Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No co?

Najwyżej mnie na forum zbanują  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Tak więc mimo innych zajęć poświęcam jeszcze trochę czasu na czytanie o SC.

Na reddicie na RSI i innych. Czasem jak coś ciekawego znajdę to wrzucę na nasze forum. Inna sprawa, że tych ciekawych rzeczy jakby coraz mniej ... :confused:

I przyznam, że jak czytam o problemie ludzi typu:

Asteroid Hangar nie wyjdzie w łatce 12.5 a dopiero O ZGROZO !!! w 13.0 to zaczynam się zastanawiać gdzie kończy się normalność a zaczyna obłęd ...

Mamy Alfę wydaną miesiąc temu z dwoma malutkimi planszami z trzema pojazdami bez możliwości modyfikacji podstawowej obsługi sterowania, imho każda aktualizacja powoduje więcej problemów niż rozwiązań a CiG coś tam robi ... Tylko co?  Pamiętam o obietnicach Pana CR mieliśmy mieć chyba w ciągu miesiąca wersję już 1.0 :wallbash:

Może w ramach "psychoterapii" powylewamy swoje żale ... :laugh:

No chyba, że tak jak to ostatnio wygląda nikt na forum nie bywa i nic nie napisze ...

Napiszę co mnie wkurza:

1. Brak obsługi TrackIR  :laugh:

2. To, że w grze będącej symulatorem nie można swobodnie przypisać z poziomu gry w indywidualny sposób klawiszy lub przycisków w HOTAS ?

To tak jakby dać graczom FPP np. BF3 lub BF4 na PC i powiedzieć, że od dziś gramy bez klawiszy WSAD ale na strzałkach i nie mamy obsługi myszy (lepsza jest klawiatura numeryczna) bo my jako twórcy wiemy lepiej czego wam potrzeba ... I akurat tego żadna pre-alfa nie jest w stanie uzasadnić  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Zupełnie tego nie pojmuję bo mija już miesiąc.

 

ps.

Proponuję ewentualnie ten wątek ograniczyć dla członków syndykatu tak aby nasz były kolega Adhan znów sobie "gęby nie wycierał" naszymi postami gdzie popadnie ... :blush:

Edytowane przez Nebthtet
aktualziacja tytułu + otagowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam za conajmniej nieprofesjonalne takie przekładanie dat- ok, zgodzę się na tydzień czy dwa ale nie na pół roku! + Chris Roberts ciągle obiecuje cuda na patyku a jedyne co widzę to coraz to nowe wirtualne statki do nabycia w sklepiku (czytaj: w jakiejś obskurnej melinie) i dodawanie pierdółek typu ręcznik do hangaru (co następne? interaktywny papier toaletowy do kibla który po użyciu przybiera ładny, czekoladowy kolor?). Gdyby Chris "Obiecanka" Roberts chociaż trzymał się terminów, to nie narzekałbym na to, że gra jest zbugowana. Ale narzekam, bo jest opóźniona i zbugowana! Nawet nie mogę sobie pograć w ten wykastrowany dogfight bo po kilkudziesięciu minutach rozgrywki wywala BSoD'a, co nie zdarzyło mi się jeszcze w żadnej innej grze. Bo prostu tragedia grecka w czterech aktach - miało być ładnie, kolorowo a wyszło jak wyszło... 3 statki, 2 mikromapy, gameplay nudny jak flaki z olejem (nie ma to jak strzelać do jakiejś widocznej w oddali kropki otoczonej pomarańczowym kółeczkiem).

Reasumując powyższe rozważania dochodzę do wniosku, że obecnie Star Citizen to ch.., dupa i kamieni kupa z opcją zakupu pikseli na stronie RSI za prawdziwe pieniądze a CIG nie robi nic, żeby zmienić ten stan rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Niech zostanie na otwartym. Jak ma ochotę sobie wycierać to niech to robi, jeśli będzie cytować i komentować jak Pudelek czy Fakt to i tak go ludzie będą traktować. Z resztą w imię obiektywizmu niech to wszystko będzie publiczne.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale maruddyyy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">, jak to był by standardowy model projektu AAA od wielkiej stajni, dostalibyście tylko 2-3 trailery na czas tworzenia całego projektu i nawet nie mielibyście możliwości po marudzić o tym co się dzieje podczas produkcji. Niestety, nie spotkałem się z idealnym projektem jeżeli chodzi o gry komputerowe że twórcy zmieścili się w każdym grafiku na każdym etapie produkcji, zwracam też uwagę na to że SC jest w dużej części "przemodelowywany", i sięgają po coraz to nowe rozwiązania. Przypominam też że jesteśmy na etapie ALFA, a już zdarzyło mi się wychwycić na forum że parę osób traktuje SC jak betę, nie ładnie :P. Jedynie można im zarzucić to o czym napisała @Neb, czyli brak testowania różnych wariantów w grze, ale jestem pewny że z czasem i to się pojawi (oby za darmo :P). Ja osobiście mogę dużo znieść "niedociągnięć" przy projekcie SC, bo nie stoi za tym projektem takie np złe EA albo inne złe gady.

 

Podsumuję, Keep Calm! 


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, z tym przemodelowywaniem i przepisywaniem to też ostrożnie. Bo taki DNF to zaczynał na silniku Q2 a skończył na zmodyfikowanym Unrealu (i wiemy wszyscy co z tego wyszło). A w przypadku produktu od wydawcy tenże stoi z batem nad developerem i później są wypychane buildy które są na tyle chore że do dziś nie poprawiono bugów (przyklad BF4). Wydawcy są też często źródłem cięć - np. całkiem sporego kawału gry w Deus Ex HR, czy chociażby misji w KotOR2 które później dokończyli i opublikowali moderzy.

 

Każda opcja ma zalety i wady.

 

W przypadku SC realnym ryzykiem jest tzw feature creep i utrata wizji która może zaowocować bałaganem i niegrywalnym produktem. Ale tu Roberts jako człowiek z doświadczeniem i stażem w branży powinien wszystko utrzymać w rękach.

 

Ale tak jak pisałam - przekładanie mnie nie martwi. Pay-to-test-all już owszem.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. Od początku mam podobne odczucia. Osobiście nie mam ciśnienia na grę i jestem skłonny długo czekać jeśli tylko koniec końców dostanę produkt taki jak to było opisywane we wszystkich materiałach promocyjnych. Obsuwy czasowe w dzisiejszych realiach uważam za normalkę i od początku nastawiałem się na premierę znacznie późniejszą niż było mówione - szczególnie przy projekcie o tak ogromnej skali.

Za to obecna sytuacja z mojego punktu widzenia jest o tyle bez sensu ze granie w coś rodzaju tech dema zainteresuje mnie może na 20 min bo generalnie nie ma w tym żadnego celu. Cały bardzo ograniczony progress jaki można w tej chwili zrobić i tak będzie potem zresetowany. Z kolei o podejściu od drugiej strony, czyli grania po to by wszystko dokładnie sprawdzić i znaleźć problemy nie ma za bardzo mowy bo trzeba wydać fortunę żeby mieć w ogóle co testować.

Nie bardzo rozumiem dlaczego mam płacić gigantyczne sumy za coś do czego normalnie musieli by zatrudnić pracownika.

Niemniej nie czuję się jakoś strasznie zawiedziony i nie spisuje niczego na straty. To co wyszło do tej pory bardziej traktuję jako interaktywny trailer a nie grę i jeśli zacznę załamywać ręce to dopiero gdy zaawansowana beta nie będzie prezentować tego co zostało przedstawione w materiałach promocyjnych.

Na razie jak to mam w zwyczaju czekam i obserwuję, oceniać będę jak będzie co oceniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to są efekty uboczne wczesnego podgrzewania atmosfery dotyczącej gry która ma się ukazać w bliżej nieokreślonej przyszłości. Wiadomo że bez podgrzewania nie byłoby kasy, a na pewno nie tyle ile już jest. Najpierw człowiek się nakręca że będzie fajnie, później nieco stygnie, później wrzucą coś ekstra na chwilę żeby znowu morale podbudować co całkiem dobrze skutkuje. Jednak każdy po cichu oczekuje że zaraz się coś ruszy i po kilku miesiacach wpada w irytację że wszystko stoi w miejscu. Taka natura ludzka, mam tylko nadzieję że wśród zagorzałych fanów SC nie ma wielu rolników i górników bo będą blokady i nici z wyjazdów wakacyjnych.

 

Ciao!

Edytowane przez Jack Wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to się najbardziej boję o PU. Jeżeli teraz mają takie problemy z przesuwaniem dat, łataniem bugów i powstawaniem kolejnych bugów, które znowu trzeba załatać itd. w kółko. Opóźnieniami planetside i fps modułu, które już powinny mieć wczesną wersję wg. pierwszych zapowiedzi, to boję się pomyśleć co za młyn będzie w PU. Cryengine aż tak trudnym silnikiem nie jest, gdzieś czytałem że w stopniu trudności jest zaraz za UE3. Nie wiem, nie znam się, ale wiem jedno. Nie lubię zapowiedzi i obietnic niespełnionych w terminie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_dry.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dokładnie tak jak wszyscy.

Dlatego wole z góry zakładać że wzorem większości współczesnych produkcji będą opóźnienia i później przez to zawód mniejszy.

Grunt ze projekt się rozwija, nikt nie opóźnia premiery po to by sabotować grę tak jak to było w przypadku Watch Dogs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w 2-3 miechy nie ruszą się z dużymi statkami w MP to obawiam się, że podchodzą wtedy na zbyt wielkim luzie lub tak bardzo są zakonspirowani, że nie traktują graczy jako Alpha Testerów tylko jako źródło kasy. Natomiast, prawdziwe testy oraz narzędzia do testowania statki itd są dla wąskiej grupy osób / pracowników. Nie oczekuję, że będę sam linijki kodu poprawiał bo nie umiem, jednak umiem w środowisku gry korzystać z tego co zrobili i przekazywać support. Zgadzam się z Neb, że dziwny jest model :

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Chwilowo nie śledzę już tak aktywnie SC. Czekam czy coś się wydarzy. Mam nadzieję, tylko, że się doczekam a czekanie nie będzie 5 letnie...


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż po ostatniej becie elite:dangerous nie mogę się nie zgodzic z autorem wątku.

ED w ciągu 3 dni zrobiło natychmiast poprawki do patcha, SC byłby upgreadowany miesiąc. W ED praktycznie mamy kompletną gierkę a SC to coraz bardziej projekt przypominający kampanię marketingową niż grę. W ciągu miesiąca dostaliśmy ok 4 statki do kupienia na zasadzie gruszek na wierzbie i nic po za tym, sama gra w sensie esencji to nadal asteroid z lat 80tych. Ruchy ekipy Chrissa Robertsa zaczynają naprawdę irytować. Przy takim budżecie to wygląda jakby samą grę tworzyło 3-5 osób a pozostali pracowali nad sprzedażą kolejnych statków wydmuszek.

Nadal mamy 3 statki, którymi można latać, jakoś nie wyobrażam sobie że jutro czy pojutrze mógłby wyjść patch pozwalajacy na uruchomienie choćby jednego statku stojącego w hangarze... ba nawet nie sądzę, że dojdzie do tego w październiku. To naprawdę musi być przerażająco skomplikowane, ulotnienie takeigo avengera. Może miałbym więcej wyrozumiałości gdybym nie otarł się o prace w gamedevie...

Ruchy tego teamu są mozolne, przy tym tempie to ta gra nie pojawi się nawet w 2020 roku.


Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Z tego co mi wiadomo to silnik już dawno mają, kasę też mają więc spieszyć się nie będą  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" data-src="https://gamearmada.org/uploads/emoticons/default_wink.png">


Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja również podzielam wasze niepokoje co do rozwoju Star Citizen'a, bojąc się że niebawem ogromna fala krytyki wpłynie negatywnie na jego rozwój i gra stanie się kolejną czarną legendą jaką niewątpliwie był przytaczany tu już wcześniej Duke Nukem Forever.

 

Pamiętajcie jednak że SC, to gra, która w założeniach ma być ogromnym molochem, składająca się z wielu aspektów rozgrywki ( modułów ), co powoduje że mamy do czynienia z tak naprawdę kilkoma grami klasy AAA połączonymi ze sobą razem w jedną spójną całość.

 

Samo połączenie to nie lada wyzwania dla twórców, którzy wydaje się ze wpadli w pułapkę mocno już przez siebie rozbuchanego dzieła. 

CR, na pewno ma wizję i aspirację do stworzenia czegoś niewyobrażalnego, bez dwóch zdań stara się to osiągnąć, jednak kolejne osiągnięcia i zdobyta tym samym gotówka zobowiązuje do coraz większego stopnia skomplikowania projektu, na które chyba Panowie z ICG nie byli i nie są gotowi.

Nie mają też bogatego doświadczenia w kreowaniu tak ogromnego świata MMO, tworzenie gier single player to przecież zupełnie inna bajka, a z tego co wiem chcą to zrobić na wzór EVE, czyli jeden wielki ekosystem - co niewątpliwie jest dodatkowym wyzwaniem.

 

Myślę że to jest podstawowy powód wszelakich opóźnień, gra jest duża, studia pofragmentowane, milion problemów logistycznych, a najgorsze jest to że RSI bawi się w robienie wielkiego web hype'u i skupia się na prowadzenie sklepu internetowego, Panowie developerzy, weźcie się w końcu do porządnej roboty koniec gonitwy za dolcami !

 

Przerażający jest dla mnie scenariusz, że za kilka lat, kiedy SC będzie już w pełni grywalne okaże się pomimo technologicznego zachwytu i jakości wykonania gra będzie przeciętna albo i nawet nudna, a to za sprawą zatracenia pierwotnej idei space sima lub braku balansu, powstania elementów które będą zupełnie zbędne do prowadzenia normalnej rozrywki, a poszły na to grube miliony. Ewentualnie społeczność będzie tak wymęczona czekaniem, że po prostu nie wybaczy gotowemu produktowi niedoróbek i zawodu że miało być tak pięknie a nie jest.

 

Czasem zastanawiam się czy robienie wszystkiego teraz takiego super ekstra bardziej nie szkodzi grze, niż gdyby skupiono się na rozgrywce, lotach kosmicznych i grywalnych choć bardzo obskurnym uniwersum, by później poprawiać modele, tekstury i całą wizualną otoczkę już na sprawdzonym i tętniącym życiem Star Citizenie.

 

Jak dla mnie skupienie się do przesady nad wizualną stroną projektu jest błędem za który my wszyscy płacimy.

Za kilka lat bowiem, może się okazać że silnik CryEngine zyska konkurenta, na którym w krótkim czasie i bez tak dużego nakładu prac zaczną powstawać rewelacyjne technicznie i wizualnie tytuły. Co wtedy ? Czym będzie bronić się SC ? Na pewno nie świetnym balansem i sprawdzonym światem gry, bo do tego trzeba naprawdę dużego doświadczenia ekipy tworzącej oraz lat potrzebnych na uzyskanie takiego balansu i to nie w symulowanych a w  realnych warunkach świata MMO.

 

Jestem jak większość z was, świadomy że coś tu jest nie tak, a jednocześnie pełen nadziei, że wszystkie te czarnowidztwa i narzekania, to tylko wybryk znudzonej wyobraźni i brak już nieco nadszarpniętej cierpliwości całej naszej społeczności. Ponoć wiara przenosi góry, a ja wierze że SC będzie kamieniem milowym w dziedzinie space simów, a może tylko chce w to wierzyć ?...może niech tak na razie zostanie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Posiadanie gotowego silnika nie znaczy, że zawiera on wszystkie funkcje i technologie, które są im potrzebne do stworzenia gry. Daje to tyle, że nie muszą tworzyć podstaw od zera. Jest on cały czas dalej rozbudowywany przez ekipę CIG w celu przystosowania do potrzeb SC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja też patrze z obawą. Z tym, że naprawdę jestem osoba która może wiele wybaczyć twórcom pod warunkiem, że dadzą coś co jest co jest czymś więcej niż nudną arcadówką. Problem w tym, że grę tworzy grupa zapaleńców, z trudnym do określenia poziomem profesjonalizmu. I to niestety widać, może nie w jakości (bo tej trudno wymagać od pre alfy) ale tempie prac, przy takim budżecie należałoby spodziewać się o wiele większych postępów. A tu tylko wirtualne modele które kiedyś maja latać.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ukazaniu się całkiem grywalnej bety standard w ED wszyscy nabrali smaku na podobny postęp w SC. Jest jedno "ale". ED ma być wydane w tym roku, a SC za dwa lata. Na stronie startowej SC jest diagram postępu prac. Silnik lotu czyli AC - jest. Środowisko planetarne - w trakcie. Single player - w trakcie. PU - jeszcze nie rozpoczęte. Wydaje mi się, że porównywanie tych dwóch gier obecnie nie jest możliwe, bo ED jest na etapie, na którym SC będzie za rok lub półtora. ED zaczęła mi się powoli podobać, jednak wciąż uważam, że SC to o wiele ciekawszy projekt. ED to symulator pilota. SC chce stworzyć wielki żyjący świat w którym pilotowanie będzie tylko jedną z części o wiele większej całości. Na pewno pogram w Elite, ale to SC jest tym, na co naprawdę czekam. Tak na marginesie - nie martwi mnie to, że RSI nie podrzuca nam co chwilę nowych cukierków. Zmartwiło by mnie, gdybym zobaczył, że odpuszczają z jakością, aby przyśpieszyć podrzucanie cukierków. Mam nadzieję, że nie zmiękną i dostaniemy produkt naprawdę super jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tharsys

 

Niby racja z tymi cukierkami, tylko zapominasz o jednym bardzo istotnym fakcie, ED to projekt mający swojego wydawcę a co za tym idzie plan rozwojowy i jego finansowanie nie zależy całkowicie od funduszy zgromadzonych od społeczność graczy. 

 

Więc jeśli tylko 1 na 100 osób zmartwiło by odpuszczanie jakości, po to by szybciej otrzymać tętniący życiem świat, a dzięki temu nie porzucą wspierania projektu to RSI powinno pójść tą drogą. Inaczej może się okazać że co innego będzie Cię martwić, załóżmy teoretycznie że RSI odbierając takie sygnały, nie ulegnie w tej sprawie, nie odpuści jakości, projekt rośnie, tępo prac jeszcze bardziej spada, a nowe środki zaczynają drastycznie spadać.

W końcu, kranik uschnie, wtedy zaczną się cięcia w projekcie, w jakości a nawet w ekipie i to z konieczności a nie rozsądku.

Termin wydania i końcowa jakość szybko stanie pod wielkim znakiem zapytania, sądzisz, że wtedy Ci co pisali wiecznie o jakości będą ratować sytuację i sypać dolarami ratując projekt w imię ideałów ?

 

Niestety tu Cię zasmucę, dużo osób chce żeby gra była doskonała i perfekcyjna w każdym calu, ( sam do nich należę ), wygląda na to, że jednak znacznie więcej ( i to tych z grubym portfelem ), uważa nieco inaczej, wpakowali już w SC dużo kasy, są niecierpliwi, po prostu chcą już w coś grać, wpakują więcej bo widzą progres albo odejdą bezpowrotnie w lawinie krytyki, niewątpliwie to największy dylemat z jakim musi się zmierzyć ICG.

 

Tu rządzą prawa ekonomii, spadnie ilość zainteresowanych to zmniejszy się popyt na wirtualne dobra, ci co ostatecznie się nie zniechęcą to już swoje kupili, i co takie studio ma zrobić by zachować tempo przyrostu środków ? 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tommy - chciałem coś napisać, jednak w Twoich słowach zawarłeś i rozwinąłeś moje kwestie w świetny sposób.

 

Ja na grę się "rzuciłem" inwestując w stateczek i małe mapki w nadziei na powtórzenie klimatu Wing Commandera - dlatego moim faworytem jest Squadron 42.

Pewności jednak, że wszystko się uda nie mam. Nie powiem też niczego nowego, że zrobienie kolejnej części Wing Commandera o całkiem nowej fabule skupionej na single playerze w aktualnych standardach graficznych całkowicie by mi wystarczyło. Model lotu jak we Freespace 2 + kokpity i możliwość startu i lądowań (wyagających pewnego "skilla") i skakałbym z radości popijając wirtualne drinki z wirtualnymi skrzydłowymi. 

Dodanie do takiej gry trybu multi byłoby już tylko formalnością związaną z nadaniem odpowiedniego balansu. 

 

W tej chwili mam obawy, że dodając coraz to kolejne moduły, rozbudowując grę o takie "bajery" jak języki obcych (niewiele osób to tak naprawdę doceni) CR może ugrzęznąć ze swoim zespołem - mówi o realizacji fantastycznych rzeczy, a ma problem zrobić prezentację bez zawieszenia się engine'u (bardzo dobrze to ująłeś w kwestii wartości silnika gry w momencie jej wydania...). Nawet poruszanie się po hangarze to error.

 

Wiem, że nie powinno się porównywać tej gry "molocha" do gry indie - ale warto byłoby spojrzeć, jak nieporównywalnie mniejszymi środkami powstaje gra bardzo podobna w założeniach. Również duża, również pozwalająca na różne warianty rozgrywki - mówię o "no man's sky".

Dodam, że po odpaleniu w dniu wczorajszym Freespace 2, model lotu, informacje HUD itp. - spodobał mi się bardziej niż to co alpha zaprezentowała.

 

Nie chcę marudzić, gdyż wierzę, że gra będzie tym czego wszyscy byśmy chcieli - dlatego jestem tu, dołożyłem CR parę centów i chcę brać udział w powstawaniu gry.

Sądzę jednak, że każdy z nas ma uzasadnioną dozę sceptycyzmu, bo sukces finalnej wersji wcale nie jest gwarantowany.

 

Przekładanie terminów - w ramach odpowiedzialności względem fanów/klientów - nie powinno rownież przekraczać więcej niż tygodnia.

Edytowane przez Alexy78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Niewykonalne przy takiej skali projektu. Nawet tak seryjna produkcja jak Assassin's Creed ostatnio zaliczyła 2 tyg poślizgu. A do premiery jeszcze trochę czasu. I w przypadku AC Ubi buduje na sprawdzonej platformie kolejny już sequel. A SC jak by nie patrzeć jest czymś zupełnie nowym dla CryEngine.

 

Opóźnienia będą, zapewne niemałe - i trzeba to niestety zaakceptować, inaczej dostanie się wścieklizny.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wykonalne, a to z tego powodu, że terminy i tempo pracy narzucają sobie sami, a to oznacza, że nic nie stoi na przeszkodzie, by sobie nawet miesiąc zapasu dać.

Ok - niech będzie 2 tygodnie pociągu względem ogłoszenia - wszystko inne wskazuje na to, że nie kontrolują co się dzieje, albo już teraz pod wpływem "graczy inwestorów" i własnych ambicji - działają w chaosie.

Assasins. creed jest złym przykładem, gdyż jakkolwiek przesunięcie tłumaczone by nie było, to przyczyną jest marketing oraz nawarstwienie premier innych tytułów w ostatnim kwartale tego roku. Star Citizen niestety działa bez wpływu jakiejkolwiek gatunkowej realnej konkurencji, co wpływa na nadużycia względem słowności CR.

Co do ostatniej kwestii. to się zgadzam - należy wziąść na wstrzymanie celem zachowania równowagi emocjonalnej  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

P.S. przepraszam za błędy wynikające z autokorekty telefonu.

Edytowane przez Alexy78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z każdym kolejnym dniem jestem coraz mniej sceptycznie nastawiony i po ostatnich tygodniach coraz bardziej się przekonuje do opinii, że nasze wątpliwości zrodziły się z lekkiego wynudzenia łażeniem po hangarze, smażeniem kosmicznego bekonu, czy kolejną papierową premierą statku na markecie.

 

To co CIG pokazało z okazji premiery serii Constellation oraz Imprezy Gamescom, po raz kolejny rozbudziło moją wyobraźnię, nadzieja na eksploracje, wątki przygodowe i podróże pełne tajemnicy oraz zaskakująca informacja o obecność pojazdu do eksploracji powierzchni planety w zupełności rekompensują długie oczekiwanie. A przecież to nie wszystko nad czym studio pracowało i co zostało przedstawione, widać że chłopaki pracują i ostro jadą z koksem. Do Arena Commander dołączył nowy tryb wieloosobowy, walka o rdzeń - dający nowe spojrzenie na rozgrywkę, niebawem czeka nas zabawa w wyścigi na powierzchni planety. Nawet wydawało się już ukończony moduł hangar, doczekał się aktualizacji w postaci nowej odsłony, wersja 2014 wygląda rewelacyjnie jest podzielona na style i wnosi powiew świeżości w najbardziej już oblookany element obecnej alfy, nie wspominając już o nadchodzącej wielkimi krokami premierze asteroid hangaru  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 

 

Filmiki z obsługi multi crew w Connstellation również dały sporo do myślenia i po dobrym podrasowaniu ten model rozrywki może się naprawdę sprawdzić, pewnie niektórzy z nas całkiem się w tym wyspecjalizują np. w obsłudze działa czy bombardowaniu wrogich jednostek sprzętem zakłócającym jego pracę :D

 

Projekt jest duży i skomplikowany a praca mocno jest podzielona, więc pewnie będzie tak, że długie okresy wyczekiwania na rozwój będzie rekompensowane wybuchem prezentacji tego co pieczołowicie było przygotowane równolegle przez kilka ekip, oczywiście zawsze będą rzeczy które CIG nie będzie chciało pokazać z rożnych powodów ale to i dobrze bo w dniu premiery też powinno nas wszystkich coś pozytywnie zaskoczyć.

 

Tak więc sporo się dzieje i jeszcze więcej będzie się dziać w przyszłości, po wkurzaczu wnioskuję, że niebawem dowiemy się jak wygląda moduł FPS i jeśli poziom szczegółowości będzie równie wysoki jak w filmikach przedstawiających planetside, to nie tyle strzelanie do przeciwnika będzie dla mnie interesujące, tylko zwiedzanie i podziwianie ciężkiej pracy grafików.

 

Głowa do góry obywatele gwiazd, zapowiada się naprawdę ciekawa przygoda !   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do modułu FPS mogli od strony technicznej zaimplementować elementy z Crysis - są obcy, są statki i mieliby prawie gotowiec  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> <joke>

Faktycznie jest tak, że pracując nad kilkoma modułami jednocześnie powinien nastąpić moment ich połączenia i pewnego pięknego dnia dostaniemy betę - kompletną, trochę zabugowaną rozgrywkę. A potem jeszcze pół roku i TADAA - zapraszamy do squadron42... Cierpliwość. Tak. Potrzeba jej wiele.

A ja dopiero niedawno zacząłem czynnie uczestniczyć w procesie śledzenia SC i już się motam, heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tydzien poslizgu dobry zart ..

programy zmieniaja sie jak w kalejdoskopie W mojej firmie gdzie produkt jest jedynie usprawniany ostatnio mielismy poslizg u miesiecy bo karketing ni z gruchy ni z pietruchy zaczal wymyslac z niczego ze nagle wspieramy win8 i zmiana nazzw wszystkich programow ze zaczynamy kolejny duzy etap.. znalezienie wszystkich okienek gdzie trzeba zmienic nazwy, potem to przeklikac itp

W sumie CR na ostatnich targach mowil ze tablwice wynikow moga opoznic wypuszczenie 0.9 i tak tez w AtV mowili ze raczej sie nie wyrobia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tablice wyników cały czas są oznaczane jako bloker. Dodatkowo Lesnick coś wspominał że gra zwraca im dane tylko nie te co trzeba  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności