Skocz do zawartości
Zerat_KJ

List od Krzeselkowego - 48 milionow

Rekomendowane odpowiedzi

No i kolejny milion nabity  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14015-Letter-From-The-Chairman-48-Million
CR jak zwykle sie ciesz i duzo dziekuje, nawet pogratulowal Niemieckiej reproezentacji .. ale my tu nie o tym

48 mln odblokowalo reklame Retaliatora .. ciekawe czy cywilna czy wojskowa wersja ?
Grunt ze bedzie choc wiadomo ze te reklamy zawsze powstaja i jest to jedynie kwestia kolejnosci
Connie i Cutlass podobno juz sa w produkcji wiec ich premiery powinny byc bliskie

Teraz zaczynamy zbierac na drzewko bonsai d Banu, slynny space plant ktory ciagle spadal na niskie pozycje podczas wczesniejszych ankiet o kolejne kroki milowe ...

Mimo obietnic Wingmana nie dostanemy na 50 mln wlasnych Bandali, a CIG chce zaczac prace nad unikatowymi jezykami dla 3 glownych obcych ras; Bany, Xi'An i Vanduul beda gadac po swojemu a my bedziemy skazani do czytana co nam mobiglass przetlumaczy ;p

Co sadizcie o tym podejsciu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam że to najlepsze co mogli zrobić. Rozszerza to grę w sposób który da się wyraźnie odczuć a jednocześnie będzie to praca wykonywana prawie w całości przez inny zespół przez co w minimalnym stopniu wpłynie na datę premiery.

 

W końcu stretch goal który jest wart uwagi bo te wszystkie głosowania na planety, reklamy statków które i tak prędzej czy później będą zrobione, ręczniki czy kolejny poradnik były dla mnie antyklimatyczne.

 

Tak długo jak nie przerodzi się to w infinite developement mam nadzieję że będzie takich więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Noooooooooooooooo, i to jest doskonała koncepcja!!!  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> Taki konkretny stretch goal na pewno szybko rozbuja te 50 milionów, jak uda się to uzbierać do czasu eventu Gamescom, to na pewno będę z tej okazji pić szampana z Chrisem w Koloni. :P 


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już to nasz kolega zbanowany troll obśmiał na forum ED  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Imo pomysł super, SC nerdy zamiast klingońskiego będą uczyć się vanduulskiego :D


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to najlepszy sposób aby pogłębić klimat gry. W SWTOR wyszło to rewelacyjnie. Mam nadzieję, że w SC będzie jeszcze lepiej. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz następny stretch goal  będzie zapewne zawierał przenośny inter-galaktyczny tłumacz.

Topowa wersja będzie tłumaczyć na angielski w czasie rzeczywistym przy pomocy lektora wszystkie z trzech obcych ras, słabsze modele będą jedynie generować napisy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy 51 milionów chce zobaczyć stretch goal że zrobią i wbudują w SC takie coś: 

 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> :)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie okraszone interfejsem graficznym, ale takimi rzeczami to już się bawiłem na Amidze, oczywiście synteza była dużo gorsza.

Choć ja by to sprzężono z taką Iwoną, to było by całkiem ciekawe.

 

Takie AI, jak o komputer pokładowy albo wirtualny towarzysz w przygodzie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Jak Jarvis z Iron Mena ...


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne VI  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">
Kto gral w Mass Effecta wie o czym mowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Komputera pokładowego "z osobowością"  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to by był na prawdę świetny i interesujący stretch goal. Dostają gotowy produkt który tylko trzeba zintegrować z grą co pewnie nie wymaga gigantycznych nakładów pracy. Biorąc pod uwagę po jakich cenach sprzedają to na Kickstarterze milion dolarów spokojnie starczy na zabezpieczenie licencji komercyjnej. Tym bardziej że producentowi to na rękę bo da im wręcz niewyobrażalny rozgłos.

 

Ja też widzę w tym większy potencjał, Jaesa poza PC będzie też mogła żyć na smartfonach więc z zewnątrz mielibyśmy dostęp do niektórych funkcji gry a w grze do niektórych rzeczy z zewnątrz. Wszystko za pośrednictwem "naszej" spersonalizowanej AI. Trzeba by było tylko intensywnie pomyśleć nad tym jak przy okazji nie psuć immersji w trakcie gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś na wzór EDI z ME było by super. Niemniej podczas grania w ME3 powstrzymać się nie mogłem od wrażenia, że z gry pierwszoligowej zrobiono nędzną space operę w stylu Andromedy. 

 

Jednak było by fajnie mieć inteligentny komputer pokładowy który wchodził by w interakcje z graczem. Trzeba to jednak zrobić z głową tak aby nie przedobrzyć i popsuć cały pozytywny efekt. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja mam wrażenie że w jedynce to było nowe IP... BioWare swoje tam wymodziło. A później EA przejęło ich i zaczęło modzić i się pojawiło zylion DLC plus bastardyzacja fabuły  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda to, jednak i ME1 i ME2 naprawdę wspominam ciepło. Niestety trójeczka zabiła we mnie miłość do tej gry, zwłaszcza zakończenie wyjęte z d... A mogło być tak pięknie. Nie dziwię się że Ray Muzyka wypisał się z firmy legendy którą stworzył.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawam co zrobią z nowym Dragon Age. Po kapitalnej jedynce i recyklingującym w misjach pobocznych w kółko te same assety koszmarku w postaci dwójki mam nadzieję na powrót serii do formy.

 

A, tak żeby nie było - niektóre postacie w dwójce są fajne. Cholernie nie podoba mi się to, co zrobili Andersowi (i że nie ma Pounce-a-Lota  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">(((), ale Varric to mistrzostwo. Jak by cała gra była taka jak ta postać... Ech.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności