Skocz do zawartości
  1. Berecik26

    Berecik26

  2. zaraz

    zaraz

  3. Dako

    Dako

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Planowana premiera 4 października 2019. Trailerek poniżej - imo całkiem klimatyczny - ubi jak zawsze umie w trailery, o dziwo polski dubbing tam nie ssie jakoś  
      Cena jak zawsze - wersja zwykła bez wydziwiań SRP 60$. I rzecz jasna MTX w pakiecie
      Zapisy do bety są tu:
      Zapisy do bety Ghost Recon Breakpoint | Ubisoft (PL)
      GHOST-RECON.UBISOFT.COM Oficjalna witryna. Zagraj w Ghost Recon Breakpoint jako jedna z pierwszych osób, rejestrując się do testów beta! Zaglądaj często, aby poznawać więcej szczegółów.  
    • Przez Nebthtet
      Za stroną promocji:
      Grę możecie odebrać na podstronie dedykowanej promocji - wystarczy kliknąć i zalogować się na swoje konto uplay. Jeśli chcecie docenić miły gest Ubi (które przekazuje pół miliona euro na renowację), warto przekazać chociaż parę groszy na odbudowę Notre Dame.
    • Przez Nebthtet
      Tradycyjnie już po ujawnieniu kolejnego statku - tym razem jest to dedykowany eksploracji Corsair od Drake Interplanetary - CIG zebrało najpopularniejsze zadane przez społeczność pytania na temat tej jednostki. Odpowiedzi na nie udzielił John Crewe.
       

       
      Czy możecie określić swoje stanowisko w sprawie wytrzymałości statku od Drake? Chcemy mocnych i wszechstronnych statków bez zbędnych dodatków, a nie papierowych konstrukcji, które rozpadną się, gdy krzywo na nie spojrzysz, jak stwierdzili niektórzy. Jak jest z Corsairem?
      Kiedy mówimy „statki z papieru”, mamy na myśli całość oferty - Aegis i Anvil zazwyczaj mają więcej pancerza i można je uznać za bardzo odporne na zniszczenie. W porównaniu z nimi, jednostki Drake są stosunkowo słabo opancerzone, co przesadnie zwie się "papierowością". I choć mogą być mniej trwałe, to ich wytrzymałość jest wystarczająca, by mogły wypełniać zadania do których są przeznaczone. Dodatkowo są często mocniej uzbrojone, aby zrównoważyć jakiekolwiek deficyty.
       
      Z podejściem firmy Drake do podstawowego, niezbędnego wyposażenia, jak będą wyglądać pomieszczenia mieszkalne w porównaniu z innymi statkami?
      Choć nie znajdziecie tam takich luksusów jak w pomieszczeniach mieszkalnych jednostek innych producentów, Drake nadal zapewnia wszystkie niezbędne udogodnienia, takie jak koja, kuchnia, umywalnia i przestrzeń do przechowywania uzbrojenia i ubrań każdego z członków załogi. Inne statki mogą zapewniać każdemu członkowi załogi udogodnienia dedykowane tylko dla niego, ale Drake uważa, że to marnowanie przestrzeni i zasobów, które mogłyby być lepiej wykorzystane gdzie indziej.
       
      Czy pilot może opuścić swoje stanowisko, podczas gdy kopilot jest w dolnej pozycji (to był to problem w oryginalnym Cutlassie, który został rozwiązany przez przeróbkę statku)?
      Tak. W przeciwieństwie do oryginalnego Cutlassa, w Corsairze pilot ma dość miejsca by opuścić swoje stanowisko i chodzić wokół stanowiska kopilota. Kiedy siedzenie drugiego pilota jest rozstawione na niższym poziomie statku, pozostawiony przez nie otwór zasłania pokrywa, aby zapewnić płaską powierzchnię po której można chodzić.
       
      Czy dzięki temu specjalnemu rozmieszczeniu miejsc dla pilota / i kopilota oba zapewnią możliwość pilotażu statku?
      Oba stanowiska mają pełne zestawy sterów, więc będzie to możliwe.
       
      Z tego, co widzieliśmy w klipie z whiteboxingu, w hangarze Corsaira zostaje sporo miejsca nawet po tym, jak zaparkuje się w nim Rovera. Czy nie można zatem pozostawić miejsca na kilku SCU, nawet jeśli łazik jest na pokładzie?
      Chcemy, aby ten statek miał podobne kompromisy jak Constellation pod względem "przestrzeni ładunkowej vs przechowywania pojazdów", więc obecnie nie ma żadnych planów, aby na to zezwolić. Zawsze jednak będzie miejsce na umieszczenie przedmiotów ładunku poza siatkami na wszystkich statkach, pod warunkiem, że będziecie je w stanie wsadzić do jego wnętrza. Takie ładunki jednak nie będą mogły zostać zabezpieczone na pokładzie.
       
      Jestem właścicielem kilku innych statków eksploracyjnych, czym się od nich odróżnia Corsair? Innymi słowy, czy jego jedyna sztuczka to wielka broń?
      Corsair oferuje taką samą funkcjonalność jak wiele innych statków eksploracyjnych, ale jest ukierunkowany na bardziej ofensywny styl rozgrywki. Ma też inny zestaw ról dla czteroosobowej załogi w porównaniu do powiedzmy, Constellation.
       
      Ze względu na fakt, że jest to statek eksploracyjny, Corsair ma układ pobierania paliwa. Czy ma też rafinerię?
      Corsair nie jest wyposażony w rafinerię, ani nie można go w nią wyposażyć.
       
      Jakie klasy komponentów są dostępne dla tego statku? Cywilna i przemysłowa?
      Dokładnie tak. Te dwie kategorie doskonale pasują do roli tej jednostki.
       
      Czy po złożeniu skrzydeł do góry w trybie lądowania Corsair zmieści się w przednich drzwiach hangarów, takich jak te, które są w Rest Stopach?
      Tak. Podczas projektowania statku te wymiary są brane pod uwagę i Corsair zmieści się w hangarach średniej wielkości / rozmiaru 4 (takich samych jak te, które są dedykowane dla Retaliatora i Constellation).
       
      Jakie rodzaje magazynów broni i pancerzy znajdują się na statku? Ile sztuk broni na gracza i jaki poziom pancerza (lekki, średni lub ciężki)?
      Każdy członek załogi może przechowywać jeden zestaw pancerza (z wyłączeniem tego, który ma na sobie), dwie podstawowe sztuki broni i jedną broń krótką.
       
      Czy są jakieś stanowiska dla załogi poza wieżyczkami i siedzeniem kopilota, na przykład komputer inżynieryjny lub stanowisko skanowania?

      Na tyłach statku znajduje się stanowisko inżyniera.
       
      Ile osób jednocześnie może korzystać z przedniej windy?
      Przedni podnośnik może zabrać całą załogę, czyli cztery osoby na raz.
       
      Czy ten statek ma światła lądowania, dzięki którym można zobaczyć, co znajduje się pod tobą, kiedy sadzasz go po ciemnej stronie księżyca? To statek eksploracyjny, więc nie zawsze będzie mieć lądowisko do dyspozycji.
      Statek będzie miał różnorodne oświetlenie, gdy zostanie udostępniony. Jest to popularna rzecz, o którą prosili gracze również dla istniejących już statków i coś, co planujemy stopniowo wprowadzać.
       
      A co wy sądzicie o tej jednostce? A może macie już zaklepany swój egzemplarz? Zapraszam do wypowiedzi pod tekstem i głosowania w ankiecie znajdującej się w dedykowanym tej jednostce wątku!
    • Przez Nebthtet
      Gra już wylądowała - w tej odsłonie nie ma ponoć łażenia po wieżach, tym razem robimy rozpierduchę w pięknej i górzystej Montanie łojąc fanatyków religijnych. Jak na razie polski Eurogamer dał grze srebrną rekomendację, a Gry-Online ocenę 7,5. Średnia i oceny userów na Metacriticu też oscylują mniej więcej w tych regionach.
       
       
      Warto mieć na uwadze, że gra korzysta z Denuvo :[ 
      To jak, planujecie grać?
       
      Jeśli planujecie zaopatrzyć się w ten tytuł, to na pececie macie do wyboru trzy warianty na CDKeys (za każdy zakup z naszego reflinku dziękujemy, jest to sposób na dofinansowanie utrzymania serwisu) :3.
      Wersja podstawowa do kupienia za ok. 200 zł (po rabacie z FB) na CDKeys  Wersja Deluxe za ok 240 zł  (DLC + soundrack)  Jest też wersja Gold za ponad trzy stówki zawierająca Season Pass i Deluxe Pack  
       
      Oprócz trybu fabularno-sandboksowego gra zawiera tzw. Arcade - dzięki któremu społeczność będzie mogła tworzyć content do gry solo, co-op oraz pvp. Jak się to sprawdzi? To się okaże. Ktoś z  miał okazję betatestować, tak więc podzielcie się wrażeniami.
       
       
    • Przez Nebthtet
      Dzisiaj wyciekła informacja potwierdzająca to, co dla wielu osób było oczywiste już od dawna: The Division 2 jest w produkcji. Ubisoft zaprezentuje grę na E3 - czyli za ok. 3 miesiące. 
      Cieszycie się?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności