Skocz do zawartości
Dako

FPS Module

Rekomendowane odpowiedzi

Star Citizen - Shooting / Firing Range Weapons Test - Moduł FPS - nieoficjalny film od AnythingFPS

 

Some of the names of the weapons / lasers / pistols / shotguns used:
Laser Pistol.
Laser Assault Rifle.
Electric Shotgun.
Behring P4SC Rifle. (Ballistic / Bullet weapon)
Microwave Cannon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się że jestem nie zadowolony z wyglądu broni, a zwłaszcza tej ostatniej broni Microwave Cannon, który niestety przypomina mi bron z quake a dokładnie "Lighting gun".  Co do reszty wydają mi się zerżnięte z innej gry tylko nie jestem w stanie podać tytułu. Mam nadzieję że przy następnej prezentacji pokażą jakąś  broń na duży dystans, bo  w chwili obecnej dominuje tylko średni i krótki dystans.

 

Jakby miał decydować o zawartości następnego patcha, taką pieczątkę bym walnął :

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_denied.png"> 

Czekam na lepszą prezentację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie tam fps module w tej grze nie interesuje ;]
Podrzucic kogos na Raid'a lub abordaz moge, ale jak mam w tym brac udzial to tylko kozystajac ze space suit class IX lub wiekszy
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12978-Introducing-Your-RSI-Space-Suit
.. o ile nadal takie sa plany ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marne te bronie, w sumie spodobały mi się tylko dwie pierwsze - odnoszę wrażenie, że te trzy ostatnie są nieprzemyślane i zbyt przesadzone.

Nie zobaczyliśmy też żadnej broni wręcz. Mam nadzieję że nie będzie to wyglądać jak w battlefield 4, gdzie właściwie nie walczy się wręcz (jedyna broń wręcz czyli nóż jest po prostu nieopłacalna)... Fajnie by było zobaczyć w grze również jakieś prostsze bronie takie jak łuk czy też włócznia - Na tajemniczych, zacofanych planetach zarośniętych gęstymi dżunglami mogłyby okazać się one o wiele praktyczniejsze  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Jak szukasz pierwszego oficera to zgłaszam się na ochotnika!  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do zastrzeżeń "że nie ma długodystansowych" - abordaże i walki w pomieszczeniach rzadko takich narzędzi wymagają. To nie Battlefield. 

Natomiast mój ulubiony styl grania w FPSy to kitranie się ze snajperką albo jeszcze lepiej łukiem (Crysis 3 - tam był boski łuk) i odstrzeliwanie npelom różnych przyrostków  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

Ale ja w multi FPS nie grywam za bardzo, jeśli już to w opcjach zespołowych mogę w ludzi rzucać apteczkami.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt bronie trochę tendencyjne, ale powiedzmy sobie szczerze, przy tak popularnym gatunku, jakim niewątpliwie jest FPS, trudno jest wymyślać ciągle nowe bronie w dodatku zrywające czapkę z głowy.

 

Z drugiej strony widzimy bronie tylko z perspektywy trzeciej osoby, zupełnie inaczej może to wyglądać z widoku z oczu, liczę że będzie bardziej dynamicznie i poczuje się moc, odrzut, fajne animacje i fajerwerki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> Poleje się rzewnie kosmiczna krew ! Najważniejsze żeby każda broń dawała odpowiedni efekt po celnym trafieniu w przeciwnika i tu jest jeszcze pole do popisu, może bronie zamrażające na chwilę, porażające prądem, powodujące topienie się ciała żywcem, uuuuaaaaa zzzzzzzzłłłłooooooo  :devil:

 

Mi najbardziej podoba się elektro shotgun, wyobrażam sobie że trafienie potrafi zrobić potężne uszkodzenia a dobrze trafiony przeciwnik przez chwilę jeszcze wije się w konwulsjach, wygląda też że jest to broń typu area damage  :woot:

 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Również zgłaszam się do zespołu FPS !

Od zawsze to była dla mnie największa rozrywka, po paru godzinach człowiek przestaje liczyć fragi i przejmować się flakami na kombinezonie :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to gram ostatnio sporo w battlefielda 4, więc mój skill może się przydać (mam nadzieję, że nie wszystkie mapy będą małe i znajdzie się jakaś otwarta przestrzeń, to jest mój żywioł  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">). Mam również nadzieję, że dostępna broń nie będzie zależna od zakupionego statku na zasadzie aurora-pistolecik, hornet-wielkie laserowe działo zagłady...

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też z chęcią wezmę udział jako wsparcie ogniowe/medyczne/mechaniczne etc. [emoji2]


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat manewrów wydzielony do [osobnego tematu] - wraz z ankietą wielokrotnego wyboru.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy gdzieś jest oficjalnie napisane, albo ma ktoś jakieś w miarę wiarygodne informacje kiedy można się spodziewać alfa modułu FPS ?

Może ktoś z naszej społeczności jest subskrybentem i ma lepsze źródło informacji   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego wideła wynika, że mają ujawnić na PAX Australia (koniec października). Z doświadczenia, od reveala do releasa mija z miesiąc, albo dwa.

Edytowane przez Goomich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czyli jak znam życie wcześniej niż na początku 2015 roku w nasze ręce nie wpadnie, bo 2 miesiące to taka norma dla CGI, mam tylko nadzieje że dostaniemy od razu kilka map  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, nawet jak nie będzie obsuwy to nim w pełni będzie działać multi upłyną kolejne dwa miesiące. Czasu na manewry sporo.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ciekawe czy udostępnią gołe korytarze do zwiedzania, czy może od początku będzie opcja drone symulation z wrogimi botami  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Możliwe że CGI wybierze sprawdzony model, drone simulation, później dodatkowy tryb rozgrywki w miedzy czasie odrobina multiplayer, a na końcu tryby cooporetive z możliwością dedykowanego serwera i wtedy to już będzie wypas !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Przy takim scenariuszu, to chyba nawet nie warto się zbierać do treningów w innym środowisku. Chyba warto poczekać na realne warunki gry , przy czym optymistycznie zakładając dostępność modułu może być już w styczniu 2015 !  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To najpóźniej w 2016 pograsz w coś znacznie lepszego, a konwencją bardzo zbliżone do tego benchmarku.

Niestety na takie wodotryski w klimacie SF kazano nam bardzo długo czekać już wtedy było wiadomo że na engine smarków raczej żadna super gra szybko nie powstanie i tak też się stało, bo jedyna która coś tam korzysta z ich rozwiązań to Shatterd Horizon ( chyba tez produkcji Future corp. ).

 

Na mnie 3DMark robił wrażenie od wersji 99, przez 2000 do 2001, już w 2003, 2005 czuć było że to nie to samo i jakość demek, pomysły oraz zastosowana technologie nie są tak imponujące jak poprzednio. A szkoda bo to napędzało trochę ruch w świecie PC.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności