Skocz do zawartości
Nebthtet

"Planetside" w AC

Rekomendowane odpowiedzi


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Oj tam oj tam

To normalne ...

"Troll mode on"

bo w Star Citizen wszystko jest daaaaaaleko:

daleko do wydania gry, daleko do patchy, daleko do poprawek, daleko do możliwości latania (tu wpisać swój wymarzony statek), daleko do multi (dla niektórych), daleko do rzeczowych i nowych informacji, daleko do ...

"Troll mode off"

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jak w większości spraw w życiu, ta gra jest realistyczna pod każdym możliwym względem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

BĘDZIE realistyczna  (mam nadzieję). :biggrin:

Osobiście nie mogę się doczekać.

Inna sprawa, że ten rok w SC dla mnie to rok stracony więc liczę, że 2015 będziemy mogli się  pobawić jakimś modułem ( w sensownej wersji nie pre-Alfie )...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Chodziło mi o to że tak jak w większości instytucji i sklepów w innej sprawie niż zakup trzeba swoje odczekać na załatwienie sprawy, tak i rozwój SC przebiega wolniej niż życzy sobie tego wiele osób. Stąd realizm w kolejnym aspekcie tej gry  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że planety w przestrzeni Star Citizena, to nie tylko zwykła tekstura w dużej rozdzielczości z nałożoną drugą transparentną udającym atmosferę.

 

Wygląda że planety mają więcej głębi, co znacząco zwiększa realizm, tekstura zawiera mapę wybojów oraz jest shader symulujący chmury, wszystko jest od siebie oddalone i wyglądam to całkiem przyjemnie - moderzy na pewno zrobią z tej informacji jakiś użytek  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Mi jednak się marzy lądowanie na takiej planecie, przebicie się przez gęste warstwy atmosfery, lot ku coraz bardziej udetalowionej powierzchni planety tak jak to ma miejsce w kilu prezentowanych już demonstracyjnych silnikach. 

 

Liczę że kiedyś SC doczeka się takiego rozwoju wydarzeń, ale jak to już wcześniej było pisane... to jeszcze daleko   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

A było by to tym ciekawsze że nie wszystkie statki będą przystosowane do tego by latać w atmosferze. Dodatkowo aerodynamiczne kształty niektórych konstrukcji będą za sobą miały coś więcej niż tylko Rule of Cool.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wlatywania w atmosferę planety, przypomniała mi się pewna stara gierka, nazywa się The Tommorow War i tam było coś takiego jak wlot w atmosferę, a wygląda to mniej więcej tak:   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

 

Ogólnie gra zbugowana na potęgę, ale potencjał miała.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności