Skocz do zawartości
Nebthtet

[RSI.com] Bugsmashers!

Rekomendowane odpowiedzi

Mark Abent, our resident Bugsmasher, investigates why blackout animations aren’t triggering on the character after experiencing excesses G-forces in their ship. As an added bonus, he squashes a separate bug with no name that is triggering a ton of crashes. See what solutions he comes up with on this episode of Bugsmashers.

Przeczytaj całość


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Alpha 3.5 Star Citizen już jest live! Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Bardziej szczegółowy spis zmian  oraz link do patch notes po polsku znajdziecie pod graficznym podsumowaniem nowości.
       
      Zwiedź ArcCorp
      Nowa planeta pokryta miejską dżunglą

      ArcCorp - najnowsza możliwa do zwiedzania planeta w systemie Stanton jest prawie w całości pokryta strukturami stworzonymi przez człowieka. Podróżuj przez pełne życia place i oświetlone neonami ulice Area18 (głównej strefy lądowania planety), odkrywaj lokalną kulturę miejską, poznaj charakterystycznych mieszkańców i znajdź now sposoby, aby zarobić parę kredytek.

       
      Okiełznaj miejską dżunglę Stanton
       

       
       
       
       
      Ożyj z ulepszonym dostosowaniem postaci
      Stań twarzą w twarz z uniwersum dzięki pogłębionej palecie opcji

      Zaktualizowane systemy dostosowywania pozwalają na wyniesienie twojego awatara na nowy poziom - możliwość wyboru płci i łączenia cech wyglądu na unikalne sposoby stwarza niemal nieskończone możliwości.
       
      Całkiem nowy ty

       

       
       
       
      Szybuj z nowym modelem lotu

      Kontroluj ponad 80 statków i pojazdów

      Wskocz do kokpitu i wypróbuj całkiem nowy system kontroli lotu. Cloud Imperium dokumentnie przerobiło całość tego doświadczenia maksymalizując kontrolę pilota nad maszyną i dodając grawitację do planet, aby osiągnąć głębszy i bardziej realistyczny lot atmosferyczny.
       
      Seria MISC Reliant

      Adaptuj się w wersji alpha 3.5

      Świeżo udostępniona do lotów w alpha 3.5 seria Reliant od MISC zawiera zaawansowane technologie i design inspirowane Xi’am. Mający szerokie skrzydła, wielokierunkowe silniki manewrowe, w pełni przegubowy kokpit z horyzontalnym i wertykalnym trybem lotu, jak i przestronną przestrzeń mieszkalną nadającą się do wielu funkcji Reliant dostosowuje się do szerokiego wachlarza zastosowań i sytuacji.

       

       
      A oto szczegółowe podsumowanie nowości, jakie znajdziecie w tej wersji...
      Grywalne postacie kobiece - po długim oczekiwaniu w końcu do Star Citizena trafiły grywalne postacie kobiece. Implementacja ich oznaczała przeróbkę prawie każdego interaktywnego obiektu w grze, by mógł być wykorzystywany przez dodatkowy model postaci - od siadania, poprzez przenoszenie i strzelanie po pilotowanie. ArcCorp - rozległa planeta miejska pokryta megamiastem. ArcCorp oferuje nową Strefę Lądowania Area 18, w której gracze znajdą oświetlone przez neony miasto tętniące życiem. Nowy model lotu - całkowicie nowy system kontroli lotu w grze, który ma zastosowanie do wszystkich statków w Star Citizenie. Przerobiono całkowicie całe doświadczenie lotu i dodano grawitację do ciał planetarnych z atmosferą. Nowy model lotu jest również zastosowany do wszystkich pilotów w grze sterowanych przez AI. CIG Character Customization Technology - zaktualizowany system dostosowywania postaci gracza w Persistent Universe. Zawiera on nową technologię dostosowywania modelu twarzy postaci umożliwiającą graczom wybór spośród maksymalnie trzech głów źródłowych i łączenie różnych cech ich twarzy, by uzyskać w pełni dostosowaną postać. Zastępuje on poprzednie ponad sto permutacji postaci niemal nieskończoną pulą możliwości. Technologia ta jest używana zarówno przez modele postaci graczy, jak i NPC. Wszystkie opcje są dostępne zarówno dla męskiego modelu, jak i całkiem nowej opcji - żeńskiej wersji postaci. Ulepszenia FoIP + VoIP - nowa technologia strumieniowania wideo, która pozwala graczom na uczestnictwo w rozmowach wideo bez względu na to, jak daleko od siebie znajdują się w Persistent Universe. Wcześniej, gdy inni gracze byli "przesyłani strumieniowo" z klientów serwera nie kwalifikowaliby się jako cele dla tego typu połączenia. Ta aktualizacja umożliwia graczom zadzwonienie do każdego w Star Citizen Persistent Universe za pośrednictwem technologii, która ocenia twojego klienta gry i strumieniuje dane do klienta drugiej strony połączenia jako treść wideo. Sterowani przez AI łowcy nagród w świecie gry - łowcy nagród sterowani przez AI będą teraz atakować graczy za którymi wystawiono listy gończe, a siły bezpieczeństwa AI będą atakować graczy z wysokimi statystykami przestępczości. Seria MISC Reliant - z trzema nowymi wariantami: Tana - dedykowanym do walki, Sen - zaprojektowanym do badań naukowych i Mako - "wozem transmisyjnym" wyposażonym w wiele kamer dla amatorów dziennikarstwa. Rework 300i - nowo przerobiona i zrewitalizowana wersja jednego z pierwotnych statków w Star Citizen. 300i to premierowy luksusowy statek kosmiczny Origin Jumpworks, który może przetrwać w wielu sytuacjach takich jak wyścigi, walka kołowa lub po prostu eksploracja wszechświata - ze stylem. Anvil Hornet Heartseeker - nowy wariant Horneta wyposażony w wojskowymy osprzęt z najwyższej półki. RSI Ursa Rover - specjalna edycja czterokołowego łazika upamiętniająca "Stella Fortuna", Star Citizenową wersję dnia Świętego Patryka. Dwie nowe bronie okrętowe - działo tachionowe Banu Singe i seria działek balistycznych GT-870 Tarantula od Gallenson Tactical Systems. Dwie nowe bronie FPS - karabin szturmowy S71 od Gemini i pistolet balistyczny Koda od Kastak Arms. Projectile Manager - nowa technologia, która zmienia sposób, w jaki gra obsługuje wystrzelone pociski, radykalnie zmniejszając obciążenie procesora i poprawiając wydajność podczas gorączkowych bitew powietrznych i lądowych. Ulepszenia trybu Star Marine - wprowadzono nową mapę trybu Eliminacji - Demien Comms, oraz przerobiono mapy Echo-11, zawierającą teraz nowy układ i opcje przemieszczania się. W trybie gry Last Stand dodano nową mechanikę Punktów Kontrolnych, która poprawia rozgrywkę oraz zwiększa czytelność. Ulepszenia trybu Arena Commander - poprawiono interfejs użytkownika, który lepiej komunikuje graczom zestrzelenia, zgony i punktację.  

       
      Rzecz jasna pełne patch notes po polsku są dostępne już u nas (dziękuję @komandor_tarkin za kupę pracy włożoną w ich tłumaczenie!).
      Nie zapomnijcie podzielić się wrażeniami z gry w komentarzach oraz wątku dedykowanym wersji 3.5 LIVE, a także wrzucić atrakcyjnej "fotki" swojej postaci do specjalnego działu naszej galerii, a jeśli macie jakieś problemy z grą, nasz dział Flight School służy pomocą!
       
      Dla tych, co z czytaniem się nie lubią (nie popieramy takiego podejścia!!!) podsumowanie zmian w formie filmowej:
    • Przez Nebthtet
      Z okazji świąt wielkanocnych CIG ogłosiło konkurs na najlepszy screenshot. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, a przy okazji można zwiedzić jedne z ciekawszych miejsc w aktualnie udostępnionym fragmencie układu Stanton!
      Już od teraz możecie wybrać się do jednej z trzech konkursowych lokalizacji, zrobić jak najlepszego screenshota i zamieścić go w dedykowanym konkursowi wątku na Spectrum. Nagrody są fajne, bo macie szansę na jeden z wariantów MISC Relianta!

      Lokalizacje
      Jump Town na Yela Wrak Javelina na Daymar Benny Henge w pobliżu GrimHEX CIG wybierze jedno zgłoszenie z każdej lokacji i ogłosi zwycięzców w wątku konkursowym w poniedziałek 22 kwietnia. W zależności od lokalizacji widocznej na screenie uczestnik ma szansę na zdobycie Relianta Tana, Sen lub Mako. Tak więc masz trzy szanse, aby wygrać!
       
      Reguły gry
      Zanim weźmiesz udział, upewnij się że dokładnie zapoznasz się z poniższymi zasadami. Szczegółowy regulamin i prawniczy żargon znajdziecie tutaj.
      Każdy screenshot jest rozpatrywany jako pojedyncze zgłoszenie, ale możesz wysłać ich więcej (do jednego postu możesz dołączyć wiele grafik). Jesteś uprawniony do wygranej tylko w JEDNEJ kategorii (lokalizacji). Jakiekolwiek efekty post-processingu są niedozwolone. W to wchodzą modyfikacje 3-rd party takie jak np ReShade. Data zakończenia konkursu: 21 kwietnia, 2019 23:59 PST (22/04/2019 8:59 CEST). Twoja postać musi znajdować się na screenie. Jury składające się z pracowników Cloud Imperium employees oceni zgłoszenia głosując na:
      Jakość Styl Zgodność z zasadami  
      Nagrody
      Zwycięskie zgłoszenia zostaną nagrodzone następującymi statkami (sam statek, bez gry):
      MISC Reliant Tana Standalone z LTI - screenshot Jump Town MISC Reliant Mako Standalone z LTI - screenshot wraku Javelina MISC Reliant Sen Standalone z LTI - screenshot Benny Henge Czasu nie macie zbyt wiele, tak więc radzimy już zacząć myśleć nad imponującym zgłoszeniem! Jeśli weźmiecie udział, pochwalcie się swoim screenem w komentarzach, lub naszej galerii. A jeśli ze screenem powiązana jest jakaś historia, to też warto się nią podzielić! Bierzcie przykład z @Marcin Przybyłek którego przygody możecie poczytać w naszej sekcji blogowej.
       
    • Przez Vanter
      Najnowsza aktualizacja przyniosła nam spore zmiany związane z Modelem Lotu, metodami prowadzenia ognia oraz w parametrach uzbrojenia. Dla niektórych można powiedzieć że nawet skończył się świat, jaki znali i lubili. 😉 
      Nieważne co myślę o tych zmianach, nastał kolejny dzień i pozostaje się dostosować do zasad aktualnie rządzących uniwersum. Na pewno możemy spodziewać się sporej ilości zmian we wszystkim związanym z walką zaczynając od balansu zwrotności oraz manewrowości statków po poprawki parametrów broni i komponentów, jak i wielu zmian w systemach celowania i ich wsparcia. Liczę na to że najpóźniej w 3.6 będziemy już cieszyć się ze zmian które następują, a przyjemność z gry będzie porównywalna z tą którą do niedawna cieszyliśmy się tocząc bitwy nad JT.
      Zapraszam wszystkich do dyskusji.
    • Przez Vanter
      Temat ogólny o różnych metodach wzbogacenia się. 
       
      Jak macie już jakieś doświadczenie to zachęcam do dzielenia się opiniami. Mamy aktualnie dość sporo dobrze płatnych misji i jestem ciekaw na których idzie teraz najszybciej zarobić.
      Opłacalność handlu narkotykami strasznie zmalała🙁 niecałe 15% na Neonie i 5% na WiDoW, co przez problemy ze sprzedażą może oznaczać że równie opłacalny stanie się legalny handel.
      Natomiast do górnictwa nie czuję jakoś pociągu, ale Prospectora w zamian za coś mam, więc gdyby były dobre zyski to może się jednak przekonam 😉
    • Przez zaraz
      Jako, że jeszcze nie ma tematu, to zaczynam. 3.5.0 wystartowało dla awokado, także już się przewijają jakieś szczątkowe informacje.
      Edit: Wyręczę @J4nosika i wkleję co pisał na discordzie, informacje pochodzą z RtV, tak mi się zdaje, bo nie oglądałem ;))
      Afterburner będzie totalnie inaczej działał i będzie można go przegrzać. Speed limit do ustawienia samemu. wg typa z filmiku aktualnie zwolnienie tempa walki przyśpieszenie/obroty było celem nowego FM, gdyż wg niego było zbyt trudno i miało się uczucie grania w shooter fps. Statek póki co będzie się unosił/wisiał w atmosferze jak w kosmosie, ale pracują nad tym i może w 3.6 się to zmieni. ESP zostatnie osłabione co jest ciekawe, w takim razie pomoc w namierzaniu z broniami zamontowanymi na fixed będzie ciekawie kontrastować do auto aimu na gimbalach. Do wyjścia 3.5 rozwiążą problemy znany jako kamikaze ESP, który zabijał sterowność statku blisko celu i powodował kolizje kończące się ładnym wybuchem. Szybowanie po odcięciu zasilania. Kształt statku będzie miał wpływ na latanie czyli np obecność skrzydeł. Manewrowanie heraldem może się skończyć tragicznie. Nawet jeśli statek nie ma normalnych skrzydeł np aurora i tak będzie miał jakąś tam siłę nośną etc. aczkolwiek nie będzie jakaś ogromna. Decoupled mode został odbugowany i pojawi się jedna extra opcja w ustawieniach w stylu przytrzymaj przycisk, aby odpalić decoupled i puść, aby wrócić do coupled. Podsumowując z reverse the verse na pierwszy rzut oka wynika, że osoby z handicapem rąk i oczu, będą miały dużo prościej w nowym FM. Latanie będzie wolniejsze, zwroty będą mniej ostre i zajmą więcej czasu. W połączeniu z auto aimem na gimbalach jest to wyraźnie ukłon w stronę Squadron 42 i obniżenie poziomu trudności. Ponoć manewrowanie ma być bardziej taktyczne, ale już jest takie, jeśli ktoś nie chce ekslodować po jednym strzale od OP fightera czy czegoś większego. Lepszym pilotom nie pozostaje nic innego jak dostować się do nowego poziomu gry i wypracować nowy, efektywny sposób zabijania z ponoć znerfionym ESP. Reszta zmian wydają się być ciekawe na plus. Wersja dla evocati jeszcze może zostać lekko zbalansowana, + FM będzie jeszcze szlifowany w tym roku.   Jeszcze jedna informacja od @Dako: Twarz swojego alter ego w PU robimy za pomocą suwaków a nie jak dotychczas gotowych presetów Podobno wg avocado statki w atmosferze już nie zachowują się jak baloniki ale latają całkiem dobrze podobno są odczuwalne różnice w locie w zależności od wysokości i gęstości atmosfery Nowa klawiszologia  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.    Na koniec patch notes z 3.5.0:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności