Skocz do zawartości
Nebthtet

Zmniejszona ilość systemów gwiezdnych na start

Co sądzisz o ilości układów gwiezdnych jakie będą udostępnione na premierę?  

23 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co sądzisz o ilości układów gwiezdnych jakie będą udostępnione na premierę?

    • Nie przeszkadza mi to, wierzę że gra będzie rozwijana.
      17
    • Czuję się oszukany, po co w takim razie tyle obiecywali?
      3
    • Trochę szkoda... Boję się że nie będzie co robić.
      3


Rekomendowane odpowiedzi

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Wygląda na to, że jak by nie patrzeć jest jakaś redukcja skali. Na launch gry mamy dostać 5-10 systemów vs 100 obiecanych. Brakujące mają być dorabiane i udostępniane w trakcie życia gry.

Nim jednak wyciągniecie widły i pochodnie weźcie pod uwagę, że pierwotny projekt statycznych stref lądowania i ograniczonego dostępu do ciał niebieskich (tak jak było kiedyś we Freelancerze czy Privateerze) tak naprawdę dałby nam znacznie mniej do zwiedzenia niż 5-10 systemów z planetami, które można w całości zwiedzić.

 

Ja mam nadzieję że będzie też tak, że systemy owe będą naprawdę spore i dostarczą dużą ilość możliwości zabawy (skanowania, odkrywania, kopania i innych atrakcji). W przypadku Elite mamy tysiące układów, ale i tak są skargi na monotonię.

 

A co wy sądzicie? Dobrze czy źle? Czujecie się oszukani? Podzielcie się opinią.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Star Citizen uczy przede wszystkim dwóch rzeczy.
Cierpliwości - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.

Zbierania szczęki (w zasadzie to żuchwy) z podłogi, bo jak już zrobią to co obiecali to naprawdę robi wrażenie.

 

Opóźnienia są, ale postępuje cały czas do przodu. Jestem dobrej myśli, bo inaczej wydanie tyle kasy na grę by mnie po nocach prześladowało ^^


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cały czas będą realizować swoją nową koncepcję, czyli "jeszcze więcej szczegółów" to i tak będzie co robić w grze. Pochodnie wyciągniemy jak za bardzo mozolnie będzie im wychodziło wdrażanie nowych systemów. ;)


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na każdym z obecnie ( w patchu 3.0 ) udostępnianych księżyców i jednej planetoidzie na być od kilkudziesięciu do kilkuset godzin gameplaya.

Wierzę, że przemierzenie 10-ciu systemów, zwiedzenie, planet, księżyców, pasów asteroid, stacji kosmicznych - a to tylko eksploracja - zajmie tyle czasu, że zdążą dodać kolejne systemy słoneczne - bardzo czekam na Układ Słoneczny i możliwość eksploracji Ziemi ( łojejku jak ja na to czekam :) )

Ja jestem spokojny, a nawet niespokojny :P bo wiem że eksploracja w moim wydaniu czyli zaglądanie "pod każdy kamień" może nie być tak ekscytująca dla oglądających jak będzie dla mnie - grającego.  Ale może "kamienie" będą ekscytujące każdy na swój sposób, kto wie ...

 

Pozdrawiam Bardzo Serdecznie !

Jacek "Tronuss" Sieńko


 

ad_sig_tronuss.png.5b438f8e6324ae880bd98d7554d296f7.png.404f09bf64d2ba9f6065cc4d481b082e.png

 Zapraszam Serdecznie na LIVE  !!!

Referral Code for Star Citizen : STAR-7YLP-94PL

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Co do Ziemi to akurat będą tylko trzy strefy lądowania, więc nie będzie dużo tej eksploracji :P Mocno zurbanizowane planety nie będą w pełni dostępne.


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w tym momencie ten fragment opisu gry

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

szlak trafił. No, a przynajmniej na dłuższy okres czasu.

Z jednej strony szkoda, bo ME:Andromeda nakręciła mnie mocno na wcielenie się w rolę Pioniera w SC, a będzie z tym ciężko przy tak nikłej ilości systemów.

Z drugiej jednak... dobrze, że ekipa CIG zdjęła w końcu klapki z oczu. Gdyby mieli tworzyć 100 systemów planetarnych w sposób taki, jak to robią obecnie to premiery tej gry może doczekałyby nasze pra-wnuki, ale na pewno nie my. Mogliby co prawda wykorzystać wyłącznie algorytm generowania proceduralnego, ale wtedy gra trafiłaby do kosza z przeciętniakami, ponieważ szybko zaczęlibyśmy dostrzegać powtarzalność. Decyzję zatem należy uznać za słuszną, bo lepiej dostać te 5-10 systemów startowych, dopracowanych przez ich utalentowanych artystów i wypełnionych zawartością niż tysiące planetek typu ksero+mikser (jak w No Man's Sky - fajna gra na chillout przy muzyce... szkoda, że potencjał zmarnowany).

Całemu projektowi wyjdzie to tylko na zdrowie. Niech skupią się na tym, co już mają, dokończą mechaniki gry, a potem mogą dokładać wszystkie systemy, których istnienie już ujawnili w lore.

Teraz to nawet jestem skłonny uwierzyć, że premiera gry jeszcze w tej dekadzie jest realna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego info wnioskuję parę rzeczy:

- statki z możliwością lądowania i przechodzenia przez atmosferę będą znacznie cenniejsze na początku zabawy,

- pojazdy naziemne będą odgrywać znacznie większą rolę, niż się na początku spodziewano, 

- SC będzie znacznie bardziej dopracowany, niż na początku zakładano, 

- Chris kładzie o wiele większy nacisk na aspekt eksploracji niż ja się spodziewałem. 

 

Systemy i planety tak kolosalne jak teraz je widzimy na klipach, zapewnią setki godzin zabawy. Nie chcę drugiego ED, gdzie można spędzić godziny na bezsensownej rozgrywce, mając multum systemów do dyspozycji, ale praktycznie nie zagospodarowanych. 

Liczy się jakość, nie ilość i imo CIG dobrze do tego podchodzi. 

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, uważam iż jest to lepsze rozwiązanie dodać kilka dopracowanych systemów niż 100 kopiuj wklej. Dodatkowo mam nadzieję że dobrze dopracują system budowania baz przez samych graczy jak i duże korporacje. Już widzę oczami wyobraźni bazę stworzoną przez AD tętniącą życiem i dającą odpowiednie profity jej użytkownikom, po odkryciu cennego złoża które znajduje się głęboko pod skorupą planety :). Odpowiednie urządzenia defensywne naziemne i orbitalne jak i sprawną zróżnicowaną flotę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jedno "ale" - z pięcioma systemami marzenia o dalekich i długich podróżach się skurczą. Wiem, że można latać w ramach systemu, ale aspekt zwiedzania mnogich układów (zwłaszcza jak mapa ARK narobiła nam smaku) był bardzo pociągający.

Oczywiście też się zgadzam, że dobrze iż urealniono zamierzenia. Tylko trochę tych marzeń z tyłu głowy szkoda. Powinni dać te systemy tylko z samymi planetami chociażby, nawet jeśli lądowanie byłoby niemożliwe - ale jako taki "filler".


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Akurat 95% jednostek ma możliwość wchodzenia w atmosferę :P


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Precyzując to co powiedziałem wcześniej, oczywiście wieżę w to że dodatkowe systemy dodawane były by w ekspresowym tempie jak na możliwości CIG ;) (zakładam że wypuszczona gra będzie pod każdym względem za wyjątkiem układów kompletna i dopracowana). Będzie można rzucić więc więcej ludzi to tworzenia dodatkowych systemów i wypuszczać np jeden (prosty typu gazowe olbrzymy jakieś skały asteroidy czy generalnie w miarę puste planetki czy cuś w ciągu max miesiąca, i raz na kilka miesięcy jakiś załóżmy z bujną florą i fauną. :) licząc w ten sposób po roku mamy 12 dodatkowych systemów (niepoprawny optymista ze mnie). W miarę upływu czasu przestanie to mieć znaczenie, niemniej jednak to co powiedziała @Nebthtet odnośnie "filler" też ma sens.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ale system Stanton już jest całkiem spory, a ma być jeszcze większy o ile to  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

odzwierciedli się w rzeczywistości (źródło: https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/5ujag3/stanton_system_map/ - niby stary post, ale chyba nic się w tej kwestii nie zmieniło).

Jeżeli tak, i pozostałe systemy również będą tak... ogromne, to będziemy mieli sporo miejsc do zwiedzania jak na "marne" 5 systemów.

 

Dodatkowo, gdy ukończą rdzeń tej produkcji, czyli wszystkie mechaniki i moduły będą w pełni sprawne, a gra zoptymalizowana to wszystko ruszy z kopyta i sądzę, że na nowe systemy nie będziemy zmuszeni czekać przez rok lub dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie, że generowanie proceduralne zrobi swoje. Gracze mają stawiać też swoje budowle, więc to będzie zbawienne dla dochodzących systemów.


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie o to chodzi, tylko o skalę. Epicka podróż przez kilkanaście systemów zawsze będzie czymś większym niż nawet dłużej trwające tłuczenie się w obrębie jednego (zwłaszcza że z QT to nawet duży system się kurczy). Co do budowli - obyto było tak klimatyczne jak kombinacje z przejmowaniem czyjejś budy na serwerach Ultimy ongiś.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stanton na pewno (bo jest poszerzany i rozbudowywany). A co do reszty chyba nie wiadomo jeszcze, można zakładać że te systemy, które z nim graniczą.

 

Na SC Relay jest artykuł autorstwa Nehkary dotyczący tego zagadnienia. Sensownie napisany i poparty obliczeniami. Warto przeczytać.

 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dobry artykuł, tylko potwierdza nasze domysły. 

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do lektury polskiej wersji:

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności