Skocz do zawartości
Lord Vader

Patch 0.9V Jakie zmiany mają być?

Rekomendowane odpowiedzi

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Chyba nie trzeba tłumaczyć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

Tylko nadal brak mi wsparcia dla TrackIR. Bez tego jak dla mnie latanie niema sensu : /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soon™


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przynajmniej daja info ze jeszcze nie jest cos im brakuje .. zwroccie uwage ze na poczatku byla mowa tylko o wyscigach, swarm co-op i hangary .. a bajerow przybylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno ta lista nie wpłynie pozytywnie na czas wydania V 0.9 ale cieszmy się bo dostaniemy znacznie więcej usprawnień.

Z utęsknieniem czekam na prywatne mecze oraz eksploracje nowych hangarów  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, nie mogę się doczekać. Prywatne mecze i co-op to coś, bez czego ta gra krótko mówiąc ssie.

Co do wyścigów - nic ciekawego dla mnie, bo moja powolna aurora i tak nigdy nic nie wygra  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze wrażenia:

 

Tryb wyścigów jako osoba która za takimi grami nie przepada, powiem krótko. Wygląda to naprawdę ładnie, widać włożoną prace developerów. Poza tym wyścig jak wyścig. 

 

Drone Sim. Naprawdę widać poprawę w płaszczyźnie graficznej. Wszystko wygląda o niebo lepiej. Przybycie przeciwników przypomina swoim efektem pojawianie się statków po skoku jakie można było oglądać w Battlestar Galactica. 

 

Vanduule stały się bardziej inteligentne, latają szybciej, częściej manewrują i uciekają między asteroidy, zmuszając ścigającego do manewrowania. Ponadto obecnie aby oddać celny strzał, trzeba celować z wyprzedzeniem. Przez co sama walka nie jest już tak arkadowa. 

 

Zmienił się model lotu, latając 300 mam wrażenie że po raz pierwszy zasiadłem do gry. Trzeba będzie poćwiczyć. 

 

HUD także zmiany. Przede wszystkim jest mniejszy. Zmieniono nieznacznie jego wygląd i co gorsza wydaje mi się, że sterowanie również. Tą kwestia się jeszcze nie zająłem. 

 

Udźwiękowienie, poprawione przelot Vanduula nad głowa powoduje ciarki, odniosłem wrażenie, że każdy z typów statków wydaje inny dźwięk, ale to może być tylko moje złudzenie. 

 

Hangar. Też jest lepiej ale nadal pusty. Teraz możemy pozwiedzać piętro, no i zasadniczo jest o wiele większy. Dołożono też komunikaty w tle co ma sprawiać wrażenie życia.  

 

Stabilność, tu jest gorzej, Gra wysypała mi się kilka razy, co w poprzednich wersjach się zdarzało raczej rzadko. 

 

Niemniej reasumując gra robi o wiele lepsze wrażenie niż poprzednia wersja. Widać, że ekipa pracuje pełną parą. 

 

Tyle tego tak po godzince gry. Wracam do zabijania Vanduuli.

 

Edit

 

Włączyłem grę i zaczęła się pachtować plik 1.5 gb

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ci się strzela i celuje w twoim 300i, bo jeżeli chodzi o mnie i o działo Omnisky to totalnie nie potrafię nic z tego trafić. Wcześniej w v0.8 te boczne działka poruszały się za kursorem, obecnie są chyba na sztywno ustawione. Teraz to tylko z tych blasterów CF-007 korzystam (te co na niebiesko i zielono strzelają) tylko tymi mogę coś więcej ugrać.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszamy na TS - to chłopaki opowiedzą jak się lata  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Co do patcha dzisiaj już Dratro i Zerat zgłosili bugi, latanie M50 jest sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, loadingi dalej trwają  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Ale private matche póki co wyłączyli :(


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak macie fajnie, ja nie mogę zaciągnąć tego updatu, robiłem już niemal wszystko z obecnymi plikami i już w akcie deprecjacji ściągam całego SC od nowa  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png"> 

Na razie z nowości jakie się pojawiły od wersji 0.9, podoba mi się możliwość wyboru hangaru i jego zmiany w zależności od humoru ( oczywiście od posiadanego w dół ), co prawda z racji pobierania gry na nowo nie mogę po nich biegać ale już sama możliwość wydaje się bardzo interesująca.

 

Szkoda że nie bardzo mam co topić aby wziąć udział w wyścigach, może się jednak skuszę na własne M50, choć słyszałem że lepiej zainwestować w 350R, może ktoś doradzi ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz ten sam konkretny problem jaki mi wpadl w oko na reddicie spróbuj tego: https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/2gavxr/for_those_with_metafile_problems_during_patching/


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zmuszony do latania 300 w porównaniu do poprzedniej wersji jest trudniej. Statek jest bardziej wrażliwy na stery. Co przy obecnym modelu lotu Vanduuli, powoduje że nie są łatwymi przeciwnikami. Aby wziąść przeciwnika na cel musisz umiejętnie sterować statkiem i jednoczesnie odpowiednio posługiwać sie przepustnicą. Pozatym faktycznie teraz pilot ma tylko jedno działko którym może sterować. 

 

Obenie gra jest bardzie symulacyjna i zdcydowanie trudniejsza.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie mogę się, oprzeć wrażeniu, że jest jakiś problem ze sterowaniem. Początkowo myślałem, że powodem tego, że trudno namierzyć Vanduula jest to, że statek jest bardziej czuły na ster. Teraz po kilkunastu grach dochodzę do wniosku, że powodem nadmiernej reakcji statku jest mała wrażliwość gry na kontroler. 

 

Statek nadmiernie reaguje na stery ponieważ zaczyna wykonywać manewr dopiero po dość mocnym wychyleniu drążka. Początkowo myślałem, że to z powodu rozkalibrowania się kontrolera. Zrobiłem kalibracje w programie do testowania drążek reaguje na bardzo delikatny ruch. Jednak nie ma to przeniesienia na grę. I nie jest to problem z opóźnieniem, na drobne ruchy drążka, statek nie reaguje wcale. 

 

Cóż wydaje mi się, że jest to bug. Dlatego jestem bardzo ciekaw Waszych opinii. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, cos w tym jest - jak wczoraj robiłam kółka na trasie wyścigowej to można było odnieść podobne wrażenie przy sterowaniu joyem.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ja przy sterowaniu jojem nie miałem żadnego problemu, ale to było wczoraj. Dziś jak pobrałem tego 1,5 gigowego pacza nie mogę włączyć gry. Pojawia się czarne okienko i po pewnym czasie program nie odpowiada -,- 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 

Zajrzyj do plików z ustawieniami kontrolerów znalazłem tam coś takiego.

 

    <deviceoptions name="Joystick - HOTAS Warthog">

        <!-- Reduce the deadzone -->

        <option input="x" deadzone="0.015" />

        <option input="y" deadzone="0.015" />    

    </deviceoptions>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

No dokładnie to ten sam błąd, szkoda że wcześniej na niego nie utrafiłem, ale ściągnięcie gry ponownie rozwiązało problem, szkoda tylko tych zmarnowanych 2 godzin na ściąganie   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

@Jazz

Co do sterowania w stylu symulacji jakoś nie mogę się zgodzić, dla mnie gra zrobiła się bardziej dynamiczna a co za tym idzie bardzo zręcznościowa i dwa razy więcej czasu muszę spędzać na robieniu bączków za wrogiem ( trudno mi tu odnaleźć istotne cechy symulacji ), wszystko jest bardziej zręcznościowe i bazuje na refleksie.

Zresztą na pewno coś jest nie tak, lecę koło wrogiego statku jest blisko mamy podobną prędkość, celuję dokładnie w kwadracik [1], który jest znacznie bardziej wysunięty niż statek i o dziwo nie trafiam, przy tej bliskości normalnie powinienem walić prosto w statek, bo nie chce mi się wierzyć że z takiego bliska lasery potrzebują aż tyle czasu by dolecieć do celu, coś tu jest nie tak !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

walki z Vandulami sa bardziej dynamiczne, dzieki zmianie w typie dopalaczy z + speed na + acceleration osobiscie lepiej panuje nad pojazdem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">
Same vandule lubia sie bawic w berka miedzy asteroidami, a na multi, przynajmniej CTC ciezko dorwac goscia z corem .. szczegolnie jak wezmie cos wyscigowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat to bawienie w berka mi się bardzo podoba, dodało dynamizmu i realizmu, sam niejednokrotnie widziałem jak taka zabawa dla Vandula skończyła się bliskim spotkaniem z asteroidą twarzą w twarz, co spowodowało spektakularną eksplozję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">  Niestety przy słabym ogniu z dział to kręcenie powoduje że przeciwnik ma dużo czasu na regenerację tarczy zanim znów mam dogodną pozycję do celnego strzelania to Vandull się już zregenerował. Taka sytuacja powoduje długie sesje latania na ogonie wroga i wynudzenie brakiem skuteczności, trudno też mocne statki szybko zdejmować, częściej tu rządzi przypadek niż taktyka.

 

Za tą sytuację obarczam słabą siłę ognia jednostki 300i, możliwe że jeszcze nie umiem wykorzystać potencjału wszystkich systemów jak np przekierowanie energii, zobaczymy po tygodniu, na razie mam mieszane uczucia co do v0.9, w AC idzie mi dużo gorzej, choć jest ładniej i dynamiczniej, wyścigi są fajne lecz tu także wypadam blado  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Zobaczymy co pokaże przyszłość, jak każda zmiana balansu, dla jednych to strzał w dziesiątkę inni będą marudzić i się złościć, wszystkim graczom dogodzić się nie da :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz bekonu nie podsmażę bo w sumie nie ma czym (m50 i aurorka). Będę do Murray Cup trenować hehe.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Neb, a probowalas M50 w ogole w warunkach bojowych ?
ajlepoej zaczac od vanduli, potem CTC - szybkosc sie tam przydaje
poza tym M50 to typowy boom and zoom, nie  do zwrotnych i ciasnych tancow z Hornetem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Hmm... Tu chyba się nie zgodzę bo m50 musi być bardzo zwrotny. Tu troche inaczej wszystko działa nizeli w atmosferze ze znanymi nam samolotami.

 

Ale zgodze się ze wykorzystując swoje atuty szybkosci moze robic w konia horneta i pozostawac nieuchwytnym celem. No bo w zwarciu jesli popelnimy blad to moze juz niebyc drugiej szansy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności