Skocz do zawartości
  • 0
Riddick88

Kilka pytań

Pytanie

Witajcie ponownie. Otóż mam problem z kupnem broni w online na arena18 i pu, nie pokazuje mi Buy tylko inspect albo equip now. Mogę kupić amunicję i skafandry i może jeden pistolet, a mam wystarczająco waluty... I mam też pytanie gdzie można kupić statek albo ulepszyć, np kupić do podstawowego jakieś działka itd itp.. byłem w Astro armada ale mogę wejść tylko do głównego pomieszczenia i jest tam jakaś winda ale tam też nie mogę wejść... i takie jeszcze jedno pytanko, czy wiadomo kiedy wyjdzie alpha 3.0 ?

I też chciałbym zapytać, jakie ma możliwości obecny alpha 2.6.3 online czyli eksploracja, mówicie na to PU chyba :P można robić tylko te misje naprawy ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@Riddick88 - jeden wątek, jedno pytanie. Podziel to proszę. Niniejszy wątek zamykam. Odnośnie 3.0 - nie wiadomo jeszcze.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W piątek 3 maja CIG zainicjowało masowe automatyczne usuwanie CCU, które miały aktualną wartość ulepszenia wynoszącą 0 USD. Wiele osób zgłasza, że ten proces spowodował również usunięcie CCU, za które wspierający coś płacili. Były to CCU, które w momencie zakupu kosztowały więcej niż 0$, ale w chwili inicjalizacji procesu wartość aplikowanego przez nie ulepszenia wynosiła zero (ze względu na to, że statek o mniejszej wartości w trakcie developmentu podrożał).

      Te CCU zostały usunięte bez refundacji kosztów poniesionych przez wspierających - sprawdź w swoim hangarze ekran logów, aby upewnić się, że nie straciłeś żadnych pieniędzy podczas tego zautomatyzowanego procesu.

      Aby uzyskać dostęp do logów kliknij zaznaczony przycisk
       

      Na tym ekranie znajdziesz wszystkie akcje wykonane w hangarze - listę usuniętych CCU, zakupów i topienia statków, itp.
       
      Wygląda na to, że został zastosowany algorytm, który usuwa CCU w oparciu o aktualną wartość aplikowanego przez nie ulepszenia, a nie ich pierwotną cenę zakupu lub bieżącą wartość (melt value). Dowolna z tych opcji pozwoliłaby na uniknięcie tego błędu. Jeśli miałeś w swoim hangarze jakąkolwiek ilość takich ulepszeń, możesz być dotknięty powyższym problemem.
      Jako że usuwanie CCU rozpoczęto w piątkowy wieczór czasu USA na pewno rozwiązanie problemu potrwa, bo wątpliwe, że ktoś się nad tym pochylił wcześniej niż dziś. Na Spectrum w chwili, gdy to piszę (dwa dni od odkrycia problemu przez społeczność) rzecz jasna nie ma ani słowa od CIG na ten temat. Dopiero 4 godziny temu Zyloh skomentował wątek na reddicie informując, że CIG wie o tym i pracuje nad rozwiązaniem:

      Tak więc sprawdźcie swoje logi, jeśli skasowano wam coś, co zniknąć nie powinno, to warto zrobić screena, żeby w razie potrzeby mieć informacje do ticketu dla działu wsparcia klienta CIG.
      A co wy o tym sądzicie? Dla mnie oprócz niesmaku związanego z całkowitym zaoraniem 0$ CCU przed wrzuceniem do gry masy statków o wartości 350$ (np. Carrack, Merchantman, Crucible, Endeavor, Hull D...) oraz mechanik ich dotyczących jest to kolejny fakap - tym razem z kasowaniem nie tego co trzeba. Na dokładkę niedawno zaczął się znów sezon na pisanie artykułów wieszających psy na grze - a to jest dodatkowa amunicja dla przeciwników gry. 
      Będziemy informować o postępach prac. Ja mam tylko nadzieję, że CIG szybko usunie problem i jakoś zrekompensuje stres osobom, które dotknął ów problem - dajcie znać, czy wasze hangary zostały w taki sposób obrobione, a także podzielcie się swoją opinią o tej sytuacji.
    • Przez Nebthtet
      Dość smutne wieści dochodzą nas z Amazonu - wygląda na to, że problemy z Lumberyardem stoją za ubiciem jednego z ongiś zapowiadanych tytułów (Breakaway) i z produkcją New World dalej są problemy.
      Skoro taki gigant z ogromnym zapleczem finansowym ma problemy z opartą na CryEngine technologią, to widać dlaczego CIG nie idzie też zbyt łatwo... Ech, może lepiej by było, gdyby na początku wybrali inny silnik...
      Silnik Lumberyard przyczyną kiepskiej sytuacji w dziale gier Amazonu | GRYOnline.pl
      ARCHIVE.IS Źle się dzieje w Amazon Game Studios. Zwolniono kilkudziesięciu pracowników i skasowano niezapowiedziane projekty. Jedną z głównych przyczyn tych kłopotów ma być silnik Lumberyard.  
      O planach Amazonu pisaliśmy tutaj:
       
    • Przez Nebthtet
      Macie trudności z grami multiplayer? CIG jest świadome problemu i w poniedziałek będą pracować nad jego rozwiązaniem! 
      Na forum RSI pojawił się komentarz odnośnie kłopotów z trybem multiplayer:
      Miejmy nadzieję, że problem uda się w miarę szybko namierzyć - ale konieczność globalnej koordynacji prawdopodobnie oznacza, że nie nastąpi to przed poniedziałkowym wieczorem naszego czasu. Jeśli coś się zmieni poinformujemy o tym w specjalnym temacie na naszym forum!
    • Przez Nebthtet
      Macie problemy z patchowaniem gry? Warto zapoznać się więc z poniższą informacją opublikowaną przez Jeremy'ego Maskera na forum RSI:
      No cóż, bolączki "patch day" to normalka nie tylko w przypadku Star Citizena... Pozostaje zastosować się do powyższych instrukcji! Jeśli dalej będziecie mieli problemy z aktualizacją gry zajrzyjcie na nasze forum, na pewno ktoś wam pomoże!
    • Przez Darayaharus
      Witam wszystkich
      Jak zapewne część z Was już wie mam problem z "trzeszczeniem" mojego mikrofonu. Zmiany na inne mikrofony nie rozwiązują problemu. @Quelen zasugerował, że mogę mieć jakiś problem z płytą główną i żeby rozwiązać problem potrzebuję zewnętrzną kartę dźwiękową na USB. Przeglądałem na ebayu dostępne karty, ale ich parametry i nazwy kompletnie nic mi nie mówią. Jaką kartę wybrać/kupić? Zależy mi na jakości zarówno dzwięku jak i działania mikrofonu.
       
      P.S. Czy mój problem z mikrofonem może mieć coś wspólnego z systemem głośników Logitecha podłączonym do komputera i osobnym podłączeniem mikrofonu i słuchawek?  Wszelkie porady mile widziane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności