Skocz do zawartości
Dako

Planetside sneak peek

Rekomendowane odpowiedzi

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Weź przestań  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Arena Commander przypomina w założeniach Q3Arena.

Swoją drogą mogliby już coś zrobić z tą animacją chodzenia w widoku za pleców.

Postać chodzi jakby ktoś jej coś wsadził w miejsce "gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę" :down:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie wygląda ten planetside  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Pewnie za jakieś pół roku nam go udostępnią... A tak wgl to według pierwotnego planu miał wyjść w kwietniu :(

Normalnie ch.., dupa i kamieni kupa z tym przekładniem dat.

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ostatnio pisał że SC będzie sterylne jak diabli? Toć to slams!  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw ile takich lokacji zobaczymy w pierwszej wersji modułu. Już widzę tą zabawę kolejką.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz gdy widzialem tak "brudne" srodowisko to byl Half Life 2 na samym poczatku przy sttacji kolejowej

Robi wrarzenie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_ohmy.png"> jeśli do wszystkiego tak bardzo się przykładają to chyba zebrali za mało kasy. Kilkukrotnie za mało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to możliwe to najlepiej by na początek puszczali nie do końca tak doszlifowane a takie rzeczy jak właśnie animacje i decale wkładali w patchach. Bo faktycznie - przy takim poziomie szczegółowości opóźnienia i koszty mogą być nomen omen kosmiczne  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png">

 

Pomijając powyższe wygląda to bosko, aż by człowiek poszedł na zakupy na takie fajne złomowisko :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Jest zacnie, ja to widzę jeszcze tak że wchodząc do tego graciaka wyjdzie do mnie jakiś "marian" i powie coś w stylu "Welcom to the candy shop".  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuć klimat, mam nadzieje że będą lokacje zarówno bardzo brudne klimatyczne jak i chirurgicznie sterylne miasta w stylu Hi-Tek.

Przypomniały mi się teraz stare klimaty gier na Amidze wtedy grałem w grę Star Blade ( Silmarils ), w tym produkcie była namiastka tego co tu się zapowiada doskonale ( wtedy człowiek zrobił woow jak dało się wylądować na planecie ! ).

 

Oby tak dalej !

Również jestem zdania że powinni dać wersje niedorobione i poprawiać je w trakcie rozwoju, zmieniane drobiazgi były by wówczas bardziej doceniane bo społeczność zauważy szczegóły, że zmieniło się to czy tamto  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też bym wolał żeby szczegóły dodawali stopniowo ale raczej nikt z nas nie zna dokładnie metod którymi to tworzą i możliwe że podchodzenie do tematu w ten sposób w perspektywie daty premiery zabierze więcej czasu niż zrobienie wszystkiego od razu porządnie. Co prawda to nie statek tylko lokacja ale z Bengalem ostatnio wyszło podobnie.

 

Co do samych lokacji to wyglądają niesamowicie. Mam nadzieję że te "hordy npc"  będą zaprogramowane w taki sposób że całość będzie dawała możliwie najbardziej naturalny efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hordy to brzmi złowrogo - parodiując mogło by być tak, że wszystkie NPC łaziłyby bez sensu w kółko i niczym ptaki zmieniając co chwila synchronicznie kierunek blokowały  graczy ;P

 

Star Citizen - zombi edition ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

O ile beda trzymac poziom skyrim'a to narzekac nie bede, tam mimo wszystko NPCe wygladaly jakby mialy codzienne zycie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Skyrim powiadasz?

  1. Odpal grę
  2. Znajdz kubełek
  3. Idź do sklepu
  4. Nałóż kubełek sprzedawcy na łeb
  5. ???? (a tak serio to wiemy co tu się dzieje  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_ninja.gif">  :trollface: )
  6. PROFIT!

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umm .. oki cos w tym jest,  choc mi chodzilo o cykle dnia i nocy- lazi po miescie, pracuje, siada do jedzenia, idzie do karczmy a potem w kime ... i w koncu moge sie pozywic jago krwia ;]
z 2 strony znajdz inna gre gdzie serio da sie garnek zalozyc na glowe NPCowi i garnek sie od npca nie odbije bo ma colision box wielkosci 2x2m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej niż samo założenie garnka na głowę wrażenie robi, że taki NPC z garnkiem na łepetynie, nie widzi już tego co ma przed oczyma i bezkarnie można mu kraść przedmioty z lady. Mało które AI prócz kolizji i zdefiniowanej na sztywno detekcji ( NPC na ogół wiedzą wszystko i widzą wszystko bez względu na fizyczne ograniczenia), bierze coś takiego pod uwagę jak wzrok usytuowany tam gdzie powinien być czyli w głowie i przedmioty które go zasłaniają.

 

Może dlatego Skyrim, to dla mnie wciąż pozycja w którą bardzo chętnie odpalam i co jakiś czas dorzucam kolejnego moda  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

A w SC, miło było by robić rzeź takim NPC, np w module FPS, wpadasz do baru i zniechęcony słabymi drinkami wyrażasz swoje niezadowolenie rzucając na środek granat grawitacyjny, czy fatalnie lądując w porcie robisz starmagedon  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja skyrima też lubię (dodatkowo za modowalność chociaż poziom zbugowania i archaika engine irytują) - śmieszne było tylko zakładanie garnka i to, że enpec go nie zdejmuje/nie wkurza się "co mi bucu robisz z tym wiadrem"

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

A później policja zamyka Cię na 10000000 lat w pierdlu lub masz z miejsca egzekucję za masowe ludobójstwo  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ale przynajmniej było by ciekawie, no i jak zyskał by na tym realizm :P


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Większość dobrych gier FPS, skradanek i nawet niektóre RTS-y się z Tobą nie zgodzą. Biorąc po uwagę same gry RPG to faktycznie brzmi to bardziej realnie chociaż i tak myślę że znajdzie się wiele przykładów gdzie działa to prawidłowo choć może nie jest wykorzystywane w takim charakterze jak ten przykład ze Skyrima.

 

Tak na marginesie to z mojego punktu widzenia immersja była by mniej złamana gdyby NPC widział przez garnek niż kiedy nic nie widzi ale zupełnie mu nie przeszkadza że ktoś mu ten garnek założył i pozwala się okradać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Możesz się nie zgadzać masz do tego pełne prawo, ale wtedy nie pisz ogólnikami tylko podaj konkretne przykłady.

Z tymi lepszymi grami FPS to mocno przesadzasz, pewnie masz na myśli pracę botów, a tu po włączeniu wysokiego poziomu trudności wielu już graczy udowodniło, że takie ustawienie powoduje perfidne oszukiwanie AI niemal każdej gry tego gatunku, a twój sztuczny przeciwnik "widząc przez ściany", szybko i bezbłędnie Cię lokalizuje przez co wydaje się lepszy i bardziej zaawansowany.

 

Co do założeń imersji też się z Tobą nie zgodzę, ponieważ fakt braku pola widzenia przez założony na głowę garnek, czy inna przeszkodę jest dużo bardziej realistyczny niż założenie ze NPC bez względu na jego obecność wszystko by widział. A fakt że mu to nie przeszkadza jest zwykła niedoskonałością, która obsłużona jest stosownym dialogiem ale już nie zachowaniem ( do czego się przyczepiasz ). Dużo jednak realniejsze jest założenie ze ze strachu przed osiłkiem który mu tu zrobi NPC pali głupa, niż to że takiej czynności nie dało by się wykonać.

 

I chyba nie bardzo zrozumiałeś moją poprzednią wypowiedź, chciałem w niej wyrazić opinię że mało jest gier, które pozwalają na dużą i dość zaskakującą interakcję gracza z dowolnym NPC, a tu miałem na myśli właśnie przykład ze Skyrima. W przytoczonym przykładzie FPS'ów czy o zgrozo gier RTS, takie nieoskryptowane zachowanie praktycznie nie ma miejsca.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak o to rozmowa o SC magicznie przemieniła się w dyskusję o garnkach. A tak na poważnie, zeszliśmy na dość śliski temat. Wiadomo, każdy gracz oczekuje (teraz) od gry jak największej swobody i nieoskryptowania i (jak ja lubię ten termin) genialnej immersji, ale dopiero od kilku lat czas poświęcany na produkcję gry i sposób w jaki się do tego podchodzi pozwala na programowanie takich perełek jak okradanie sklepów Skyrim przy użyciu wiader (i innych pojemników). Przykład? Po pierwsze, termin którego tak chętnie używacie - immersja istnieje dopiero od kilku lat. Wcześniej nawet nie za bardzo zwracano uwagę na to czy coś może "wybić gracza ze świata gry". Nie można oczekiwać cudów od producentów. Czas konieczny na zaprogramowanie nawet najprostszych rzeczy jest kolosalny. Spójrzcie chociaż na SC. Wszyscy niecierpliwie czekają na nowe patch-e, powstają różne ciekawe mem-y, generalnie wszyscy się niecierpliwią. Trwa to tyle przez złożoność projektu. Po drugie, jedna z najbardziej zasłużonych dla rynku gier serii, to król skryptów Call of Duty. Tam wszystko było proste, zaplanowane i co najważniejsze działało. Nie zastanawiano się co gracz może zrobić inaczej. Istniała tylko jedna droga pd punktu A do B. Zrobiłeś coś inaczej - ginąłeś (no chyba, że wykorzystywałeś jakiegoś bug-a). Swoją drogą, to że mamy teraz taką swobodę jak w Skyrim to już jest jakiś cud. Twórcy muszą przewidzieć tysiące możliwych zachowań gracza.

Wyobrażacie sobie taką rozmowę;

- Heniek, fajnie nam wyszło to pole widzenia NPC-ów, co nie?

- No, tylko było trochę problemów z programowaniem jego blokowania przez garnki.

- Hej, jak myślisz, czy któryś z graczy wpadnie na to żeby założyć komuś coś na głowę i obrobić sklep?

- Masz rację, trzeba wymyślić do tego jakiś dialog.

Osób studiu jest co najwyżej kilkaset, graczy miliony. Nie da się przewidzieć wszystkich ich możliwych zachowań.

Przechodząc do meritum sprawy (ale się rozpisałem), cieszmy się tym co mamy. Mechaniki w grach są ciągle rozwijane. Dziś dostajemy rzeczy o których kilka lat temu tylko marzono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Darfire,

 

Masz racje, wraz ze wzrostem ilości tytułów i ich różnorodności oraz czasu od jakiego obecne są na rynku bardzo ambitne gry, wymagania graczy mocno urosły. Możliwe że to za sprawą takich dinozaurów jak ja, którzy widzieli wiele i chcieli by nie wiadomo jakich cudów żeby się nie nudzić, a może za sprawą wciąż rosnących możliwości hardware'u ?

 

Faktem jest że studia nastawione są na generowanie zysku, a nie tworzenie gier żeby zadowolić graczy, ten szczytny cel już dawno przeminął  w tak zwanej fazie wielkiej fascynacji komputerami. 

 

I jak w przytoczonym przez Ciebie przykładzie, często robi się różnego rodzaju ułatwienia, obejścia i stosuje półśrodki aby obejść problem lub zmieścić się w założonym deadlinie, sam pracuję w firmie programistycznej i wiem jak to jest od podszewki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności