ich jazdy będzie siedziała im w główie. Wtedy musieli by znowu tracić RL kasę by sobie polatać danym statkiem (i są na minusie zamiast na plusie).

@Xeroeth Jak najbardziej się z Tobą zgadzam, wyjaśniłeś wszystko odpowiednio.

Edytowane przez Filipian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Po premierze nie będzie statków za realną kasę.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Tia, ale przy przeliczniku $1 = 1,000 UEC to ktoś musiałby wydać ze $100 na 300i, więc trochę średnio opłacalne :P


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dodatkowo CR wspominał nie raz, że trzeba będzie mieć talent (albo całkowity brak UEC) aby wylecieć statkiem bez ubezpieczenia bo gra kilkakrotnie ma nam oznajmić, że odpalamy silnik na własne ryzyko bez ubezpieczenia. :)


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Filipian nie przejdzie coś takiego, bo gra nie rozpozna czy to był atak zarobkowy czy zwykły trolling, a ręcznie to nikt by nie robił.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem zwolennikiem jak pisałem startowego systemu całkowicie bezpiecznego tak aby NOWI mogli przetestować wszystko bez konieczności ciągłego ginięcia... idąc trochu tym co piszecie... ok ubezpieczenie ale na ubezpieczenie trzeba zarobić, ty masz LTI więc jesteś do przodu, zwłaszcza ci początkowi gracze którzy nie będą chcieli inwestować w grę zbytnio realnej kasy. EVE tutaj jest bardziej jako przykład, nikt nie mówi iż ma być tak samo ale jakąś szansę muszą mieć nowi którzy zaczną np. 2-3 miesiące po tobie bo w innym wypadku gra będzie tylko dla tych którzy ZAPŁACĄ realną kasę czyli ala p2p.

To iż będą strefy bezprawia to wiem, pisano o tym nie raz i nie dwa i dla mnie mogą być wszystkie takie, śmierć etc. ok nie ma problemu ale jak pisałem JAKIEŚ ułatwienie na początek dla nowych musi być bo inaczej nie będą napływać... często trafiało się w MMO iż gra była ciężka od początku (osobiście takie gry najbardziej lubię) ale to sprawiało iż szybko stawała się "pusta" a zostawała garstka ludzi i z kilku serwerów początkowych po kilku miesiącach był 1... SC raczej robią pod większą ilość graczy więc muszą znaleźć miejsce dla każdego, nawet zielonego nooba. Jak wyleci poza strefę niech go trzaskają, o eskorcie też devsi mówili ale ja nie mówię o dalszej grze tylko początku, tak aby jakoś zacząć a nie od razu po wylocie ze stacji ginąć (wiem, nie zginiesz od razu, tak napisałem). Ciągle rozchodzi się o zonę początkową dla NOWYCH, ty czy inni którzy mają statki, grali w bete, pts czy co tam mają jako taką wiedzę a jak mają ją zdobyć nowi gracze?? Właśnie przez safe zone gdzie NIC im nie grozi i spokojnie mogą zaznajomić się z grą zanim wylecą na szerokie "wody".

Coś muszą z tym zrobić bo nowi nie będą przychodzić do gry albo będzie ich tyle co pies napłakał...

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ludzie są zdolni, nawet w bezpiecznych strefach potrafią zginąć i to bez pomocy grieferów.

 

W sumie nie rozchodzi się o to czy będą bezpieczne strefy, bo będą na bank, ale jak zostanie kwestia rozwiązana.

Grieferzy są pomysłowi.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem iż hameryki nie odkryłem ale bardziej chodziło mi o to iż ty masz LTI a inni aby ubezpieczyć będą potrzebowali kasy a jak nie będą mogli zarobić na początku na wydobyciu lub bezpiecznie robiąc misje zostanie im wydawanie realnej kasy... i tu wracamy do safezone i w sumie tego co napisałeś czyli jak to zostanie rozwiązane... ja ze swojej strony widzę to tak jak napisałem a jak zrobią to wydawcy... zobaczymy... głównie chodzi o to aby jakoś ROZWIĄZAĆ problemy typu 200 graczy na system - zrobisz karawanę 150 statków i teoretycznie jesteś bezpieczny bo max 50 cię zaatakuje - czy gankowanie noobów bo teoretycznie mając lepszy statek szybciej zarobisz na nowe statki więc teoretycznie możesz częściej ginąć ale za to gankować... to oczywiście tylko spekulacje z mojej strony bo jedyne co na tą chwilę wiadomo to iż gra zbliża się do 3.0 i nic więcej... ja tam ciągle przy swoim będę się upierał, pewnie i tak nic takiego nie zrobią ALE... jakoś muszą rozwiązać problem początkowego startu dla nowych bo ta gra ma być chyba dla wszystkich a nie wybranych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Fakt mam LTI, ale to nie znaczy, że nie będę miał statków bez. Już mam.

Primo - podstawowe ubezpieczenie ma być tanie jak barszcz, a ma się kilkumiesięczne wraz z zakupem statku. 

Secundo - LTI nie LTI jest czas oczekiwania na statek. 

Tertio - można zarobić nie na swoim statku jako załogant/najemnik etc.

I MOŻE na planetach, które mają być spore i żywe. 

 

 


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby tak było... im więcej graczy tym lepiej... zobaczymy jak w końcu będzie na starcie z tymi statkami, ile będziesz czekał na nowy itp. ... bardziej takie pewne informacje niż "co by było gdyby...". Wiem, devsi zapowiadali ale zapowiedzi jedno a start to dwa... mają wiele pracy w tym aspekcie no i spora presja na nich jest... 

Zobaczymy co z tego wyjdzie i jak rzeczywiście będzie wyglądać start gry.

Co do gankowania chodziło mi bardziej o to iż stracą statek (np. te 24h) ale dzięki temu iż mają inne szybko zarobią na nowe (też nic nie wiadomo zbytnio na ten temat więc spekuluję)... no chyba iż będzie ten status ala PK Player ale to nic nie wiadomo... PVP i PVE jest ważnym aspektem, bez PVE nie masz PVP bo to gracze PVE załatwiają materiały głównie... latają na PVP powalczyć ale dla nich ważniejsze jest wydobywanie skałek, research itp. bo im to sprawia zabawę więc i dla takich graczy muszą coś znaleźć a ta gra ma być przecież bardzo mocno oparta na wydobywaniu i tworzeniu. Jak pisałem, mogą być strefy ala EVE + i - aczkolwiek musi to być dobrze rozplanowane, o ile w EVE na system może być tysiąc graczy lub więcej o tyle w SC będzie tylko 200 i jak pisałem... załóżmy iż do systemu wpadnie karawana 150 statków... taka karawana teoretycznie jest praktycznie niezniszczalna bo więcej niż 50 statków (zakładając iż nikogo innego nie ma w systemie) nie będzie zbytnim problemem dla karawany - to tak jako przykład bo podobnie może być przy wojnach frakcji gdzie będzie się latać w grupie 150 statków i KLOPS bo przeciwnik max 50 wystawi... no ale tutaj jak prawie we wszystkich aspektach które nie ujrzały światła dziennego jest "co by było gdyby..."

Gankowanie, PK i trolling jest w każdej grze tylko o ile łatwo się tym zająć w typowych mmo (nie ma tak ogromnego świata) o tyle ciężej coś wymyślić w SC tak aby wilk był syty i owca cała. Pożyjemy, zobaczymy... ja tam doczekać się już nie mogę, mam tylko nadzieję iż doczekam startu gry i będzie można pogankow... znaczy polatać sobie po kosmosie i odwiedzić sąsiadów :) wtedy powiem czy system dobry czy zły... do tego czasu mam nadzieję na swoją propozycję z safe systemem... teraz mi tak do głowy wpadło... np. po stworzeniu pierwszy raz postaci jesteś immune przez 24/48h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jest. Są gracze co wolą PvE, ale to nie znaczy, że są bezpośrednio zależne od siebie.
W SC gracze mają nie mieć możliwości budowy statków. Tu PvE będzie nakręcać PvE: eksplorator odkrył dobry pas asteroid -> górnik wydobył -> handlarz przewiózł i sprzedał. Gdzieś w tym kręci się ochrona, ale jak atakujący chciał by coś zyskać z takiego ataku potrzebuje też statków z ładowniami i czasu więc sprawa się komplikuje, ale to jest raczej normalny element rozgrywki, a nie trolling.

 

 

PS. Grubo nadużywasz wielokropka przez co Twoje posty ciężko się czyta.

Podzielenie ich na konkretniejsze akapity też by im nie zaszkodziło.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak jak nadmienił @Amb3r to akurat prawdą nie jest, gracze mają stanowić tylko 10% ekonomii w 'Verse.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności