Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W tym temacie możecie zadawać pytania "jak to działa" odnośnie forum, a także proponować funkcjonalności jakie chcielibyście aby się pojawiły. Zastępuje on poprzednio funkcjonujący wątek. Jeśli mieliście jakieś pytanie na które nie doczekaliście się odpowiedzi możecie je ponownie umieścić w tym wątku.
      Administracja nie gwarantuje wdrożenia czegokolwiek czy odpowiedzi na pytania, lecz miejcie świadomość że dołoży starań aby zachcianki P.T. Userów spełnić (no chyba że będą zarzynać serwer / przekraczać umiejętności OŻW Administracji)
      Administracja jest świadoma że pisze o sobie w trzeciej osobie i ma to w nosie.  
      W niniejszym wątku proszę nie zgłaszać błędów! Za to będą minusy, kasowanie postów i szczucie Mieciem (w kolejności dowolnej). Temat do tępienia bugów [znajdziecie tutaj].
    • Przez Nebthtet
      Zapoznaj się z serią zadanych i wybranych przez społeczność na Spectrum pytań oraz odpowiedzi dotyczących Vulcana - statku ze stajni Aegis, którego zadaniem będzie dozbrajanie, naprawa, doraźne tankowanie i odzysk surowców. Na pytania odpowiadali John Crewe i Todd Papy. Więcej informacji o tej jakże ciekawej jednostce znajdziecie w poświęconych mu Ship Shape oraz Reverse the Verse.
       
      Czy macie jeszcze jakieś pytania lub spekulacje na temat tej jednostki? Podzielcie się nimi w komentarzach do niniejszego artykułu!
       

      Czy drony przestaną reagować, jeśli odlecę Vulcanem zbyt daleko lub zadokuję na pobliskim lotniskowcu?
      Drony będą miały maksymalny zasięg kontroli. Jeśli będziesz się do niego zbliżać otrzymasz ostrzeżenie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby móc powrócić lub kontynuować na własne ryzyko. Jeśli Vulcan lub drony przekroczą ten zakres, będą powoli przestawać odpowiadać, aż do zupełnego ustania reakcji. Powrót do ich zasięgu wystarczy, aby przywrócić pełną kontrolę nad nimi i nie powoduje trwałych uszkodzeń.
       
      Wstawienie Vulcana do wewnątrz  innego statku prawdopodobnie nie wpłynie na zasięg kontroli nad dronami.
       
      Ile (w 100% pustych) małych i średnich zbiorników paliwa można zatankować przy pomocy Vulcana?
      Trudno jest odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ każdy statek w grze ma zbiornik paliwa o konkretnych rozmiarach. Mimo że strona ze statystykami może wskazywać na średni rozmiar zbiornika paliwa, to jest on dostosowany do konkretnego statku co oznacza, że jego pojemność znajduje się w zakresie, który określamy jako "średni". Na przykład średni zbiornik Cutlassa ma inną pojemność niż średni zbiornik Vanguarda.
       
      Pamiętaj, że rola Vulcana nie polega na tym, aby tankować pod korek, chociaż rzecz jasna może to zrobić i to wielokrotnie. Vulcan ma za zadanie dostarczyć wystarczającą ilość paliwa, aby można było się dostać do dedykowanego punktu tankowania. Z grubsza szacuje się (naturalnie to może ulec zmianie w wyniku dostosować podczas developmentu i terstów), że Vulcan będzie w stanie w pełni zatankować 8-10 małych zbiorników, 2-3 średnie i połowę dużego. Napełnienie zbiornika będzie wymagało jednak wielu przelotów dronów.
       
      Czy drony będą mogły podejmować materiały z innych miejsc niż "sloty" na pokładzie Vulcana?
      Drony mają podstawowe ramiona / zaciski do przenoszenia przedmiotów, ale głównym ich celem jest zabieranie tychże ze "slotów" na pokładzie Vulcana. Jednak nie ma nic, co mogłoby powstrzymać je przed zabieraniem rzeczy skądinąd pod warunkiem, że dron rzeczywiście jest w stanie się w dane miejsce dostać.
       
      Czym drony Vulcana różnią się od samodzielnego bota naprawczego, którego otrzymamy w wersji 3.3?
      Bot naprawczy dla wersji 3.3 będzie zupełnie innym przedmiotem i najprawdopodobniej znacznie mniejszym, ale w końcu bot osobisty! Tworząc nową roadmapę musieliśmy znaleźć obrazy, które odzwierciedlałyby charakter każdego z nich, dlatego użyliśmy istniejącej grafiki koncepcyjnej dla dronów dla tego przedmiotu.
       
      W ogólnym ujęciu, jaki jest największy statek, który Vulcan mógłby w pełni zatankować?
      Jak już wspomniano, trudno jest to zdefiniować, ale docelowo ma to być jednostka gdzieś w okolicy wymiarów Retaliatora / Constellation. Podkreślamy, nie jest to statek zaprojektowany do pełnego tankowania innych jednostek - ma im zalać rezerwę, by mogły dolecieć gdzie trzeba. Przykładem z życia byłaby mobilna pomoc drogowa dowożąca 5-10 l paliwa w kanistrze żeby można było dojechać do stacji, a nie napełniająca zbiornik o pojemności 60 l do pełna.
       
      Jeśli mam zapasowe uzbrojenie w ładowni, to czy drony mogą zmienić konfigurację uzbrojenia na moim statku?
      Nie jest to coś, co specjalnie projektowaliśmy dla tego statku, ale systemy gry najprawdopodobniej nie uniemożliwią takiego działania.
       
      Czy Vulcan pobiera własne paliwo z zewnętrznego zbiornika paliwa?
      Zewnętrzny zbiornik paliwa, który zawiera w sobie dwa podzbiorniki w celu oddzielenia wodoru i paliwa kwantowego, jest przeznaczony wyłącznie do przesyłania paliwa na inne statki za pośrednictwem dronów. Vulcan ma własne osobne zbiorniki paliwa, z których może czerpać.
       
      Czy ładownia (winda do pomieszczeń mieszkalnych) pełni funkcję śluzy powietrznej?
      Samo pomieszczenie ładunkowe nie działa jak śluza, jednak winda do pomieszczeń mieszkalnych jest zamknięta i sama funkcjonuje jako mała śluza oddzielająca potencjalnie otwartą ładownię od strefy mieszkalnej.
       
      Czy drony Vulcana mogą wysysać paliwo z przyjaznego statku, aby zatankować siebie i kontynuować tankowanie innych?
      Rozmawialiśmy o tym w podczas odcinka Reverse the Verse dedykowanego Vulcanowi i ponownie, nie jest to coś, co mieliśmy na myśli dla tego statku, ale systemy nie powinny tego uniemożliwiać, ponieważ jest to w istocie część pętli rozgrywki dotyczącej odzysku (salvage).
       
      Czy Vulcan sam może tankować i kupować paliwo od Starfarera?
      Tak, wszystkie jednostki będą wyposażone w "port paliwowy", który umożliwia transfer z jednego statku do drugiego przy użyciu odpowiedniego wyposażenia, takiego jak boom do tankowania posiadany przez Starfarera lub drony, które mogą zająć się tym zadaniem.
       
      Użyliście interesującego słowa, stwierdzając, że te drony mają "funkcje holownicze" (broszura). Do czego będą ich używać?
      Holowanie w kontekście broszury było chwytem marketingowym, dzięki czemu słowo "carry" (przenosić / przewozić) brzmi bardziej interesująco. Drony mogą przenosić przedmioty korzystając ze swoich malutkich pazurów / zacisków i teoretycznie umożliwiłoby im to pchanie / ciągnięcie czegoś, ale nie pozwala to na posiadanie floty dronów ciągnących statek za sobą jak konie rydwan.
       
      Ile miejsca zajmuje amunicja? 12 SCU nie wydaje się być zbyt dużą ilością do dozbrajania.
      To zależy od tego, jaką amunicję przewozisz! Obecna objętość siatki ładunkowej to 2×2×3 SCU, co daje objętość ponad 20 metrów sześciennych przestrzeni do wypełnienia amunicją, częściami zamiennymi statków lub ładunkiem. Ładownia Vulcana jest również dość przestronna i jeśli w trakcie developmentu poczujemy potrzebę zapewnienia większej pojemności, to jest miejsce na jej zwiększenie.
       
      Czy nie powinno być dwóch zewnętrznych zbiorników, jeden dla wodoru, a drugi dla paliwa Quantum?
      Tak, zewnętrzny zbiornik paliwa mieści w sobie dwa oddzielne dla każdego rodzaju paliwa. Sam Vulcan ma wtedy dwa średnie zbiorniki na paliwo wodorowe i jeden średni zbiornik na paliwo kwantowe. Jest to ujęte na stronie Ship Matrix jako łącznie 3 średnie zbiorniki paliwa wodorowego i 2 średnie zbiorniki paliwa kwantowego.
       
      Czy drony będą w stanie operować w studni grawitacyjnej lub atmosferze?
      Będą w stanie idealnie funkcjonować w grawitacji i atmosferze takich jak ziemska.
       
      Skąd będę wiedział, co należy naprawić i gdzie to jest na statku, który naprawiam, oraz jaki rodzaj nakładki HUD będzie na celu naprawy?
      To będzie omawiane szerzej przed wprowadzeniem mechaniki napraw i odzysku surowców (Repair & Salvage) do gry w jednym z przyszłych patchów.
       
      Czy możecie podać więcej informacji odnośnie tego, jak drony będą kontrolowane przez operatorów?
      Będą one sterowane ze Stacji Wsparcia w kokpicie Vulcana. Gracze (lub NPC) będą siedzieć przy stacji i latać dronem obserwując otoczenie z perspektywy pierwszej osoby przez ekran. W zasadzie pod każdym względem drony będą działać i latać jak każdy inny statek w grze.
       
      Czy będziemy potrzebować dobrego zapasu komponentów statków, aby móc skutecznie naprawiać wszystkie ich typy?
      Kolejnym tematem, który dogłębnie omówiliśmy podczas RTV był ten scenariusz. W skrócie odpowiedź brzmi "tak, ale tylko wtedy, gdy chcemy być w stanie naprawiać wszystkie statki". Vulcanem można grać tak, jak się nam podoba - możesz operować w pobliżu sklepu z częściami, aby zaopatrywać się w dokładnie te części, jakich potrzebują klienci, lub wypełnić statek różnorakimi przedmiotami, pozwalającymi na potencjalnie szybszą reakcję dla ludzi w potrzebie.
       
      Czy można obsługiwać drony poprzez MobiGlas?
      Nie jest to coś, co obecnie jest w planach - przynajmniej dla dronów Vulcana.
       
      Czy możemy naprawiać, dozbrajać i tankować pojazdy naziemne korzystając z Vulcana?
      Oczywiście, pojazdy naziemne zawierają i dostosowują się do tej samej mechaniki dla przedmiotów jak nasze statki - tylko na mniejszą skalę.
       
       
      Vulcan ma na łamach naszej społeczności swoją galerię , a porozmawiać o nim możesz w tym wątku:
      Polecam również lekturę jego oficjalnej broszury:
       
       
    • Przez Nebthtet
      Mam na sprzedaż urządzenie Steam Link - fabrycznie nowe, nieotwierane. 
      Uwaga: jeśli ktoś ma Steam Controller, to można sobie ustawić wszystko tak, że nie musicie przepinać dongle / kabelka pomiędzy kompem a Linkiem - Steam Link "dogada" się z padem bezprzewodowo i bez żadnych dodatkowych urządzeń.
       
      Cena: 50 PLN + koszt przesyłki
       
      Urządzenie wysyłam jako paczkę pocztową / przesyłkę rejestrowaną, koszt przesyłki (powinno się zmieścić w kwocie do 15 PLN zależnie od wybranych opcji - urządzenie z akcesoriami waży ok 850g plus opakowanie) ponosi kupujący - jeśli chce to mogę nadać jako priorytet. W Warszawie możliwy odbiór osobisty, wtedy rzecz jasna dodatkowych kosztów nie ma.
       
      Informacje ogólne
      Rozdzielczość 1080p z prędkością 60 FPS Łączność z siecią przewodową 100 Mbit/s Fast Ethernet oraz bezprzewodową 802.11ac 2x2 (MIMO) 3 porty USB 2.0 Możlwość wewnętrznego parowania bezprzewodowo Steam Controllera Bluetooth 4.0 Wyjście HDMI Obsługuje Steam Controller, przewodowy kontroler konsoli Xbox One lub Xbox 360, bezprzewodowy kontroler konsoli Xbox 360 do systemu Windows, Logitech Wireless Gamepad F710 lub klawiaturę i mysz  
      W zestawie:
      Steam Link Zasilacz i kabel zasilania Kabel HDMI 2.0 Kabel Ethernet Przejściówki do zasilacza do wszystkich typów gniazdek elektrycznych  

       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      Opis i FAQ
    • Przez Dako
      Ciekawy nowy paradokumentalny serial od National Geographic Channel
      Seria MARS łączy elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa. Historia produkcji, której akcja osadzona jest zarówno w przyszłości, jak i teraźniejszości, opowiadana jest z perspektywy odbywającej się w 2033 r. fikcyjnej misji załogowej na Czerwoną Planetę. Fabularne elementy scenariusza i efekty specjalne malują realistyczny obraz świata przyszłości. Historie współczesnych starań, by dotrzeć do Marsa, opowiadane są za pomocą wstawek dokumentalnych oraz wywiadów z naukowcami i innowatorami, którzy kierują badaniami oraz rozwojem technologii kosmicznej. W produkcję zaangażowali się światowej klasy eksperci, jak James Lovell, były astronauta NASA i dowódca misji Apollo 13, czy Elon Musk, założyciel SpaceX i Tesla Motors. Za produkcję serialu odpowiadają laureaci nagród Akademii i Złotych Globów, Ron Howard oraz Brian Grazer. Reżyserem serii MARS jest pochodzący z Meksyku Everardo Gout, osobiście wybrany przez duet producentów. (źródło Na Ekranie)
      Światowa premiera już była (pierwszy odcinek), w Polsce terminarz wygląda następująco:
      Odcinek 1. MARS: Nowy świat. 13 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 2. MARS: Lądowanie zakończone. 20 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 3. MARS: Spadek ciśnienia.  27 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 4. MARS: Siła.  4 grudnia, o godz. 21:30.
      Odcinek 5. MARS: Najmroczniejsze dni. 11 grudnia, o godz. 21:30.
      Odcinek 6. MARS: Na rozstaju dróg.  18 grudnia, o godz. 21:30
       
       
    • Gość Diabeł Piszczałka
      Przez Gość Diabeł Piszczałka
      Witam. Właśnie zakupiłem Star Citizen i szukałem kompetentnej organizacji gdy trafiłem na niejakiego Dastro™. Komander przyjął mnie do ATER DRACONES i zaproponował bym się tu przywitał co niniejszym czynię.
      Witajcie serdecznie.
      Pozdrawiam
      CMDR Diabeł Piszczałka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności