Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Są pogłoski, iż miast filmu będzie serial. Na Netfliksie.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=103858

EDIT:
http://www.filmweb.pl/news/Netflix+ekranizuje+"Wiedźmina"-123168

Edytowane przez Shivon

3b13a432-996b-4973-805d-b6f71a238d22.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na dotychczasowe produkcje Netflixa IMO pozostaje zacierać łapki i czekać na efekty.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem na fp Netflixa :P

Bez tytułu.jpg


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty, ja i całe internety. Memy wyroiły się jak zerglingi na wiosnę a spekulacjom na temat tego, kto ma zagrać Geralta kres położy tylko oficjalny komunikat. BTW - Sapek ma być konsultantem i pozytywnie wypowiadał się w mediach o projekcie. Zmądrzał? Albo dobrze go posmarowali zielonymi :).

A Wy kogo chcielibyście zobaczyć w rolach Geralta, Yen, Triss, Ciri, Jaskra i reszty spółki?


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sapkowski wyraża się pozytywnie ponieważ serial ma być w oparciu o opowiadania i w miarę wierny fabule. Niestety "w miarę" to niekoniecznie do mnie przemawia. Co do Geralta to może teraz pojadę nawet poza bandą, to powiem że bardzo mi w tej roli odpowiadał Żebrowski, który był, poza Jaskrem, jedynym światłem w otchłani piekła polskiego serialofilmu. Co prawda Geralt serialowy był zbyt normalny wobec Geralta z sagi i opowiadań który jest dla mnie wkurzający w swoich neurozach... ;)

Edytowane przez komandor_tarkin

81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fakt, powinni go trochę wyprać z tych mózgozakrętów. Natomiast Żebrowskiego jako aktora lubię, ale nie do końca chyba mi w tej roli leży. I jakoś nikt z naszych thespian mi facjatą do postaci nie pasuje (nie mówię o warsztacie, bo tu kandydaci by się znaleźli).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sapkowski jakoś ma talent do tworzenia wkurzających (delikatne mówiąc) głównych bohaterów. Reynevan z trylogii husyckiej jest równie o ile nie bardziej jeszcze dojmująco doprowadzający regularnie do szału. ;) Natomiast jeżeli ktoś jeszcze nie ma, to jako offtop w offtopie, proponuję sobie zadobyć audiobooki trylogii husyckiej, są naprawdę rewelacyjne.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zupełnie trylogia husycka nie przypadła do gustu. Wracając do tematu - niesamowicie cieszy mnie, że współpracować przy tym będzie również Bagiński (ma reżyserować co najmniej jeden odcinek). Naprawdę mam nadzieję że zrobią z tego coś porządnego i zamiotą tak, jak ongiś HBO z GoT.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mogłoby tak być. Pierwszy sezon GoT też nie miał niewiadomo jakiego budżetu i jakoś sobie poradził, z tym że Pieśni Lodu i Ognia są sporo bardziej popularne na zachodzie niż Wiesiek. Co do trylogii husyckiej to myślę że warto się przekonać, zwłaszcza z uwagi na drugoplanowych bohaterów którzy Sapkowi całkiem się udali.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z moich kumpli dobrze podsumował wiele opinii, jakie można znaleźć w necie... 

@komandor_tarkin bardzo prawdopodobne że jeszcze spróbuję do nich wrócić. Ale póki co za duży backlog rzeczy do przeczytania.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są nowe informacje - radio Zet przeprowadziło wywiad z Bagińskim. Treść znajdziecie tutaj

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, ludzie nie muszą mieć między sobą więzów pokrewieństwa żeby była mowa o rodzinie ;) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zresztą gdyby Ciri nie była córką Yen i Geralta to by żyli...

To znaczy poza grami. One chyba nie są "kanoniczne", hmm?

Jedyne sensowne życzenie wypowiedziane przez Geralta. Gdyby nie to to by chyba byli nieśmiertelni.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Amb3r wg Sapka nic poza książkami nie jest kanonem. Wg fanów już bywa inaczej :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nebthtet największym problemem z kanonem gier, które nie są liniowe jest to, że dla każdego wygląda to inaczej.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jest coś takiego jak headcanon - "moja wersja jest najmojsza" i każdy ma co lubi :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czasami czytam headcanony - bywają lepsze od faktycznej fabuły ^^


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tumblr to siedlisko headcanonów i tego typu erpienia, jak się pominie całe piekiełko SJW i moderuje dobrze feed to ciekawe rzeczy można znaleźć.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są nowe wieści - bardzo dobre.  Tomek Bagiński powiedział to i owo na temat serialu - plany są na produkcję z dużym rozmachem, a także tworzoną w bliskiej kooperacji z Sapkowskim. Jak można przeczytać w artykule: 

 

Cytat

(...) Reżyser chciał stworzyć produkcję z najwyższej póki, a wśród swoich inspiracji wymienia chociażby seriale takie jak: Fargo, Wikingowie czy Gra o tron. Podstawą dla projektu będą jednak historie, które czytelnicy doskonale znają, a Andrzej Sapkowski będzie miał niemały wpływ na efekt końcowy: (...)

 

Tutaj znajdziecie cały tekst.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednocześnie chcę ten serial i się go obawiam.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja go chcę. Bo jeśli się okaże kupą straszliwą to mogę wyprzeć jego istnienie ze świadomości (tak jak tego pokraka z Żebrowskim). Ale jeśli będzie dobry... Ooooooo, to będzie święto.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobry. Może się nie będzie podobał fanom sagi czy opowiadań, ale na pewno będzie dobry.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Dobra - ósmy sezon prawie się już skończył. Tu możecie się dzielić opiniami. To jakie wrażenia jak dotąd?
      Proszę korzystać z przycisku spoiler do dwóch dni po emisji nowego odcinka.
    • Przez Nebthtet
      Z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzymy wam samych wspaniałości, spełnienia noworocznych postanowień, mnóstwa sukcesów, a także aby aUEC leciały szerokim strumieniem, a niebo nad Drug Labem było wolne od grieferów .
      Aby dodatkowo uczcić tę okazję ludzie z Ater Dracones wspólnie nakręcili poniższy film dla naszej społeczności - mamy nadzieję, że wam się spodoba. 
      Wybuchów i zabawy było sporo - jeśli chcecie pograć z nami, to zapraszamy na Discorda Game Armady, oraz zachęcamy do dopisania się w wątku z rejestrem osób chcących bawić się razem, Nikogo chętnego do wspólnej gry nie wyganiamy niezależnie od przynależności .
    • Przez Nebthtet
      Dziś w Around the Verse nasz rodak opowiada o unikaniu kolizji przez NPC, a także dowiadujemy się kilku rzeczy o tym, co dzieje się z netkodem. Powracają też lodowe gejzery Lyrii oraz pokazana zostaje kolejna wersja efektów uszkodzeń silników.
       
      W dzisiejszym Around the Verse...

      Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman
       
      W tym tygodniu AtV rozpoczyna się od fragmentu stworzonego przez Jaddowa filmu fanowskiego 277 Shades of Star Citizen (całość poniżej). Następnie kilka słów o evencie francuskiej organizacji Omega Protectorate, która zebrała 50 osób by między innymi trochę popsuć Hammerheada. Tym razem poznamy trochę nowych informacji odnośnie zmian w AI NPC, które mają na celu uwiarygodnienie tego, jak te postacie się przemieszczają. Nad tą kwestią pracują zespoły animacji oraz AI. Nasz rodak Adam Rutkowski pracujący jako Senior Animation Programmer opowiada o tym, jak poruszają się NPC, a także iż będą oni umieli inteligentnie omijać przeszkody (tak, CIG cały czas uczy ich jak nie dreptać w miejscu albo nie leźć w nieskończoność przed siebie w ścianę) i reagować na zmieniające się warunki. System unikania kolizji we współpracy z AI będzie mieć na celu zapobieganie takim sytuacjom. Więcej szczegółów jak to wszystko działa przekazał Lead AI Programmer Francesco Roccucci. Czynniki brane pod uwagę to m.in. prędkość przemieszczania się postaci gracza i NPC. AI dynamicznie przebudowuje ścieżki NPC by unikać kolizji. Lead Network Programmer Clive Johnson opowiada o poprawkach usług sieciowych zaplanowanych w wersji 3.5. Cały czas prowadzone są prace nad ulepszeniami Object Container Streaming wdrożonego w wersji 3.4, a konkretnie nad blokadami / grzęźnięciem danych. Problemy są widoczne zwłaszcza przy wychodzeniu z quantum travel gdy gra streamuje nowy zestaw danych (czyli nasze miejsce docelowe). Kod sieciowy jest ulepszany tak, by był bardziej elastyczny i odporniejszy na problemy. Oprócz tego usuwanie znalezionych błędów (również problemów skutkujących nieskończonymi loading screenami), walka z różnorakimi crashami. Następnie kilka słów od zespołu efektów wizualnych. Wracamy na Lyrię by dowiedzieć się więcej o lodowych gejzerach, oraz dostajemy kolejne wieści o efektach wizualnych zepsutych thrusterów. Daniel Feresteanu pracuje nad efektami atmosferycznymi takimi jak śnieg, oraz nad charakterystycznymi dla Lyrii lodowymi gejzerami. Efekt wybuchu takiego gejzera składa się z pary i wody, ale jako że na Lyrii jest zimno, to ta mieszanka zamienia się w śnieg. Ten efekt nie jest łatwy do stworzenia (mamy tutaj wodę w trzech różnych stanach skupienia - a więc zachowującą się na trzy różne sposoby). Dodatkowo na te układy wpływa wiatr (lub jego brak). Celem Daniela jest by gejzery i efekty ich wybuchu wyglądały inaczej niż te, jakie można zobaczyć na Ziemi. Jacob Beckley opowiada o VFX thrusterów. Trochę się tu zmieniło od ostatniej iteracji, którą można było zobaczyć w AtV kilka tygodni temu. Poprawiono wygląd, efekty bardziej pasują do Star Citizena, a także jest duża skalowalność uszkodzeń. Na przykład jak thrustery są uszkodzone w 50% to leci z nich dym oraz iskry, ale w miarę regularną wiązką. Jeśli zniszczenia są większe, to te efekty się nasilają i stają bardziej chaotyczne co daje graczom natychmiastową informację zwrotną że coś się może wydarzyć. Developerzy mają narzędzia pozwalające na dynamiczną zmianę stopnia uszkodzenia silników, dzięki czemu mogą w czasie rzeczywistym podglądać zmiany animacji będące konsekwencją uszkodzeń.
      Nie zapomnijcie podzielić się wrażeniami z dzisiejszego AtV w komentarzach! W tym tygodniu za pomoc w przygotowaniu niniejszego tekstu dziękuję @zarazowi
    • Przez Bavar
      Dzień dobry wszystkim,
      od jakiegś czasu prowadzę projekt na YT związany z technologią, grami itp. Na początku było to w formie live-ów na Twitchu ale wychodziły tasiemce. Część nagrań robiłem kiedy nie do końca moje zdrowie domagało, dlatego proszę abyście podchodzili do tego z dystansem. Nadal pracuje nad treścią wymową itd. robię wszystko sam więc łato nie jest czasami się spóźniam z nagraniami ale ogólnie jest ok.
      Poniżej zamieszczam wszystkie odcinki od pierwszego do ostatniego. W miarę możliwości będę starał się wrzucać regularnie. Miłego oglądania.
       
    • Przez Vanter
      Tym razem w Reverse The Verse mnóstwo informacji na temat nowego modelu lotu, który został niedawno udostępniony osobom przynależących do Evocati. Wersja testowa 3.5.0 oznaczona jest numerem ETF.1179321. System lotu ewoluował już wielokrotnie, teraz po raz kolejny został całkowicie przerobiony. Gospodarzem tego odcinka jest Jared Huckaby, a gościem David Colson.
       
      Czym jest model lotu?
      Jest to zestaw reguł lub zasad, zgodnie z jakimi statki powinny się poruszać. Podstawowym jego systemem jest fizyka. Gracz wskazuje tylko kierunek, w którym chce przemieszczać statek, a komputer IFCS (inteligentny system kontroli lotu) obciąża odpowiednio poszczególne silniki, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Poprawna implementacja tego jest bardzo ważna dla wrażeń płynących z lotu.
       
      Co oznacza nowy model lotu?
      Wiele osób uważa że model lotu ma dużo wspólnego z innymi mechanikami. Nie jest tak, powiązany jest jedynie z fizyką lotu i tym jak gracz może na nią wpływać. Broń czy inne systemy statku i to, w jaki sposób są zrównoważone nie są częścią modelu lotu. Prace nad tym wszystkim prowadzone są we współpracy między zespołami aby uzyskać razem optymalny model rozgrywki.
       
      Czy przeciążenia wpływają na graczy, którzy nie siedzą w fotelu pilota?
      W Alpha 3.5 jeszcze nie. Docelowo postacie na innych stanowiskach będą również odczuwać działanie przeciążeń - nawet obsługa wieżyczek będzie ich doświadczać. Jako że efekty nadważkości powinny jednak się różnić ze względu na charakter ruchu, wyzwaniem jest to, aby fizycznie ów efekt odwzorować. Największym problemem jest zapewnienie odpowiednich animacji, gdy gracze na statku są poddani przeciążeniu. To powinno być zabawne i niedenerwujące na dłuższą metę, nawet jeśli wskutek tego będzie mniej realistyczne.
       
      Czy będzie możliwe utrzymanie przeciwnika w celowniku podczas walki kołowej?
      Prędkość obrotowa oraz przyspieszenie zostały zmniejszone, to spowolniło nieco rozgrywkę ale stosunku tych czynników zmienił się nieznacznie. Walka kołowa jak najbardziej jest możliwa odbywa się przy niższych prędkościach a myśliwcze nadal będą miały potencjał wymanewrować większe jednostki.
       
      Czy atmosfery różnych planet wpłyną na model lotu? Zwłaszcza to, że gęstość gazu przy gruncie jest większa niż wiele kilometrów powyżej?
      Tak, oczywiście to będą kompromisy, system ma zapewnić dobrą mieszankę realizmu i zabawy. Blisko ziemi postać szybko zacznie tracić przytomność (blackout) podczas trudnych manewrów, podczas gdy wyżej w atmosferze czas w jakim to nastąpi będzie odpowiednio dłuższy. Statki które są bardziej aerodynamiczne będą miały przewagę.
       
      Jak zostały zintegrowane Boost i Afterburner w nowym modelu?
      Oba typy dopalaczy zostały połączone. Po aktywacji thrustery będą miały więcej mocy, a także będziesz można szybciej przyspieszać. Trzeba pamiętać że dysze mogą się przegrzać, - jeśli do tego dopuścisz na chwilę utracisz manewrowość.
       
      W jaki sposób uszkodzenia wpływają na silniki manewrowe?
      Statek nie będzie się obracał cały czas, chyba że będzie bliski zniszczenia. Będzie trudniej go kontrolować, a uszkodzone silniki nie będą w stanie uzyskać pełnej efektywności.
       
      W jaki sposób nowy model wpływa na duże statki?
      Niektóre statki są niepraktyczne w locie atmosferycznym, co więcej nie będą w stanie bez pomocy opuścić atmosfery planet lub księżyców. Będzie to wynikać z masy (statku i ciała astralnego), tego czy jednostka ma systemy VTOL i ewentualnych uszkodzeń. Zrzucanie ładunków, naprawa lub wsparcie w postaci SRV mogą pomóc takim jednostkom w wydostaniu się z atmosfery.
       
      Jakie zmiany w sterowaniu i interfejsie pojawią się wraz z nowym Modelem Lotu?
      Po przytrzymaniu klawisza wybranego kierunku w zależności od ustawionej maksymalnej prędkości statek jest automatycznie przyspieszany do zadanej prędkości (regulowanej za pomocą kółka myszy). Czerwony pasek pokazuje również czy jesteś powyżej prędkości walki. Na HUD pojawi się nowość w postaci miernik przeciążenia oraz jest lepszy wskaźnik prędkości, pokazujący twoją prędkość w dowolnym kierunku. 
       
      Dlaczego ponownie zmniejszono przyspieszenie?
      W porównaniu do innych gier, przyśpieszanie jest nadal bardzo szybkie. Aby uczynić walkę bardziej ekscytującą zmniejszyliśmy zarówno przyspieszenie, jak i prędkość obrotową. Ma to zapobiec temu, że statek zachowuje się jak postać w strzelance FPS i spowodować że jako gracz odczuwasz masę statku.
       
      Obecnie statki zachowują się podobnie w atmosferze jak i w kosmosie. Możesz się po prostu zatrzymać i zawisnąć. Czy coś zmieni się w Alpha 3.5?
      Jeszcze nie w Alpha 3.5, ale jest to w planach.
       
      Co zmieniło się w systemie hover dla Dragonfly oraz Nox?
      System bardzo się zmienił. Zwiększono poczucie kontaktu z ziemią poprzez obniżenie poziomu lotu, co skutkuje większym ryzykiem zderzenia z przeszkodą.
       
      Czy możesz już powiedzieć coś o napędach VTOL?
      Temat ten podlega systemowi zawisu oraz lądowania i stale pracują nad jego rozwojem, VTOL powinien kierować główny ciąg wertykalnie, pozwalając na pionowy start i lądowanie.
       
      Czy są jakieś zmiany w ESP(Enhanced Stick Precision)? 
      Efekt ESP został nieco złagodzony, aby zapewnić graczowi większą kontrolę i lepsze ukierunkowanie. Priorytetem jest zniwelowanie lub usunięcie najbardziej irytujących aspektów.
       
      Czy możesz skakać z niskiej orbity za pomocą Dragonfly i lądować delikatnie na powierzchni dzięki technologii gravlev?
      Nie, rozbijesz się o powierzchnię. System gravlev będzie działał tuż nad poziomem gruntu. Skok zaowocowałby upadkiem z pełną prędkością w kierunku gruntu i eksplozją wskutek zderzenia z powierzchnią.
       
      Czy będziesz w stanie ślizgać się lub obracać w atmosferze bez energii?
      Zasadniczo tak - podobnie jak dzisiejsze myśliwce. Statki będą w stanie w pewnym stopniu kontrolować lot bez silników oraz sterów strumieniowych, ale będą raczej szybko opadać.
       
      Czy statki, które są mniej aerodynamiczne, opadają szybciej na ziemię?
      Tak, jest to symulowane. Nośność statków będzie odczuwalna podczas szybowania.
       
      Czy wysokościomierz pokazuje wysokość względem poziomu morza czy aktualnego poziomu gruntu?
      Obecnie wysokościomierz wyświetla wartość względem poziomu morza. Ewentualna zmiana powinna być dość łatwa do wprowadzenia ale trzeba najpierw sprawdzić przydatność takiego wskazania.
       
      Czy oprócz TVI (Total Velocity Indicator) i ATVI (Anti Total Velocity Indicator) będą inne wskazania kierunku ruchu statku?
      Nie w Alpha 3.5, ale będą myśleć o tym.
       
      Czy w przyszłości zobaczymy ruchome elementy aerodynamiczne na statkach?
      Jest to rozważane, ponieważ technicznie jest możliwe zaimplementowanie ruchomych elementów jak lotki i klapy, ale to dużo pracy. Może ten pomysł powróci w przyszłości.
       
      Czy będzie lista statków, które nie mogą opuścić atmosfery?
      Przy większej ilości informacji na pewno takowa się pojawi. W tej chwili przeciążenia są wyświetlane na HUD-zie, kiedy statek się porusza. Można zobaczyć ile G oddziałuje na statek gdy ten się podnosi. Jeśli grawitacja jest większa, jednostka może nie być w stanie opuścić ciała niebieskiego samodzielnie.
       
      Czy pojazdy takie jak Dragonfly mogą korzystać z trybu Decoupled?
      Nie jest to możliwe na powierzchni planet, lecz w kosmosie już tak. Ogólnie można powiedzieć, że naprawiono wiele błędów związanych z tym trybem.
       
      Czy nowy model ma wpływ na pojazdy naziemne, takie jak Ursa Rover?
      Nie, nastąpi to dopiero w przyszłych aktualizacjach.
       
      Czy Dragonfly unosi się inaczej, gdy leci nad wodą?
      Nie, nie powinno to mieć znaczenia czy unosisz się nad stałą powierzchnią czy nad wodą.
       
      Czy nowy model zmieni coś w mechanizmie kolizji?
      Nie. Ale trwają prace nad naprawą błędów, które występują podczas kolizji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności