Skocz do zawartości
Dako

Titanfall 2 na PC za 69 złotych w Komputroniku

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś będzie chciał kupić

http://www.komputronik.pl/product/325183/titanfall-2-pc-.html?utm_source=PAP&utm_medium=Tradedoubler&utm_campaign=main

Po wpisaniu kodu CMSALE40 cena spada do 69,00 PLN

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dubbing, więc się nie opłaca :P


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ust mi to wyjąłeś - w odróżnieniu od BF1 w Titanfallu nie włączymy angielskiej wersji językowej. Tym niemniej cena piękna, zwłaszcza że DLC będą za darmo.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kupiłem. Nie obyło się jednak bez wymiany korespondencji e-mailowej co do ceny zakupu z Komputronikiem ale koniec końców dziś odebrałem.

No cóż dubbing nie jest na miarę "Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę" ;) ... ale bywały gorsze.

Z drugiej strony jak mawiał poeta Polacy nie gęsi i swojego tytana mają ... , znaczy język mają :P

Za tą "januszowo-cebulową" cenę mogę z tym dalej żyć ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym kupił, ale nieznoszę polskiego dubbingu ... bardzo niewiele gier spełnia moje standardy, co do obsady i jakości (ostatnim takim tytułem był chyba Wiedźmin 3 z wiadomych powodów). Pozostaje mi czekać na jakąś promocję ze steama z możliwością wyboru angielskiego. Mimo wszystko, dzięki za info ;)

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram kampanię po polsku i naprawdę nie jest tak źle ...

Jako "gorszy sort" i zwolennik poprawnej polszczyzny :P nie mogę w tej cenie narzekać ...

I przyznaję to jest moja subiektywna opinia.

Opinie innych którzy obejrzeli grę po polsku na YouTube pominę milczeniem (sorry Panie i Panowie) :P

Może gdy cytując klasyka tzw "POLSKI WKURW" z "Bazyliszka"  wreszcie "wydafcy" gier i filmów z zachodnich korpo zaczną nasz "grajdołek" traktować na równi z Rosjanami (którzy chcą niższej ceny i wg których UE oraz Polska to chwilowo dawna republika ZSRR lub cześć Mateczki Rosji) oraz ludności Hiszpanii, Portugalii ze sjestą od 12 do 16 (bo za ciepło) i  Meksyku (cytując klasyka "a mury Trumpa runą, runą  i pogrzebią stary świat" ...)  zwyczajnie My Polacy będziemy na równi z nimi ...

I chciałbym (aby po ludzku ktoś z Nas szanował Nasz język polski tak zwyczajnie aby ten akurat obok innych pojawiał się standardowo na Steam i w innych pozycjach ...)  I dla tej korpobandy okazało się, że warto w to inwestować i my Polacy tego oczekujemy ... Trochę narodowego szowinizmu nie zaszkodzi ... I nie piszę tu o przysłowiowej "wystającej kostce brukowej" prowokującej do rzucania nią w Policję i okoliczne sklepy, samochody i przechodniów ... :)

 

ps.

Na Star Citizen przyjdzie czas ...

Pokażmy Panu CR i CIG, że coś znaczymy w Społeczności SC a może wywalczymy to sobie w świecie SC ?

Na kłótnie (kto ma większego/testosteron/estrogen) przyjdzie czas ...

Nikt inny za Nas tego nie zrobi ...

Dziesiątki tysięcy graczy w PL o SC nie słyszały lub jeszcze więcej postrzega to jako naciąganie/przekręt itp itd)

Może Nasza obecność/aktywność/jedność spowoduje, że doczekamy się wersji PL i będziemy postrzegani w internecie jako równorzędny naród dla Meksyku, Rosji, Portugalii, Włochów itp

CIG liczy się ze Społecznością i należy kultywować naszą Narodowość i żądać więcej od CIG Może te "doulary" uświadomią im dodatkowy potencjał.

Zbudujmy silą (wyświechtane w obecnej sytuacji politycznej) Społeczność/Polskość wokół SC a dopiero jeśli gra wyjdzie za kilka lat zacznijmy się dzielić, kłócić ...

Każde zagraniczne angielsko języczne Korpo nakrywa Nas czapkami ...

ps.2

Ok.

Tak mnie naszło i przepraszam ale się rozpisałem ...

Czasem jak czytam ostatnio Forum to mnie zwyczajnie "Polski Wkurw" ogrania  (imam wrażenie zmarnowania dwóch ostatnich lat życia) ...

Ja prosty człek jestem a to jednak nie ta gra :P

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Amb3r
      W niedawno opublikowanym wpisie na oficjalnym blogu Titanfall 2 developerzy podali minimalne wymagania i szereg innych informacji technicznych.
      Zacznijmy od opublikowanych wymagań:
      Minimalne:
      System: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 - tylko wersje 64bit Procesor: Intel Core i3-3600t lub ekwiwalent Pamięć: 8 GB RAM Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850 2 GB Przestrzeń dyskowa: 45 GB DirectX: Wersja 11 Łącze: 512Kbps lub szybsze Zalecane:
      System: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 - tylko wersje 64bit Procesor: Intel Core i5-6600 lub ekwiwalent Pamięć: 16 GB RAM Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 1060 6 GB / AMD Radeon RX 480 8 GB Przestrzeń dyskowa: 45 GB DirectX: Wersja 11 Łącze: 512Kbps lub szybsze Ultra 4K / 60 FPS:
      System: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 - tylko wersje 64bit Procesor: Intel Core i7-6700k lub ekwiwalent Pamięć: 16 GB RAM Przestrzeń dyskowa: 45 GB Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 1080 8 GB DirectX: Wersja 11 Łącze: 512Kbps lub szybsze To, co kryje się pod definicjami terminów "minimalne" i "zalecane" nie jest zunifikowane w branży gier, warto więc wyjaśnić co owe terminy znaczą w tym wypadku. Kiedyś minimalne wymagania zazwyczaj oznaczały konfigurację umożliwiającą uruchomienie gry (nie oznaczało to jednak iż będzie ona działać zadowalająco nawet przy najniższych ustawieniach graficznych). W tym wypadku to zestaw umożliwiający płynną grę przy dobrej oprawie graficznej - w rozdzielczości 1600 x 900 z włączoną większością dodatkowych opcji i średnią ilością klatek na sekundę w okolicach 60. Oznacza to, że posiadając specyfikację zbliżoną do tej podanej nie będziecie musieli wyłączać wszystkich dodatkowych opcji graficznych, oraz zmniejszać jakości tekstur czy modeli. Co więcej, nawet osoby niespełniające minimalnych wymagań (a te w tym wypadku nie są przesadnie wysokie) będą mogły w miarę komfortowo grać po zmniejszeniu ustawień graficznych.
      Konfiguracja oznaczona jako "zalecana" pozwoli na grę w rozdzielczości 1920 x 1080 czy też 2560 x 1440 przy średniej ilości 60 klatek na sekundę.
      Najbardziej wymagający gracze też będą zadowoleni. Gra w rozdzielczości 3840 x 2160 (czyli właśnie 4K), wysokich detalach i 60 klatkach na sekundę powinna zadowolić nawet najbardziej wybrednych pecetowców.
      W grze ujrzymy następujące nowe technologie renderingu:
      PBR - renderowanie oparte na prawdziwych właściwościach optycznych różnych materiałów. TSAA - jeden z nowych rodzajów antyaliasingu mający oferować najlepsze efekty przy jak najmniejszym spadku wydajności. Specjalnie zaprojektowany system wyświetlania tekstur, który będzie w stanie utrzymać szybkie tempo rozgrywek Titanfalla. Wsparcie dla dynamicznych cieni, na które wpływ mają różne źródła światła. Zupełnie nowy system fizyki, który poszerzy wasze możliwości. Nowy system audio, który da wam odczuć, że przebywacie w zamkniętych przestrzeniach i pomoże wam lepiej zlokalizować przeciwnika w bitewnym chaosie. Bardzo szybki matchmaking (miejmy nadzieję, że będzie naprawdę dobrze działał). Rozbudowany system dobierania graczy i tworzenia gier o specyficznych warunkach. PC oczywiście pozwala na dokładne dostosowanie ilości efektów cząsteczkowych, jasności, cieni, rozdzielczości (teraz także z wsparciem monitorów 21:9) i wieloma innymi, które są wszędzie oraz takimi, które są rzadkością. Poza personalizacją ustawień graficznych Titanfall daje dużą swobodę przy modyfikacji ustawień sterowania i wspiera także kontrolery.
      Jak każda gra multiplayer Titanfall 2 będzie posiadał mechanizm wyłapujący i karzący oszustów. Będzie to znowu FairFight od GameBlocks.
      Teraz gratka dla fanów wykresów. Poniżej znajdują się cztery benchmarki, które zostały wykonane na maszynach, które odpowiadają podanym wymaganiom: minimalnym, zalecanym, ultra 4K i ultra HD.

      Titanfall 2 - benchmark minimalnej konfiguracji
      Użyte ustawienia:
      Antyaliasing: TSAA Ambient Occlusion (HBAO+): wyłączone Aspect Ratio (proporcje) / rozdzielczość: 16:9, 1600 x 900 Tryb wyświetlania: pełny ekran Dynamic Spot Shadow: włączone Szczegóły efektów: średnie Impact Marks: wysokie Ragdolls: wysokie Spot Shadow Detail: średnie Sun Shadow Detail: średnie Filtrowanie tekstur: anizotropowe 2x Jakość tekstur: średnia V-Sync: wyłączone
      Titanfall 2 - benchmark zalecanej konfiguracji
      Użyte ustawienia:
      Antyaliasing: TSAA Ambient Occlusion (HBAO+): wyłączone Aspect Ratio (proporcje) / rozdzielczość: 16:9, 1920x1080 Tryb wyświetlania: pełny ekran Dynamic Spot Shadow: włączone Szczegóły efektów: wysokie Impact Marks: wysokie Ragdolls: wysokie Spot Shadow Detail: wysokie Sun Shadow Detail: wysokie Filtrowanie tekstur: anizotropowe 16x Jakość tekstur: bardzo wysoka V-Sync: wyłączone  
      Titanfall 2 - benchmark konfiguracji ultra dla rozdzielczości 4K
      Użyte ustawienia:
      Antyaliasing: TSAA Ambient Occlusion (HBAO+): włączone Aspect Ratio (proporcje) / rozdzielczość: 16:9, 3820x2160 Tryb wyświetlania: pełny ekran Dynamic Spot Shadow: włączone Szczegóły efektów: wysokie Impact Marks: wysokie Ragdolls: wysokie Spot Shadow Detail: bardzo wysokie Sun Shadow Detail: bardzo wysokie Filtrowanie tekstur: anizotropowe 16x Jakość tekstur: szalona V-Sync: wyłączone
      Titanfall 2 - benchmark konfiguracji ultra
      Użyte ustawienia:
      Antyaliasing: TSAA Ambient Occlusion (HBAO+): włączone Aspect Ratio (proporcje) / rozdzielczość: 16:9, 1920x1080 Tryb wyświetlania: pełny ekran Dynamic Spot Shadow: włączone Szczegóły efektów: wysokie Impact Marks: wysokie Ragdolls: wysokie Spot Shadow Detail: bardzo wysokie Sun Shadow Detail: bardzo wysokie Filtrowanie tekstur: anizotropowe 16x Jakość tekstur: szalona V-Sync: wyłączone Każdy benchmark był przeprowadzony trzykrotnie, a różnice pomiędzy wynikami nie przekraczały 1%. Taka ilość informacji powinna zadowolić każdego, kto jest zainteresowany tym, co mu się uda wyciągnąć ze swojego sprzętu.
      Premiera gry na PC (Origin), PS4 oraz Xbox One nastąpi 28 października.
    • Przez Frosty
      Zapewne część z was wie, o zapowiedzianej drugiej części gry. Z opisu nie ma się co rozpisywać, bo zasadniczo wielkich zmian nie będzie, z wyjątkiem kampanii z prawdziwego zdarzenia i paru pomniejszych zmian, ale twórcy sami jeszcze nie powiedzieli za dużo.
      Dzisiaj został opublikowany trailer: 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności