Skocz do zawartości
Nebthtet

Zmiany w CCU - nie będzie już "zerówek"!

Rekomendowane odpowiedzi

Łamiąca wiadomość! 

Na Spectrum właśnie pojawiłsię wpis Zyloha informujący że od 19 maja, kiedy będzie mieć miejsce kolejna sprzedaż koncepcyjna (statku) nastąpi zmiana dotycząca CCU. Znikną jakże popularne "zerówki" - od teraz każde CCU będzie kosztować minimum 5$. Uzasadnieniem tej zmiany jest chęć kontroli nad balansem gry - aktualnie jest ponad 1.1 mln niewykorzystanych CCU w systemie (każde traktowane jest jako potencjalny statek).

Koszt nowych CCU będzie dodawany do wartości statku, tak więc przy ewentualnym jego topieniu nie będzie się tracić tych środków. Planowana zmiana nie wpłynie na istniejące CCU już posiadane przez graczy i nie zmieni możliwości topienia starszych statków by uzyskać store credit.

 
Cytat

Zyloh |  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zacznę tradycyjnie "taniej już było" 

Były darmowe kopie SC z AMD Mustangiem Omegą, były zakupy bez VAT-u, były połączone pakiety SC z Sq42 i inne możliwości ( figurki bez Vat ;) )

Darmowe CCU to świetna opcja na "żonglowanie" zestawem swojej przyszłej floty.

Tym bardziej, że w ciągu nachodzącego roku lub dwóch teoretycznie poznamy zasady na jakich będzie działać handel, eksploracja, naprawianie statków, leczenie, ratownictwo, wydobycie i złomowanie.

I będzie można zdecydować jak docelowa flota ma wyglądać.

Z drugiej strony 5 USD to nie jest duża kwota i zainteresowani znajdą ją na zakup.

A co jak co CIG potrafi liczyć pieniądze i robi to bo jest z tego potencjalnie dodatkowy zysk np. te istniejące 1,1 mln CCU x 5 USD to jest 5,5 mln dolarów :P 

A wracając do tematu.

Zestawienie aktualnych CCU jeszcze do najbliższego piątku za 0 USD

  • 300i | Mustang Gamma
  • Mustang Gamma | 300i
  • 315p | Reliant Kore
  • Reliant Kore | 315p
  • F7C Hornet | Freelancer
  • Freelancer | F7C Hornet
  • F7C-S Ghost | Freelancer DUR
  • Freelancer DUR | F7C-S Ghost
  • F7C-R Tracker | Freelancer MAX
  • Freelancer MAX | F7C-R Tracker

Oczywiście posiadacze w swoich flotach dodatkowych statków znajdą jeszcze kilka innych CCU np.

  • Aurora ES | P-52 Merlin
  • P-52 Merlin | Aurora ES
  • itd ..

ps.

Z jednej strony CIG sprzedaje kolejne statki i CCU a z drugiej musi zacząć albo mam nadzieje, że mocno myśli jak rozwiązać problem olbrzymich ilości posiadanych przez backerów statków które pojawią się w świecie Star Citizen już na początku gry. Czyli jak to zrobić aby nie zaburzyło to balansu oraz na przysłowiowy początek do SC nie przylgnęła łatka "pay to win" ...

ps 2.

W przyszłym roku CIG wprowadzi pewnie opłatę za giftowanie statków te 5 USD to nie wiele a będzie miał udział w handlowaniu statkami ... :devil:

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z balansem nie powinno być problemów, o ile osoba posiadająca większe jednostki w dniu premiery nie będzie również posiadała gigantycznych zasobów w portfelu. Samo utrzymanie statków klasy Carracka już powinno naciągać dość spore koszta, nie wspominam o statkach klasy capital ... Co do CCU, to kolejny sposób na nabijanie portfela, ale faktycznie nieco to ograniczy proceder z kupowaniem po 10 sztuk każdego typu, a potem żonglowanie między nimi. 

Trochę za wcześnie na ostateczną decyzję dotyczącą floty, bo nic nie wiadomo jeszcze o samej mechanice gry, więc dość nam to ograniczy pole manewrów na przyszłość, a ewentualne przyszłe zakupy trzeba będzie dobrze przemyśleć, by nie dokładać do inwestycji.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W sumie spodziewałem się czegoś podobnego po tym jak cena Merchantmana skoczyła o 100$. Masa osób ma darmowe CCU z Reclaimera i Vanguarda, które przy kolejnym Anniversary Sale dadzą możliwość kupna Carracka, Endeavora  czy Hull D za 250$. Dla CIG to raczej kiepski interes, więc zabezpieczają się na przyszłość. 

Balans statków nie jest sam w sobie złym  jest beznadziejnym wytłumaczeniem, ale powiedzmy sobie szczerze, rozchodzi się głównie o $$$ ;)

Edytowane przez Nuir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i już nie będzie $5 zerowych upgradów, za to będą miały ograniczenie czasowe. Innymi słowy termin ważności.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/spaceship-prices/175177


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszęczkę wprowadza w błąd to co piszesz, @Frosty. Bo z Twoich słów możnaby wywnioskować że docelowo zerówki nie znikną :)
Więcej można wyczytać po naszemu na stronie głównej GA.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Kiedyś znikną, ale nie w najbliższej przyszłości. Jedynie następne concept sale nie będą miały zerówek.


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym nie w najbliższej przyszłości też bym nie szarżowała, z resztą poczytaj newsa, nie po to nad tym ślęczałam żeby nie czytać ;P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie korzystałem z zerówek aczkolwiek "skok na kasę"... chcą wydoić ile się da... nie wiem czy to dobra czy zła zmiana ale wygląda jak skok na kasę... balans na starcie gry?? Raczej mało realny a kasę zawsze można dokupić za real kasę i na pewno będzie możliwość wymiany waluty premium na rzeczy w grze (pytanie na co i za ile)... może pierwszy dzień będzie luźny ale kolejne będą dawały znać KTO ma kasę a kto nie, kto zainwestuje przed startem gry (po starcie też) w lepsze statki ma łatwiejszy start do zarabiania kasy (coś ala p2w, niby każdy może dojść do każdego statku ale nie tracisz czasu na zebranie kasy na zakup statku i wyposażenie go bo ten co MA już ten statek musi tylko na wyposażenie uzbierać) i może łatwo likwidować tych słabych a NA 100% będą tacy co będą latać po sektorach i ubijać słabych bo "mam statek i mogę"... po takim wpakowaniu kasy raczej słabo widzę jakikolwiek balans aczkolwiek mi osobiście to nie przeszkadza... z tego powodu wielu moich znajomych którzy chcieli grać w grę zrezygnowało bo dla nich to p2w już jest. Dodatkowo likwidacja zerówek sprawi iż ci co mają już zerówki a sprzedają statki (robią upgrade statku czy cuś) w teorii zarobią trochu więcej ale to teoria która pewnie nie pójdzie w parze z praktyką.

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CIG dalej ściemnia :P Żaden dev nie jest na tyle głupi żeby łączyć balans misji oraz ekonomii z ilością statków w grze, no ale jakąś bajeczkę musieli wymyśleć. Wczorajszy post Zyloha moim zdaniem wyraźnie wskazuje, że chodzi im o ograniczenie grey marketu, zwłaszcza w kontekście wzrostu ceny BMM. Dlatego wszystkie zerówki na 100% znikną przed anniversary sale, a pierwsze "czyszczenie" będzie miało miejsce jeszcze przed premierą 3.0. Oczywiście będzie to na takiej samej zasadzie jak ostatnie ogłoszenia parafialne: "za tydzień zerowe CCU znikną z waszych kont. Have a nice weekend" ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@niebieski to nie będzie takie proste, mam lepszy statek to wszystkich rozwalę. Poszukaj sobie na YT co potrafi zrobić Aurora NL z Hornetami kiedy za jej sterami siedzi dobry pilot. Małe statki też są szybsze od większych kupionych za dużą kasę, łatwiej nimi uciekać. Duże statki wymagają załogi by mogły być naprawdę skuteczne.

Moim zdaniem w SC kasa =/= wygrana. Kasa < zgrana załoga w najtańszych statkach = wygrana. Cenowo Polaris to 20 Auror NL i choć nie wiem jaki dobry by był pilot Polarisa to 20 Auror z nim wygra :P 

Pozdrawki
BHoleVX


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz faktycznie trzeba powoli myśleć o ostatecznej wersji swojej floty, sam mam takich CCU od groma, a z decyzją czekałem na wprowadzenie mechaniki handlu/zbieractwa/produkcji itp. Do 3.0 pozostała jeszcze dłuższa chwila, ale to bez znaczenia, wprowadzając "przeterminowanie" CCU przed wprowadzeniem nawet zalążka mechaniki po prostu każą nam grać w lotka. Wiadomo, kupując statki w tej fazie produkcji, tak naprawdę strzelamy w ciemno, ale po to właśnie wielu z nas zabezpiecza się na ewentualność, gdyby system np. górnictwa nie przypadł do gustu, w tym przypadku najzwyczajniej w świecie zrobiło by się przejście na inny statek o podobnej wartości z zupełnie inną rolą.

Teraz będzie to znacznie utrudnione, nie tylko ze względu na wprowadzenie okresu ważności CCU, ale także podziału możliwości zakupu nowych statków (czytaj statków których do tej pory nie miałeś i nie masz możliwości unmelta) na opcję Warbond z zakupem za żywą gotówkę i opcji zakupu za kredyty która jest po prostu droższa. Dodajmy do tego ograniczenie unmelta do jednego na 3 miesiące i już wiadomo, że po wprowadzeniu tych zmian, nasze garaże już nie wiele się zmienią.

Można by to odebrać jako próbę nakręcenia sobie większych wpływów i jednoczesne olewanie dotychczasowych backerów, bo po co dawać nam możliwość bezpłatnej zmiany skoro mogą na tym zarobić?

Faktycznie, z tym że CCU było nadużywane w "szarej strefie" nie da się nie zgodzić i po części się zgadzam z tym tokiem myślenia. Ciężko wybrać lepsze wyjście, nakładanie opłaty 5$ za każdorazowe wykupienie bezterminowego CCU, czy branie za darmochę, ale z okresem ważności.

Płacąc 5 dolców za takie CCU, leżało by sobie spokojnie do momentu gdy (i czy wogóle) będzie potrzebne, a później ewentualne przetopienie, w przypadku, gdyby się okazało że jednak jest zbędne. Albo, gdyby było wiadomo że nie potrzebuję aż tyle czasu na namysł, wziął bym CCU z darmową opcją, nie ponosząc kosztów i nie zamrażając gotówki na koncie CIG'a, wypróbował bym statek jeden, drugi, trzeci skacząc miedzy CCU, wybrał ten który mi najbardziej odpowiada i tyle. I jedna i druga opcja mają swoje zalety, najlepszym wyjściem było by chyba wprowadzenie obu. Wtedy każda ze stron była by zadowolona, a CIG nie musiał by się martwić o ukrzyżowanie.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Xeroeth problem w tym że obie opcje spowodowałyby że i tak nikt nie kupowałby tych za 5$ (bo po co). To już lepiej jakby zrobili coś uniemożliwiającego giftowanie nowych shipów - niech można giftować przy zakupie albo dodawać sobie do garażu. Chociaż w takiej sytuacji rozkwitłby handel kontami (analogicznie do tego co się dzieje na steamie).

Standardowo - cwaniaczkowie narozrabiali, a porządni userzy dostaną po tyłkach.

Natomiast tak jak pisałam w newsie - ostatnie pomysły, sposób ich komunikacji i wdrażania są co najmniej chybione. Zauważcie że zmiany w CCU są wprowadzane tylnymi drzwiami, ogłaszane jakimś postem (nawet nie w osobnym wątku) na spectrum, newsa na głównej RSI ni chu chu. Cała sprawa po prostu śmierdzi.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerówki raczej najwcześniej będą znikać po 3.0, bo gdyby jednak postanowili je usuwać przed to backerzy i redaktorzy zrobili bym im PRową jesień średniowiecza. Zresztą pomysł nie jest zły, przecież jak CCU się przeterminuje to będzie można kupić kolejne, problematyczne będą tylko statki limitowane, ale to dobrze. Ja bym jeszcze dorzucił możliwość nabycia jednego takiego samego CCU na konto do czasu jego aktywacji.


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie że niedobrze. Bo specjalnie się kitrało te limitowane - żeby móc się tym pobawić jak już w koooooońcu je zrobią. Zobaczysz, szara strefa i tak znajdzie sposób jak zarabiać / obejść temat i tylko wywinduje ceny z racji trudniejszej procedury.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@BHoleVX nie wiem jak będzie w SC ale w innych grach z podobnym systemem już to przerabiałem i na 1 dobrego przypada 5 "kozaków" w statku za kasę... mogę ci zamieścić filmik z jednej gry mmo w którą grałem (f2p z item shop, typowy koreański p2w) gdzie koleś był TOP 3 i nie miał ani jednej rzeczy premium... lecz takie przypadki nie świadczą o p2w czy nie... mi to lotto czy będzie p2w czy nie, wystarczy iż będzie wciągająca i będzie miała TO COŚ. Niestety opinia w necie poza wysokimi notami jest taka iż nabijają kiesę, naciągają ludzi, p2w itp. i nawet jeśli to nie prawda to smrodek się ciągnie... łatwo kogoś szykanować ale trudniej odwrócić skutki. Tutaj SC pozwala zarabiać innym na statkach które kupili taniej a sprzedają drożej i pewnie takie aspekty chce ukrócić wydawca bo CCU za 0 przy niektórych statkach daje przebitkę kilkudziesięciu dolarów lub więcej... a to znaczy mniej kasy u producenta.

@Frosty jedno CCU na konto?? Ciekawe ale raczej nie przejdzie, dokładnie z tego samego powodu z jakiego nie "usuną" tego co pisałeś.

Wszystko co w jakiś sposób będzie wpływać na dostępność statków (gift nowy/upgrade ship) negatywnie spowoduje wzrost ich ceny... czy tak się stanie z CCU to się zobaczy. Nie mam żadnych CCU więc nie muszę się stresować, statki jakie chciałem to mam więc :) pozostaje mi żyć nadzieją (nie nawiązywać do wiadomo czego) iż wreszcie DOWIEMY się kiedy gra wystartuje... wtedy takie CCU z 0 na 5$ będzie nic nie warte...

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jedno CCU z jednego statku do drugiego (np. 300i do 325a). Po co komu więcej?

A wracając do P2W to fakt, że posiadam Starfarera Gemini i mam potężne działa frontalne nie znaczy, że solo będę masakrował ludzi jak mi się podoba, bo wszystko mniejsze mnie wymanewruje.

Przytoczę tutaj przykład z Elite Dangerous, Cobrą za 700k zniszczyłem dziesiątki Anacond za 80mil, więc z czym do ludzi :P


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Frosty aaaa no chyba iż taka bajka z tym CCU... tą wersję mogę poprzeć


Co do p2w to tak na szybko. Nie będę się rozpisywał bo to nie temat na taką sprawę :)

Szkoda iż tak mało informacji wydawca udostępnił do tej pory, przez to gra jest krzywdzona opinią jaką ma czyli p2w, dojna krowa itp. ... nieprawdziwą, ale jednak... łatwo kogoś oczernić lecz ciężko potem to odkręcić a przez takie zabiegi jak CCU 5$ i ubogie info tudzież opisanie tego jak post czy jak tam jedynie wzmaga taką opinię. Chociaż kto będzie chciał pograć to i tak pogra bez względu na to co mówią ale niestety wielu graczy to odstrasza...

Edytowane przez niebieski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@niebieski ale to jest pomysł Frosta a nie cos co będzie wdrożone :).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem pomysł dobry, wykonanie do dupy. Uważam, że trzeba walczyć z szarą strefą i cwaiakami chcącymi zarabiać na nie swoim. Ale sposób CIG na przekazanie tego to dramat.

A wystarczyło dokładnie opisać powody takiej zgrywki potem podać kilka pomysłow pod rozważenie Community i na koniec zrobić ankietę. A tak teraz marketing CIG siedzi i płacze nad rozlanym mlekiem. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś opisze mi jak działa ten cały proceder z CCU? jestem kompletnie zielony i nie mam pojęcia co to. Czy mam się bać że cena wzroście np. zamieniając podstawowy statek do Buccaneer'a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przyszedł czas na Redeemera, statek nie jest już dostępny do kupienia co było do przewidzenia.  Oczywiście zniknął bez wcześniejszej zapowiedzi, więc jak ktoś ma w zapasie jakieś cenne "zerówki" to lepiej zacząć je wykorzystywać, bo mogą nie doczekać 3.0 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności