Skocz do zawartości
LuKi965

Pytania (potencjalnego) nowego gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Im więcej filmików na YT ze Star Citizena oglądam, tym bardziej nachodzi mnie chęć na zakupienie gry.

W związku z tym interesuje mnie co następuje:

Czym właściwie jest Star Citizen? Z jednej strony wygląda to jak gra MMO, ale z drugiej taki np. moduł z pojedynkami piechoty bardziej mi na filmikach przypomina typowe Call of Duty niż jakiś desant na statek przeciwnika w faktycznej grze MMO.

Czy poza wykupieniem paczki dającej dostęp do gry, za pozostałe elementy typu nowe statki/broń/itepe/itede również trzeba płacić realnymi pieniędzmi?

Czy gra na obecnym etapie produkcji jest na tyle grywalna i zoptymalizowana, by zapewnić solidną dawkę dobrej zabawy?

Co właściwie na chwilę obecną można w grze robić? (Pomijając eksplorowanie świata.)

Jak najlepiej zacząć przygodę z tą grą? Która z tych tańszych paczek byłaby najlepszą opcją? ("Tańszych" = nie przekraczających w PLN 250 zł)

 

No i na koniec coś, o co chyba nie tylko ja mam obawę. Czy ta produkcja nie jest czasem "skokiem" na pieniądze? Nie mam problemów z zakupem gier we "Wczesnym dostępie" o ile mam pewność, że zostaną kiedyś ukończone jak np. DayZ Standalone tworzone przez znane studio Bohemia Interactive (tak, produkcja się przedłuża ale prze naprzód, poza tym Bohemia nie ma w zwyczaju porzucać swoich gier w połowie procesu tworzenia). Ale zastanawiam się czy ambicje nie przerosną twórców przy pracy nad SC, bo plany co do tego kolosa są bardzo ambitne.

Od dawna poszukuję gry w stylu Mass Effect MMO i ta zapowiada się całkiem nieźle.

Z góry serdeczne podziękowania za odpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek przenoszę - we Flight School zadajemy jedno pytanie na jeden wątek. Ale tu na pewno będzie wartościowa dyskusja, więc docelowo podepnie się ten temat jak już będą konkretne odpowiedzi.

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie jest. Tym niemniej gwarancji nie ma. Jak to w życiu - nie wydawaj na takie rzeczy pieniędzy, na utratę których nie możesz sobie pozwolić ;)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Możesz to troszkę rozwinąć? Mam rozumieć, że ktoś może mi odsprzedać jeden z dawnych pakietów (bo pamiętam, że były jakieś w miarę tanie właśnie z kompletem modułów) i ja go mogę aktywować na swoim koncie bezproblemowo?

 

I jeszcze odnośnie optymalizacji: Alpha jak to alpha ma w zwyczaju rządzić się własnymi prawami. Ale czy:

Intel Core i5-2500K

GIGABYTE GeForce GTX 660 Ti 3GB VRAM

8GB RAM DDR3

będzie w stanie wyrobić z SC? Nowy to ten komputerek nie jest, ale na jego obronę mogę rzec, że nadal większości gier daje radę na ustawieniach ultra w 1080p. Pomijając Wiedźmina 3 i ME: Andromeda gdzie zmuszony byłem poustawiać tekstury na ultra i obniżyć bądź wyłączyć pozostałe graficzne ficzery. Ale zasadniczo to grafika w grach nie ma dla mnie wielkiego znaczenia, bo jestem z tego pokolenia co to jeszcze pamięta Pegasusa i Contrę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak. GOTO Giełda.

 

Co do sprzętu niech wypowie się ktoś inny, bo ja nie testowałam na takim konfigu, tak więc ciężko mi się odnieść ;)

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt niestety nie pociągnie SC, próbowałem namówić sąsiada z podobnym sprzętem, tylko nieco lepszą grafiką bo ma 770. Na minimalnych gra chodzi na poziomie 30-35 z częstymi spadkami w trakcie lotu ;) Star marine z takim fps'em to raczej tortury.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30-35 klatek to jest jak najbardziej grywalna gra. Ponad 2 lata grałem tak w DayZ i nie narzekałem, a teraz (po zmianie silnika gry) jest tylko lepiej :P

Zaryzykuję i kupię. Najwyżej będę zmuszony wyczekiwać stosownych zmian w optymalizacji gry, chociaż już samo Vulcan API powinno jej dać zdrowego kopa.

 

Plik z ustawieniami gry ma jakąś blokadę na modyfikowanie typu auto-reset do opcji domyślnych? Czy można zejść z grafiką poniżej domyślnie przyjętych ustawień niskich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź napisz do @Dastro o wypozyczakowe konto. Dostaniesz na weekend to sobie sprawdzisz jak chodzi. Nie wkleję Ci linka do tematu bo z telefonu niezbyt wygodnie :)) Poszukaj na forum, na pewno znajdziesz :)

 

EDIT: Trzymaj linka:

 

 

Edytowane przez zaraz
Link

sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@LuKi965 Możesz sobie zaklepać miejsce w kolejce ;)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@LuKi965 mam dla Ciebie dobrą wiadomość: Darmoloatanie w SC od 14 do 18 Kwietnia. :) 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15841-Spring-2947-Free-Fly

@Nebthtet daj to gdzieś na tapetę. :)

EDIT

W sumie mamy to info przez RSS:

 

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo ja jestem ślepy albo opcja edycji posta jest ograniczona czasowo. W przypadku pierwszego sorki za post pod postem, ale w skrócie to:

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Obalam, bo ogólnie gra na minimalnych śmiga całkiem poprawnie. Z tym, że ja nie uznaję ustawień "minimalnych" które narzucają twórcy gry tylko własne, za pośrednictwem pliku user.cfg

Bo to co domyślnie w grze uznawane jest za "Low" w mojej opinii wygląda momentami lepiej niż Crysis 3 na "Ultra", więc wcale mnie nie dziwi, że karty graficzne starszej generacji na SC się dławią.

 

Ograłem moduł Star Marines. FPS w sumie dokładnie nie mierzyłem, ale gra działała płynnie więc nie mam na co narzekać, nawet udało mi się 2 mecze wygrać.

Pewne problemy ze stabilnością napotkałem w trybie otwartego świata poczynając od okropnie długiego czasu wczytywania się tego trybu i kończąc na krótkotrwałym zawieszaniu się gry. Tyle, że głównym źródłem tych problemów w moim przypadku jest dysk twardy, który miewa zadyszki, ostatnio coraz częstsze i coraz dłuższe (w zasadzie powinienem wymienić go już dobre 2 lata temu, ale jakoś nie mogę się za to solidnie zabrać). Jako-tako mierna optymalizacja gry zapewne również dorzuciła swoje 3 grosze, ale jednak... przy każdym lagu dysk "chrupał" (lepszego określenia nie mam), a jego wykorzystanie wynosiło 100% i takie same problemy miewam czasami z każdą grą, przyzwyczaiłem się. Jak padnie, to w końcu się zmuszę i go wymienię.

 

Ale ogólnie jest w porządku, grać się da, a jak Cloud Imperium postara się z optymalizacją w dalszych etapach produkcji to nie pozostanie mi nic innego jak tylko eksplorować kosmos. Wykorzystam ten darmowy okres do ogarnięcia chociaż podstaw podstaw latania, a w maju być może wykupię dostęp do gry.

 

Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory udzielali odpowiedzi i służyli radą.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, są gusta i guściki, a z gustami się nie dyskutuje. Znajomego takie fps'sy stanowczo odstraszyły (na razie), ale w momencie premiery SQ42 optymalizacja powinna być na innym poziomie, a i sprzęt pewnie zmieni. Najważniejsze że Ci pasuje, nic tylko "testować: ;) Fly safe


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Dla chcącego nic trudnego. Trochę pokombinowałem z ustawieniami gry no i na chwilę obecną, po wykorzystaniu takiego pliku user.cfg

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

uzyskałem:

Niestabilne 66 FPS w module Star Marines w rozdzielczości 1920x1080. Spadki kończyły się na poziomie ~39 FPS.

Stabilne 62 FPS w module Star Marines w rozdzielczości 1280x720 ze spadkiem do... 60 :P I jedyny wizualny mankament, który dla kogoś mógłby być uciążliwy to nieostry obraz na monitorach rozmieszczonych na mapach. Trzeba do nich bardzo blisko podejść, ale mi to absolutnie nie przeszkadza. No i wiadomo, tekstury ździebko straciły na ostrości, ale przeciwników widać bardzo wyraźnie, a to chyba w tym module najważniejsze.

 

Gorzej natomiast nadal wypada moduł Universe, tyle, że tutaj ewidentnie kuleje optymalizacja gry. Niezależnie od rozdzielczości i zmian w grafice cały czas trzyma się poziomu 30 klatek i basta. Również nie ma tutaj znaczenia lokacja w jakiej się znajduję. Stacja, hangar, kosmos... bez zmian. Mimo, że np. hangar to tak samo zamknięta lokacja jak mapy w Star Marines. No, ale śledząc różne strony w sieci wyczytałem, że ludzie z o wiele nowszym sprzętem również mają problemy z utrzymaniem stabilności klatek, także cierpliwie zaczekam na dalszy rozwój sytuacji. Aktualizacja 3.0 ma podobno wprowadzić trochę poprawek w wydajności.

Dodam jeszcze, że wykorzystanie CPU i GPU u mnie wynosiło średnio 65% wg. wskaźników z MSI Afterburner, przy czym z dostępnych na karcie graficznej 3GB VRAM gra wykorzystywała nieco ponad 1700 i pożerała trochę ponad 4GB pamięci operacyjnej.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To nie jest kwestia optymalizacji gry tylko blokady po stronie serwera. Nawet grając na I7-7700K@5GHz i GTX1080Ti będzie tak samo. Tak jak napisałeś czekamy na 3.0 ;)

W tym przypadku lepszym wyznacznikiem możliwości naszego sprzętu jest moduł Arena Commander.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalałem nawet Arena Commandera uznając, że skoro open-world działa jak działa to w tym trybie będzie to samo. Oj jakże się myliłem. 50 FPS w 1080p, 66 w 720p :) Da się grać!

Szkoda, że te "wiosenne" paczki z grą dostępne są tylko do jutra :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Spokojnie, zaraz wznawiamy wypożyczanie pakietu startowego. ;) 


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

SC kocha SSD, a SSD nie kochają SC, ale sporo go przyśpieszają :) - ZWŁASZCZA loadingi rzecz jasna :) 

Co do dropów w mini-PU - to kwestia wielu czynników, netcode ma tu dużo "do gadania" niestety.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, dawno nie zaglądałem tutaj bo i nie było ku temu powodów.

 

Zakupiłem dzisiaj najtańszy starter z Mustangiem (Nie wiem, może Aurora to lepszy statek, nie znam się, ale pewne jest, że jest brzydszy :D) aby móc cieszyć się grą bez ograniczeń.

Z tego tytułu mam jak na razie ostatnie pytanie: Mogę go potem "zmielić", dopłacić różnicę $ i kupić pakiet zawierający Squadron 42?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jak najbardziej tak! A skoro masz już pakiet, to zapraszam do dołączenia do Ater Dracones!


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W tym temacie możecie zadawać pytania "jak to działa" odnośnie forum, a także proponować funkcjonalności jakie chcielibyście aby się pojawiły. Zastępuje on poprzednio funkcjonujący wątek. Jeśli mieliście jakieś pytanie na które nie doczekaliście się odpowiedzi możecie je ponownie umieścić w tym wątku.
      Administracja nie gwarantuje wdrożenia czegokolwiek czy odpowiedzi na pytania, lecz miejcie świadomość że dołoży starań aby zachcianki P.T. Userów spełnić (no chyba że będą zarzynać serwer / przekraczać umiejętności OŻW Administracji)
      Administracja jest świadoma że pisze o sobie w trzeciej osobie i ma to w nosie.  
      W niniejszym wątku proszę nie zgłaszać błędów! Za to będą minusy, kasowanie postów i szczucie Mieciem (w kolejności dowolnej). Temat do tępienia bugów [znajdziecie tutaj].
    • Przez Nebthtet
      Zapoznaj się z serią zadanych i wybranych przez społeczność na Spectrum pytań oraz odpowiedzi dotyczących Vulcana - statku ze stajni Aegis, którego zadaniem będzie dozbrajanie, naprawa, doraźne tankowanie i odzysk surowców. Na pytania odpowiadali John Crewe i Todd Papy. Więcej informacji o tej jakże ciekawej jednostce znajdziecie w poświęconych mu Ship Shape oraz Reverse the Verse.
       
      Czy macie jeszcze jakieś pytania lub spekulacje na temat tej jednostki? Podzielcie się nimi w komentarzach do niniejszego artykułu!
       

      Czy drony przestaną reagować, jeśli odlecę Vulcanem zbyt daleko lub zadokuję na pobliskim lotniskowcu?
      Drony będą miały maksymalny zasięg kontroli. Jeśli będziesz się do niego zbliżać otrzymasz ostrzeżenie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby móc powrócić lub kontynuować na własne ryzyko. Jeśli Vulcan lub drony przekroczą ten zakres, będą powoli przestawać odpowiadać, aż do zupełnego ustania reakcji. Powrót do ich zasięgu wystarczy, aby przywrócić pełną kontrolę nad nimi i nie powoduje trwałych uszkodzeń.
       
      Wstawienie Vulcana do wewnątrz  innego statku prawdopodobnie nie wpłynie na zasięg kontroli nad dronami.
       
      Ile (w 100% pustych) małych i średnich zbiorników paliwa można zatankować przy pomocy Vulcana?
      Trudno jest odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ każdy statek w grze ma zbiornik paliwa o konkretnych rozmiarach. Mimo że strona ze statystykami może wskazywać na średni rozmiar zbiornika paliwa, to jest on dostosowany do konkretnego statku co oznacza, że jego pojemność znajduje się w zakresie, który określamy jako "średni". Na przykład średni zbiornik Cutlassa ma inną pojemność niż średni zbiornik Vanguarda.
       
      Pamiętaj, że rola Vulcana nie polega na tym, aby tankować pod korek, chociaż rzecz jasna może to zrobić i to wielokrotnie. Vulcan ma za zadanie dostarczyć wystarczającą ilość paliwa, aby można było się dostać do dedykowanego punktu tankowania. Z grubsza szacuje się (naturalnie to może ulec zmianie w wyniku dostosować podczas developmentu i terstów), że Vulcan będzie w stanie w pełni zatankować 8-10 małych zbiorników, 2-3 średnie i połowę dużego. Napełnienie zbiornika będzie wymagało jednak wielu przelotów dronów.
       
      Czy drony będą mogły podejmować materiały z innych miejsc niż "sloty" na pokładzie Vulcana?
      Drony mają podstawowe ramiona / zaciski do przenoszenia przedmiotów, ale głównym ich celem jest zabieranie tychże ze "slotów" na pokładzie Vulcana. Jednak nie ma nic, co mogłoby powstrzymać je przed zabieraniem rzeczy skądinąd pod warunkiem, że dron rzeczywiście jest w stanie się w dane miejsce dostać.
       
      Czym drony Vulcana różnią się od samodzielnego bota naprawczego, którego otrzymamy w wersji 3.3?
      Bot naprawczy dla wersji 3.3 będzie zupełnie innym przedmiotem i najprawdopodobniej znacznie mniejszym, ale w końcu bot osobisty! Tworząc nową roadmapę musieliśmy znaleźć obrazy, które odzwierciedlałyby charakter każdego z nich, dlatego użyliśmy istniejącej grafiki koncepcyjnej dla dronów dla tego przedmiotu.
       
      W ogólnym ujęciu, jaki jest największy statek, który Vulcan mógłby w pełni zatankować?
      Jak już wspomniano, trudno jest to zdefiniować, ale docelowo ma to być jednostka gdzieś w okolicy wymiarów Retaliatora / Constellation. Podkreślamy, nie jest to statek zaprojektowany do pełnego tankowania innych jednostek - ma im zalać rezerwę, by mogły dolecieć gdzie trzeba. Przykładem z życia byłaby mobilna pomoc drogowa dowożąca 5-10 l paliwa w kanistrze żeby można było dojechać do stacji, a nie napełniająca zbiornik o pojemności 60 l do pełna.
       
      Jeśli mam zapasowe uzbrojenie w ładowni, to czy drony mogą zmienić konfigurację uzbrojenia na moim statku?
      Nie jest to coś, co specjalnie projektowaliśmy dla tego statku, ale systemy gry najprawdopodobniej nie uniemożliwią takiego działania.
       
      Czy Vulcan pobiera własne paliwo z zewnętrznego zbiornika paliwa?
      Zewnętrzny zbiornik paliwa, który zawiera w sobie dwa podzbiorniki w celu oddzielenia wodoru i paliwa kwantowego, jest przeznaczony wyłącznie do przesyłania paliwa na inne statki za pośrednictwem dronów. Vulcan ma własne osobne zbiorniki paliwa, z których może czerpać.
       
      Czy ładownia (winda do pomieszczeń mieszkalnych) pełni funkcję śluzy powietrznej?
      Samo pomieszczenie ładunkowe nie działa jak śluza, jednak winda do pomieszczeń mieszkalnych jest zamknięta i sama funkcjonuje jako mała śluza oddzielająca potencjalnie otwartą ładownię od strefy mieszkalnej.
       
      Czy drony Vulcana mogą wysysać paliwo z przyjaznego statku, aby zatankować siebie i kontynuować tankowanie innych?
      Rozmawialiśmy o tym w podczas odcinka Reverse the Verse dedykowanego Vulcanowi i ponownie, nie jest to coś, co mieliśmy na myśli dla tego statku, ale systemy nie powinny tego uniemożliwiać, ponieważ jest to w istocie część pętli rozgrywki dotyczącej odzysku (salvage).
       
      Czy Vulcan sam może tankować i kupować paliwo od Starfarera?
      Tak, wszystkie jednostki będą wyposażone w "port paliwowy", który umożliwia transfer z jednego statku do drugiego przy użyciu odpowiedniego wyposażenia, takiego jak boom do tankowania posiadany przez Starfarera lub drony, które mogą zająć się tym zadaniem.
       
      Użyliście interesującego słowa, stwierdzając, że te drony mają "funkcje holownicze" (broszura). Do czego będą ich używać?
      Holowanie w kontekście broszury było chwytem marketingowym, dzięki czemu słowo "carry" (przenosić / przewozić) brzmi bardziej interesująco. Drony mogą przenosić przedmioty korzystając ze swoich malutkich pazurów / zacisków i teoretycznie umożliwiłoby im to pchanie / ciągnięcie czegoś, ale nie pozwala to na posiadanie floty dronów ciągnących statek za sobą jak konie rydwan.
       
      Ile miejsca zajmuje amunicja? 12 SCU nie wydaje się być zbyt dużą ilością do dozbrajania.
      To zależy od tego, jaką amunicję przewozisz! Obecna objętość siatki ładunkowej to 2×2×3 SCU, co daje objętość ponad 20 metrów sześciennych przestrzeni do wypełnienia amunicją, częściami zamiennymi statków lub ładunkiem. Ładownia Vulcana jest również dość przestronna i jeśli w trakcie developmentu poczujemy potrzebę zapewnienia większej pojemności, to jest miejsce na jej zwiększenie.
       
      Czy nie powinno być dwóch zewnętrznych zbiorników, jeden dla wodoru, a drugi dla paliwa Quantum?
      Tak, zewnętrzny zbiornik paliwa mieści w sobie dwa oddzielne dla każdego rodzaju paliwa. Sam Vulcan ma wtedy dwa średnie zbiorniki na paliwo wodorowe i jeden średni zbiornik na paliwo kwantowe. Jest to ujęte na stronie Ship Matrix jako łącznie 3 średnie zbiorniki paliwa wodorowego i 2 średnie zbiorniki paliwa kwantowego.
       
      Czy drony będą w stanie operować w studni grawitacyjnej lub atmosferze?
      Będą w stanie idealnie funkcjonować w grawitacji i atmosferze takich jak ziemska.
       
      Skąd będę wiedział, co należy naprawić i gdzie to jest na statku, który naprawiam, oraz jaki rodzaj nakładki HUD będzie na celu naprawy?
      To będzie omawiane szerzej przed wprowadzeniem mechaniki napraw i odzysku surowców (Repair & Salvage) do gry w jednym z przyszłych patchów.
       
      Czy możecie podać więcej informacji odnośnie tego, jak drony będą kontrolowane przez operatorów?
      Będą one sterowane ze Stacji Wsparcia w kokpicie Vulcana. Gracze (lub NPC) będą siedzieć przy stacji i latać dronem obserwując otoczenie z perspektywy pierwszej osoby przez ekran. W zasadzie pod każdym względem drony będą działać i latać jak każdy inny statek w grze.
       
      Czy będziemy potrzebować dobrego zapasu komponentów statków, aby móc skutecznie naprawiać wszystkie ich typy?
      Kolejnym tematem, który dogłębnie omówiliśmy podczas RTV był ten scenariusz. W skrócie odpowiedź brzmi "tak, ale tylko wtedy, gdy chcemy być w stanie naprawiać wszystkie statki". Vulcanem można grać tak, jak się nam podoba - możesz operować w pobliżu sklepu z częściami, aby zaopatrywać się w dokładnie te części, jakich potrzebują klienci, lub wypełnić statek różnorakimi przedmiotami, pozwalającymi na potencjalnie szybszą reakcję dla ludzi w potrzebie.
       
      Czy można obsługiwać drony poprzez MobiGlas?
      Nie jest to coś, co obecnie jest w planach - przynajmniej dla dronów Vulcana.
       
      Czy możemy naprawiać, dozbrajać i tankować pojazdy naziemne korzystając z Vulcana?
      Oczywiście, pojazdy naziemne zawierają i dostosowują się do tej samej mechaniki dla przedmiotów jak nasze statki - tylko na mniejszą skalę.
       
       
      Vulcan ma na łamach naszej społeczności swoją galerię , a porozmawiać o nim możesz w tym wątku:
      Polecam również lekturę jego oficjalnej broszury:
       
       
    • Przez Nebthtet
      Mam na sprzedaż urządzenie Steam Link - fabrycznie nowe, nieotwierane. 
      Uwaga: jeśli ktoś ma Steam Controller, to można sobie ustawić wszystko tak, że nie musicie przepinać dongle / kabelka pomiędzy kompem a Linkiem - Steam Link "dogada" się z padem bezprzewodowo i bez żadnych dodatkowych urządzeń.
       
      Cena: 50 PLN + koszt przesyłki
       
      Urządzenie wysyłam jako paczkę pocztową / przesyłkę rejestrowaną, koszt przesyłki (powinno się zmieścić w kwocie do 15 PLN zależnie od wybranych opcji - urządzenie z akcesoriami waży ok 850g plus opakowanie) ponosi kupujący - jeśli chce to mogę nadać jako priorytet. W Warszawie możliwy odbiór osobisty, wtedy rzecz jasna dodatkowych kosztów nie ma.
       
      Informacje ogólne
      Rozdzielczość 1080p z prędkością 60 FPS Łączność z siecią przewodową 100 Mbit/s Fast Ethernet oraz bezprzewodową 802.11ac 2x2 (MIMO) 3 porty USB 2.0 Możlwość wewnętrznego parowania bezprzewodowo Steam Controllera Bluetooth 4.0 Wyjście HDMI Obsługuje Steam Controller, przewodowy kontroler konsoli Xbox One lub Xbox 360, bezprzewodowy kontroler konsoli Xbox 360 do systemu Windows, Logitech Wireless Gamepad F710 lub klawiaturę i mysz  
      W zestawie:
      Steam Link Zasilacz i kabel zasilania Kabel HDMI 2.0 Kabel Ethernet Przejściówki do zasilacza do wszystkich typów gniazdek elektrycznych  

       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      Opis i FAQ
    • Przez Dako
      Ciekawy nowy paradokumentalny serial od National Geographic Channel
      Seria MARS łączy elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa. Historia produkcji, której akcja osadzona jest zarówno w przyszłości, jak i teraźniejszości, opowiadana jest z perspektywy odbywającej się w 2033 r. fikcyjnej misji załogowej na Czerwoną Planetę. Fabularne elementy scenariusza i efekty specjalne malują realistyczny obraz świata przyszłości. Historie współczesnych starań, by dotrzeć do Marsa, opowiadane są za pomocą wstawek dokumentalnych oraz wywiadów z naukowcami i innowatorami, którzy kierują badaniami oraz rozwojem technologii kosmicznej. W produkcję zaangażowali się światowej klasy eksperci, jak James Lovell, były astronauta NASA i dowódca misji Apollo 13, czy Elon Musk, założyciel SpaceX i Tesla Motors. Za produkcję serialu odpowiadają laureaci nagród Akademii i Złotych Globów, Ron Howard oraz Brian Grazer. Reżyserem serii MARS jest pochodzący z Meksyku Everardo Gout, osobiście wybrany przez duet producentów. (źródło Na Ekranie)
      Światowa premiera już była (pierwszy odcinek), w Polsce terminarz wygląda następująco:
      Odcinek 1. MARS: Nowy świat. 13 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 2. MARS: Lądowanie zakończone. 20 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 3. MARS: Spadek ciśnienia.  27 listopada, o godz. 21:30.
      Odcinek 4. MARS: Siła.  4 grudnia, o godz. 21:30.
      Odcinek 5. MARS: Najmroczniejsze dni. 11 grudnia, o godz. 21:30.
      Odcinek 6. MARS: Na rozstaju dróg.  18 grudnia, o godz. 21:30
       
       
    • Gość Diabeł Piszczałka
      Przez Gość Diabeł Piszczałka
      Witam. Właśnie zakupiłem Star Citizen i szukałem kompetentnej organizacji gdy trafiłem na niejakiego Dastro™. Komander przyjął mnie do ATER DRACONES i zaproponował bym się tu przywitał co niniejszym czynię.
      Witajcie serdecznie.
      Pozdrawiam
      CMDR Diabeł Piszczałka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności