Skocz do zawartości
Szakal

Star Citizen Multi-crew - Gamescom 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedzialem gdzie dac wiec daje w nowym topicu.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

 

 

 

 

Edytowane przez Nebthtet
przeniesienie, otagowanie, doprecyzowanie tematu

6T0c2xV.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam ochotnikow do salvage caterpillera ;]

W sumie ciesze sie ze im cos sie tam syplo  i statek wcielo i na koniec wylot .. przynajmniej widac ze to nie jest dopracowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przenoszę do odpowiedniego subforum, to content z Arena Commandera  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Poprawiłam temat, dodatkowo można wątek wykorzystać do dyskusji na temat multi-crew


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ciekawe , najgorsze będzie jak kogoś wyssie w przestrzeń kosmiczną, bo podczas ataku nie będzie czasu żeby delikwenta "wyłowić".  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie zastanawia czy statek z wiezyczkami taki jak conie żeby podpalić rakiety bedzie musiał namierzac wroga hud-em jak w dogfightcie?


Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

O pociskach rozmawialiśmy tutaj: Rakiety (spekulacje na temat wybuchowych niespodzianek ja... tak więc nie będę pisać tego samego ponownie tylko  skwituję: FOF & IMREC  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i m.in. o tym była mowa w topicu dotyczącym rakiet - to czy trzeba namierzać definiuje typ pocisku. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Oczywiście widzę, że dywagowaliście o rodzajach pocisków. Ciekawy temat, niemniej są to spekulacje o rodzajach pocisków i sposobach ich naprowadzania, i nadal nie wiadomo jak to będzie działało w mechanice gry.

Większe statki w SC to tak naprawdę w sensie uzbrojenia hybryda czegoś co istnieje i istniało w historii techniki wojskowej: hybryda okrętów (głównie niszczycieli i okrętów podwodnych od II W.Św po czasy współczesne) i samolotów załogowych (konkretnie bombowców ala Wellington, Halifax, B-24 Liberator, B-17, B-29 itp ale też współczesnych jak np. Tu-160 czy B1). Jest to pod względem rozwiązań technicznych tak naprawdę mariaż elementów z historii i trochę bardziej współczesnych, oczywiście w przyszłości nigdy to w ten sposób nie będzie działało to wszystko disneyowska fikcja i trochę bardziej retrospekacja niż rzetelne sci-fi ale to już temat na oddzielny wątek.

W wieżyczki podobne do tych z SC były wyposażone bombowce. Samoloty te były z założenia samolotami strategicznymi realizującymi daleksiężne cele, bombowiec leciał swoim kursem do celu a do obrony po to utworzono wiezyczki by tego kursu zmieniać nie musiał. Samoloty w tej postaci pozostały do dzisiaj (ił-28, tu-96, B-52), z wyjątkiem najbardziej nowoczesnych konstrukcji (to walka radioelektroniczna eliminuje na przestrzeni dziejów wieżyczki, które są właśnie jednym z najbardziej disneyowskich elementów w spaceoperze).

Okręty i ich systemy również nie zmierzają w takim kierunku, że cały okręt zmienia kurs by namierzyć przeciwnika tylko ma od tego systemy namierzania, rakiety lecą w różnych kierunkach jest to niezależne od kursu, inaczej całe namierzanie i manewrowość broni rakietowej czy torpedowej nie miałaby sensu. W przypadku np. IRDISa mamy nawet wizualizacje takiego systemu (mam nadzieję bo nie wyobrażam sobie IRDISa próbującego zmieniać kurs by namierzać przelatującą mu przed nosem aurorkę).

Skoro w SC są te systemy odwzorowane (naprowadzane rakiety i wieżyczki) to nie widzę za bardzo sensu w stosowaniu namierzania za pomocą HUDa pomijając małe szybkie statki 1 -2 osobowe oraz ewentualnie to co przeważnie kładzie względy racjonalne czyli aspekt gampelaya (zbyt łatwa w uzyciu broń byłaby OP względem np. myśliwców).

Skąd sie wzięło namierzanie w przedniej półsferze przez tzw HUD (Head Up Display)?

Ano z myśliwców (i samolotów szturmowych o załodze w stanie 1 lub 2), stąd że myśliwce z racji swego coraz to bardziej wielozadaniowego przeznaczenia a także zaszłości historycznych walk powietrznych (dogfight) są z natury przeważnie samolotami 1 osobowymi, lekkimi, szybkimi i zwrotnymi, ich stacje radiolokacyjne są lekkie i umieszczane w zarysie opływowej (skutecznej aerodynamicznie) sylwetki w dziobowej części.

Np. poniżej Su-30:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Szybkość, konieczność przygotowania do takiego (historycznego) charakteru walki, zdolności aerodynamiczne, konieczność skupienia się pilota na przedniej półsferze, to wszystko spowodowało, że myśliwce mają wszelkie tzw. sensory ukierunkowane w przód (aczkolwiek powoli już to się zmienia).

Natomiast są to myśliwce a nie wielowieżyczkowe pojazdy z mostkiem i rzekomo rozbudowanymi sensorami jak np. Constellation czy Retaliator (tu ciekawostka bo retaliator ma kokpit a nie mostek) w SC.

Reasumując, pomijając broń strategiczną lub o proporcjonalnym do namierzania kierunkowego zasiegu, wolałbym odklikiwać cele dla rakiet AA na jakiejś projekcji przestrzenii jak to ma miejsce choćby we współczesnych (nie mówiąc o tak dalekiej przyszłości) odpowienikach takich pojazdów niż bawić się w dogfight Constellation, gdy załoga w wieżyczkach jednocześnie będzie musiała brać porawki na manewry celu i szaleńcze zmiany kursu nosiciela a cel będzie wielokrotnie zwrotniejszy.

Stąd nastawienie załogi RSI na dogfight w każdym calu budzi mój niepokój i zastanawiam się czy może ktoś już zauważył jak to będzie naprawdę :)

pozdrawiam


Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym co napisał rafly nie sposób się nie zgodzić, natomiast Star Citizen nie będzie stawiać na realizm (już gdzieś wcześniej dyskutowaliśmy o walce przy wielkich prędkościach, problemach z celowaniem przy prędkościach relatywistycznych itp). To by nie było efektowne, za mało w tym by było funu i Hollywood  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Nawet w Eve nie będącej zręcznościówką nie stosuje się takich technologii.

 

Z czysto praktycznego punktu widzenia taki Bengal jest totalnie bezsensowną jednostką, paru pilotów kamikaze którzy wlecieliby w hangar i zdetonowali się rozwaliłoby go w drobny mak. Tak przecież Kilrathi rozwalali lotniskowce Konfederacji podczas wojny.

Ale jeśli chcemy pogadać o tym to załóżcie osobny temat :P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności