Skocz do zawartości
Nebthtet

Star Citizen vs HELLION - czas developmentu a widoczne rezultaty

Rekomendowane odpowiedzi

@Quelen, @2M1R zapraszam Panów do rozmowy tutaj na temat tego, co zaczęliście na Discordzie.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Rozmowę schowałam w tagu spoiler, bo za długie by to było normalnie wklejone.

IMO porównywanie tych dwóch tytułów jest co najmniej karkołomne,  ponieważ nieważne co by sobie devsi nie mówili, nie wiemy ile to było robione nim pokazano pierwsze video. Przykład z Unity też do mnie nie przemawia - to dobry silnik, na którym można zrobić kapitalne rzeczy - po prostu ludzie zazwyczaj nie umieją.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to te gry to kompletne dwa odbicia. SC to gra skierowana do akcji czyli coś musi się dziać. W Hellion to ma być akcja ale kompletnie w innym stylu. Wiec tu nie ma co do siebie porównywać. Bardziej by mnie interesowało co innego. Kto wczesniej odda produkt finalny. Jesli Helion wystartuje wczesniej niż SC to uznam,że ktos robi w konia użytkowników SC (pod względem siana)


-----------------------------------

Moja flota:
1. Cutlass Black
2. Mustang Alpha

Pozdrawiam
Dariusz Kaczmarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ratucus niekoniecznie - bo to też inna skala projektu. Na tworzenie szczegółowego świata potrzeba ogromnej ilości czasu - popatrz chociażby na takie gry jak Wiedźmin 3, Skyrim i Fallout... Mają utkane pełno smaczków w każdym kącie, masakrycznie dużo zadań pobocznych, przebogaty świat - aby coś takiego stworzyć potrzeba lat pracy.

Nawet w przypadku Bethesdy mającej ogromne zaplecze finansowe i zespół ludzi z wieloletnim doświadczeniem mijają lata nim końcowy produk. A Bethesda nie musi pisać praktycznie od nowa silnika, bo wciąż jadą na stareńkim, do dziś nieradzącym sobie do porządku z ultrawide Gamebryo - jakkolwiek by temu nie zaprzeczali i jakkolwiek by go teraz nie nazywali.

Tworzenie gier ORAZ nowego świata to nie taka prosta sprawa.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja przyznam, że wczoraj zaciekwiony kupiłem Heliona pobawiłem się niecałe dwie godziny i dziś oddałem na Steam

Trudno po tak krótkim czasie wydawać werdykt :P więc napiszę iż jest potencjał i są ambitne plany rozwoju (wg autorów wygląda to następująco)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Naprawdę ciekawa ale to dziś jeszcze (na tym etapie rozwoju alfy) nie dla mnie ...

Może za jakiś czas kupię ponownie.

ps.

I naprawdę nie mam pojęcia jak można te dwie gry porównywać.

Bo wg mnie to co docelowo zaoferuje Helion będzie małą częścią tego co ma w zanadrzu SC.

Ps 2.

Jednak odkupiłem, posiadam i usiłuję ogarnąć co i jak.

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Helion z czystej ciekawości, gra na chwilę obecną jest naszpikowana bugami czego można było się spodziewać po ea. Ciężko na chwilę obecną porównać oba tytuły, ponieważ cele są w moim rozumieniu inne oraz jak zauważyła Nebthtet skala projektu jest nieporównywalna. Helion jest, a raczej będzie za jakiś czas połączeniem kosmicznego Rusta z KSP i SE.  Dużo ludzi uważa że Helion jest/będzie konkurentem SC co moim zdaniem jest błędnym odczuciem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KSP mówisz? Aż tak dokładana fizyka i konieczność RL kombinowania przy orbitach? :) Naprawdę? Serio pytam bo naprawdę nie wiem.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię odpowiedzieć na twoje pytanie ale z tego co czytam na forum KSP, Hellion jest postrzegane jako jego rozszerzenie, przynajmniej gracze KSP takie mają pobożne życzenie.

Znalazłem jeszcze takie porównanie napisane przez jednego z graczy KSP :

"Hellion alpha is finally released! I have been watching a lot of Twitch streamers over the past 24 hours, one thing stands out and that is the game is indeed still very alpha. Graphics wise the solar system looks absolutely superb, the model textures as well and the sense of scale seems very vast. Seeing were the orbital mechanics of objects around solar bodies in navigation views was very nice and also the maneuver nodes and node execution time is a nice addition.

But now for the negatives (from what I have seen) if you have a KSP back ground, like most of us here, a lot is still left to be desired TBH.

The big downside IMO in this iteration being: the only means to get from A to B is using the warp mechanics and RCS to do approaches targets. There seems no convention "engine" implemented yet, I read this will be added upcoming patches.

The warp mechanics is rather simplistic and does not take conservation of local momentum (you initial orbital velocity) into account. So your ships relative velocity vs your targets relative velocity does not need to be cut before warping to target and is magically adjusted when getting out of " warp". For me this method of implementing such plot device is rather immersion breaking tbh.

Further more the UI, icons for Pg/Rg/NM/aNM/R/aR have not been implemented! Nor are there any indicators of you ships orbital velocity vs reference body, or relative velocity vs a target. I hope this will be implemented asap when the conventional engines are released in the future, otherwise I can't see how one could ever do more complex navigation outside of point, click and warp.

By : Gkirmathal

"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co przytoczyłeś wyłania się obraz uproszczonej fizyki (zachowanie pędu itp) - co jakoś kłóci mi się z KSP, które jest jedną z niewielu gier uwzględniających to, z czym zmagają się prawdziwi astronauci podczas nawigacji. 

Rzecz jasna nie ma co się oszukiwać - nadmierny realizm spowodowałby że latanie byłoby nudne. W końcu kosmos to dość puste i niewyobrażalnie wielkie miejsce :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zgudi
      Tematu nowego założyć nie mogę, coś nie działa.
       
      Jak to "tylko z trollowania". To tak samo prawdziwe co stwierdzenie "jak zwykle przyszedł Zgudi" wobec pierwszego posta po 50 miesięcach nieobecności.
      Na forum raczej nie zdarzało mi się trollować, ale na discordzie owszem już tak. Na forum co najwyżej  spekulowałem na temat przyszłości SC, za co kilku obrońców Star Citizena solidnie się na mnie wkurzyło, bo jak tak można bez sensu spekulować i źle napisać o przyszłości naszej ulubionej gry. Dziś już ich nie ma w powodów jak wyżej, czyli zmiana zainteresowań, dom, rodzina i tak dalej.
      Była jeszcze jakaś kłótnia z mojej strony o zakaz promowania innego korpo/orga na forum bez zgody admina, ale mniejsza o to co było ponad 4 lata temu.
      Neb też się nie zmieniła bo wciąż chętnie posądza o trolling i wciąż jest jak osa.
    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności