Skocz do zawartości
  • 0
Nihooya

Artefakty graficzne po uruchomieniu klienta gry (ATI Crossfire)

Pytanie

Witam.

Trochę odkopię "temat".

Mój sprzęt to i7 quad (nie pamiętam jaki), 24GB RAMu i grafika ATI HD 5970 ... z tych "najważniejszych".

Wszystkie gry śmigają na tym zestawie na very high // ultra.... tylko coś nie bangla ze SC. Po odpaleniu, już w hangarze zacvzyna się szaleństwo latających kolorów i losowych "kształtów" ... widać hangar... ale średnio połowa ekranu to latające i świecące w różnych (głównie żółty-pomarańczowy) kolorach "wektory".

 

Czy ktoś się z tym spotkał już?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam ponownie, po kilku godzinach walki z GPU, przetaktowywania, testowania 3Dmarkami itp.

Obecnie sytuacja wygląda tak (od początku):

Konfiguracja:

i7-950

24GB Ram w triplecie

ATI ASUS Radeon HD 5970 1024MB (na rdzeń, czyli 2048 łącznie)

Płyta głowna ASUS ROG Maximus Formula III

(edit: w miarę ważne) Zasilacz OCZ 550W

Reszta nie jest ważna.

 

Początkowo GPU "stock" (725//1000): SC na ustawieniach HIGH i bez ograniczenia FPS siał artefaktami jak szalony rolnik ziarnem. Zmiana ustawień na MEDIUM niewiele dawała. LOW nie sprawdzałem... bo jestem lekkim estetą i chyba bym obrzydził sobie SC na LOW... wolałem nie próbować  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

Kilka dni walk zaowocowało tym co następuje:

Oczywiście konfig. się nie zmieniła, ale:

GPU przetaktowane z 725/1000 na 800/1100 i sprawdzone 3Dmarkiem 11 adv. dało przyrost "mocy" w granicach 7% (voltage zostawione w spokoju). Crossfire włączone.

Więcej nie próbowałem.

Po włączeniu SC na HIGH detalach niestety nadal sieje, ale po małych "wyrzeczeniach" da się spacerować nawet po garażu.

 

Krótko opisując:

1. Zainstalowanie na czysto stabilnych sterowników do grafiki ATI seria HD 59XX. Deinstalacja na czysto wykonana wg poniższych pkt:

   a) odinstalowanie całego pakietu ATI (sterownik, CCP itp) z poziomu panelu sterowania - skutkiem tego komputer powinien przejść w tryb VGA - 800 x 600

   B) reboot na "safe mode", wyłączenie "internetów"

   c) przeczyszczenie w trybie "safe mode" pozostałości pakietu sterowników na dysku za pomocą programu Driver Cleaner, następnie usunięcie wszystkich pozostałości (katalog ATI na dysku systemowym itp) z dysku "ręcznie". Wyczyszczenie "kosza".

   d) reebot do normalnego trybu, zainstalowanie (wcześniej ściągniętego) stabilnego sterownika ATI (w moim przypadku wersja 14.4) - dla pewności na odłączonym internecie, żeby nie ściągnął czegoś sam

   e) kolejny restart, włączenie internetu

 

2. Przetaktowanie GPU za pomocą programu Afterburner do poziomu "kilka MHz poniżej progu stabilności" - długie i nuuudne - powoli, po 10MHz w górę i testy (ja osobiście robiłem to dzień wcześniej, więc spokojnie ustawiłem 800 / 1100)

 

3. Testy stabilności pod obciążeniem - 3Dmark 11 Advanced edition

 

4. Najważniejszy test: włącznenie SC - jak już pisałem siało. Więc:

   a) zmniejszenie ustawień do poziomu MEDIUM

   B) "sys_maxfps 25"

 

5. Czerpanie przyjemności z całkiem jeszcze ładnej grafiki i braku artefaktów  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> ... oraz czekanie na czas, kiedy SC przestanie mieć problemy z Crossfire

 

 

PS: system sterowania to masakra... chyba trzeba zredukować czułość myszki do minimum a i tak trzeba robić minimalne ruchy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Ale... to był mój pierwszy "fight" w SC, więc jeszcze się przyzwyczaję..

 

 

Wszystkim dziękuję za pomoc i dobre rady.

Edytowane przez Nihooya

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak, wystarczyło trochę poczekać i wszystko się ślicznie doczytało.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja się z tym spotkałem. HD 5970 to karta graficzna z 2 GPU na PCB (masz 2 karty wsadzone do jednego pudełka), które działają jako Crossfire. Niestety obecnie SC bardzo tragicznie obsługuje Crossfire/SLI co powoduje takie własnie artefakty, a dodatkowo mniejszy niż zakładany przyrost fps z tytułu własnie SLI/CF. Co zrobić by to obejść? Wciśnij klawisz F1, otworzy się konsola w niej wpisz komendę "sys_maxfps 30", oczywiście pomijasz cudzysłowie, sprawdź czy wtedy wszystko ok. Jeśli tak, to zwiesz sobie limit np do 40, czy ile tam będzie optymalnie, jeśli nie, to w dół do np 24.

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja miałem identycznie na wcześniejszej karcie Radeon 4970, po tym jak grzebałem w shaderach ( żeby odpalić hangar na DX10 ).

Po skasowaniu katalogu z ustawieniem shadera i resecie GPU komendą z konsoli SC, wszystko działało poprawnie.

 

Na nowej karcie, żeby zobaczyć pełnie efektów musiałem wykonać naprawę klienta.

 

Jak nie zadziała metoda Quelen, to po powrocie do domu powiem co skasowałem itd. w szczegółach.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Też to mam, ale jak się wszystko wczyta to działa normalnie. Dałem reporta że jest bug i powiedzieli że to znany problem. Więc spoko luz, kiedyś naprawią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@wszyscy - wydzieliłam jako osobny temat

 

@Nihooya - Daj znać czy któreś z powyższych rozwiązań pomogło, jeśli tak to które  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Te "artefakty" na początku to standard od kiedy w Arena Commander dostępny jest MP (nie pamiętam od jakiej wersji to się zaczęło dziać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> ). 


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

jeszcze tylko laickie pytanie.

Gdzie mam wcisnąć ten F1?

 

Znalazłem..nie F1 tylko tylda.

NIestety... nawet "sys_maxfps 15" nie pomaga całkowicie. Co prawda zdecydowanie zmniejsza częstotliwość z "cały czas i non stop" na "tylko podczas gwałtowniejszego ruchu"... ale co to za granie, kiedy obraz skacze (za mało fps) i co jakiś czas pojawiają się artefakty.

 

Spróbuję jeszcze pokombinować z rozdzielczością i zegarami grafiki.

Edytowane przez Nihooya

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Nie"F1" tylko "~" (tylda, to coś pod przyciskiem ESC). I tak jak wspominał @Demonides, jak będziesz w hangarze lub podczas rozgrywki Arena Commander.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wybacz, lekka wtopa z tym F1, za dużo gier korzysta z jednego bądź drugiego rozwiązania, czasem się myli  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Sciągnij fraps lub MSI Afterburner i zobacz ile masz FPS w grze.

Afterburner da też Ci podgląd na to, jak mocno obciążony jest Twój GPU, mi na SLI powyzej 80% generuje własnie takie artefakty.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

WItam.

Wczoraaj pobawiłem się trochę z zegarami core i pamięci... ale chyba przesadziłem, bo sprzęt stracił stabilność.

Co prawda w pewnym momencie artefakty prawie całkiem znikły i mogłem polatać po arenie ( czasem się jakiś pojawiał) z FPS 30... ale potem zachciało mi się więcej  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Dzisiaj zacznę od całkowitego usunięcia sterowników ATI. Znalazłem wersję 14,7 BETA.. Potem "profesjonalnie"podkręcę grafikę, łącznie z napięciami... i zobaczymy, czy coś to pomoże.

Osobiście, w związku z tymi artefaktami w SC stawiam na to, że gra mocno obciąża grafikę.... nawet tak mocną, dlatego tez soróbuję ją podrasować  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

PS:

Tommy Rich - zobaczyłeś już które katalogi wywalić?

 

Acha - czekanie aż "wszystko się dogra" nie działa... czekałem jakieś 2h i było cały czas tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czekałem na odpowiedz czy metoda Quelen pomoże, nie wymagała kasowania i ściągania danych na nowo.

Niestety w pracy nie mam jak sprawdzić nazw katalogów, firmowy lapek  za słaby na SC, więc odpiszę co i jak wieczorem.

 

Jeśli planujesz reinstalacje sterowników, to po pierwsze polecam Driver Cleaner lub coś podobnego do kompletnego usunięcia śmieci z systemu, rejestru itd...  U mnie SC działa znacznie lepiej na starszych, aczkolwiek certyfikowanych sterownikach, niż na najnowszych betach, może problem u Ciebie jest też związany z samym sterownikiem.

 

Pamiętaj też że silnik SC wyciska siódme poty ze sprzęty, tam gdzie przetaktowanie GPU nie sieje artefaktów w alfie SC już może.

 

PS. pomimo szumnych zapowiedzi o partnerstwie ICG z firmą AMD, optymalizacji i wsparcia dla sterownika Mantle, to odnoszę wrażenie ( po licznych testach ), że na kartach z serii Radeon Star Citizen po prostu chodzi dużo gorzej i jest bardziej problematyczny  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pobawiłem się wczoraj troszkę z grafiką:

1. Wyczyściłem do zera sterowniki ATI (driver Cleaner w safe mode)

2. Zainstalowałem wersję starszą. Okazało się, że wcześniej z rozpędu zainstalowałem najnowszą BETĘ - teraz są "stare ale jare" ver. 14.4 z maja 2014 (co ciekawe we właściwościach grafiki pokazuje wersję 14.1)

3. Zacząłem podkręcać grafikę. Podkręciłem: core z 725 do 800 oraz pamięci z 1000 na 1100 oraz zwiększyłem max voltage z 1050 na 1075 - do tego momentu wszytko OK. Grafika stabilna, nie sieje artefaktów (ogólnie - jak na razie do tego poziomu nie sprawdzałem w SC)

4. Następnie podkusiło mnie, żeby jeszcze pozmieniać ustawienia w CCP - dokładnie ustawienia grafiki w grach.

 

Wnioski:

Po odpaleniu SC na ustawieniach HIGH i FPS30 gra działa o wiele przyjemniej niż wcześniej. Artefakty pojawiają się nadal... ale już na tyle rzadko, że "w ostateczności" (czytaj w Alfie) da się to jeszcze przełknąć.

 

Niestety: testując na innych grach (stare dobre AION oraz całkiem młode WoT) okazało się, że coś się pokopało z grafiką - tak jakby rozdzielczość się skopała  - pokazywało 1920x1080 ale wszystkie napisy wyglądały, jakby rozdz. była niedopasowana (małe, rozmyte.. ciężko się czytało). W związku z tym niestety musiałem zlikwidować wszystkie "upgrade'y" graficzne i wróciłem do starego 725//1000. Potem jeszcze usunąłem ustawienia w CCP i wszystko wróciło do "normy" - SC sieje artefaktami a inne gry działają na ultra.

 

Dzisiaj jeszcze spróbuję podkręcić grafikę bez zmiany ustawień CCP i zobaczymy jak to będzie wyglądało.

 

Acha... sprawdzałem Afterburnerem obciążenie grafiki w SC... masakra Core 1 na 99-100%, core 2 na 99-100% (tempereatura 84 stopnie, wentylator na 40%)

 

Przemyślenia:

1. stterowniki 14,7 do ATI HD serii 5000 są jeszcze niedopracowane - przynajmniej pod względem podkręcania grafiki - grafa traci stabilność.

2. SC masakrycznie obciąża grafikę, oba rdzenie... nawet pomimo tego, że prawdodpodobnie "nie obsługuje" crossfire'a to i tak oba w tej grze ledwo ciągną.

3. Chyba pokuszę się o danie grafiki jakiemuś profesjonaliscie w overclockingu, który mi z poziomu biosu odblokuje grafikę  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

SC nie tyle co nie obsługuje crossfire, co robi to tragicznie, generując obserwowane przez Ciebie artefakty gdy jest za duży narzut na grafikę.

Zmień ustawienia z High na Medium albo na Low i sprawdź czy wtedy spada Ci zużycie GPU do poziomu takiego, ze nie generuje artefaktów. Ewentualnie zjedz z rozdzielczością do 1366 x 768, zachowasz proporcje ekranu 16:9. Weź pod uwagę również to, że hangar jest bardziej zasobożerny, AC ma mniejsze wymagania odnośnie sprzętu.

 

Tak wiem, że wtedy to już nie wygląda tak pięknie jak przy wysokich ustawieniach i natywnej rozdzielczości ekranu, ale ja z dwojga złego, wybrałem opcję: gram na niższych detalach niż nie gram w ogóle. I czekam, czekam aż poprawią obsługę SLI/CF.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zrób najprostszy z możliwych testów, wyczyść sterownik zainstaluj stabilny 14.4, zastosuj standardowe ustawienie sterownika.

Nie overclockuj grafiki i zobacz jak działa SC.

 

Potem małymi kroczkami zmieniaj opcje wydajnościowe i co opcja SC test, znajdziesz winowajcę.

 

Metoda może pracochłonna ale jak widać lubisz grzebanie w opcjach   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sterownik 14,4 mam teraz na czysto zainstalowany bez żadnych overclocków.

Sprawdzałem na ustawieniach high w SC i sieje artefakty strasznie.

Dziś wieczorem podkręcę grafikę i zobaczę co i jak... dodatkowo zmienię ustawienia na medium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeśli się w końcu uda to sensownie odpalić to napisz proszę poradnik krok po kroku. Wrzucimy w dział pomocowy na stronę oczywiście z adnotacją kto opracował rozwiązanie problemu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

wg mnie az tak zle nie jest z obciazaniem grafiki w SC, Xrebirth robi z komputera grzalke ktora tylko grzeje, chodz tam grafika az taka mocarna nie jest, to niestety o full HD i high ustawieniach na swoim nie najslabszym kompie moge zapomniec, moze dla tego ze to jakas nedzna przerobka z xklocka. 

SC wg mnie bardzo fajnie dziala, przy tej jakosci grafiki GTX 660 ktory juz jest leciwy swietnie sobie radzi, myśle ze tez mają tu do gadania troche rdzenie cpu. Ogolnie sprawdzilem czy na podkreconym gpu sie cos dzieje, i u mnie raczej nic nie wystepowało, jedynie na multi mialem jakies zamrozenie kilka razy ale dzis czytalem ze to wina raczej kodu niz podkreconego procka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tego nikt nie neguje, na nvidii gra źle nie chodzi. Ale przeczytaj cały temat, a zobaczysz że problem istnieje dla konfiguracji zawierającej GPU AMD.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tu nie chodzi o to, czy SC jest w tej chwili dobrze zoptymizowane, ale o to, że osoby z 2+ GPU muszą albo wyłączyć SLI/CF dla tego tytułu, albo stosować zmniejszenie detali + ograniczenie max fps w samym tytule, a temat był wałkowany na samym forum RSI, chociażby tu: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/138424/arena-commander-sli-issues

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ladne badania ale sie zastanawiam kiedy do spolecznosci SC dotrze ze SLI nie jest krytycznxm elementem na tym etapie rozwoju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przecież nikt tu nie napisał nic w stylu "niech naprawia obsługowe cf/sli, TERAZ!". A "badania" są jak widać potrzebne, bo niektórzy bez tego w ogóle nie są w stanie pograć.

 

@Nihooya: też lecę na około 25 fps w hangarze, natomiast sam moduł AC mniej obciąża kompa, więc bez przeszkód mogę ustawić ograniczenie na 40 fps i nie cierpieć na oczopląs. A różnica między low a medium to gorsze cieniowanie, chyba że jestem ślepy.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_rolleyes.gif">


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności