Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź sobie po prostu na koncie czy masz już dostęp.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vlodi Musisz być albo subskrybentem albo concierge.

A jak się nie możesz doczekać to wykup sobie miesięczną subskrybcję i powinieneś dostać z automatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dako  Pobrałem tylko RSI PTU Luncher ale nie mogę się na nim zalogować, domniemywam że chodzi o brak dostępu. @Dako  OK dzięki, poczekam.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez vlodi

55ce4996ef081_chillchilloutcoolbarbroby-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak.

Jak będziesz miał na żółto na swoim koncie Public test universe to w tej zakładce zrobisz sobie Copy account to PTU.

Na email przyjdzie nowe hasło dzięki któremu zalogujesz się do PTU na tej stronie https://ptu.cloudimperiumgames.com/connect

Tam sobie hasło  zmienisz na swoje i dopiero będziesz mógł zalogować się do nowego Lauchnera.

Pobrać PTU i grać.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny materiał. Szkoda że w obecnym stanie 3.0 w widoku z daleka, księżyce straciły na detalu (brak wielkich kraterów, długich kanionów i subtelnych detali). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na głodzie PTU 3.0 przeglądałem YT i trafiłem na fajny filmik, oto on:

 

Aż nie chce się wierzyć, że to z gry....


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia pliku User.cfg dla PTU 3.0

 

https://forums.redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/

 

W linku trzy wersje do wyboru:

Disable Motion Blur, DOF & Tweaks [Recommended] - Download
Ultra Quality Preset [For GTX 1080s & Monster Systems] – Download
Performance Preset [For Slower Systems & Laptops] – Download

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś pragnął 890 JUMP w swojej stajni to pozostało już jedynie 634 sztuki, za 1094,70 $ ;) link poniżej:

Mój lśniący JUMP do wożenia się po wszechświecie - klik


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj na discordzie pisałem o możliwości grania offline w PTU. Niestety nie można pograć bez przyznanego dostępu do PTU gdyż nadal trzeba być zalogowanym do gry, wszystko co jest w PTU jest w offline dostępne misje, npc itd. Brak tylko graczy i w związku z tym jest szybciej.  Bo niestety ich ilość na serwerze aktualnie bardzo wpływa na fpsy.

Wystarczy trafić na serwer jako jeden z pierwszych graczy i ma się klatki na poziomie 50 kl/s a w miarę pojawiania się kolejnych osób i ich statków spadają w moim przypadku do 20-25 kl/s (2560x1440)

Wracając do PTU offline pełna instrukcja jak to zrobić jest tutaj

 

Są już nawet testy porównawcze

0:00 - 17:20 = Offline Mode

17:21 - 21:50 = Online Mode

21:51 - End = Closing remark's

 

 

ps.

CIG wczoraj nie wypuściło update ma być dzisiaj może zrobią coś z fps ;)

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Wczoraj sprawdziłem PTU Offline i działa :)

Na moim 11 letnim CPU mam 10-30 FPS co jest poprawą x2-x6 w porównaniu do Online.

Niestety nie miałem  czasu wiele polatać ale to co sprawdziłem to:

  • Spawn w Levsky
  • Jeśli jakieś statki były używane w PO w Online mogą być niedostępne w Levsky tylko w PO, trzeba się przelecieć
  • Loty między planetami działają, nie lądowałem na księżycach.
  • Persistance działa też w trybie Offline i stany (statki i ich wyposażenie, ubranie, pancerz, broń itd) z Online są przenoszone do Offline, nie wiem czy w drugą stronę jest podobnie.

Pozdrawki
BHoleVX

 


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BHoleVX dzięki za testy i podzielenie się efektami.

Wygląda na to, że SC aktualnie jest a może i przez jakiś czas jeszcze będzie dobrze zoptymalizowaną grą MMO która działa najlepiej bez graczy ... :D

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem jeszcze w 3.0, ale już wiem co mi się nie podoba, więc się wypowiem :P Nie podoba mi się model lotu w atmosferze. Na filmikach wygląda to tak samo jak w kosmosie. Statek można obrócić jak się chce i tak zawisnąć. Trochę lipnie to wygląda... No chyba, że filmiki coś przekłamują. W każdym dla mnie wygląda to tak: 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

ps. Nie wiem w jakim języku mi się znalazł ten fragment, bo nie mam głośników na padaczce w pracy :D Także najlepiej ściszyć ;) 

 


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpisuję się pod tym co pisze kolega @zaraz  Ja tak samo nie widzę wpływu grawitacji na statek  nawet po wyłączeniu mocy statek chyba powinien opaść na ziemię?

Może się mylę, może jeszcze wprowadzą to w późniejszych wersjach? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne, bo 2 dni temu testowałem sobie cutlassa i przypadkowo wyłączyłem moc ... chwile później próbowałem się wydostać ze statku, bo spadłem na "grzbiet". Czyli grawitacja jako tako działa, ale faktycznie statek w atmosferze zachowuje się bardzo nienaturalnie, ale dopiero lecąc Noxem widać ten opór powietrza i chybotanie. 


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pocieszę Was ;)

Na podstawie filmików odnieśliście błędne wrażenie moim skromnym zdaniem jest w porządku.

Statki kosmiczne nie mają przecież żadnych własności aerodynamicznych czyli nie ma w nich nic co spowodowałoby, że  wskutek opływu powietrza uzyskiwały jakąkolwiek siłę nośną.

Dlatego każdy wyposażony jest w thrustery które zapewniają manewrowość (nie mamy powierzchni sterowych) i odpowiednią wysokość lotu lub pozwalają zniwelować siłą ciągu działanie grawitacji i zawisnąć w powietrzu podobnie jak współczesne samoloty  F-35 czy AV-8B Harrier. 

Thrustery w naszych statkach po włączeniu silników działają zawsze zarówno w kosmosie jak i w atmosferze.

W 3.0 w trakcie lotu w atmosferze wyłączając zasilanie lub tylko silniki nasz statek zachowuje się jak przysłowiowa cegła i zwyczajnie spada na powierzchnię planety.

Jako ciekawostkę dodam, że w 3.0 mamy już w jakiś sposób odwzorowany wpływ atmosfery na nasze statki.

Lecąc małym statkiem np. Aurorą w atmosferze Daymar wiejące tam wiatry powodują, że ciągle trzęsie się i kołysze okół własnej osi. Na duże statki np. Conie Starfarer już nie ma to żadnego wpływu.

 

ps.

@Xeroeth był szybszy :)

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam PTU idzie, do świąt jak myślicie będzie 3.0 dla wszystkich?


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie odważę się kategorycznie stwierdzić, że tak ;)

Natomiast CIG dwoi i się troi aby to chyba zrobić bo wydaje update z szybkością światła. Aktualnie mamy patch 3.0.0ae PTU 677001 czyli w tydzień od startu PTU były już cztery. Delta patcher to świetna rzecz bo pozwala często wydawać update a pobiera się po 300-400 MB a nie jak to było wcześniej 30 GB.

Naprawiono czas oczekiwania na start Universe który początkowo trwał kilka-kilknaście minut teraz jest poniżej minuty, lepiej działa Mobioglass i wiele innych rzeczy.

Na ten moment niestety nadal jest problem z połączeniem z serwerem, fps-ami, disconnectami oraz CTD. 

Społeczność wrzuca na Issue Council  informacje o błędach a CIG stara się z nimi walczyć więc jakieś tam szanse są.

Nic zresztą nie napędzi tak świątecznej sprzedaży jak udostępnienie LIVE oraz udostępnienie testowych "darmolotów".

Ale czy uda się wydać 3.0 LIVE ?

Mamy jeszcze trzy tygodnie.

 

ps.

Zainteresowani znajdą więcej informacji w 3.0 Production Schedule Report z 01.12.17

W tym tygodniu nie podano żadnych cyferek.

ps2.

Czy wspominałem, że "nowy" Cutlass Black to rewelacyjny statek :D

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie chciałbym tym nowym cutlassem się przelecieć. Kiedyś zainwestowałem w BLUE z myślą aby to był taki mój mini dropship na wspólne zabawy z AD. Wiem, że będzie Redeemer, jest hoplite, są i będą może inne dedykowane dropshipy. Jednak Cutlass z tymi otwieranymi bocznymi drzwiami może naprawdę być dla wielu akcji odpowiednikiem UH-1 z wojny w wietnamie.  Zobaczymy czy się do tego nada ;) 

  • Potrzebujesz wsparcia lądowego, lecimy i napieprzamy z działka górnego i bocznego.
  • Potrzebujesz szybkiej ewakuacji, lecimy i zawijasz się po rampie z tyłu ścigaczami lub na piechotę pozostawiając łaziki, itd.
  • Potrzebujesz szybkiej akcji hit and run na pozycję, gdzie jest okazja, wpadamy w 8-10 chłopa wyskakując z wszystkich otworów cutlassa bierzemy łup i spadamy. 
  • Zapomniałeś klucza dynamometrycznego 420 Nm aby dokręcić śrubki do silnika. Po ostatniej naprawie w hot-zone?"No problem" wpadniemy z ekipą i postaramy się o ogień zaporowy w czasie jak będziesz dokręcał śrubki.
  • Może chcesz zmiękczyć jakiegoś cwaniaka, co Ci przytarł furę i zwiał. No problem zrobimy mu pare rysek na furze, twarzy, domu. Wszystko w oka mgnieniu.

Sporo powyższych akcji da się zrobić innymi statkami, jednak możliwość szybkiego wypadu z tego statku oraz stosunkowo szybkiego zapakowania się jest jego ogromną zaletą. Oprócz tego zmieści się w nim tyle aby średniaków lub nieuważnych graczy posłać do piachu raz dwa. Cutlassa będzie miało pół galaktyki więc nigdy nie wiadomo czy akurat tym nie leci do Ciebie kawaleria z AD ;) 


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej z 3.0 czy gorzej? Mam wrażenie, że hype trochę spadł a CIG zwoniło.. Czy się mylę?


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      AKTUALIZACJA: PTU jest dostępne dla wszystkich posiadaczy gry.
      Dosłownie kilkanaście minut temu dostęp do PTU wersji 3.6.0 dostali subskrybenci oraz Concierge. To oznacza tylko jedno - kolejna wersja już tuż-tuż! Bierzcie się do testów i dzielcie się wrażeniami! 
      Najważniejsze zmiany w 3.6.0 to pierwsza wersja systemu prawa, ekonomia czarnorynkowa, tryb hover dla statków, zużywanie się komponentów i związane z nim mechaniki, oraz nowe sposoby zakupu i wypożyczania statków w grze. To rzecz jasna nie wszystkie zmiany, ale na powyższe wniosą najwięcej zmian. Tym razem nie zobaczymy zbyt wielu nowych lokalizacji - jedynie Rest Stopy mają zyskać urozmaicone wyglądy zewnętrzne. Na długo wyczekiwanego Origin 890 Jump przyjdzie nam natomiast poczekać do wersji 3.6.1.

      PTU
      Wersja 3.6.0 trafiła do pierwszej fali testerów. Build jest dla odważnych - już w ostrzeżeniu o bugach pierwsza pozycja dotyczy stabilności. Tym niemniej jeśli chcecie już teraz zobaczyć, czy wasze ulubione bugi idą do piachu to macie okazję.
      Cel testów
      Balans bojowy statków: osłony, obrażenia od pocisków rakietowych, przeciwdziałanie pociskom rakietowym (flary / wabiki)Flight: Hover mode, acceleration control Śledzenie głowy P-72 Archimedes Zużywanie się / degradacja komponentów statków Kupowanie statków Dokładność pipów oraz drganie statków w locie Znane problemy
      Bardzo prawdopodobna jest niestabilność i crashe klienta. CIG zbiera dane na back-endzie i monitoruje sytuację. Terminale ASOP w Area18 mogą nie działać poprawnie. Aktualizacje systemu prawa, przewinień kryminalnych oraz VOIP / FOIP są tylko częściowo zaimplementowane, brakuje jeszcze niektórych zachowań i potrzebnych elementów. Na razie CIG nie będzie opisywać zmian, ani przyjmować informacji zwrotnej na temat tych mechanik. Tryb hover mode otrzyma zmiany / aktualizacje - nie wysyłajcie informacji zwrotnej na jego temat do czasu, aż wersja zmieniona trafi na PTU. Tekstury wyświetlają się na przyłbicy w niektórych hełmach. W zależności od statki czasami podczas próby claimu odliczanie zacznie się albo z dużym opóźnieniem, albo wcale. Śledzenie głowy Opis nowości
      Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      Aktualnie udostępnione patch notes:
       
      Nowy launcher
      UWAGA: konieczne jest pobranie nowego launchera - znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi obecne launchery (Live oraz PTU) i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji. Poprawki
      Wszystkie błędy instalacji powinny być wyświetlane użytkownikom. Gracze powinni widzieć poprawną wersję po aktualizacjach. UI launchera nie powinno się wieszać po wyjściu z gry.  
      Nasz dotychczasowy wątek dedykowany PTU 3.6 znajdziecie tutaj:
    • Przez Nebthtet
      Przy okazji kilku pytań, jaki mi zadano przy okazji PTU wersji 3.5 przypomniałam sobie o poradniku, jaki kiedyś napisałam. Mocno się zdezaktualizował, tak więc poniżej znajdziecie odświeżoną i poprawioną wersję. Mam nadzieję, że przyda się osobom chcącym stawić czoła wcześniejszym buildom Star Citizena.
      Warto nadmienić że to zabawa dla ludzi o mocnych nerwach - PTU w odróżnieniu od standardowego Arena Commandera oferuje możliwość wczesnego testowania nowych buildów, które mogą być niestabilne bądź mieć różne problemy z funkcjonowaniem. Jeśli naprawdę chcesz pomóc testować Star Citizena to korzystanie z PTU i zgłaszanie bugów na  Issue Council jest jedną z największych przysług jaką można zrobić developerom. Ale jeśli szukasz czystej zabawy bez problemów, to lepiej trzymać się standardowych buildów. Wszystkie znalezione na PTU błędy można zgłaszać za pośrednictwem Issue Council, a informację zwrotną na temat samego PTU na Spectrum.  
      Public Test Universe (zwany dalej PTU) to wersja gry umożliwiająca przetestowanie patcha bądź wcześniejszego, eksperymentalnego buildu przed jego oficjalnym wydaniem. Docelowo dostęp do PTU otrzymuje każdy użytkownik ze statusem backer, lecz zazwyczaj jest on włączany falami.
      Fala 0 - Evocati Fala 1 - Concierge i subskrybenci Fala 2 - Pierwsza partia "normalnych" użytkowników Fala 3 - Dostęp dla wszystkich backerów  
      Jak uruchomić PTU?
      Skopiuj swoje konto RSI na PTU. Jeśli trzeba zaloguj się na http://robertsspaceindustries.com. Kliknij "Account" (1) na głównej stronie, a następnie "Settings".

      Na ekranie ustawień wybierz z menu po lewej Public Test Universe, aby rozpocząć proces. Albo po prostu kliknij tutaj.

      Na tym ekranie skopiujesz wszystkie ustawienia swojego konta, zakupy i konfigurację do środowiska testowego. Po zakończeniu procesu kopiowania otrzymasz maila z nowym hasłem i dodatkowymi instrukcjami.

      Przycisk "Copy account to PTU" kopiuje konto. Uwaga: kliknij go tylko raz - jeśli uczynisz to więcej razy, to po prostu zainicjujesz procedurę kolejny raz, co tylko niepotrzebnie przedłuża proces. Przycisk "Erase account from PTU" kasuje konto na PTU - może to być przydatne jeśli się np. zabuguje. 
      Prędzej czy później otrzymasz mail o treści zbliżonej do tej widocznej poniżej. Czas oczekiwania zależy od obciążenia serwerów - trzeba być cierpliwym i nie klikać po raz kolejny przycisku kopiowania konta, nawet jeśli nie dostajemy wiadomości po krótkim czasie.

      Po otrzymaniu maila zwróć uwagę na hasło do PTU - jest ono inne niż hasło do konta. Login pozostaje taki sam, jak na wersji live. Hasło jest generowane losowo przy każdym kopiowaniu konta.
      Następnie należy pobrać launcher PTU (to osobna aplikacja) korzystając z linków w mailu i zalogować się przy pomocy hasła z maila. Poniżej przykład jak wygląda ekran launchera - niech was nie zmyli napis "LIVE" - to, na co zwracamy uwagę zaznaczyłam poniżej - obok przycisku Install / Update / Launch Game widnieje numer aktualnej wersji PTU, a w prawym dolnym rogu znajdziecie wersję launchera. Polecam porównać to sobie z launcherem wersji live - różnice są małe, ale jak wiemy, czego szukać to można je łatwo znaleźć.

      Aktualizacja (2/07/2019)
      W związku z wprowadzeniem wersji 1.2 launchera zmienia się sposób pobierania PTU. Informacje znajdziecie w niżej podlinkowanym newsie. Po oficjalnym udostępnieniu nowego launchera (na razie jest na etapie release candidate) niniejszy poradnik zostanie zaktualizowany po raz kolejny.
       
      UWAGA: PTU są dostępne okresowo - CIG uruchamia je w sytuacjach, gdy jest potrzebne przetestowanie patcha przez społeczność. Zazwyczaj uniwersum testowe jest dezaktywowane po tym, jak testowany patch zostanie udostępniony na serwerach live. Informację czy aktualnie trwają testy znajdziecie na forum RSI, oraz u nas. Jeśli macie jakiekolwiek problemy z korzystaniem z tej funkcjonalności zapraszam do zadawania pytań pod tekstem lub utworzenia wątku w dziale pomocy. Społeczność i Redakcja szybko odpowiada na większość pytań 😄.
    • Przez Vanter
      PTU wystartowało!
      Star Citizen Leaks - 3.6.0 Initial ETF Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
       
    • Przez Nebthtet
      Dziś na publiczne serwery testowe trafił patch 3.5.1 - a dokładniej mówiąc, to został udostępniony testerom spoza Evocati. Pierwsza grupa to standardowo Concierge oraz subskrybenci. 
      W tej wersji możecie testować:
      System dostosowywania statków - sklep na PTU znajduje się tutaj. Każde konto testowe ma do dyspozycji 175 $, tak więc można szaleć. "Zakupione" dostosowane statki można bez problemu topić i przerabiać na nowo, tak więc kombinujcie ile dusza zapragnie. Ceny widoczne na PTU nie są ostateczne. Więcej o owym systemie przeczytacie w naszym tłumaczeniu Q&A oraz w newsie dedykowanemu samemu systemowi. Persystencję (zapis pomiędzy sesjami gry i odzyskiwaniem statków) modyfikacji wyposażenia zamontowanego w statkach przez graczy (uzbrojenie i komponenty). Statki dostosowywać można w sklepie klikając "Customize" - tak jak zaznaczono na ilustracji poniżej.

      Cel testów
      Dodano logowanie w celu namierzenia źródła przyczyn despawnowania jedynych statków graczy przez serwer po tym, jak dany użytkownik wysiądzie ze statku. Teraz, gdy twój statek zostanie zdespawnowany CIG będzie w stanie śledzić dane po stronie serwera celem rozwiązania problemu. Idźcie i despawnujcie swoje statki! Kontynuacja testów systemu dostosowywania statków (ship customization). Główne znane problemy
      Wystawione przez NPC boje nawigacyjne z prośbą o pomoc (assist beacons) nie działają już poprawnie, jeśli serwer przez jakiś czas jest online. Piloci SI nie mogą reagować na graczy. Wylogowanie przez łóżko nie działa na powierzchniach planetarnych i może być niespójne w innych miejscach. Czat głosowy i śledzenie twarzy nie są transmitowane do innych graczy podczas bezpośrednich połączeń. Statki ulepszone do serii 300 obecnie nie mogą być odpowiednio dostosowywane. Opcja "dostosuj" (customize) w "My Hangar" nie zawsze działa. Dla 300i obraz fotela pilota jest niewidoczny w aplikacji do dostosowywania statku. Dostosowania czasami nie są wyświetlane w "My Hangar", jeśli statek jest w pakiecie (czyli został kupiony jako część zestawu wielu statków). Zestawy komponentów 300i-G i 315p-XC pokazują nieprawidłowe uzbrojenie statku. Co nowego?
      Dodano możliwość dostosowania statku dla serii 300. Modyfikacje wyposażenia statku (komponenty i uzbrojenie) są przywracane po skorzystaniu z opcji "claim". Zaktualizowano wideo w tle przycisków menu. Poprawiono dźwięki środowiska dla Echo-11 Rozszerzono listę dostępnych lokalizacji w których można nabyć i sprzedać nierafinowaną Altruciatoxin. Dodano różnorakie nowe przedmioty dla statków w Persistent Universe Dodano nowe budynki, światła, decale i zaktualizowane poziomy szczegółowości w Area18. Obniżono pozycję w jakiej postaci żeńskie przenoszą pojemniki tak, aby gracz mógł lepiej widzieć ponad nimi. Najważniejsze poprawione błędy
      Misje dostawcze nie powinny znikać / być wycofywane przy dostarczaniu ładunku. Te z czarnymi skrzynkami podobnież. Gracze nie powinni już spawnować się w grze przed podłożem (co skutkowało upadkami ze skutkiem śmiertelnym). Misja z niszczeniem narkotyków powinna działać lepiej (wcześniej mogła kończyć się niepowodzeniem mimo ich zniszczenia. Ewidentnie ktoś tu lubi balować). Strażnicy przestają być wrodzy po zabiciu gracza (ci to potrafią chować urazę...). Naprawiono zepsute kioski w Casaba Outlet w Area18 (coś te ich IT się nie śpieszyło, może czekali na części ). Misja z rozbitym satelitą powinna poprawnie działać. Pożyczaki z Arena Commandera i Star Marine powinny działać poprawnie. Pociski powinny teraz spójniej zadawać obrażenia. Zakupione ładunki powinny być poprawnie widoczne w ładowni Avengera. Misja Ruto maintenance powinna się aktualizować poprawnie. Paczkomaty w Riker Memorial Spaceport na Area18 powinny teraz spójnie wydawać paczki. Gracze nie powinni już móc omijać systemu detekcji kolizji i wysiadać z pociągu w mieście by wybrać się na spacerek (serio, niektórym się ewidentnie nudziło). W Lorville nie powinni też spadać pod pociągi przechodząc pomiędzy peronem a wagonem (nasuwa się brytyjskie: MIND THE GAP! 🚇). Wylogowanie w łóżku powinno spójnie działać. Ostrzeżenia o przebywaniu "near restricted area" nie powinny się pojawiać gdy nie jesteśmy w pobliżu stref zakazanych (zadziwiające ile ich było w pustce w Stanton. Ciekawe co korporacje mają do ukrycia!  Pojazdy nie powinny już dostawać ataków epilepsji w ładowniach i na windach załadunkowych. Statki graczy i AI również. 300i nie powinna lepiej przyśpieszać nadpsuta w konkretnym stopniu (hmm tutaj argument w postaci manipulatora kinetycznego w karoserię ewidentnie działał ZA dobrze). Poprawiono kilka bugów ze skanowaniem podczas wydobycia minerałów.  
      Podzielcie się wrażeniami oraz wizualizacjami zbudowanych przez siebie wariacji "trzysetek" w wątku dedykowanym PTU! Znajdziecie tam również kompletne patch notes dla PTU.
    • Przez Vanter
      Aktualnie po skopiowaniu konta do  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      Pod adresem https://ptu.cloudimperiumgames.com/pledge możemy wykorzystać dostępne środki. Statki Origin z serii 300 mają w dolnym prawym rogu guzik CUSTOMIZE, po jego kliknięciu trafimy do aplikacji podobnej jak na stronach producentów samochodów gdzie mamy możliwość wyboru jednego z wcześniej przygotowanego zestawu oraz indywidualnej edycji. Dostępne są malowania kadłuba, wykończenie kokpitu, ster/kierownica, fotele i ich obicia oraz pościel w łóżku. Istnieje też możliwość dokupienia akcesoriów jak ekspres do kawy czy mikrofala
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności