Skocz do zawartości
  • 0
AUTO6

Ile potrzeba czasu by zarobić na lepszy statek w grze?

Pytanie

Witam

Dopiero będę zaczynał swoją przygodę ze SC i chciałbym po zakupie pakietu startowego przesiąść się możliwie szybko na jakiś lepszy statek do handlu (tym planuję się głównie zajmować). Jestem zatem ciekaw jak szybko można zarobić na lepszy statek (wiem, że na razie można jedynie wypożyczać za walutę z gry statki na 3 tygodnie, ale będzie można je w przyszłości i kupować), czy to kwestia kilkunastu czy raczej kilkudziesięciu godzin rozgrywki?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@Neraki mam nadzieję, że się mylisz :)

Troszkę spekulacji:

Hull C kosztował 200 USD zakładając ze statki będą w grze kosztować 3-4 razy więcej w UEC niż ich cena w USD to powinien w grze kosztować minimum 600 000 - 800 000 UEC 

Przykładową opłacalność misji (zarobek) na upartego można na dziś określić na podstawie tego co mamy w Universe od 500-2500 UEC za misję.

Co więcej podobną kwotę 3000 UEC za całkiem niebezpieczną misję widzieliśmy w demo na GamesCom 2016. Czyli aby zarobić na misjach na takiego Hull C należałoby wykonać od 200 do 260 misji. A to wszystko nie uwzględniając kosztów paliwa, uzbrojenia ewentualnych napraw no i jeśli będzie taka potrzeba opłacenia załogi NPC lub podziału zysku między współgraczy :)

Te parę dni zabawy może wydłużyć się do kilku tygodni.

ps.

I to co wyżej to była wersja optymistyczna :devil:

Obejrzyjcie jeśli ktoś nie widział sierpniowy (GamesCom 2016) wywiad z CR w którym wypowiada się na temat cen statków w grze ... Jeśli zakup wielkich statków będzie wymagał współpracy całej organizacji to cena tych mniejszych też pewnie ulegnie podwyższeniu w stosunku do tego co dziś wiemy

Ciekawe spekulacje na temat tego co usłyszeliśmy w powyższym wywiadzie

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na tym etapie nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Być może coś się rozjaśni po wyjściu wersji 3.0 gdzie handel ma zostać wprowadzony i wtedy nie ma pewności, że będzie można kupować statki w grze.


Nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

JAX0wAC1.jpg

Lepiej dobrze zjeść, niż podobać się byle komu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Najprostsze rozwiązanie dla Ciebie to kupienie pakietu startowego i zrobienie upgrade do tego statku:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/aegis-avenger/Avenger-Titan

Więcej będziemy wiedzieli po ukazaniu się PU 3.0

 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak jak napisali przedmówcy, nic na razie nie wiadomo, jakie będą ceny statku, jakie będą finansowe nagrody za Questy typu bounty hunting itd.. możemy tylko spekulować. Aczkolwiek z perspektywy czasu i gry w konkurencyjny produkt typu ED można oczekiwać że zarobienie na ciut lepszy statek niż ten początkowy to kwestia 4/8 godzin gry zarobienie na znacznie większą jednostkę to już parę dni.

Musimy pamiętać że SC ma mieć podejście symulacyjne do większości mechaniki dlatego też osobiście myślę że zarobienie np: na Hull C posiadając statek Avenger to parę dni zabawy.

 

Zobaczymy za parę miesięcy co tam CIG wymyśli.

 


baner.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiecie, ja się będę dziwił jak zrobią tak jak napisałem. 
(sugerowałem się tym co było w ED).

Nie chce zarobić na statek w 2h  bo gra znudzi się po tygodniu, w ED w niecałe 2 tygodnie nabiłem funduszy aby kupić i uzbroić Korwetę, Beluge, t9 i parę mniejszych. Tak więc zależy mi na tym aby zarabiało się ciężką pracą bo w tedy człowiek to docenia. (Jestem graczek który uwielbiał farmę w L2)

 

 


baner.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja byłbym zawiedziony jeśli na większe statki dało by rade zarobić w 2-3 tygodnie ... W EVE capitale budowało się po pół roku, więc spodziewam się podobnego systemu (a raczej mam nadzieje). Jeśli wersja @Dako by się sprawdziła, to taki Polaris kosztował by 1.8-2.4mln UEC, czyli sporo poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego i tak powinno być ;)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Właśnie nie. czytajcie ze zrozumieniem.

Pisze że w ED zarobiłem 1.5kkk (1.500.000.000) w 2 tygodnie, jeśli w SC dadzą coś takiego to strzelą sobie sami w kolano. Jest za łatwo, takie pieniądze powinno zarobić się w 4/6 miesięcy.

Aczkolwiek gdyby tak było mało kto by grał, dzisiejsze społeczeństwo wymaga łatwego dostępu, przykłady można odnaleźć wszędzie, WoW, ED, itd..

 

Tak więc dałem przykład Elita że tak może być w SC jeśli ugną się pod naporem graczy casualowych, którym nie będzie się chciał farmić misji aby zarobić na lepszy statek przez jakieś 4 miesiące.


baner.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Prawie się z Toba zgadzam. Prawie. Nie dałem rady wyfarmić w ED tyle co Ty. Odpadłem od nudy. Nie miałem problemu, żeby w EVE farmić, wisieć godzinami na pasie i kopać, albo godzinami bić moby wiedząc, że to co zarobię wystarczy na kawałek statku, a ryzyko utraty sprzętu jest spore. W ED nie dałem rady, gra po prostu była zbyt nudna. W 2.5 w SC wylatałem około 160k UEC po tym jak zakupiłem już wszystko co chciałem. Tak po prostu, nie dla tego, że na coś zbierałem, ale dla tego, że latanie sprawia mi przyjemność, a kasa która się zbiera, to jest miły dodatek. W ED, nie dobrze mi się robiło, jak myślałem o tym, że mam wykonać kolejny lot z towarem (mimo, że ogólnie lubię ten typ rozgrywki).
 

Jeżeli sama rozgrywka jest ciekawa, to fakt, że na statek długo się zbiera nie ma aż tak dużego znaczenia, a zakup nowego statku stanowi super nagrodę. ED nie przyciągało ani rozgrywką, ani community (bo w sumie ED nie jest multi). W SC ledwo wejdziesz na serwer i czujesz to community i możesz siedzieć na prawdę długo i świetnie się bawić, mimo, że gra w zasadzie jeszcze nic nie oferuje. Z tego względu, myślę, że jak gra wyjdzie, to będzie miała tak wiele do zaoferowania, że fakt długiego zbierania na statek nie będzie miał dużego znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

jak najbardziej zgadzam sie z tym co powiedzial tommi dodam tylko ze gdy gra bedzie ukonczona to przeciez oni dalej beda statki dodawac do gry i tutaj mozliwe ze  przez pierwszy tydzien taki statek bedzie mozna kupic za $$$ a po tygodni juz tylko za walute w grze ( tak sobie gdybam )

Ps .. ciesze sie ze gra ma taki trudny start zniecheci to dzieciaki i gimbaze do gry gdy po 5 minutach stwierdza ze latanie jest za trudne ma za wiele skrotow  przynajmniej bedziemy grac w doroslych towarzystwie 

Edytowane przez NoRmall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Tommy Rich Powiedziałeś dużo dobrego, ale jedna rzecz nie do końca dobrze. CR mówił o tym, że chce, aby ceny rosły progresywnie. Ceny w $ tego nie odzwierciedlają. Co prawda nie będzie to skala ze świata rzeczywistego, ale on chce, aby ta progresja była mocno widoczna. To oznacza, że początkowe statki, takie jak Aurory, Mustangi, Avengery, 300 będą stosunkowo łatwo dostępne. Obstawiam, że z Aurory na Avengera będzie można się przesiąść po ok 30h gry. Niestety to jest ten moment gdzie zaczną się schody. Horneta tak łatwo się już nie kupi, o Freelancerze nie wspominając. Statki wielkości Andromedy będą osiągalne, ale to już będzie wymagało zaangażowania w grę.

O dużych statkach w ogóle nie mówię, to są statki które często będą własnością organizacji. Taki Starfarer to będzie cel do osiągnięcia dla pojedynczego gracza w długim okresie. Taki Endevour, Polaris, Idris, to już są statki organizacyjne. Warto zauważyć, że nawet na temat Caterpillara mówi się, że jest to statek, który ma zastosowanie jako siedziba małej lub średniej organizacji. To jest statek, który obecnie kosztuje $245 (a obstawiam, że przebije 350 jak go dadzą).

Te dwa podejścia czyli x4 to co jest obecnie, oraz progresywna skala się ze sobą troszkę kłócą, ale podejście x4 było podawane sporo wcześniej, a temat progresywny pojawiał się w kilku wywiadach stosunkowo niedawno, wiec obstawiam, że jest bardziej aktualne.


Jest jeszcze jeden aspekt. Pewne statki będzie po prostu bardzo ciężko kupić/zdobyć w grze. W grze będzie coś takiego jak reputacja, wcale nie zdziwił bym się, jak by się okazało, że żeby kupić pewien statek, trzeba mieć wcześniej wypracowaną reputację u danej frakcji. Ze statkami z poza UEE może być bardzo ciężko, nawet jak się ma UEC.
 

EDIT: Źródło

 

Edytowane przez Khirion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

O ile będzie to miało w ogóle sens, biorąc pod uwagę, że jest już ponad 1,5 mln Gwiezdnych Obywateli, a zapewne większość z nich posiada już statki i to lepsze niż aurora czy mustang.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@Nevarion Obecnie przypada 0,71 statku na obywatela. Ja mam 11, więc wyrabiam normę za 15 osób. Jak myślisz, ile jest osób takich jak ja? W naszej organizacji ile jest osób które mają więcej niż 1 statek? Nie zdziwił bym się, jeżeli z tego 1,5mln tylko około 400k posiadało statek. Z tych 400k spora część ma tylko najniższy model. Nie licz na to, że jest niesamowita ilość statków sprzedana, szczególnie tych droższych. Średnia wartość statku/pakietu sprzedanego to około $120 (127M/1,065M). Biorąc pod uwagę, że pakiet startowy jest w okolicy 50$ a te najciekawsze statki kosztują po 350, to stanowią one niewielki odsetek całości, na moje oko nie więcej niż 20%, bo inaczej średnia by tak nisko nie wyszła. To oznacza, że statków z cenami powyżej 250-350 jest około 200k wliczając w to Idrysy, Javeliny, Polarisny, Reclaimery, Orinony, Crucible, Hull C,D,E, Caterpillary, Redeemery, Vanguardy, Carracki, Endevoury, Starfarery (+G), Banu, Genesis i Aquille. Sumarycznie daje nam to około 60-70M, czyli połowę całego budżetu.

To oznacza, że ilość pojedynczych statków jest w okolicy 5-15k (mniej dla Idrisa i Javelina), zależnie od tego jak bardzo się podobały z naciskiem na niższe liczby. Na moje oko to wcale nie tak dużo, biorąc pod uwagę ilość graczy teraz... a co dopiero po starcie gry. To oznacza, że przypada 1 Reclaimer na każdych 300 graczy. Jeżeli po starcie gry będze 15M graczy, to będzie przypadał jeden na 3k graczy.

EDIT: Przy takim założeniu, pozostałe 865k statkow to statki których średnia cena jest w granicach 77$ i tę cenę zawyżają Hornety, Sabre, Freelancery, Cutlasy itd.. Na moje oko obliczenia się zgadzają.

Oczywiście ja wszystkimi statkami na raz latał nie będę, więc te którymi w danym momencie nie latam należy z puli wyjąć...

Edytowane przez Khirion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

obecnie temat paliwa, uzupełnienia amunicji i naprawy statku jest troszkę złożony. Ogólnie jest już zaimplementowany mechanizm dzięki któremu płacimy za naprawę i uzupełnienie ammo oraz paliwa. Tylko, że my to omijamy lądując w Porcie i/lub respawnując się po stracie statku. Sądząc po samych obecnych kosztach paliwa to raczej szybko się nie uzbiera na większy statek od Mustanga/Aurory. 

Tak przy okazji w CBlacku cały czas mam komunikat o przegrzanym systemie. Po naprawie (nieuszkodzonym w inny sposób) statku i zapłaceniu coś koło 150 UEC dostaję komunikat, że statek jest naprawiony. Niestety nadal wewnętrzny komputer mówi, że system przegrzany. I tak mogę  w kółko naprawiać statek tuż po wybraniu go w Port Olisar. Problem ten występuje tylko na CBlack z kilku statków które zdążyłem na razie oblatać.


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@AUTO6 czytając posty powyżej i słuchając wywiadu z CR oraz dywagacji o cenach statków z YT mogłeś dojść do wniosku, że zarobienie na statek będzie trwało długo..

Odnośnie posiadania własnych dużych statków przedmówcy wg. mnie mają rację. Zakup statku na własność będzie wymagał czasu, wykonania misji, zarobienia waluty gry UEC. Po zakupie będzie to Twoja jednostka i będziesz mógł zrobić z nią co będziesz chciał..

Czytając jednak poprzednie posty pominięto jeden ważny aspekt. Nie musisz latać własnym statkiem żeby zarabiać w grze.. Możesz wynajmować statki albo zaciągnąć się do firmy w uniwersum gry i powiedzmy jako pilot/ załogant obsługiwać ją. Np. tak jak dziś robią kierowcy TIRów, jeżdżą na nie swoim sprzęcie i zarabiają niezłe pieniądze, albo spawacze: potrafi spawać, to go przyjmą wszędzie i dadzą mu sprzęt a chłopak sam dobrze zarobi jak jest dobry.

Będziesz mógł również wykonywać misje dla innych graczy będąc załogantem na ich statkach.

Możesz więc stosunkowo szybko być częścią operacyjną większych jednostek obsadzając różne stanowiska na większych statkach. Będziesz mógł również zaryzykować i jeśli starczy ci gotówki wynająć statek na dochodową misję a po misji zwrócić go, nie obciążając się kosztami stałymi takiej jednostki.

Gdzie tkwi haczyk? W Twoich umiejętnościach... Będziesz kiepskim pilotem? Nie dorobisz się na obronie koloni przed Vandulamii. Będziesz kiepskim łowcą głów? Zabiją Ciebie albo ktoś Ciebie uprzedzi w dorwaniu złoczyńcy. Będziesz miał problemy z transportem ładunku na czas? Ktoś go nie przyjmie i zostaniesz z kasą utopioną w towar... Będziesz niecierpliwym odkrywcą? Nie sfinansujesz kolejnej misji i będziesz musiał sprzedać statek.. Jednak wyobraź sobie każdą z powyższych profesji jak będziesz w tym dobry? Dobrze się bawisz a w tle zarabiasz UEC...

Mam wrażenie, że twórcom SC zależy na tym aby gra była przyjemnym wyzwaniem w której nie ma jednej drogi zarabiania.. Może się okazać, że kupisz na własność AURORĘ tylko po to aby przemieszczać się pomiędzy systemami a na miejscu jako wolny strzelec będziesz brał misje z rynku.. Może się okazać, że jako członek orga różnego rodzaju misje poniosą Ciebie na jednym z naszych statków na kraniec galaktyki gdzie razem z załogą odkryjesz coś co uczyni Ciebie bogaczem :D 

Wydaje mi się, że część misji zadań będzie obwarowana posiadaniem własnego statku, jednak wtedy wystarczy dołączyć się do większej społeczności (organizacji) i wykonywać misje wspólnie na jednostce kolegów albo organizacji.

Mam nadzieje, że rozjaśniłem Twoje pytanie. Więcej będzie wiadomo po wyjściu PU 3.0


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zapomnieliście dodać ,że niektórzy z tych 1,5 mln mają kilka kont więc wszystkiego nie obsłużą. Obecnie jest znacznie mniej graczy niż wygląda to statystycznie. Ponadto część kont jest założona  tylko w jednym celu aby  sprzedać z zyskiem jak już ceny podskoczą. My i tak mamy do tyłu bo dla Nas sprzedaź jest z VAT-em ,

a na Reddicie kupisz taniej niż na stronie RSI.

Ekonomia w grze jeszcze długo  nie będzie zbilansowana, więc  teraz możemy tylko dywagować na ten temat. Wiadomo jedynie, że zarabiać będzie można na  różne sposoby i to będzie stopniowo wdrażane, a jako pierwsza prowesja wejdzie przedewszystkim handel i transport. Więc jeżeli ktoś chce już na początku zacząć zarabiać powinien kupić (lub upgrejdować) statek Freelancera, który jest  bardzo wszechstronny, dużo pojemność  i doskonale uzbrojony a kosztuje  około 154$ (zaliczamy go do dość sporych statków). Jak ktoś chce minimum to Aurora.

 

Edytowane przez Drus4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Myślę, że sposobów zarabiania będzie więcej. Handel + transport to jeden ze sposobów, ale jak ktoś preferuje walkę, to może wykonywać misje, jak również ochraniać te statki transportowe. W organizacji mamy też sprzęt do kopania, eksploracji, odzyskiwania złomu. To wszystko będzie potrzebowało obsługi, ale również ochrony. Jak nie masz statku, zawsze ktoś chętnie cię weźmie do załogi, jak masz tylko statek bojowy, to ochrona mile widziana, jak masz tylko transporter, to ktoś ten złom/rudę musi wozić. Nie zależnie od tego co masz, czy jest to statek za 150$, czy nie masz w ogóle, to będąc w organizacji będziesz potrzebny i będziesz miał okazję się dobrze bawić.

A skoro mówimy o zarobkach.

Dobrze zarobisz, zarabiając z organizacją, a nie latając solo. Nie ma znaczenia jaki masz statek na starcie. Taki Orion + Hull C/D będzie potrzebował obsługi i ochrony i na pewno zarobisz na tym więcej niż latając solo, nawet Freelancerem (który nawiasem mówiąc jest bardzo fajny, ale nie każdemu musi odpowiadać). Po prostu tego typu statki mają o niebo większy potencjał do zysków, niż małe statki. Jednak same nie będą w stanie latać, więc potrzebują grupy ludzi. Jak się ta grupa zbierze, to i czas zarabiania na następne statki będzie dużo krótszy.

Możesz też bawić się w eksplorację i znajdować ciekawe miejsca dla organizacji, takie które będą dochodowe i dla Ciebie i dla nas.

A teraz kilka słów w kontekście statku do handlu. Jako, że to jest moja główna profesja, to zdążyłem to już troszkę przestudiować.
Pierwszym statkiem do handlu, który ma znaczenie jest Hull B.. ostatecznie Hull A (który jest 8 razy mniej pojemny). Freelancer Max jest bardzo fajną opcją, ale jest 3 razy droższy od Hull A i o połowę droższy od Hull B. Freelancer ma 52 pojemności, Max 123, Hull A 48, Hull B 384. Hull B bije pojemnością nawet Constellation Taurus. Wada Hulli jest taka, że nie nadają się do niczego poza wożeniem towaru, podczas gdy Freelancer czy Connie może robić wiele innych rzeczy. Kwestia tego jak bardzo chcesz się specjalizować w handlu.

 

Edytowane przez Khirion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tylko, że ja ustosunkowałem się do patcha 3.0 i dlatego wskazałem Freelancera i podpowiadam osobom , którzy nie podjęli decyzji w co za inwestować aby już na początku gry zarabiać. Sam mam Oriona, Reclaimera, Starfarera Gemini, Anvil Crucible (możesz u mnie dorabiać wybierz co chcesz robić) tylko ,że na te staki mogę czekać nawet 2 lata (jak wynika z planów wdrożenia ich do gry) OBY NIE!!!.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Podstawą ekonomii jest handel. Wiec na starcie nie bierzcie się za bh i inne pokrewne pierdoly. W ED byli tacy. Teraz handlują. 


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Bo np wydobycie było tak nudne że nie zdzierżyłem więcej niż 2h chyba ;-P 

A w ED najwięcej kasy zrobiłem na misjach transport / przemyt. Ale fakt, od handlu najlepiej zacząć.


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Raczej przemycają Biowaste z Ceos i Sothis ;)

Ale w 2.2 mają to znerfic bo za dużo ludzi z rangą Novice w walce latało w Anacondach, Federalnych Kuwetach i Cutterach :D


]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności