Skocz do zawartości
Dako

Star Citizen jednak na Vulkan API ...

Rekomendowane odpowiedzi

Ali Brown czyli Director of Graphics Engineering na forum CIG https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/7581676/#Comment_7581676    stwierdził, że SC będzie oparte na Vulkanie (API)

Cytat:

Years ago we stated our intention to support DX12, but since the introduction of Vulkan which has the same feature set and performance advantages this seemed a much more logical rendering API to use as it doesn't force our users to upgrade to Windows 10 and opens the door for a single graphics API that could be used on all Windows 7, 8, 10 & Linux. As a result our current intention is to only support Vulkan and eventually drop support for DX11 as this shouldn't effect any of our backers. DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan. The API's really aren't that different though, 95% of the work for these APIs is to change the paradigm of the rendering pipeline, which is the same for both APIs.

ps.

Czyli przy kolejnym upgrade komputera i przed wydaniem SC przesiadamy się na 16 rdzeniowe Ryzeny  http://wccftech.com/amd-working-16-core-ryzen-cpu/  ...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak dla mnie to kapitalna wiadomość, bo uprości sprawę przy robieniu portu na linuxa. Wsparcie sprzętowe dla Vulkana też jest szerokie, tak więc IMO tylko pogratulować. 

Tutaj sprawdzicie, czy wasza karta jest kompatybilna z Vulkanem. Użytkownicy nVidii konkretne i łatwiej strawne informacje oraz stosowne drivery znajdą pod tym linkiem.

Założyłam też osobny temat do dyskusji o samym API: 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż tak bym nie szalała z optymizmem, różnica w polygonach pomiędzy tymi dwiema grami będzie nomen omen kosmiczna. :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ostatnio CIG podejmuje coraz lepsze decyzje. Najpierw Lumberyard a teraz Vulcan. Oby tak dalej. Bardzo mi sie podoba to, że jest coraz to mocniej widoczna alternatywa dla DX. Pamiętam pierwszego Unreala a ścisłej to jakie wrażenie na mnie zrobiło przejście z DX na OGL. 

Liczę na to, że teraz SC stanie się jeszcze bardziej popularny ;) a przede wszystkim multioesowy. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To prawda, widać że myślą bardzo przyszłościowo, API od MS zawsze będzie nam dyktowało pewne sprawy a wiemy że nie rozwija się tak dynamicznie jak to miało miejsce w przypadku OpenGL. Niezależny standard nie tylko szybko adaptował nowe techniki generowania obrazu ale był też dostępny na niemal wszystkie popularne platformy, do pewnego momentu jakościowo dosłownie miażdżył to co oferował DirectX . W późniejszym czasie różnice się nieco zatarły ale to dlatego że drobiazgi niewiele wpływały na jakość sceny i tylko wprawione oko doznało orgazmu graficznego.

Wybór Vulkana cieszy, liczyłem na to, ba byłem nawet tego pewien że tak się stanie pamiętając obietnicę że SC będzie śmigał na Linuxie, w ten sposób już na starcie SC stanie się grą multiplatformową, jest tez jedno zagrożenie ( choć w pewnym sensie może nawet wybawienie kto wie ), a mianowicie Lumberyard jest multiplatformowym silnikiem, Vulkan jako API też jakie z tego idą wnioski ? Ano takie że  nic już nie stoi na przeszkodzie żeby część uniwersum SC została wydana na konsole i mam tu na myśli SQ'42.

Tak wiem zaraz dostanę za pomysł razy ale mógł być to port PC => Konsole a nie odwrotnie, co nie miało by negatywnego wpływu na grafikę ( gotowy SQ'42 został by przeniesiony na inne platformy ), a samemu CIG dałby jeszcze większy rozgłos i masę dodatkowej kasy którą mogli by włożyć w kolejne DLC lub w samo SC MMO którego już konsole by nie doświadczyły ( mam nadzieje ). Tak na oko po jakimś czasie wpadło by CIGowi z 300 milionów $ z takiego posunięcia, a to o połowę większa kasa niż dotychczas zgromadzili i łakomy kąsek. Jak sądzicie te zmiany są po części spowodowane takim pomysłem rojącym się w głowach głodnych funduszy devsów ?

 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi konsolami to trochę nie fajny pomysł jest. Nawet jeśli to miałby być port z PC na konsole a nie odwrotnie, to wątpię, żeby poprzestali na samym Squadronie. Zrobili by wszystko włącznie z MMO. A to już niezbyt dobrze dla naszej pecetowej wersji. Nakład pracy od razu dzielony na dwa, czyli mamy mniej siły. Raczej nie połączą obu światów, my nie będziemy widzieli konsol, a konsole nas... No ale wiadomo że kasa rządzi się swoimi prawami i jak CIG zwącha interes w konsolach to tak się może stać. Dla mnie byłby to zły ruch. Niech sobie konsole mają swoje ekskluziwy, a SC niech będzie tylko na poważne sprzęty :P 

ps. A czy gdzieś kiedyś Roberts czasem nie mówił, że SC będzie tylko i wyłącznie na PC i żadne porty na inny sprzęt nie wchodzi w grę? 

 


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zaraz słusznie prawi. @Tommy Rich musisz wziąć pod uwagę, że konsole to nie tylko kasa "bo będzie inny sektor rynku". To gigantyczne koszty - bo musisz mieć devteamy które piszą na to patche i pilnują żeby trzymało się kupy. Oprócz tego za produkcję KAŻDEGO egzemplarza gry (niezależnie czy go sprzedasz, oddasz, wyrzucisz, podarujesz)  płacisz royalties sony / microsoftowi. Patche to konieczność przepychania KAŻDEJ wersji przez certyfikację... 

Wydawanie na konsole to NIE jest przysłowiowe "easy money".

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Te tostery po prostu takiej gry nie uciągną. Konsole mają wiele sprytnych sposobów na oszczędzanie mocy, ale ma to granice. Może 3 generacje w przód, za 15 lat ;) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Może i nie jest "easy money" ale jak widać zarabia się na tym bardzo porządna kasę, a co do opłat i konieczności częstego paczowania to właśnie dlatego cena gier konsolowych jest znacznie większa od tych na PC i moje obliczenia uwzględniały wyższą cenę produkty przy niższym zysku, wolumin graczy jednak robi swoje i była by to gra warta świeczki.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tommy Rich zapominasz o rynku gier używanych, a także o tym że marżowość konsol zawsze była słabsza. A bez zewnętrznej dystrybucji z którą trzeba podzielić się tortem (oraz kosztów własnych wysyłki przy sprzedaży bezpośredniej) za dużo by nie pchnęli :)

Wybacz ale włączyłeś mi temat branżowy to masz.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ale na konsole nie ma takiej produkcji, ta już jest sławna i zapchała by dziurę bo nieudanej NMS oraz jak się okazuje średniej MS:A, więc znaleźli by się chętni, zresztą szkoda gadać i tak CIG zrobi co będzie chciał. Ja się cieszę że oficjalnie zapowiedzieli Vulkana, to da kopa w wydajności dla całego SC oraz napędzi popyt do sięgania po to właśnie API, może wtedy nawet MS zacznie się bardziej starać ;)

Na pewno wszyscy na tym wygramy że natywnie wspierany będzie tak nowoczesne i zarazem uniwersalne API jak Vulkan ! 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydanie gier na konsole to także ograniczenia pod względem developingu - patrz patche do gier na Xpudła, które muszą przejść certyfikacje MS, co wiąże się z dodatkowymi kosztami.

No ale w sumie kto bogatemu zabroni ;) 


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O certyfikacji wspominałam ze 4 posty wyżej - to jest wymóg zarówno w przypadku MS jak i Sony. Nie żeby to jakoś podnosiło jakość owych patchy ale... Nie zjeżdżajmy z tematu ;)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soz, wyskoczyłem jak filip z konopi z tymi patchami na konsole.

Co do tematu, to wiadomo kto - które studio, a może sam Amazon? - będzie odpowiadał za "port" na Vulkana? :D 


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quelen póki co nie bardzo.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że zgodnie z przewidywaniami Vulkan przełoży się na wzrost wydajności w SC. Ben Parr miał to i owo do powiedzenia na ten temat:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W biuletynie miesięcznym SQ czytamy że wdrażanie Vulkana rusza z miejsca i będzie się odbywało stopniowo.


 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 


Natomiast w Star Citizen Live: All About Development (51:50) Brian Chambers potwierdza prace nad Vulcanem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yautja
      Dzień dobry
      Mam małe problemy z ustawieniem HOTASa, z którymi nie mogę sobie poradzić. Może ktoś z was zetknął się już z tymi problemami.
      HOTAS to Thrustmaster Warthog. Częściowo skonfigurowany w samej grze, a częściowo w T.A.R.G.E.T.
      Przed odpaleniem gry odpalam TARGET i ładuję profil dla SC. Profil pobrany ze strony Thrustmastera z drobnymi modyfikacjami pode mnie.
       
      Tyle tytułem wstępu. Teraz problemy:
      1. Przekierowanie mocy. Przenoszenie mocy pomiędzy bronią, silnikami i systemami ustawiłem sobie tak jak mam sterowanie "pipsami" w Elite: pod jednym z grzybków. Lewo-> moc w systemy, góra-> moc w bronie, prawo-> moc w silniki, dół-> reset. To ustawienie jest zrobione przez TARGET. Do zdarzeń dla tego grzybka typu "press" przypisałem klawisze z rozpiski z gry (od F5 do F8 o ile dobrze pamiętam). Problem polega na tym, że gdy korzystam tylko z klawiatury, to wszystko działa poprawnie. Natomiast gdy użyję grzybka to działa przez kilkanaście sekund po czym sterowanie się blokuje i nie reaguje już ani na joystick ani na klawiaturę. Ktoś się z tym spotkał?
      2. Drugi problem dotyczy strafe left. Ponownie zdublowałem swoje sterowanie z Elite (staram się przystosować sterowanie w SC maksymalnie do tego w Elite). Na grzybku tym razem na przepustnicy mam kierunki góra, dół, lewo i prawo. Wszystkie działają poprawnie poza lewym. Kiedy naciskam "lewo" statek zamiast strafe robi roll left. Roll mam pod taką "mini kuleczką" na przepustnicy i działa poprawnie. Natomiast przypisanie A do lewego kierunku na grzybku daje też roll left. Naciśnięcie A na klawiaturze pozwala na normalny strafe left. W ustawieniach gry nie znalazłem żadnej pozycji, która mówiłaby, że pod tym konkretnym grzybkiem na przepustnicy mam roll left. Wszystko wydaje się w porządku, a statek zamiast skręcić obraca się wokół swojej osi wzdłużnej  Ale tylko w lewo! Pozostałe kierunki działają poprawnie.
       
      PS. Mimo tych trudności i tak zatłukłem griefera przy Olisar, który strzelał do graczy na landing padach
    • Przez Imn0
      Witam,
      Po ostatniej aktualizacji launchera mam problem. Mianowicie nieustanie odtwarza się dziwny dźwięk. Sam dźwięk by mi nie przeszkadzał, ale po wpisaniu danych do logowania pokazuje się napis connecting, na filmie wpisałem jakieś losowe znaki, w przypadku prawidłowych danych jest tak samo, który to nie znika. Po przeinstalowaniu gry nic się nie zmieniło. Liczę na szybką pomoc.

       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Nebthtet
      W ostatnim tygodniu października 2019 po raz kolejny macie szansę na przetestowanie Star Citizena za darmo! Darmoloty potrwają od 28 października do 3 listopada. Do oblatania udostępnione zostanie pięć statków - jakich dowiemy się zapewne dziś wieczorem.
      Pamiętajcie również o założeniu konta z użyciem naszego kodu referral, aby zyskać 5000 UEC na start przygody w grze.
       
      Czym polecieć do gwiazd?
      Do oblatania dostaniecie pięć naprawdę fajnych maszyn:
      Starter - Mustang od Consolidated Outland - galeria | forum Starter - Aurora od RSI - galeria | forum Myśliwiec - Defender Banu (nowość dodana w wersji 3.7!) - galeria | forum Statek wielozadaniowy - Cutlass od Drake Interplanetary - galeria | forum Transportowiec (ale z pazurem) - Avenger w wersji Titan od Aegis Dynamics - galeria | forum  
      Jak zacząć zabawę?

      Jeśli jeszcze go nie masz, to załóż konto. Wpisz na tej stronie kod GETINTOTHEVERSE Pobierz grę (opcjonalny, ale bardzo zalecany!) Załóż konto na Game Armadzie, dołącz też do nas na Discordzie, aby mieć z kim latać. W razie pytań tutaj znajdziesz mnóstwo wiedzy, a pytania możesz zadawać na dedykowanym podforum pomocowym! Jeśli gra ci się spodoba, to do 5 listopada testowane statki można kupić taniej na specjalnej podstronie.
    • Przez Vanter
      Wraz z aktualizacją 3.6 wdrożona została kolejna iteracja systemu prawnego. W patchu 3.7 mechanika jego działania nie uległa zmianie.

      Nowe kary za wykroczenia
      Zmieniono kary za lżejsze wykroczenia - uprzednio dawały jeden punkt crimestatu, aktualnie skutkują karą pieniężną potrącaną natychmiast z konta pilota popełniającego dane przewinienie:
      Niewłaściwe lądowanie / blokowanie lądowiska (kontrola lotów udziela najpierw ostrzeżenia werbalnego) - grzywna 1250 aUEC Uszkodzenie statku innego gracza - grzywna 1000 aUEC  
      Kontrole ładunku
      Kolejną ciekawą nowością są kontrole policyjne, podczas podróży w QT spodziewajcie się iż możecie zostać zatrzymani i tym razem to niekoniecznie będą piraci. Służby porządkowe poproszą nas o zatrzymanie i podanie się skanowaniu, z uwagi iż teraz prędkość i wektor z jakim lecimy podczas wchodzenia w QT się nie zmienia i z takim samym opuszczamy podróż kwantową najlepiej jest skakać z postoju. Unikniemy w ten sposób wpadnięcia na asteroidę oraz ryzyka iż nie będziemy wstanie zatrzymać na czas statku do kontroli.
      Jeśli jesteśmy już ścigani za jakieś przestępstwa w danej jurysdykcji to mundurowi otworzą do nas ogień, jeśli zginiecie to zarzuty zostaną wymazane. Po wykonaniu misji Pro Team będziemy mogli wykonywać kontrakty na zabicie graczy, aktualnie powinny pojawiać się nam misje na wszystkich graczy z większa ilością przestępstw a po wykonaniu takiego zlecenia Cryme Stat danej osoby zostanie zresetowany.

       
      Hacking
      Jedną z metod pozbycia się swojej historii kryminalnej i wiążącej się z nią paskudnej reputacji jest zakupienie cryptokeya i udanie się na jeden z trzech posterunków w celu przekonania imperialnej bazy danych, że tak naprawdę to jesteśmy wzorowym obywatelem i wszystko co złe to nie my. 
      Narzędzia i gdzie je zdobyć
      Aby pozbyć się szemranej reputacji potrzebujemy cryptokeya. Do wyboru są cztery modele:
      Walesko
      Cena: 3000 aUEC Dostępność: GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Trigersclaw
      Cena: 6250 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Re-Authorizer  
      Cena: 8000 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Area 18 Zaawansowanie: 
      Ripper 
      Cena: 8250 aUEC Dostępność:  GrimHex Zaawansowanie: 
      Urządzenia nabędziemy na stacjach GrimHEX, Levski oraz w Area18. 
       
       
       
      Lokalizacje
      Poza już dobrze znaną stacją Security Post Kareah znajdującą się na orbicie Cellin (księżyc Crusadera) otrzymaliśmy dodatkowo po jednym posterunku na planetę. Posterunki są klasycznymi bunkrami wyróżniającymi się specjalną konsolą połączoną z bazą danych kryminalnych. W pobliżu konsoli można znaleźć sejf w którego wnętrzu znajdziemy odznakę UEE.
      Tak więc aktualnie lista miejsc, gdzie możemy oddać się pobawić w hakera wygląda następująco:
      Security Post Kareah - Cellin (księżyc planety Crusader)
      Lokalizacja stacji na orbicie Cellin

      Wizualizacja stacji
      Bunkier Security Depot Hurston-1. Ta placówka znajduje się po przeciwnej stronie planety względem Lorville
      Lokalizacja Security Depot Hurston-1 na powierchni planety Hurston

      Wygląd zewnętrzny Security Depot Hurston-1
      Security Depot Lyria-1 jak nazwa wskazuje jest na księżycu ArcCorp o nazwie Lyria.  
       
      GrimHEX nie uznaje jurysdykcji UEE i stosuje zagłuszanie w bliskim promieniu stacji. Dzięki temu mimo posiadania crimestata na owej stacji będziecie mieć pełen dostęp do misji.  
      Poradnik wideo
       
      Resetowanie crimestatu przy użyciu sił porządkowych
      Olisar
      Dodatkową i chyba najszybszą metodą jest wykorzystanie obrony stacji Olisar. Stacja ma w zwyczaju strzelać do statków pilotowanych przez kryminalistów, tak więc można jej użyć do szybkiego resetu crimestata. Aby to uczynić należy podlecieć do którejkolwiek z wieżyczek. Po rozpoczęciu ostrzału naszego statku musimy kolejno wyjść z maszyny i ustawić się na linii strzału. Obrażenia nie zawsze są rejestrowane prawidłowo (czasem tylko odpychają postać). Istotne jest też to, aby się nie wykrwawić bo jedynie śmierć spowodowana przez trafienie wymazuje kartotekę kryminalną.


      Hurston
      Ochrona obecnie zwykle jest nieuzbrojona, ale w hangarach oraz na bramach spotkamy ludzi z bronią. Ta metoda jest dość męcząca i zajmuje sporo czasu, a nasi oprawcy często nie chcą współpracować. CIG najwyraźniej stwierdziło że kryminaliści w mieście nie są tak dużym zagrożeniem, a na planecie jest posterunek z którego gracze bardziej powinni korzystać niż w łatwy sposób dać się zabić służbom porządkowym. (W 3.7 nie dostaniemy zgody na lądowanie powyżej 3 poziomu crimestat).

    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      Aktualizacja 3.7 jest już na serwerach Live!
      Wraz z nią otrzymujemy takie funkcje jak:
      wynajem statków podręczny inwentarz zbieractwo górnictwo ręczne jaskinie udostępnianie misji Proximity Assist  Statki:
      Aegis Vanguard Harbinger Aegis Vanguard Sentinel RSI Mantis Banu Defender Alpha 3.7.0 LIVE.3180042 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności