Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W kontekście tego, że końca SC nie widać, zaczynam się zastanawiać, czy SC się po prostu nie zestarzeje, zanim wyjdzie. Dziś trafiłem na demo Unreal Engine następnej generacji i szczerze mówiąc, przy nim SC trzyma poziom... ale już nie wybija się ponad niego. Sami zobaczcie:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Khirion ja się zaczynam bać o swoje dzieci ... do tego dojedzie VR 2 lub 3 generacji i oderwać kogoś od tego będzie niemożliwością !!! to jest tak realistyczne że dopiero po kilku minutach coś tam komputerowego przyciąłem ... uuuu na Grubo !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik Unity 5:

 

 

Edytowane przez Zgudi

| MOBO: MSI Z170A-G43 PLUS | CPU: I5 6600K 3.5GHz (4.6GHz) + SPC Fortis 3 | GPU: Asus STRIX GTX 960 4GB | SSD: 2 x Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 1TB 7200RPM | PSU: XFX 630W 80+ Bronze | CASE: Zalman R1 |
| RAM:
 Kingston HyperX DDR4 16GB 3000MHz CL15 | LCD: HP 27VX FHD | OS: Windows 10 Home x64 BOX | DAC: AIM SC 808 + Burson SS V5i-D | HP: AKG K550 MKII + Beyerdynamic DT150 + Beyerdynamic DT 990 Pro |

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest przygotowanie assetów odpowiedniej jakości - to kosztuję. Owszem dużo rzeczy można osiągnąć programując silnik, ale pozostaje kwestia odpowiedniej jakości materiałów, modeli, animacji..


Osobiście uważam że jedną z najlepszych rzeczy jaka przytrafiła się branży gier od pewnego czasu to fotogrametria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są rendery pokazujące maksymalne teoretyczne możliwosci silnika. Ale TOP MEN już pracują, żeby podciągnąć możliwości CryEngine :)

 

top_men_indiana_jones.gif

Edytowane przez Zgudi

| MOBO: MSI Z170A-G43 PLUS | CPU: I5 6600K 3.5GHz (4.6GHz) + SPC Fortis 3 | GPU: Asus STRIX GTX 960 4GB | SSD: 2 x Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 1TB 7200RPM | PSU: XFX 630W 80+ Bronze | CASE: Zalman R1 |
| RAM:
 Kingston HyperX DDR4 16GB 3000MHz CL15 | LCD: HP 27VX FHD | OS: Windows 10 Home x64 BOX | DAC: AIM SC 808 + Burson SS V5i-D | HP: AKG K550 MKII + Beyerdynamic DT150 + Beyerdynamic DT 990 Pro |

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś już to wklejałem, nowa technologia pokazywana jeszcze w zeszłym roku gdzie poligony zastąpiono ziarnem.

 

Treść dodana 1 minutę później:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że zarówno Unity jak i Unreal Engine, właściwie już są na tym poziomie grafiki. To co @Nexus wkleił, to jest tylko prototyp technologii. To co pokazuje Unity (jeszcze odrobinę nie realistyczne, mimo że genialne) już jest. To co pokazał Unreal zaraz będzie. Ten poziom grafiki jest już na wyciągnięcie ręki i może się okazać, że SC nie będzie się wybijał. Nie mniej... Przyszłość czeka nas niesamowita.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do takich prezentacji:

Dzisiaj pokazują, a pełna "gra" z takimi bajerami graficznymi za 5 lat, tyle w temacie. :D Myślę, że SC się uwinie przed tym na 100%. ;)


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile nie przyjdzie im do głowy jakaś rewolucja silnika ;-)

Mi nie zależy na graficznych wodotryskach (ale oczywiscie takowe są mile widziane), o ile sama grywalność będzie na zadowalającym poziomie. Nie wiem ile osób wraca jeszcze do starych tytułów typu Cannon Fodder czy Castlevania, ale dzisiaj nie robią już takich gier... 

Dzisiaj wszystko dyktowane jest przez parę firm, które trzymają technologie na smyczy "bo po co rewolucjonizować rynek, skoro da się go jeszcze wycisnąć". Dotyczy to zarówno branży oprogramowania jak i sprzętu. Wyjątkiem od reguły jest właśnie Cloud Industries, które może nie wyprzedza czasowo tego co mamy dostępne na dzień dzisiejszy, ale na pewno wykorzystuje obecną technologię do granic możliwości. Nawet jeśli SC doczeka się premiery za 5 lat, a silnik będzie już porównywalny osiągami do innych dostępnych w tym czasie, niech mi ktoś spróbuje napisać coś tak skomplikowanego jak aktualnie zmodyfikowany Cryengine w parę miesięcy... Dobrych gier nie produkuje sie w rok czy dwa. Osoby pracujące w branży wiedzą ile czasu trzeba pracować nad produkcją, zanim będzie można pozwolić na jakikolwiek wyciek do mediów. 

Także ja bym się nie przejmował starzeniem się silnika, dobra gra będzie trzymać i przyciągać graczy na więcej niż tylko ładne opakowanie ;-)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Demo technologiczne a gotowy produkt to zupełnie dwie różne sprawy. Wystarczy zadać sobie pytanie dlaczego producenci pokazują zajebiste dema z gry po czym finalny produkt wychodzi z DG?

Dlatego jestem spokojny grę w fotorealistycznej oprawie zobaczymy powszechnie za 10 lat.  


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Zgadzam się z Tobą @Jazz, mimo że SC z czasem nam się trochę wizualnie postarzeje, to jeśli chodzi o namacalny produkt jeszcze długo będzie wyznacznikiem jakości :D 

Zresztą możliwości silnika to jedno, a implementacja tego z cała resztką bardzo ważnych elementów które towarzyszą grze to drugie, piękne blury, FOV i rzuty kamer są na nic gdy gra ma być ergonomiczna i sterowalna, nie mówiąc już o wydajności gdy prócz samej grafiki liczona jest jeszcze fizyka, interakcja z obiektami itd... ;)

Tak więc piękne dema i możliwości silnika od zawsze są pokazywane mocno na wyrost jednak bardzo rzadko mają pokrycie w realnym tworze, nawet mimo bardzo dużego zaawansowania silnika UE4.0 wciąż nie mamy dokładnie takiej jakości w grach jak pokazuje wydane już niemal 4 lata temu demko Infiltrator :P 

 

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności