Skocz do zawartości
Dako

Production Schedule Report czyli "rozkład jazdy" 3.0

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś CIG opublikowało "rozkład jazdy" związany z wydaniem 3.0 https://robertsspaceindustries.com/schedule-report

Wygląda to bardzo optymistycznie i nastraja pozytywnie ;)

Remaining Aims for 3.0.0 Release

30-High-Level-3.png

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jest tego tyle, że aż nie wiadomo na co patrzeć :rotfl:

Jest duża szansa, że w wakacje gra będzie wyglądała zupełnie inaczej ...

:chris_approves:

Zapraszam do dyskusji.

Może ktoś odważy się na jakąś analizę ... :)

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, całość podsumuję jednym zdaniem: znów nierealne terminy.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Dlatego napisałem "w wakacje" a nie na ich początku ;)

Inna sprawa, że całość wygląda imponująco i jeśli uda im to się do końca roku to będzie dobrze ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem realne. O ile dobrze zrozumiałem to obetną trochę content i 3.0.0 skupi się na Crusader. Będzie kilka księżyców do eksploracji (obrót wokół własnej osi, efekty pogodowe) razem z pewną liczbą lokacji na powierzchni, w tym Levski. Kolejne planety będą dodawane w 3.1, 3.2 i tak dalej. Tyle dobrego, że będzie można lądować i trochę poeksplorować.


| MOBO: MSI Z170A-G43 PLUS | CPU: I5 6600K 3.5GHz (4.6GHz) + SPC Fortis 3 | GPU: Asus STRIX GTX 960 4GB | SSD: 2 x Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 1TB 7200RPM | PSU: XFX 630W 80+ Bronze | CASE: Zalman R1 |
| RAM:
 Kingston HyperX DDR4 16GB 3000MHz CL15 | LCD: HP 27VX FHD | OS: Windows 10 Home x64 BOX | DAC: AIM SC 808 + Burson SS V5i-D | HP: AKG K550 MKII + Beyerdynamic DT150 + Beyerdynamic DT 990 Pro |

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że w końcu wiemy na czym stoimy, ale to jednak spory kubeł zimnej wody na głowy backersów. Ani słowa o miningu (serio CIG? przecież ledwie miesiąc temu miał być w 3.0, a teraz się okazuje, że moooże będzie za rok), będą 3 księżyce do zwiedzenia, ale na razie bez planet (przy dobrych wiatrach będzie Delamar+Levski), fajnie że "female player locomotion" ma być gotowe w 3.0, ale to praktycznie potwierdza, że na Squadron 42 jeszcze sobie poczekamy, skoro wciąż pracują nad takimi podstawami. 

Ogólnie to 2.7 przebrali za 3.0. Dobre i to, ale hajpu nie ma, optymistycznie patrząc to gdzieś w 2019 będzie beta, a w 2020 wypuszczą minimum viable product i przez kolejne 10 lat będą dodawać brakującycontent :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że 3.0 pod koniec Czerwca jest całkowicie realnym terminem. CR przyznał, że ambicja nie idzie w parze z realizmem. I dostaniemy w Czerwcu mniej niż planował ale o ile dobrze zrozumiałem. To zwiedzanie udostępnionego terenu to 12 godzin ciągłej gry. Zatem jeżeli zrealizują to co obiecał przed wakacjami to będzie gigantyczny kamień milowy dla Star Citizena. A jeżeli do końca roku będa wstanie udostępnić połowę z tego co podają to gra naprawdę zacznie hulać.  


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Realny termin imo to połowa Lipca przy Avocadowy starcie (niech CIG trafi w moje urodziny plz hehe), jeżeli chodzi o mnie to i tak 3.0 dzieje się wcześniej niż zakładałem. Ja osobiście obstawiałem koniec roku jako realny termin ale jednak zostałem mile zaskoczony. Też nie wiem jak oni chcą rozwiązać "problem" testowania PTU dla Evocati (bardzo krótki czas testu na taką ilość contentu) ponieważ sadzę, że przy publicznym PTU Issue Council będzie wyglądać jak pobojowisko. Jednak zostaliśmy ostatnio uspokojeni ponieważ CIG zatrudnił dodatkową załogę QA która będzie zajmowała się usuwaniem durnych zgłoszeń i osoby które będą to robić nagminnie z zamysłem bądź też i nie to będą dostawały blokady na zamieszczanie zgłoszeń IC (co mnie naprawdę cieszy bo obecnie jest tyle debilnych zgłoszeń na IC plus tony duplikatów bo każdy chce być fajny i pierwszy ze swoim zgłoszeniem...meh).

 

No to w takim razie na Gamescom w tym roku mam cichą nadzieję, że pokażą nam jakąś losową misję z SQ42. :P 

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny kalendarz dotyczący 3.0

Teraz każdy codziennie przy porannej kawie łatwo może sobie sprawdzić w którym miejscu rozwoju SC teoretycznie dziś powinniśmy się znajdować ... :P

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę to spolszczyć ;) ale raczej nie w formie obrazka, a artykułu.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Śpieszyć się musisz... Jeszcze niecały miesiąc i pewnie będzie nieaktualne :D

 


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz mistrzu yodło, ale RL takes precedence ;)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No to zaczynamy "festiwal opóźnień" ;)

Po ostatniej aktualizacji https://robertsspaceindustries.com/schedule-report sytuacja wygląda następująco:

Najważniejsze dla Nas

  • przesunięcie planowanej daty premiery LIVE z daty 29 czerwca na okres od 29 czerwca do 13 lipca
  • przesunięcie testów Avocado z dnia 05 czerwca na okres od 05 do 15 czerwca oraz PTU z 16 czerwca na okres pomiędzy 16 a 28 czerwca

Reszta opóźnień wygląda następująco:

  • Item 2.0 UI (ETA moved from May 25th -> June 5th)
  • Item 2.0 Quantum Drive changes (May 5th -> May 12th)
  • Field of View Slider (May 5th -> May 24th)
  • Character customization (May 31st -> June 22nd)
  • Personal Manager App (May 23rd -> June 8th)
  • Mission Manager App (May 19th -> June 2nd)
  • Cargo Manifest App (June 1st -> June 6th)
    • Note that Cargo UI is now merged with this feature
  • Render to Texture (May 24th -> June 15th)
  • Solar System Shop Service (May 5th -> May 12th)
  • Network Bind/Unbind (June 30th -> July 14th) No longer planned for 3.0.0?
  • MISC Prospector (May 5th -> May 12th)
  • Galiant Rifle Rework (May 18th -> May 24th)
  • Sniper Rifle Rework (May 18th->June 8th)
  • Shotgun Rework (May 18th -> May 24th)
  • Mobiglass overhaul (June 5-> June 2)
  • Scourge Rail Gun (June 14 -> June 8)
  • Vehicle Customizer App (ETA June 28th)
  • Ship Selector App (ETA June 12th)
  • Insurance system changes (ETA June 15th)
  • Heavy armor in Star Maring (ETA June 12th)

Na pocieszenie dodam, że część rzeczy z wcześniejszego harmonogramu powinna być już gotowa:

  • AI Turrets
  • Power supply/pipes
  • Behring P8-SC
  • Atmospheric Entry Graphics
  • Atmospheric Entry Gamecode

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie no mamy dwie pozycje co przyspieszyły ;) 

14 dni... Nie jest źle... Obawiałem się, że nabiorą wody w usta i powstanie nowy harmonogram 3.0 za pół roku z podobnymi punktami..


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym harmonogrami nie widać Capitali... A to może oznaczać, że SQ42 nie zobaczymy do maja 2018.

Owszem co innego oskryptowany statek a co innego oddany w pełni w ręce gracza, niemniej czuję lekką trwogę. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nie dadzą Idrisa i innych kluczowych dla SQ42 statków-baz przed wyjściem SQ42, dlatego nie ma ich na rozpisce.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jazz szybko bym się SQ42 nie spodziewała. Żeby to działało, muszą mieć sfinalizowane bardzo dużo tematów dotyczących oskryptowania itp. A że gra miała oferować opcję co-op to jeszcze na dokładkę dochodzi netcode. Mimo iż zmiana na Lumberyard miała być względnie bezbolesna wiemy, że nie do końca tak to wygląda.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest aktualizacja, wszystko dostępne tutaj.

@Dako jeśli możesz zerknij proszę czy będziesz w stanie wykręcić znów taki changelog jak poprzednio. Dzięki!


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Dako - szybkie i fajnie zrobione zestawienie :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę smutno, czytałem niedawno że Carrack miał być gotowy na 3.2.0 a wygląda na to że doczekamy się go dopiero na gwiazdkę :<


76561198047905051.png

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statki których dotyczą duże fragmenty mechaniki najprawdopodobniej będą łapać opóźnienia, to kwestia tego. że trzeba najpierw zrobić podstawy. A jak widać wciąż przy nich kopią.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest kolejny update rozkładu jazdy - ilość zmian nie jest przesadnie wielka:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Raport z 27.05.17

Niestety LIVE czyli premiera 3.0 opóźniona aż o 21 dni czyli przewidywany czas to 20 lipca.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję ze będzie na gwiazdkę ;). Nie hejtuję, ale patrząc na ilość rzeczy do zrobienia, to raczej wygląda to kiepsko na niecałe dwa miesiące. Choć to zależy od tego jak bardzo gotowe są systemy nad którymi obecnie pracują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zapewne wielu z was chciałoby zobaczyć na własne oczy coś większego niż Starfarer czy Caterpillar. Cóż, póki co jedyna opcja to pooglądać sobie wrak. Rozbitego Javelina znajdziemy na powierzchni Daymar - jak tam trafił nikt z nas nie wie.
       

       
      A oto sposób na to, abyście mogli zobaczyć go na własne oczy:
      Należy udać się na orbitę Daymar. Następnie lecimy do OM2 przy pomocy quantum drive. Ustawiamy się dziobem w kierunku OM1 i lecimy na normalnym napędzie, aż dystans do owego punktu będzie wynosić 472 km. Kierujemy się dziobem w kierunku powierzchni Daymar celując w to, co jest zaznaczone na poniższym screenie. Lądujemy i zwiedzamy.  
      Warto pamiętać, żeby udać się tam za dnia - w nocy nawet jeśli znajdziecie wrak to niestety nie pozwiedzacie, bo nic nie widać. Ale za to wyśmienicie wyglądają statki z włączonym oświetleniem pozycyjnym. No i nie biegajcie za szybko, żeby nie brakło wam tlenu .
       

       
      Podzielcie się ciekawymi screenami z wycieczki i wrzucimy je do naszej galerii!
    • Przez Nebthtet
      Star Citizen może na początku onieśmielać. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z grą przeczytaj niniejszy tekst. Starym wyjadaczom również proponuję lekturę - podzielcie się z nami opinią co do poradnika można dodać, co zmienić, a co usunąć. To tyle na początek - bezpiecznych lotów!

      Wprowadzenie do Alpha Star Citizen 3.0
      Persistent Universe (PU) w Star Citizenie to symulacja masowego trybu wieloosobowego z graczami i postaciami niezależnymi działającymi w systemie Stanton. Gracze mogą się zaangażować w więcej działań wewnątrz tego systemu:
      Misje Dostawy i przewóz ładunków Piractwo Bounty hunting czyli ściganie osób, za które wyznaczono nagrodę Lądowania na planetach (księżycach) Walka w trybie FPS Jeśli jeszcze nie masz konta, a chcesz rozpocząć przygodę ze Star Citizenem zapoznaj się z tym poradnikiem. Odpowiada on na najczęściej zadawane pytania na temat gry. Dowiesz się z niego także o co w tym wszystkim chodzi, jak poruszać się po sklepie na RSI.com, kupić grę, wybrać pierwszy pakiet, czym od Star Citizena różni się Squadron 42 itp. Dodatkowo obejrzyj nasz wideoporadnik (robiony był do wersji 2.6, ale i tak znajdziesz w nim pożyteczne informacje).
      Jeśli potrzebujesz pomocy - przeszukaj nasze forum Flight School - a jeśli jeszcze nikt nie zetknął się tam z takim problemem to po prostu załóż nowy wątek (lub kilka). Pamiętaj tylko, aby w jednym temacie zadawać jedno pytanie. To ułatwia nam pokazanie najlepszej odpowiedzi na nie.
      Interesujące miejsca
      Stanton jest pierwszym dostępnym do eksploracji systemem, jaki twórcy udostępnili graczom. Zawiera następujące istotne lokalizacje:
      Crusader - największa planeta Stantona. Ten gazowy gigant jest centralnym punktem Persistent Universe w Star Citizen Alpha 3.0 , okrążanym przez trzy księżyce na których można lądować. Krąży wokół niego również Port Olisar. Port Olisar - stacja, na której zaczynamy zabawę w PU. Zadbana, jasna i czysta. Port Olisar jest podzielony na cztery ćwiartki oznaczone literami A, B, C i D. Na każdej z nich znajdują się sklepy z ubraniami, pancerzami, uzbrojeniem i częściami do statków. Oprócz tego są też terminale handlowe oraz służące do spawnowania statków. Yela - zamarznięty księżyc pokryty lodową skorupą. Znajdziecie na nim dwa zniszczone Starfarery, dwie placówki górnicze oraz cztery schrony. GrimHEX - stacja, która kiedyś zwała się Green Imperial Hex. Dziś rządzi nią półświatek. Jedynie połowa stacji ma sztuczną atmosferę, tak więc ostrożnie z chodzeniem bez skafandra. Możecie tutaj nabyć m. in. pancerze typu Outlaw, ubrania, broń, części do statków lub sprzedać nielegalne środki odurzające. Oprócz tego są też terminale handlowe oraz służące do spawnowania statków. Daymar - pokryty piachem skalisty księżyc, na którym można znaleźć wrak Javelina. O tym, jak go znaleźć przeczytacie tutaj. Na powierzchni są również trzy placówki wydobywcze, jedna rolnicza i pięć schronów. Covalex Hub Gundo - zrujnowana stacja orbitująca wokół Daymar. To na jej pokładzie możecie prowadzić dochodzenie w ramach jedynej dostępnej misji fabularnej. Cellin - aktywny sejsmicznie księżyc, na którym znajduje się (co najmniej) "100 wulkanów". Nie posiada atmosfery. Znajdziecie tam dwie farmy, placówkę badawczą, farmę i cztery schrony. Security Post Kareah - nowa placówka mająca służyć siłom bezpieczeństwa korporacji Crusader. Jeszcze nie jest czynna. Delamar - gigantyczna asteroida tymczasowo w wersji Alpha 3.0 umieszczona w systemie Stanton na orbicie wokół Crusadera. Delamar pierwotnie znajdowała się w systemie Nyx . Levski - stacja wydobywcza znajdująca się w pobliżu ogromnej dziury wydrążonej przez działania górnicze w powierzchni Delamar. Możecie tutaj nabyć pancerze, ubrania, broń lub części do statków. Oprócz tego są też terminale handlowe oraz służące do spawnowania statków.  
      Misje
      Od wersji 3.0 użytkownicy mają dostęp do wielu różnych misji. Większość z nich generowana jest proceduralnie, chociaż dostępne są również takie, które stworzyli developerzy. Misje dostępne za pośrednictwem aplikacji Kontrakty na MobiGlas .
      Misje fabularne
      Te misje są dostępne w zakładce "Personal" (osobiste) aplikacji "Contracts" (kontrakty) w MobiGlas.
      PI Wanted - dochodzenie mające na celu wyjaśnienie tego, co wydarzyło się na stacji Covalexu Misje proceduralne
      Te misje są dostępne w zakładce "General" (ogólne) aplikacji aplikacji "Contracts" (kontrakty) w MobiGlas. Większość misji pojawia się dostępna dla wszystkich i może zostać zaakceptowana przez dowolnego gracza instancji. Osoby podejmujące się wykonania misji rywalizują, aby ukończyć je jako pierwsi. Dla niektórych typów misji mogą współpracować w celu ukończenia misji.
      Dostawa ładunku
      Zasadniczo dostawa ładunków jest prostym zadaniem: kup ładunek w jednym miejscu i sprzedaj go w innym za więcej niż zapłaciłeś. Oczywiście przedsiębiorczy handlowcy będą musieli stawić czoła różnym niebezpieczeństwom, takim jak piraci. Aby ułatwić sobie życie polecamy skorzystanie ze ściągawki informującej kto czym i gdzie handluje:
      Piractwo
      Interdykcja
      Podczas podróży kwantowej istnieje szansa, że skaczący statek zostanie "przechwycony" przez piratów lub innych przestępców. Ci banici są w stanie wyciągnąć cele ze skoku, aby zaatakować ich statki i ukraść ładunek.
      Bounty hunting (w przyszłości)
      Lądowania na ciałach niebieskich
      Na wielu planetach, księżycach i innych ciałach w systemie gwiezdnym można swobodnie wylądować i je badać. Na powierzchni większości planet i księżyców jest sporo placówek i opuszczonych statków do odkrycia i zbadania.
      W wersji Alpha 3.0 można eksplorować cztery księżyce: Daymar, Yela, Cellin i Delamar.
      Posterunki
      Można tam kupować towary jak i je sprzedawać - albo po prostu zwiedzać. Póki co nie oferują innych atrakcji.
      Wraki
      Rozbite statki, których pozostałości stanową aktualnie atrakcję turystyczną dla graczy, albo element misji. Jednym z nich jest wrak niszczyciela klasy Javelin. O tym, jak go znaleźć przeczytacie tutaj.
      Walka w trybie FPS
      Walka FPS oznacza jakąkolwiek formę walki prowadzoną przez gracza, gdy nie pilotuje statku. Zwykle wiąże się to z użyciem broni osobistej (pistolety, pistolety maszynowe, karabiny, strzelby, karabiny snajperskie, railguny, granaty, itp) i może odbywać się na wrogim lub własnym statku, w kosmosie (0G) lub pod wpływem grawitacji na stacjach i planetach.
       

      Kluczowe informacje "jak grać"
      Uruchamianie statku 
      Podejdź do punktu wejścia do swojego statku, a następnie naciśnij i przytrzymaj "F", aby aktywować system interakcji. Wybierz spośród różnych podpowiedzi dotyczących myśli wewnętrznej, używając kursora lub kółka myszy. Gdy znajdziesz się na statku, ponownie naciśnij i przytrzymaj "F" i wybierz prompt "Flight Ready"(gotowy do lotu), aby przejść przez pełne uruchomienie statku. Można również zdefiniować sobie skrót klawiszowy w opcjach gry w “Advanced Controls Customization”.
      Lądowanie 
      Lądowanie odbywa się teraz poprzez system kontroli ruchu lotniczego (ATC - Air Traffic Control). Gdy znajdziesz się blisko lądowiska, poproś o zgodę na lądowanie, przechodząc do menu "Comms" na MobiGlas (uwaga: jest to nieprawidłowo wyświetlane jako ikona statku) i naciśnij przycisk wywołania (symbol wifi). Poczekaj chwilę, a ATC powinien przydzielić ci miejsce. Aby wysunąć podwozie naciśnij "N". Przydzielone ci lądowisko zostanie podświetlone zieloną ramką. Teraz spróbuj się nie rozbić . Po wylądowaniu warto wyłączyć silnik.
      Uwaga, być może analogicznie będziesz musiał poprosić o zgodę na start, aby opuścić Levski (wywołać otwarcie drzwi hangaru).
      Podróż kwantowa 
      Aby odbyć podróż kwantową do miejsca docelowego, otwórz swój MobiGlas "F1" i wybierz aplikację StarMap (symbol w kształcie diamentu). Tam użyj myszki, aby wybrać miejsce docelowe. To, czy obiekt może zostać wybrany do QT, zależy od wartości grawitacyjnych (im większy obiekt, z tym większego dystansu można go wykryć; duże obiekty z małymi na orbicie zagłuszają możliwość ich wykrywania na duże odległości). Oznacza to, że nie zawsze będziesz w stanie podróżować z punktu A do punktu B jednym skokiem - zamiast tego może zaistnieć potrzeba przejścia na orbitę większego ciała, aby wykryć miejsca docelowe znajdujące się również na orbicie. 
      Na przykład, aby dostać się do stacji orbitującej wokół księżyca okrążającego planetę, trasa jest następująca: planeta → księżyc → stacja. Po wybraniu miejsca docelowego zatwierdzasz wybór klikając "Set destination" na MobiGlas.  Następnie skieruj dziób statku na znacznik celu QT i naciśnij "B", aby podróżować.
      Zmiana domyślnych skrótów klawiszowych 
      Sterowanie ma domyślnie zmapowane jedynie podstawowe funkcje i pozostawia wiele rzeczy bez zdefiniowanych klawiszy. "Podstawowe" mapowanie ma na celu udostępnienie uproszczonego steroania dla początkujących. Można następnie zmapować wszystko po swojemu, lub zaimportować "zaawansowane" obłożenie klawiatury z kilku dostepnych presetów. Doświadczeni gracze będą prawdopodobnie chcieli zrobić jedną z tych dwóch rzeczy, aby uzyskać pełną funkcjonalność sterowania statkiem. Zaawansowane profile można znaleźć w Keybindings → Advanced Controls Customization → Control Profiles.
      Dopalacz
      Teraz jest jeden dopalacz (AB) dający możliwość osiągnięcia wyższej prędkości maksymalnej w pewnych warunkach. Daje nam to AB SCM i AB Cruise które różnią się jedynie prędkościami. Możesz wejść do trybu AB Cruise tylko wtedy, gdy twoja trasa lotu jest prostą linią. W przeciwnym razie jesteś ograniczony do AB SCM (np. podczas manewrowania / uników). Po przejściu do AB Cruise możesz zwolnić klawisz dopalacza i przejść do trybu bezczynności AB, aby utrzymać aktualną prędkość. Ustawienie przepustnicy i poziomu uników osi Y pozwala na przyrastające prędkości (czyli lot w trybie AB Idle), ale zwolnisz, jeśli zmienisz wektor lotu. Jeśli nadal będziesz trzymać dopalacz jednocześnie manewrując, twoja prędkość spadnie do AB SCM, do chwili gdy wrócisz do lotu liniowego. AB Idle utrzymuje twoją aktualną prędkość tak długo, jak długo nie wykonujesz manewrów. Rotacja w trybie decoupled jest dozwolona podczas AB idle. Domyślny klawisz włączający dopalacz to Shift.
    • Przez Nebthtet
      AKTUALIZACJA: CIG zrobiło wszystkim prezent na święta i udostępniło live wersji 3.0. Tak więc część dotyczącą kopiowania konta i instalatora możecie śmiało pominąć. Pomyślnych lotów!
       
      Chcesz się przekonać na własne oczy jak wygląda wersja 3.0? Możesz śmiało skopiować konto na PTU. Opcję skorzystania z wersji testowej włączono dla wszystkich posiadaczy pakietu z grą.
       
      Instrukcja kopiowania konta i PTU FAQ
      Instrukcję kopiowania konta i FAQ dotyczące PTU znajdziecie rzecz jasna u nas - wystarczy kliknąć w ten link. Mam nadzieję, że to rozwiąże wasze ewentualne problemy z tą czynnością. Zawsze możecie też poprosić o pomoc w dziale Flight School. Wrażeniami z gry można się podzielić w poniższym temacie.
      Uwaga: kopiowanie może trochę potrwać ze względu na duże obciążenie serwerów wywołane sporym zainteresowaniem. 
       
      Jak już to uczynicie, to pamiętajcie - link do launchera w mailu potwierdzającym skopiowanie konta prowadzi do wersji 2.6. Aby zagrać w 3.0 potrzebny jest nowy Delta Patcher, który możecie pobrać bezpośrednio od CIG - albo z naszej strony.
       
      Sterowanie
      W wersji 3.0 zmienił się schemat sterowania. Znajdziecie go poniżej.
      Lot
       
      Tryb FPS
       
      Sterowanie pojazdem naziemnym

      Obłożenie joysticka
       
      Patch Notes
      Patch notes czyli zmiany w poszczególnych wersjach (również PTU) wrzucamy do specjalnego działu, tak więc jeśli chcecie być na bieżąco, to zaglądajcie tam regularnie.
    • Przez Nebthtet
      Jako że 3.0 jest i działa bardzo stabilnie, to warto aby pojawiło się trochę informacji jak poradzić sobie w nowej wersji rzeczywistości w Star Citizen . Zaczniemy od komend chatu - czyli emotek i zapraszania do party. Rzecz jasna możemy też nielubianą osobę dodać do ignorowanych...
       
      Komendy chatu można wpisywać w okno chatu pisząc / jako pierwszy znak, a następnie wpisując jedną z komend jakie znajdziesz poniżej. Komendę zatwierdzasz enterem. PRZYKŁAD: /dance
       
      UWAGA: niektóre emotki mają więcej niż jedną wersję. Domyślna komenda wybierze losową wersję jeśli jest kilka dostępnych. Aby wybrać konkretną należy wpisać komendę z numerem np. /dance3
       
      Lista emotek
      /agree /angry(1-3) /atease /attention /hlah(1-2) /bored(1-2) /burp /cheer(1-8) /chicken /cIap(1-7) /come(1-4) /cry /dance(1-6) /disagree(1-3) /failure /fIex(1-3) /flirt  /gasp(1-5) /gIoat(1-4) /greet /Iaugh(1-3) /point(l-4) /rude(1-3) /salute(1-2) /sit /sleep /smeII(1-2) /threaten(1-2) /wait(1-2) /wave(1-2) /whistIe(1-2)  
      Ogólne komendy chatu
      Niektóre komendy wymagają podania nicka celu. Są one oznaczone (nick). Wpisywanie nawiasu nie jest wymagane.
      Przykład: /partvinvite Nebthtet zaprosi do drużyny gracza o nicku Nebthtet.
      /partvinvite (nick) - zaprasza daną osobę do drużyny /partvleave - powoduje opuszczenie drużyny /addignore (nick) - dodaje daną osobę na listę ignorowanych /removeignore (nick) - usuwa daną osobę z listy ignorowanych /showignore - wyświetla listę ignorowanych osób /tell (nick) - wysyła prywatną wiadomość do wymienionej osoby  
      Jeśli jakieś aspekty korzystania z chatu są dla was niejasne, to napiszcie w komentarzach, zrobię aktualizację albo część drugą artykułu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności