Skocz do zawartości
Nebthtet

[RSI.com] This Week in Star Citizen

Rekomendowane odpowiedzi

Greetings Citizens


StarMarine8.jpg

Hey Citizens!

What an exciting weekend it has been! Have you gotten a chance to fly the Drake Buccaneer yet? Well, last Friday we released Star Citizen Alpha 2.6.2 to the LIVE server and have spent much of the weekend reading all of the great feedback on all that 2.6.2 has to offer.

Let’s see what is going on this week:

Today’s Citizens of the Stars episode has Ben Lesnick introducing Erris, one of the founders of the popular fansite, Relay. Then, Jared Huckaby puts Vehicle Art Director Nathan Dearsley in the hotseat for this week’s Quantum Questions. What’s this about a ‘Defender concept ship’ in Quantum Questions? Watch to find out.

On Wednesday, our bi-weekly show The Loremaker’s Guide to the Galaxy is back! CIG Archivist Cherie Heiberg travels to the Yulin System in the Banu Protectorate. Discover how tensions between two Banu guilds affect the most popular Sataball arena in this week’s show.

Thursday’s episode of Around the ‘Verse visits our Austin Studio with an update from Jake Ross, and Turbulent’s Benoit Beausejour. Going forward, Turbulent will be joining the Austin, Texas studio updates, so look forward to more Spectrum news in the future.

To end the week, we are hosting Happy Hour Interview, where we kidnap a CIG developer and subject them to questions from backers on our official Twitch channel. Last month’s guests were Sean Tracy and Steve Bender. Joining us this week is a surprise (because we don’t know, yet).

Cliffhangars – Ahhhhhhh!

Tyler Nolin
AKA Admiral Sloth
Community Manager


The Weekly Community Content Schedule


MONDAY, APRIL 3rd, 2017
            Citizens of the Stars   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)

TUESDAY, APRIL 4th, 2017
            Weekly Lore Post   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch)

WEDNESDAY, APRIL 5th, 2017
            Loremaker’s Guide to the Galaxy!   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)

THURSDAY, APRIL 6th, 2017
            Around the Verse   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
            Vault Update   

FRIDAY, APRIL 7th, 2017
            Happy Hour Interview: Guest and Time TBD (https://twitch.tv/starcitizen)
            RSI Newsletter


Community Spotlight: April 3rd, 2017 – Translation Citizen


Storytellers.jpg

Star Citizen is a truly global phenomenon. There is something really special about those who take the time localize information for others. Here’s a small sampling of the amazing work dedicated citizens around the world are doing to bring Star Citizen to every corner of the globe.

Visit the Community Hub




Ciudadano Estelar


Spanish_translation.png

Ciudadano Estelar is a fan site dedicated to the Spanish-speaking community. Both Frost and Vendaval work to translate Around the ‘Verse episodes, lore posts, and everything in between.

http://www.ciudadanoestelar.com

Star-Citizen.pro


Russian_translation.png

Star-Citizen.pro is one of the more popular websites for our Russian community. They have an in-depth FAQs page that helps players with everything from playing in Arena Commander, how to navigate around their account page, and of course, translating the official videos on our YouTube channel.

http://star-citizen.pro/


Star Citizen Traduction


French_translation.png

Star Citizen Traduction helps with our French-speaking community the same way the previous sites do. They are a group of dedicated backers who continually update the Star Citizen website and videos on a daily basis.

http://starcitizen-traduction.fr/

AngryBOT


German_translation.png

AngryBOT is a YouTube content creator who has created a guide on using the Community Hub, translating the important parts of the Issue Council in order to make it more accessible for the German Community.

German Translation of the Issue Council

Przeczytaj całość


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez trurl3
      Z niniejszego poradnika dowiesz się jednej z ważniejszych rzeczy, które musi wiedzieć każdy pilot: jak posadzić statek bezpiecznie na płycie lądowiska, oraz jak nie wkurzać Kontroli Lotów. W końcu nie bez powodu pilotom życzy się takiej samej ilości startów, co lądowań, czyż nie? Tak więc bierzmy się do dzieła!
      Uwaga: Podręcznik Pilota odnosi się do standardowych obłożeń klawiatury. Jeśli je zmieniałeś, to podane w tekście przyciski możesz mieć zmapowane inaczej.
      Po podróży przez ciemność przestrzeni następnym krokiem jest wylądowanie statku. W uniwersum Star Citizena jest wiele lokalizacji, takich jak pomniejsze placówki (Outposts) i większe miasta, które oferują usługi dla ciebie i twojego statku. Niniejszy przewodnik skupia się na tych kluczowych lokalizacjach, jednak poza nimi można lądować i podróżować kiedy tylko ma się ochotę po powierzchniach ciał planetarnych, korzystając z takich samych wytycznych, jak zawarte w niniejszym podręczniku.
       
      Strefa zakazu lotów (No Fly Zone)
      Niektóre miejsca w Star Citizen (szczególnie w miastach) mają strefy zakazu lotów. Są to obszary planety lub miasta, nad którymi gracze nie mogą latać. Strefy te są oznaczone poprzez wyświetlaną nad nimi kolorową siatkę na obwodzie obszaru o ograniczonym dostępie, a Twój autopilot w pewnych okolicznościach będzie próbował skierować cię z dala od tych obszarów, jeśli zbytnio się zbliżysz. Zalecamy, abyś był czujny i ostrożny latając w pobliżu strefy zakazu lotów.

      Strefa zakazu lotów - wizualizacja
       
      Proszenie o zezwolenie na lądowanie
      Główne lokalizacje, takie jak Area18, Port Olisar, Levski czy Lorville wymagają zezwolenia na lądowanie. Po jego uzyskaniu lokalna kontrola lotów (Landing Services) przydzieli ci lądowisko, zatokę lub hangar w zależności od wielkości statku, który pilotujesz i dostępności wolnego miejsca. Zazwyczaj statek musi znajdować się w odległości 5 - 7 km od portu, zanim kontakt do kontroli lotów (Landing Services) pojawi się na liście na ekranie Comms.
      Uwaga: mniejsze placówki mogą nie mieć Landing Services - w takim wypadku można po prostu wylądować na dowolnym dostępnym lądowisku.
      Do kontaktu z lokalnymi służbami lądowania możesz wykorzystać ekrany MFD statku lub mobiGlas. Poniżej opisano obydwie metody.
      Ekrany MFD w statku
      Większość statków ma kilka wyświetlaczy MFD, które wyświetlają różne informacje. Możesz się przełączać między nimi bezpośrednio na wyświetlaczu. Na każdym z MFD w lewym górnym rogu znajduje się przycisk menu. Przytrzymaj F, wybierz Menu w lewym górnym rogu dowolnego HUD, a następnie wybierz Comms. Jeśli znajdujesz się w zasięgu usługi lądowania, opcja kontaktu pojawi się na liście:



      MobiGlas
      MobiGlas jest twoim osobistym asystentem i umożliwia między innymi dostęp do twojego inwentarza, listy kontraktów, oraz twoich kanałów komunikacyjnych. Aby uzyskać dostęp do  Commlinka, naciśnij F11 na klawiaturze, a odpowiednia podstrona natychmiast pojawi się na twoim mobiGlas. Jeśli jesteś wystarczająco blisko (w promieniu 5 -7 km) od lądowiska, Landing Services pojawią się jako jedna z pozycji po lewej stronie w menu Contacts. Wybierz strzałkę obok ich nazwy, aby nawiązać połączenie.

       
      Lądowanie w wyznaczonym obszarze
      Landing Services mogą kazać ci czekać, jeśli jest zbyt duży ruch. Gdy autoryzacja zostanie już udzielona, na twoim HUD pojawi się nowa ikona określająca lokalizację przydzielonego miejsca do lądowania. W miarę zbliżania się do wyznaczonego lądowiska zobaczysz, jaki to jest typ (lądowiska i hangary zazwyczaj wymagają lądowania pionowego. Do zatok trzeba wlecieć (jak do tunelu).

      Symbol oznaczający przydzielone lądowisko na HUD
       
      Pamiętaj: wypuść podwozie!
      Upewnij się, że wypuściłeś podwozie naciskając przycisk N. Jeśli tego nie zrobisz, to z lądowania wiele nie będzie... 
      Ostrożnie leć w kierunku wyznaczonego lądowiska i pamiętaj, żeby nie naruszać strefy zakazu lotów. Jak było pokazane wcześniej, granice tego obszaru będą zaznaczone na HUD Twojego statku. Poniższy przykład pokazuje wyznaczoną zatokę z otwartymi wrotami, a także zaznaczone strefy zakazu lotów w najbliższym jej otoczeniu.

      Wyląduj jak najbliżej środka platformy i wyłącz systemy statku. Po pomyślnym lądowaniu otrzymasz wiadomość od Landing Services potwierdzającą twoje przybycie i zezwalającą na opuszczenie statku.
      Procedurę lądowania można uprościć włączając system automatycznego lądowania. Aby to uczynić należy dolecieć nad wyznaczone lądowisko, wypuścić podwozie i przytrzymać N. Uruchomi to system, który samodzielnie posadzi maszynę. Ale nie rozleniwiajcie się, prawdziwy pilot musi również umieć wylądować bez korzystania z takich ułatwień - w końcu nie zawsze są one dostępne.
      Po wyjściu odwróć się i przez chwilę podziwiaj swoje umiejętności lądowania, a następnie ruszaj odkrywać miejsce, do którego właśnie przybyłeś!


    • Przez TyphoidMary
      Jak to miło móc w tułowiu umieścić komuś funt ołowiu...mawiał poeta. Jakie są wasze ulubione narzędzia krzywdzenia biednych npc oraz sióstr i braci w grze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności